Şimdi Ara

c3 kullanıcıları lütfen görüşleriniz (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
66.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerem Arıkantürk

    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Şu direksiyon sesine gelince o ses arızadan kaynaklanmıyor.Elektrik destekli direksiyonlarda dişli vb sistem bulunmuyor tamamen elektrikli direksiyon olduğundan kablo yerine hani bilgisayarların içinde kullanılan çoklu kablolar gibi,negatif filme benzeyen plastik üzerinde kablo yolları var.Bu kablo rulo halinde direksiyonun içinde duruyor.Sağ veya sol yaptığında bu rulo açılıyor ya da kapanıyor.Bu sırada sanki poşet sesini andıran az bir ses bazen çıkabiliyor.Kesinlikle arıza değil.Öğrenince rahatlıyosun.Zaten dişli olsa direksiyon o kadar hafif olmaz.Çocuk bile tek parmakla çevirebilir o direksiyonu.



    Bu biraz hatalı bir bilgi olmuş...

    Elektrikli direksiyon demek mekanik bir sistem yok demek değil, sadece hidrolik basıncını takviye eden ayrı bir elektrik motoru var demek. Avantajları ise, sürekli devrede olan bir hidrolik pompa olmadığı için yakıt tüketiminde bir miktar tasarruf elde ediliyor...
    Citroen'in resmi web sayfasına bakacak olursanız direksiyon için "elektrik destekli" ifadesinin yer aldığını göreceksiniz. Bu şu anlama geliyor, klasik kremayer-pinyon direksiyon kutusunun hidrolik desteğini bir elektrik motoru sağlamaktadır... Yani bir dişli sistem vardır ve olmak zorundadır...

    Alıntıları Göster
    ya ezbere konuşmak istemiorum sonuçta çok fazla bilgim yok c3 hakkında ama testinde çok sorunlu ilan edilmişti... ayrıca eskisi kadar yok artık c3 bide grande punto ve colttan bahsetmişsin bunlar daha güncel araçlar...Puntoyu beğenmesemde c3 ten daha iyidir kanısındayım en azından servis sorunun olmaz ve gayet performanslı bir araç...tip olarakda kendi kanaatimce c3 ten iyi...colt ise şirin tasarımlı sorunu var mı bilemiyorum ama yolda gördüğüm kadarıyla gidişi hiçte fena deil açıkçası...ayrıca yeni tasarımlı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerem Arıkantürk

    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Şu direksiyon sesine gelince o ses arızadan kaynaklanmıyor.Elektrik destekli direksiyonlarda dişli vb sistem bulunmuyor tamamen elektrikli direksiyon olduğundan kablo yerine hani bilgisayarların içinde kullanılan çoklu kablolar gibi,negatif filme benzeyen plastik üzerinde kablo yolları var.Bu kablo rulo halinde direksiyonun içinde duruyor.Sağ veya sol yaptığında bu rulo açılıyor ya da kapanıyor.Bu sırada sanki poşet sesini andıran az bir ses bazen çıkabiliyor.Kesinlikle arıza değil.Öğrenince rahatlıyosun.Zaten dişli olsa direksiyon o kadar hafif olmaz.Çocuk bile tek parmakla çevirebilir o direksiyonu.



    Bu biraz hatalı bir bilgi olmuş...

    Elektrikli direksiyon demek mekanik bir sistem yok demek değil, sadece hidrolik basıncını takviye eden ayrı bir elektrik motoru var demek. Avantajları ise, sürekli devrede olan bir hidrolik pompa olmadığı için yakıt tüketiminde bir miktar tasarruf elde ediliyor...
    Citroen'in resmi web sayfasına bakacak olursanız direksiyon için "elektrik destekli" ifadesinin yer aldığını göreceksiniz. Bu şu anlama geliyor, klasik kremayer-pinyon direksiyon kutusunun hidrolik desteğini bir elektrik motoru sağlamaktadır... Yani bir dişli sistem vardır ve olmak zorundadır...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: arikanturk


    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Şu direksiyon sesine gelince o ses arızadan kaynaklanmıyor.Elektrik destekli direksiyonlarda dişli vb sistem bulunmuyor tamamen elektrikli direksiyon olduğundan kablo yerine hani bilgisayarların içinde kullanılan çoklu kablolar gibi,negatif filme benzeyen plastik üzerinde kablo yolları var.Bu kablo rulo halinde direksiyonun içinde duruyor.Sağ veya sol yaptığında bu rulo açılıyor ya da kapanıyor.Bu sırada sanki poşet sesini andıran az bir ses bazen çıkabiliyor.Kesinlikle arıza değil.Öğrenince rahatlıyosun.Zaten dişli olsa direksiyon o kadar hafif olmaz.Çocuk bile tek parmakla çevirebilir o direksiyonu.



    Bu biraz hatalı bir bilgi olmuş...

    Elektrikli direksiyon demek mekanik bir sistem yok demek değil, sadece hidrolik basıncını takviye eden ayrı bir elektrik motoru var demek. Avantajları ise, sürekli devrede olan bir hidrolik pompa olmadığı için yakıt tüketiminde bir miktar tasarruf elde ediliyor...
    Citroen'in resmi web sayfasına bakacak olursanız direksiyon için "elektrik destekli" ifadesinin yer aldığını göreceksiniz. Bu şu anlama geliyor, klasik kremayer-pinyon direksiyon kutusunun hidrolik desteğini bir elektrik motoru sağlamaktadır... Yani bir dişli sistem vardır ve olmak zorundadır...


