Şimdi Ara

c4 vs i30 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
2.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bazen ilber ortaylıya hak vermiyor değilim. Manuel crdi nasıl çok yakıyor, neye dayanılıyor bilmiyorum. Benim 07 model 199.900 km'de crdi uzun yolda 4.3'ü rahat görüyor 110'la, hem de 1450kg. Kaldı ki yeni crdi'ların emisyonları ecu haritaları daha iyi ve 6 vitesler. Otomatiği çok yakıyor ona diyecek yok.

    Hdi tabi ki güzel makina, ş.içinde birazcık daha ekonomik yeni crdi'lara göre, ama fazla değil bu fark. Artı, bi sıkıntı yaşadığınızda fransız parçacılara ve çıkmacılara öpülmezsiniz, kore parçaları daha ucuz. Ve mesela 1.6 crdi cerato ilanlarını takip edin, 1.6 için "motor şu km'de yapıldı" ibaresi göremezsiniz. Ben motoru yapılmış 1.6 crdi'ye rastlamadım henüz (ilk çıkan 1.5 modellerinde 200 bin civarı yapılanlar okudum...)

    bence piyasanın en dayanıklı iki turbodizeli hdi ve crdi, hdi ş.içinda yarım litre avantajlıdır, ş.dışı farketmez.

    C4'ün yol tutuşu bir tık daha iyi ama i30'da iyi. Direksiyon hissinde yine c4 iyi. Buna karşılık amortisör sesi gibi sıkıntılar yok i30'da. Arkadaşlarımda var, alıcı gözüyle ikisini de kullandım, bende i30 hatta ceed daha ağır basıyor.




  • selam
    otomatik olacaksa kesin i30
    hem arka süspansiyonlar tam bağımsız ayrıca crdi 16 valf , değişken goemetrili turboya sahip güncel motor tam otomatik 6 ileri sorunsuz şanzıman
    c4 de yakışıklı araç 1.6 hdi dizel motor belki bu sınıftaki en ii motor tabi 115 likler ancak otomatik olacaksa kötü
    manuel olacaksa ikisini de almaz dizel aynı motorlu -hdi=tdci- focus alırdım
  • Tabikide i30. C4 neymiş traktör motoru gibi ses çıkartıyor.. bide aşırı hızda ses yapıyor içerisinde. ayrıyetten en sevmediğim dijital göstergesi
  • Yakıtı katmazsan İ30 .hem daha zevkli bir araç bence c4 de bomba gibi yakıt konusunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sık Sık seyahatlerimden dolayı çok farklı araçlar kullanıyorum kiralık olarak, onun için piyasadaki bir çok aracın ne olduğunu iyi biliyorum. C4 ve i30 da çok kullandım i30 kendi aracımdı. C4 te güzel bir araç ama otomatik olmaması kaydıyla, i30 ise tam bir otoban aracı yola yapıştımı süzülür gider gittiğini bile hissettirmez fakat bozuk yolları sevmez altını vurur her çukura girdiğinde canından can gider C4 ise bozuk yollarda daha stabil. Yol tutuş olarak her ikisininde bir birlerlerine üstün olacak bir yanları olduğunu sanmıyorum. CRDi ve HDi da yakıt olarak bir birlerinden gözle görülür bir üstünlüğü yok buna karşın CRDi motorların kapışları bir nebze daha iyi yani daha ani ve daha çabuk devirlenme eğilimli. Mesela Blue üzerindeki CRDi beni çok etkilemişti ara hızlanmalarda bile araç her gaza dokunulduğunda kafa kaldırıp hadi uçalım diyordu. Sonuç olarak i30 manuel derim hyundai araçların sorunsuzluğu servisi vs.. Citroen ile falan pek karşılaştırılamaz.




  • c4 elinde patlar :)
  • Bu ikisi arasinda C4 daha kaliteli arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Düz vites olacaksa bencede İ30 daha iyi. Otomatik olursa, çok konforlu olmakla birlikte İ30 benzinli gibi yakıyor nerdeyse :) ama C4' ün de otomatiği konforsuz ve insanı deli eder nitelikte :)

    Öyle otomatik olmaz arkadaşlar

    Kafayı yedirtir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parasının hakkını,veren bir arabamısı mıdır, fiyat olarak şöyle temiz az kmli 1-2 yaşındakiler 46-47 confort pluslar var ve çoğu emsalinden daha donanımlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen benim c4 kullanan bir arkadasım 7 kere servise girdi..Servis kağıdı almadığından dava açıp aracının parasını alamadı..
    Hyundai servis konusunda önce..
    Manuel olsa bile i30 hdi motor kadar yakmaz.. arkadsım c4 ü ile uzun yola çok rahat 4-4.2 arası yakıyor..
    İ30 bu değer 4.8-5 arası olur gibi geliyor..Ama c4 bazı kronik problemleride var..servis dezavantaj..
    Bi tık fazla olsa da benim gönlüm i30 dan yana
  • Forumun satmayan araba sevdası depreşmiş yine :)
    Manuel İ30 alın , 5 yıl garantili kaliteli bi aracınız olmuş olur.
    Otomatik olacaksa da dizel almayın , dizel otomatik alınabilecek arac yok ..
  • Manuel ise i30 otm ise c4 mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kıstasınız yakıtsa c4, donanım+konforsa i30

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c4
  • C4 diyen arkadaşların tek dayanakları motor... Ancak şu noktaları atlıyorlar;
    1.6 hdi motor 92 hp 230 nm iken 1.6 crdi motor 128 hp 260 nm.... Aradaki beygir ve tork farkını görüyorsunuz heralde ..
    C4 ün 0-100km hızlanması 12.9 sn iken İ30 un hızlanması 10.9 sn...
    Maksimum hızda C4 180 km iken i30 197 km....