    Valla beni kandırmışlar o zaman,ya da ben yanlış anladım.Direksiyon dişlisi normal direksiyon dişlisi mi acaba yoksa farklı bişey mi?Sinir oldum şimdi söküyüm mü direksiyon kutusunu napıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi panisher -- 4 Ekim 2006; 12:13:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    quote:

    Orjinalden alıntı: arikanturk


    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Şu direksiyon sesine gelince o ses arızadan kaynaklanmıyor.Elektrik destekli direksiyonlarda dişli vb sistem bulunmuyor tamamen elektrikli direksiyon olduğundan kablo yerine hani bilgisayarların içinde kullanılan çoklu kablolar gibi,negatif filme benzeyen plastik üzerinde kablo yolları var.Bu kablo rulo halinde direksiyonun içinde duruyor.Sağ veya sol yaptığında bu rulo açılıyor ya da kapanıyor.Bu sırada sanki poşet sesini andıran az bir ses bazen çıkabiliyor.Kesinlikle arıza değil.Öğrenince rahatlıyosun.Zaten dişli olsa direksiyon o kadar hafif olmaz.Çocuk bile tek parmakla çevirebilir o direksiyonu.



    Bu biraz hatalı bir bilgi olmuş...

    Elektrikli direksiyon demek mekanik bir sistem yok demek değil, sadece hidrolik basıncını takviye eden ayrı bir elektrik motoru var demek. Avantajları ise, sürekli devrede olan bir hidrolik pompa olmadığı için yakıt tüketiminde bir miktar tasarruf elde ediliyor...
    Citroen'in resmi web sayfasına bakacak olursanız direksiyon için "elektrik destekli" ifadesinin yer aldığını göreceksiniz. Bu şu anlama geliyor, klasik kremayer-pinyon direksiyon kutusunun hidrolik desteğini bir elektrik motoru sağlamaktadır... Yani bir dişli sistem vardır ve olmak zorundadır...


    Valla beni kandırmışlar o zaman,ya da ben yanlış anladım.Direksiyon dişlisi normal direksiyon dişlisi mi acaba yoksa farklı bişey mi?Sinir oldum şimdi söküyüm mü direksiyon kutusunu napıyım?

    Alıntıları Göster
    ya arkadaşlar hani dediniz ya çocuk bile parmağıyla çeviriyor direksiyonu çok hafif diye. benim araba da öyleydi ama son 7-8 aydır yani son 15000 km'den beri ağırlaştı. acaba yağdan mı, e yağdansa bunun bakımlarda kontrol edilip değişmesi lazım değil mi? ben de söylemeyi unutuyorum servise. çünkü o kadar da ağır değil. ama yine de artık ilk halindeki gibi çok hafif olmasını istiyorum. yağ değil de başka bir şeyden veya olabilir mi ya da bir problem.. şu an 52000 km'de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akhenaten -- 4 Ekim 2006; 15:03:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    quote:

    Orjinalden alıntı: arikanturk


    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Şu direksiyon sesine gelince o ses arızadan kaynaklanmıyor.Elektrik destekli direksiyonlarda dişli vb sistem bulunmuyor tamamen elektrikli direksiyon olduğundan kablo yerine hani bilgisayarların içinde kullanılan çoklu kablolar gibi,negatif filme benzeyen plastik üzerinde kablo yolları var.Bu kablo rulo halinde direksiyonun içinde duruyor.Sağ veya sol yaptığında bu rulo açılıyor ya da kapanıyor.Bu sırada sanki poşet sesini andıran az bir ses bazen çıkabiliyor.Kesinlikle arıza değil.Öğrenince rahatlıyosun.Zaten dişli olsa direksiyon o kadar hafif olmaz.Çocuk bile tek parmakla çevirebilir o direksiyonu.



    Bu biraz hatalı bir bilgi olmuş...

    Elektrikli direksiyon demek mekanik bir sistem yok demek değil, sadece hidrolik basıncını takviye eden ayrı bir elektrik motoru var demek. Avantajları ise, sürekli devrede olan bir hidrolik pompa olmadığı için yakıt tüketiminde bir miktar tasarruf elde ediliyor...
    Citroen'in resmi web sayfasına bakacak olursanız direksiyon için "elektrik destekli" ifadesinin yer aldığını göreceksiniz. Bu şu anlama geliyor, klasik kremayer-pinyon direksiyon kutusunun hidrolik desteğini bir elektrik motoru sağlamaktadır... Yani bir dişli sistem vardır ve olmak zorundadır...


    Valla beni kandırmışlar o zaman,ya da ben yanlış anladım.Direksiyon dişlisi normal direksiyon dişlisi mi acaba yoksa farklı bişey mi?Sinir oldum şimdi söküyüm mü direksiyon kutusunu napıyım?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Valla beni kandırmışlar o zaman,ya da ben yanlış anladım.Direksiyon dişlisi normal direksiyon dişlisi mi acaba yoksa farklı bişey mi?Sinir oldum şimdi söküyüm mü direksiyon kutusunu napıyım?



    Yok canım, sökmeyin hemen direksiyon kutusunu...

    Citroen'in yetkili servisleri genelde cahil takımı dolu ama siz yine de güvendiğiniz bir tanesine danışın tabi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerem Arıkantürk

    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Valla beni kandırmışlar o zaman,ya da ben yanlış anladım.Direksiyon dişlisi normal direksiyon dişlisi mi acaba yoksa farklı bişey mi?Sinir oldum şimdi söküyüm mü direksiyon kutusunu napıyım?



    Yok canım, sökmeyin hemen direksiyon kutusunu...

    Citroen'in yetkili servisleri genelde cahil takımı dolu ama siz yine de güvendiğiniz bir tanesine danışın tabi...

    Alıntıları Göster
    getz le C3 ümü kıyaslıyosunuz ya bi geçin gidin Allah aşkına bence her türlü C3...getz miş kıyaslancak araba değil zaten C3 getzle değil jazz la kıyaslanır arkadaşım.Jazz c3 e rakip olsun diye çıktı bunuda bilin.getzle muhattap olmaz bile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zA_gA -- 10 Ekim 2006; 20:49:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zA_gA

    getz le C3 ümü kıyaslıyosunuz ya bi geçin gidin Allah aşkına bence her türlü C3...getz miş kıyaslancak araba değil zaten C3 getzle değil jazz la kıyaslanır arkadaşım.Jazz c3 e rakip olsun diye çıktı bunuda bilin.getzle muhattap olmaz bile

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: zA_gA

    getz le C3 ümü kıyaslıyosunuz ya bi geçin gidin Allah aşkına bence her türlü C3...getz miş kıyaslancak araba değil zaten C3 getzle değil jazz la kıyaslanır arkadaşım.Jazz c3 e rakip olsun diye çıktı bunuda bilin.getzle muhattap olmaz bile

    +onyüzbinmilyon




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kankkunen

    quote:

    Orjinalden alıntı: zA_gA

    getz le C3 ümü kıyaslıyosunuz ya bi geçin gidin Allah aşkına bence her türlü C3...getz miş kıyaslancak araba değil zaten C3 getzle değil jazz la kıyaslanır arkadaşım.Jazz c3 e rakip olsun diye çıktı bunuda bilin.getzle muhattap olmaz bile

    +onyüzbinmilyon

    Alıntıları Göster
    sınıfında güzel araba ancak akü rezaletinden sonra gözümden düştü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chakra

    sınıfında güzel araba ancak akü rezaletinden sonra gözümden düştü

    Alıntıları Göster
    meraba arkadaşlar bende2003 c3 1.4 16v hdi kullanıcısıyım. arabamlka yaklaşık 70-80 bin km yaptım.
    aracımla ilgili şimdiye kadar yaşadığım problemleri bende anlatayım.
    koltuklar rahat değil ve çok düz
    ön takımlardan gelen sesler. (bu direksiyon kutusu meselesi)
    egr değişimi oldu şikayetimde arac 2300 devirden sonra hızlanıyordu. 2300 e gelinceye kadar bitarafımı yırtıyodum :)
    yine turbo gecikmesi ve geç hızlanma problemi oldu. ondada serviste bu turbo borularından bitanesimi tıkanmış ne. onu temizlediler. düzeldi ama yine biraz gecikme var ilk zamanlarına göre.
    şimdide araç tamircimde devridaim su kaçırıyordu. o değişecekmiş. hazır açılmışkende kayış değişecek.
    şu anda düz yolda giderken çok ince bi ıslık sesi geliyor.
    tatile giderken yabancı benzinliklerden bi kaçkere mazot aldım. onlarda enjektör lambasını yaktı bi kaç kez. ama bi problem yapmadı. sanırım pislik geldi

    bunu haricinde hiç bişey olmadı.
    azmı çokmu bilmiyorum artık :)
    bu arada şehir içi yakıt sarfiyatım bi depo ile 680km. kesin değerdir çünkü depoyu hep ful yapıyorum
    uzun yolda 850km anca yapabildim. çünkü klima çok çok farkettiriyor. bide 90-100 le gitmek mümkün değil zaten :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cat73

    meraba arkadaşlar bende2003 c3 1.4 16v hdi kullanıcısıyım. arabamlka yaklaşık 70-80 bin km yaptım.
    aracımla ilgili şimdiye kadar yaşadığım problemleri bende anlatayım.
    koltuklar rahat değil ve çok düz
    ön takımlardan gelen sesler. (bu direksiyon kutusu meselesi)
    egr değişimi oldu şikayetimde arac 2300 devirden sonra hızlanıyordu. 2300 e gelinceye kadar bitarafımı yırtıyodum :)
    yine turbo gecikmesi ve geç hızlanma problemi oldu. ondada serviste bu turbo borularından bitanesimi tıkanmış ne. onu temizlediler. düzeldi ama yine biraz gecikme var ilk zamanlarına göre.
    şimdide araç tamircimde devridaim su kaçırıyordu. o değişecekmiş. hazır açılmışkende kayış değişecek.
    şu anda düz yolda giderken çok ince bi ıslık sesi geliyor.
    tatile giderken yabancı benzinliklerden bi kaçkere mazot aldım. onlarda enjektör lambasını yaktı bi kaç kez. ama bi problem yapmadı. sanırım pislik geldi

    bunu haricinde hiç bişey olmadı.
    azmı çokmu bilmiyorum artık :)
    bu arada şehir içi yakıt sarfiyatım bi depo ile 680km. kesin değerdir çünkü depoyu hep ful yapıyorum
    uzun yolda 850km anca yapabildim. çünkü klima çok çok farkettiriyor. bide 90-100 le gitmek mümkün değil zaten :)

    Alıntıları Göster
    c3 hdi 70lik kullanıyorum bir depo 950 km gittim ışık yeni yandı 90la falanda gitmedim ama rahat bir araba olduğu söylenemez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 05ülgen -- 23 Kasım 2006; 19:43:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 05ülgen

    c3 hdi 70lik kullanıyorum bir depo 950 km gittim ışık yeni yandı 90la falanda gitmedim ama rahat bir araba olduğu söylenemez

    Alıntıları Göster
    Benim biraderde c3 var. Aracın içi avrupalı olduğunu hissetiriyor kaliteli ancak motor güçsüz. A sütununa, dashboarda gözlerin alışması zaman alabilir.
    Arka stoplar çabuk eskidi, bence bir hata yapılmış zaten makyajlısında bu yanlış düzeltilmiş.
    Yukarıda getzle c3 ün karşılaştırılamayacğını söyleyenler önyargılı bir yorum yapmışlar.Sanırım getzin arka plakasından başka bir şey görmemişler.
    Altı üstü c3 de getz de B sınıfı dandik arabalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anchorman -- 30 Kasım 2006; 12:56:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anchorman

    Benim biraderde c3 var. Aracın içi avrupalı olduğunu hissetiriyor kaliteli ancak motor güçsüz. A sütununa, dashboarda gözlerin alışması zaman alabilir.
    Arka stoplar çabuk eskidi, bence bir hata yapılmış zaten makyajlısında bu yanlış düzeltilmiş.
    Yukarıda getzle c3 ün karşılaştırılamayacğını söyleyenler önyargılı bir yorum yapmışlar.Sanırım getzin arka plakasından başka bir şey görmemişler.
    Altı üstü c3 de getz de B sınıfı dandik arabalar.