    Yukarıdaki verilere bakarak İ30 çok yakıyor demek hiç de mantıklı değil.. Performans bellii.....

    Fark ortada ayrıca i30 un konforu, tasarımı, donanımları da cabası.... Manuel viteste İ30, C4 ü ezer geçer ....

    Bahsettiğim kavramlardan dolayı sonuna kadar İ30 diyorum... (İ30 u test etmiş biri olarak ta belirteyim ki şehir içi 5-5.5 lt civarı yakıyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muallim_25 -- 13 Temmuz 2014; 20:25:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim_25

    C4 diyen arkadaşların tek dayanakları motor... Ancak şu noktaları atlıyorlar;
    1.6 hdi motor 92 hp 230 nm iken 1.6 crdi motor 128 hp 260 nm.... Aradaki beygir ve tork farkını görüyorsunuz heralde ..
    C4 ün 0-100km hızlanması 12.9 sn iken İ30 un hızlanması 10.9 sn...
    Maksimum hızda C4 180 km iken i30 197 km....

    Yukarıdaki verilere bakarak İ30 çok yakıyor demek hiç de mantıklı değil.. Performans bellii.....

    Fark ortada ayrıca i30 un konforu, tasarımı, donanımları da cabası.... Manuel viteste İ30, C4 ü ezer geçer ....

    Bahsettiğim kavramlardan dolayı sonuna kadar İ30 diyorum... (İ30 u test etmiş biri olarak ta belirteyim ki şehir içi 5-5.5 lt civarı yakıyor)

    C4'un birde 115 hp 285 torkluk 0 100 km si 11 sn olan versiyonu var yalnız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim_25

    C4 diyen arkadaşların tek dayanakları motor... Ancak şu noktaları atlıyorlar;
    1.6 hdi motor 92 hp 230 nm iken 1.6 crdi motor 128 hp 260 nm.... Aradaki beygir ve tork farkını görüyorsunuz heralde ..
    C4 ün 0-100km hızlanması 12.9 sn iken İ30 un hızlanması 10.9 sn...
    Maksimum hızda C4 180 km iken i30 197 km....

    Yukarıdaki verilere bakarak İ30 çok yakıyor demek hiç de mantıklı değil.. Performans bellii.....

    Fark ortada ayrıca i30 un konforu, tasarımı, donanımları da cabası.... Manuel viteste İ30, C4 ü ezer geçer ....

    Bahsettiğim kavramlardan dolayı sonuna kadar İ30 diyorum... (İ30 u test etmiş biri olarak ta belirteyim ki şehir içi 5-5.5 lt civarı yakıyor)

    c4 overboost modda 285 nm tork üretebiliyor.
  • Sayın arkadaşlar bende bekliyordum e-hdi motordan kim bahsedecek diye...:) Arkadaş 1.6 hdi motor demiş bilmem farkında mısınız..?
    Ayrıca e-hdi motor otomatik şanzımanla birlikte sunuluyor.... Konu açan arkadaşın otomatik vitesle ilgili bilgi istediğini düşünmüyorum isteseydi belirtirdi... Ben zaten manuel vites olarak belirttim dikkatli okursanız... manuel de i30 ezer geçer..!!!

    Diyelim ki otomatik vitesle ilgili bir kıyaslamaya istedi.. Sizin bahsettiğiniz tork ve beygir değerlerine sahip olan motorlu araç 1.6 e-hdi 72 bin tl den başlıyorken... 1.6 CRDİ AT ise 66 bin tl den başlıyor....

    Evet C4 ün 115 hp 270 nm tork üreten ve 0-100 km hızlanması 11,2 saniye olan moturu var ama 128 hp 260 nm 0-100km hızlanması 11.7 olan İ30 dan 6 bin tl daha pahalı....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muallim_25 -- 13 Temmuz 2014; 23:29:36 >
  • donanım,tasarım,garanti süresi,kalite,tip,dayanıklılık açısından i 30 ezer geçer...

    ama yakıt olarak c4 0.5-1 lt falan daha az yakabilir ama diğer özellikler bence daha önemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim_25

    Sayın arkadaşlar bende bekliyordum e-hdi motordan kim bahsedecek diye...:) Arkadaş 1.6 hdi motor demiş bilmem farkında mısınız..?
    Ayrıca e-hdi motor otomatik şanzımanla birlikte sunuluyor.... Konu açan arkadaşın otomatik vitesle ilgili bilgi istediğini düşünmüyorum isteseydi belirtirdi... Ben zaten manuel vites olarak belirttim dikkatli okursanız... manuel de i30 ezer geçer..!!!

    Diyelim ki otomatik vitesle ilgili bir kıyaslamaya istedi.. Sizin bahsettiğiniz tork ve beygir değerlerine sahip olan motorlu araç 1.6 e-hdi 72 bin tl den başlıyorken... 1.6 CRDİ AT ise 66 bin tl den başlıyor....

    Evet C4 ün 115 hp 270 nm tork üreten ve 0-100 km hızlanması 11,2 saniye olan moturu var ama 128 hp 260 nm 0-100km hızlanması 11.7 olan İ30 dan 6 bin tl daha pahalı....

    Oha kaldırmışlar aracı bende şaşırdım. Eskiden düzünü de getiriyorlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.