    Alıntıları Göster
    bir hafta kadar oldu c3 aldık.gayet güzel araba.getzin benzinlisini satıp c3 aldık.oldukça güzel bir araba.
    bana göre artıları
    1.getz 1.3 benzinliden daha iyi hızlanıyor.
    2.aksesuar olarak bir sürü özelliği var.
    3.oldukça makul derecede yakıt harcıyor(tam anlamıyla bilemiyorum daha araba bir haftalık ama göstergelere göre 700 km gidecek gibi gözüküyor.ilk depoda bu kadarsa ilerde dahada azalır sanıyorum)
    bana göre eksileri
    1.hoperlörleri dandik getzinki daha iyi bas sesleri veriyordu.
    2.cd çaları mp3 çalmıyor.artık çoğu arabada cd çalarlar mp3te çalıyor.
    3.ses sistemine mp3 çalar falan bağlamak için ses giriş yeri yok.
    4.debriyajın üstündeki bir yer var eğer parmağın ucunda basılmazsa debriyaja ayağı çekerken takılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: istanbul615

    bir hafta kadar oldu c3 aldık.gayet güzel araba.getzin benzinlisini satıp c3 aldık.oldukça güzel bir araba.
    bana göre artıları
    1.getz 1.3 benzinliden daha iyi hızlanıyor.
    2.aksesuar olarak bir sürü özelliği var.
    3.oldukça makul derecede yakıt harcıyor(tam anlamıyla bilemiyorum daha araba bir haftalık ama göstergelere göre 700 km gidecek gibi gözüküyor.ilk depoda bu kadarsa ilerde dahada azalır sanıyorum)
    bana göre eksileri
    1.hoperlörleri dandik getzinki daha iyi bas sesleri veriyordu.
    2.cd çaları mp3 çalmıyor.artık çoğu arabada cd çalarlar mp3te çalıyor.
    3.ses sistemine mp3 çalar falan bağlamak için ses giriş yeri yok.
    4.debriyajın üstündeki bir yer var eğer parmağın ucunda basılmazsa debriyaja ayağı çekerken takılıyor.

    Alıntıları Göster
    İhtiyaçtan satılık
    CITROEN C3 Pluriel
    Cabrio Coupe
    2004 MODEL
    25,100KM (25,000 bakımı yeni yapıldı serviste)
    Soft Top Cabrio (üstü açık)
    6 kademeli sunroof olarak da kullanılabilir
    Yol Bilgisayarı
    4 Hava yastığı
    Yağmur Sensörü
    Far Sensörü
    Havanın karanlık durumuna göre aydınlanan iç göstergeler
    Dijital otomatik klima
    Yükseklik ve derinlik ayarlı üç kollu spor hidrolik direksiyon
    İstenilen hıza ayarlanabilen yüksek hız uyarı alarmı
    Park ettikten sonra karanlıkta önünüzü görebilmeniz için yanan kısa farlar (siz gidince söner)
    Ön ve arka sis farları
    İki katlı bagaj
    Direksiyondan kumandalı Radyo/CD Çalar
    CD Changer ve iPod bağlantısı
    Çelik jant
    full depo 800 - 850 km menzil
    Kazasız boyasız sigara içilmemiş

    aracım acilen satılıktır.

    FİYAT:22.500 YTL

    Tel: 212 336 76 05
    Cep: 505 292 02 84

    Saygılarımla,

    Devrim SERENGİL
    YAPI KREDİ EMEKLİLİK A.Ş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: met.nar

    arkadaşlar araba ağır araba...
    öyle tipi ufak die hemen kaçan araba değil...
    bi Hyundaı GETZ ile kıyas edin göreceksiniz...kim kaçıyor kim kaçmıyor...
    C3 böle arkasından bakar...neyse....

    Viteslerinden memnun değilim..vites Kolu çok aşağıda kalıyor...
    Direksiyona yapışmam rağmen vites değiştirmek için eğilmek durumunda kalıyorum...
    Hele ki Geri vitesini sormayın...
    ancak 3.denememde geçiyor...
    Debriyaj_kavrama çok geç kalıyor....Arabayı beğenmediğim için bu gözle baktım iyi yanları da var tabiki...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinardicli

    arkadaşlar araba ağır araba...
    öyle tipi ufak die hemen kaçan araba değil...
    bi Hyundaı GETZ ile kıyas edin göreceksiniz...kim kaçıyor kim kaçmıyor...
    C3 böle arkasından bakar...neyse....

    Viteslerinden memnun değilim..vites Kolu çok aşağıda kalıyor...
    Direksiyona yapışmam rağmen vites değiştirmek için eğilmek durumunda kalıyorum...
    Hele ki Geri vitesini sormayın...
    ancak 3.denememde geçiyor...
    Debriyaj_kavrama çok geç kalıyor....Arabayı beğenmediğim için bu gözle baktım iyi yanları da var tabiki...


    evet arkadaşım geri vites konusunda hak veriyorum arabayı 1 ay kadar önce servise götürmüştük o güne kdr bishi yoktu ama şimdi geri vitese geçirmek için arabayla savaşıyorum en az 3 kere denedikten sonra geri vitese geçiyor. ama diğer özelliklerinden memnumum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinardicli

    arkadaşlar araba ağır araba...
    öyle tipi ufak die hemen kaçan araba değil...
    bi Hyundaı GETZ ile kıyas edin göreceksiniz...kim kaçıyor kim kaçmıyor...
    C3 böle arkasından bakar...neyse....

    Viteslerinden memnun değilim..vites Kolu çok aşağıda kalıyor...
    Direksiyona yapışmam rağmen vites değiştirmek için eğilmek durumunda kalıyorum...
    Hele ki Geri vitesini sormayın...
    ancak 3.denememde geçiyor...
    Debriyaj_kavrama çok geç kalıyor....Arabayı beğenmediğim için bu gözle baktım iyi yanları da var tabiki...


    evet arkadaşım geri vites konusunda hak veriyorum arabayı 1 ay kadar önce servise götürmüştük o güne kdr bishi yoktu ama şimdi geri vitese geçirmek için arabayla savaşıyorum en az 3 kere denedikten sonra geri vitese geçiyor. ama diğer özelliklerinden memnumum

    Alıntıları Göster
    Bende c3 1,4 hdi 70 beygir var. parasına göre güzel araba içi geniş ve ferah. c3 ü getz le bende hayatta kıyaslamam. forza c3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _KaraBey_ -- 29 Aralık 2006; 17:12:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KaraBey_

    Bende c3 1,4 hdi 70 beygir var. parasına göre güzel araba içi geniş ve ferah. c3 ü getz le bende hayatta kıyaslamam. forza c3

    Alıntıları Göster
    evet iç hacmi olarak bir çok arabadan daha geniş tabi kendi kategorisindekilerden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851

    evet iç hacmi olarak bir çok arabadan daha geniş tabi kendi kategorisindekilerden.

    Alıntıları Göster
    bendede bi tane 2004 c3 92hp var.Şuanda arabam 68000 de. Size karşıulaştığım sorunları artılarını ve eksilerini söylemeden önce bir iki şey söylemek istiyorum.Bir arabayı iyi veya kötü di
    ye karşılaştırırken onu ne için karşılaştırdığınız önemli.Mesela c3 ün kar sürüşü hakikaten çok güzel ve çok keyifli.Dizel motorun verdiği yüksek tork bazen kalkışlarınızı zor hale getirsede karda kullanmak için çok güzel bir araba.Şehir içi içinde ideal.Gerçektende çok az yakıt tüketiyor.Uzun yolculuklardada bana kalırsa en az bir üst sınıftaki 307 c4 gibi araçlara kafa tutacak kadar iyi.Belki antalyaya giden arkadaşlar varsa onllarda farketmiştir antalyaya giderken toroslarda baya bi çokca seri manevralar yapmanız gereken inişli çıkışlı virajlı yollar vardır.Oralarda c3 hakikaten hakkını veriyor.Gerek yol tutuş yöünnden olsun gerekse ara hızlanmalar olsun.Tabi burda birazda şöför faktörü var.Bazı arkadaşlar motorun hantal olduğunu bazıları ise turbı geciktiğini verim alamadıklarını söylemişler.Öncelikle şunu sölemek istiyorum.Bilmiyorum bu kanıya nerden vardınız ama mazot benzine göre çok daha zor yanan bir maddedir.Bu nedenle genelde dizel araçlarda ki c3 bunun en ii örneği gaza bastıktan 1 saniye sonra algılar ve bıraktıktan 1 saniye sonra bırakır gazı.O sizin bahsetmiş olduğubuz vites geçişlerindeki güç kesilmesinin sebebi budur işte
    o arada yaşadığınız 2 saniyelik gecikme bunun sebebidir.Eğer perfect bir vites geçişi istiyorsanız vites deiştirmeden yarım saniye önce gazı bırakıp vites deiştirirken gaza basarsanız o gecikmeden kurtulursunuz.Bende bu olayı daha önceden kafama çok takmıştım o yüzden söylüyorum yoksa uğraşmöaya değicek bi ayrıntı deil:P Herneyse konuya dönelim dediğim gibi dizel araba kullanmak benzinliye göre biraz daha deişik.Bol bol aragazlarıyla arabayı kullanırsanız hiç bir sıkıntı yaşamazsınız.Hatta yüksek tork sayesinde dediğim gibi yokuş yukarı virajlarda çok tatlı gidersiniz.Evet şimdi bunlar güzel detaylar.Birazda başımdan geçen olayları madde madde aktarayım ve siz karar verin.

    1- aracım 28000 civarındayken yolda giderken bir anda turbosu arızalandı.Garantiden deişti
    2- araçta arkadaşlarında dediği gibi bir amortisör problemi var.Arka koltuğa 3 kişi oturup bagajı doldurun bi tatile gidin arka iki amortisör 10.km de patlar.Arka amortisörleri gerçekten çok zayıf.Benim şu anda arabanın tablalarındada ses geliyor araba aynen yolda giderken hani şu otobüsler sallanınca camdan bi ses gelirye gıcır gıcır aynen öyle ses geliyor.
    3- citroen servisleri insnaları kazıklamıyorlar ama servistekilerin çoğu cahil. (ankara için konuşuyorum)
    4- benim aracım sürekli yağ ve su eksiltiyor (yaz kış) yağ eksiltmesini anlıyorum devirli kullanıldığı içindir belki ama su eksiltmesini çözemedim bi kaçak fln da yok ama 2 ayda bir su max dan min e iniyor nerdeyse belkide normaldir bilmiorum.BU arada serviste arabayı 15000 de bir bakıma sokuyorlar ama bu motorlarda 10w-40 yağ kullanılıyor.dizel olduğu için ince yağ kullanılıyor ve bu yağlar 10000 de değişir 15000 de deil.Şimdi diceksiniz arkadaşım avrupada 20000 burda nie böle fln.Servisteki adamlar arabadan çok anladıkları için nasılsa deişcek die sentetik yerine totalin aptal total 7000 yağını koyuyolar ki o yağ yarı sentetik bir yağ.sentetik olsa 15000 20000 gider ama yarı sentetik yağ çabuk özelliğini yitirdiği için 10000 de bir dieşmesi lazım arabayı kullanan arkadaşları uyarayım.Arabanın rutin bakımları çok pahalıı tutmuyor ( ben orjinal parçaları alıp sanayide taktırıyorum 200 ytl yerine 120 ytl ye çıkıor)
    5- arabayla geçen sene ankaraya gelirken yerde yatan dananın ustunden atladım.4 teker yerden kesildi debriyaj fln kırıldı ama araba yere indikten sonra biraz savurmasına rağmen rahat toparladı kendini ve güvenli bir şekilde durdu.Biliyorum çok ekstrem bir tecrübe belki ama denge olarak hakikaten c3 ler çok iyi.
    6- sunroof lu sakın alma ben aldım köpekler gibi pişmanım. 2 sene sonra sunroofların lastikleri çok dandik bi malzemeden yapıldığı için arabaya çok ses alıyor bide aptal bir mekanizma var sunroof ta hava 25 derecenin altındayken (güya kendini güvenliğe alıomuş) sunroof u açarken çevirerek açıosunuz ama kapatmak için tekrar çevirdiğinizde kapanmıyor.O çevirme şeyinin ortasına basılı tutunca kapanıyor.Sebebinide anlayamadım ama çok aptal bir mekanizma
    7- arabanın müzik sistemi fena değil ben memnunum yani.Bende 5 li changer var ama changer lar sorunlu hiç kullanma derim.Klasik sorununuda söleyim kontak kapalıyken teyibi açtın changerdan cd çalıosun o esnada kontağı açarsan çat die changer bozuluo içinden bişeyi kopuomuş 80 ytl ye düzelio (tecrübemle sabit:D)
    8- arabanın müzik sistemine deinmişken arabada eco mode die çok aptal bir sistem var araba stop ettikten 30 dakka sonra bütün elektrik aksamını kesiyor teyip dahil.arabayı çalıştırmadan kontağı açık tutsanız bile kesiyor yani şöle bir arkadaşında arabayı bi yere çekip 2 bira çakarken müzeik zevkinin kesilmemesi için arabayı 30 dakkada bir çalıştırıp geri kapatman gerekiyor.
    9- arabanın özellikleri hakikaten güzel ama bana kalırsa yağmur sensömrü beş para etmez.Arabada silecekleri fasılalı çalıştırma opsiyonu yok ya senssöre alıosunuz yada sürekli çalışıyor sensörde çok saçma tünele giriyorum 3 kat hızla çalışıyor acaip yağmur oluyor fasılalı çalışıyor fln hiç verim alınmıyor.Ben elimle tek tek ypaıyorum.
    10- ön konsol çok kalitesiz bir plastikten yapılmış.Soğutmalı torpido özelliği gayet güzel.vites konusuna gelince vites gerçektende biraz uzakta kalıyor size ama bence boyutu olarak gayet güzel.Küçük ve sportif duruyor.Vites deiştirme probnlemi olan arkadaşlar şanzuman yağını deiştirirlerse problem ortadan kalkacaktır banada aynısı oldu çünkü.
    11- tekerlerinde şifre bijon muhabbeti var.Ben 4 şifreliyide attım yerine normal bijon koydum.Şifreliler çok dayanıksız en ufak bir zorlamada hemen kırılıyor.
    12- arabanın direksiyonunu arabayı satarlarken her ne kadar 3 kollu spor direksiyon deselerde direksiyon simidi çok tombul.Hiçte sportif değil.Arabada zaten tosbaya benziyor direksiyonunuda öyle yapmışlar.Bu arada direksiyon çevirirken tıkırtı sesi duyan arkadaşlar benimde aynı şey başıma geliyordu ama bendeki biraz farklıydı çevirirken çok az gleiodu tam direksiyonunun en sağ veya en sol yerine çevirdiğimde tak tıuk ses geliyordu.Ön takımlarda o direksiyonun rotation ını ilgilendiren bi yer var orda bi şey var onu biraz sıkınca düzeldi.Direksiyonun sertliğide ondan olabilir.Bu arada o dediğim parça plastikten yapıulıomuş bu arabalarda o yuzden araba patinaj fln çekmeye hiç gelmiyor hemen takur tukur ediyor ve orası pert oluyor.
    13- Her nekadar sınıfına göre geniş hacim fln deselerde arabaya 3 kişi binerken ön yolcu koltuğunu öne çekmeden arkadaki oturamıyor arkası yinede dar.
    14- arabanın gösterge paneli ilk başlarda çok hoşunuza gidiyor ancak sonra kadranı özlüyorsunuz.Km saati digital devir göstergesi de uzunlamasına yapılmış eski 124 lerin km saati gibi çok aptal duruyor.benzin gösterges idahil bütün göstergeler digital yada ışıklı.Benim hoşuma gitmiyor.Ben kadranları daha çok seviyordum ama tabi bunun meraklısı olabilir.


    Genel yorum: Benim yorumum şu yönde eğer ilk arabanızsa veya araba kullanmayı yeni öğreniyorsanız hakikaten c3 doğru bir tercih olacaktır.Hem sağladığı güvenlik imkanlarıyla hemde kullanım rahatlığıyla sizi kendine bağlar.Ama yok ben arabamı deiştiricem bi ziel araba alcam ne alsam acaba fln diye düşünüyorsanız ve arabayı ulaşım aracı olmasının yanında birazda zevk için kullanmak istiyorsanız sakın c3 almayın 5 para etmez.Çok düşük kalitede bir araba bana kalırsa.Gerçi genel olarak fransız arabaları öyle.Yani bir corsayla bir poloyla yani bir alman arabasıyla karşılaştırılmaz.ama alman arablaarı hariç sınıfının lideri denebilir.Tabi bu bnenim kendi görüşüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lavien_tr

    bendede bi tane 2004 c3 92hp var.Şuanda arabam 68000 de. Size karşıulaştığım sorunları artılarını ve eksilerini söylemeden önce bir iki şey söylemek istiyorum.Bir arabayı iyi veya kötü di
    ye karşılaştırırken onu ne için karşılaştırdığınız önemli.Mesela c3 ün kar sürüşü hakikaten çok güzel ve çok keyifli.Dizel motorun verdiği yüksek tork bazen kalkışlarınızı zor hale getirsede karda kullanmak için çok güzel bir araba.Şehir içi içinde ideal.Gerçektende çok az yakıt tüketiyor.Uzun yolculuklardada bana kalırsa en az bir üst sınıftaki 307 c4 gibi araçlara kafa tutacak kadar iyi.Belki antalyaya giden arkadaşlar varsa onllarda farketmiştir antalyaya giderken toroslarda baya bi çokca seri manevralar yapmanız gereken inişli çıkışlı virajlı yollar vardır.Oralarda c3 hakikaten hakkını veriyor.Gerek yol tutuş yöünnden olsun gerekse ara hızlanmalar olsun.Tabi burda birazda şöför faktörü var.Bazı arkadaşlar motorun hantal olduğunu bazıları ise turbı geciktiğini verim alamadıklarını söylemişler.Öncelikle şunu sölemek istiyorum.Bilmiyorum bu kanıya nerden vardınız ama mazot benzine göre çok daha zor yanan bir maddedir.Bu nedenle genelde dizel araçlarda ki c3 bunun en ii örneği gaza bastıktan 1 saniye sonra algılar ve bıraktıktan 1 saniye sonra bırakır gazı.O sizin bahsetmiş olduğubuz vites geçişlerindeki güç kesilmesinin sebebi budur işte
    o arada yaşadığınız 2 saniyelik gecikme bunun sebebidir.Eğer perfect bir vites geçişi istiyorsanız vites deiştirmeden yarım saniye önce gazı bırakıp vites deiştirirken gaza basarsanız o gecikmeden kurtulursunuz.Bende bu olayı daha önceden kafama çok takmıştım o yüzden söylüyorum yoksa uğraşmöaya değicek bi ayrıntı deil:P Herneyse konuya dönelim dediğim gibi dizel araba kullanmak benzinliye göre biraz daha deişik.Bol bol aragazlarıyla arabayı kullanırsanız hiç bir sıkıntı yaşamazsınız.Hatta yüksek tork sayesinde dediğim gibi yokuş yukarı virajlarda çok tatlı gidersiniz.Evet şimdi bunlar güzel detaylar.Birazda başımdan geçen olayları madde madde aktarayım ve siz karar verin.

    1- aracım 28000 civarındayken yolda giderken bir anda turbosu arızalandı.Garantiden deişti
    2- araçta arkadaşlarında dediği gibi bir amortisör problemi var.Arka koltuğa 3 kişi oturup bagajı doldurun bi tatile gidin arka iki amortisör 10.km de patlar.Arka amortisörleri gerçekten çok zayıf.Benim şu anda arabanın tablalarındada ses geliyor araba aynen yolda giderken hani şu otobüsler sallanınca camdan bi ses gelirye gıcır gıcır aynen öyle ses geliyor.
    3- citroen servisleri insnaları kazıklamıyorlar ama servistekilerin çoğu cahil. (ankara için konuşuyorum)
    4- benim aracım sürekli yağ ve su eksiltiyor (yaz kış) yağ eksiltmesini anlıyorum devirli kullanıldığı içindir belki ama su eksiltmesini çözemedim bi kaçak fln da yok ama 2 ayda bir su max dan min e iniyor nerdeyse belkide normaldir bilmiorum.BU arada serviste arabayı 15000 de bir bakıma sokuyorlar ama bu motorlarda 10w-40 yağ kullanılıyor.dizel olduğu için ince yağ kullanılıyor ve bu yağlar 10000 de değişir 15000 de deil.Şimdi diceksiniz arkadaşım avrupada 20000 burda nie böle fln.Servisteki adamlar arabadan çok anladıkları için nasılsa deişcek die sentetik yerine totalin aptal total 7000 yağını koyuyolar ki o yağ yarı sentetik bir yağ.sentetik olsa 15000 20000 gider ama yarı sentetik yağ çabuk özelliğini yitirdiği için 10000 de bir dieşmesi lazım arabayı kullanan arkadaşları uyarayım.Arabanın rutin bakımları çok pahalıı tutmuyor ( ben orjinal parçaları alıp sanayide taktırıyorum 200 ytl yerine 120 ytl ye çıkıor)
    5- arabayla geçen sene ankaraya gelirken yerde yatan dananın ustunden atladım.4 teker yerden kesildi debriyaj fln kırıldı ama araba yere indikten sonra biraz savurmasına rağmen rahat toparladı kendini ve güvenli bir şekilde durdu.Biliyorum çok ekstrem bir tecrübe belki ama denge olarak hakikaten c3 ler çok iyi.
    6- sunroof lu sakın alma ben aldım köpekler gibi pişmanım. 2 sene sonra sunroofların lastikleri çok dandik bi malzemeden yapıldığı için arabaya çok ses alıyor bide aptal bir mekanizma var sunroof ta hava 25 derecenin altındayken (güya kendini güvenliğe alıomuş) sunroof u açarken çevirerek açıosunuz ama kapatmak için tekrar çevirdiğinizde kapanmıyor.O çevirme şeyinin ortasına basılı tutunca kapanıyor.Sebebinide anlayamadım ama çok aptal bir mekanizma
    7- arabanın müzik sistemi fena değil ben memnunum yani.Bende 5 li changer var ama changer lar sorunlu hiç kullanma derim.Klasik sorununuda söleyim kontak kapalıyken teyibi açtın changerdan cd çalıosun o esnada kontağı açarsan çat die changer bozuluo içinden bişeyi kopuomuş 80 ytl ye düzelio (tecrübemle sabit:D)
    8- arabanın müzik sistemine deinmişken arabada eco mode die çok aptal bir sistem var araba stop ettikten 30 dakka sonra bütün elektrik aksamını kesiyor teyip dahil.arabayı çalıştırmadan kontağı açık tutsanız bile kesiyor yani şöle bir arkadaşında arabayı bi yere çekip 2 bira çakarken müzeik zevkinin kesilmemesi için arabayı 30 dakkada bir çalıştırıp geri kapatman gerekiyor.
    9- arabanın özellikleri hakikaten güzel ama bana kalırsa yağmur sensömrü beş para etmez.Arabada silecekleri fasılalı çalıştırma opsiyonu yok ya senssöre alıosunuz yada sürekli çalışıyor sensörde çok saçma tünele giriyorum 3 kat hızla çalışıyor acaip yağmur oluyor fasılalı çalışıyor fln hiç verim alınmıyor.Ben elimle tek tek ypaıyorum.
    10- ön konsol çok kalitesiz bir plastikten yapılmış.Soğutmalı torpido özelliği gayet güzel.vites konusuna gelince vites gerçektende biraz uzakta kalıyor size ama bence boyutu olarak gayet güzel.Küçük ve sportif duruyor.Vites deiştirme probnlemi olan arkadaşlar şanzuman yağını deiştirirlerse problem ortadan kalkacaktır banada aynısı oldu çünkü.
    11- tekerlerinde şifre bijon muhabbeti var.Ben 4 şifreliyide attım yerine normal bijon koydum.Şifreliler çok dayanıksız en ufak bir zorlamada hemen kırılıyor.
    12- arabanın direksiyonunu arabayı satarlarken her ne kadar 3 kollu spor direksiyon deselerde direksiyon simidi çok tombul.Hiçte sportif değil.Arabada zaten tosbaya benziyor direksiyonunuda öyle yapmışlar.Bu arada direksiyon çevirirken tıkırtı sesi duyan arkadaşlar benimde aynı şey başıma geliyordu ama bendeki biraz farklıydı çevirirken çok az gleiodu tam direksiyonunun en sağ veya en sol yerine çevirdiğimde tak tıuk ses geliyordu.Ön takımlarda o direksiyonun rotation ını ilgilendiren bi yer var orda bi şey var onu biraz sıkınca düzeldi.Direksiyonun sertliğide ondan olabilir.Bu arada o dediğim parça plastikten yapıulıomuş bu arabalarda o yuzden araba patinaj fln çekmeye hiç gelmiyor hemen takur tukur ediyor ve orası pert oluyor.
    13- Her nekadar sınıfına göre geniş hacim fln deselerde arabaya 3 kişi binerken ön yolcu koltuğunu öne çekmeden arkadaki oturamıyor arkası yinede dar.
    14- arabanın gösterge paneli ilk başlarda çok hoşunuza gidiyor ancak sonra kadranı özlüyorsunuz.Km saati digital devir göstergesi de uzunlamasına yapılmış eski 124 lerin km saati gibi çok aptal duruyor.benzin gösterges idahil bütün göstergeler digital yada ışıklı.Benim hoşuma gitmiyor.Ben kadranları daha çok seviyordum ama tabi bunun meraklısı olabilir.


    Genel yorum: Benim yorumum şu yönde eğer ilk arabanızsa veya araba kullanmayı yeni öğreniyorsanız hakikaten c3 doğru bir tercih olacaktır.Hem sağladığı güvenlik imkanlarıyla hemde kullanım rahatlığıyla sizi kendine bağlar.Ama yok ben arabamı deiştiricem bi ziel araba alcam ne alsam acaba fln diye düşünüyorsanız ve arabayı ulaşım aracı olmasının yanında birazda zevk için kullanmak istiyorsanız sakın c3 almayın 5 para etmez.Çok düşük kalitede bir araba bana kalırsa.Gerçi genel olarak fransız arabaları öyle.Yani bir corsayla bir poloyla yani bir alman arabasıyla karşılaştırılmaz.ama alman arablaarı hariç sınıfının lideri denebilir.Tabi bu bnenim kendi görüşüm.

    Alıntıları Göster
    m açıklanabilecek en iyi şekilde açıklamışsın.gerçekten zevkle okudum.nedense c3 le ilgili herşey bana çok güzel geliyor zaten.elimde broadway var satıp c3 dizel 92hp almayı düşünüyom ama konuyu ilk açtığımda maddi olarak daha iyiydim.şimdi toparlayıp inşallah alacağım bu keratayı....

    yorumlara devam ederseniz seviniri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezgin434343

    m açıklanabilecek en iyi şekilde açıklamışsın.gerçekten zevkle okudum.nedense c3 le ilgili herşey bana çok güzel geliyor zaten.elimde broadway var satıp c3 dizel 92hp almayı düşünüyom ama konuyu ilk açtığımda maddi olarak daha iyiydim.şimdi toparlayıp inşallah alacağım bu keratayı....

    yorumlara devam ederseniz seviniri

    Alıntıları Göster
    Lavien......HA-Rİ-KA
    Bir solukta okudum klavyene sağlık...
    Bende 2004 opel corsa var benzinli c3 düşünüyordum hele birde sonunda alman arabaları ile mukayese bile etmeyin demişsin ki!!!!Ne yapacağımı şaşırdım:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pompera

    Lavien......HA-Rİ-KA
    Bir solukta okudum klavyene sağlık...
    Bende 2004 opel corsa var benzinli c3 düşünüyordum hele birde sonunda alman arabaları ile mukayese bile etmeyin demişsin ki!!!!Ne yapacağımı şaşırdım:)

    Alıntıları Göster
    2005'de c3 1.4 16v hdi sıfır almıştım araç 1. viteste roket gibi kalkıyodu bazen kambumlabağa gibi 1500km spin attım alt taraftan kaldırıma vurdum 12000tl masraf çıktı 20000 de takla attım 3 airbag açıldı biri açılmadı 25000 ytl masraf çıktı parça fiyatları pahalı bence 20000 ytlye pert oldu araç yerden yüksek olduğu için biraz süratle hafif viraj kavislerde savurmaya çok müsait kaymaya başladımı bi türlü toparlıyamıyo kendini 120km den sonra biz araca diğil araç bize yükmediyo en memun olduğum özellik YAKIT gerçekten araç en tasarruflu araçlardan şuan zaten başkada bişeyi yok zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: war

    2005'de c3 1.4 16v hdi sıfır almıştım araç 1. viteste roket gibi kalkıyodu bazen kambumlabağa gibi 1500km spin attım alt taraftan kaldırıma vurdum 12000tl masraf çıktı 20000 de takla attım 3 airbag açıldı biri açılmadı 25000 ytl masraf çıktı parça fiyatları pahalı bence 20000 ytlye pert oldu araç yerden yüksek olduğu için biraz süratle hafif viraj kavislerde savurmaya çok müsait kaymaya başladımı bi türlü toparlıyamıyo kendini 120km den sonra biz araca diğil araç bize yükmediyo en memun olduğum özellik YAKIT gerçekten araç en tasarruflu araçlardan şuan zaten başkada bişeyi yok zaten

    Alıntıları Göster
    Dediğim gibi yeni kasa c3 war bnde c3 c3 c3 c3 c3 c3........ sadece o başka bişy demicem.Doğru şikayetlerde war ama unutmayalım arkdşlar her arabda var bu şikayetler...Bence küçük sınıflar arasında iyilerden biri bence...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.