Şimdi Ara

C# NullReferenceException

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Unity de oyun yapmaya yenı basladım.Isler gayet ıyı gıdıyordu fakat bu hatayla karsılastım yardımcı olabılırımısınız ?


    NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object

    Exhibition.NewMethod () (at Assets/Script/Exhibition.cs:28)

    Exhibition.Update () (at Assets/Script/Exhibition.cs:23)



    Script


    using System.Collections;

    using System.Collections.Generic;

    using UnityEngine;

    using UnityEngine.UI;


    public class Exhibition : MonoBehaviour

    {

        public Image flagPlayer , starPlayer;

        public Text txtValuePlayer,namePlayer;

        public Image flagAIstarAI;

        public Text txtValueAInameAI


        // Start is called before the first frame update

        void Start()

        {

            

            //valueAI = PlayerPrefs.GetInt("valueAI", l);

        }


        // Update is called once per frame

        void Update()

        {

            NewMethod();

        }


        private void NewMethod()

        {

            flagPlayer.sprite = UITeam.instance.FlagTeam[PlayerPrefs.GetInt("valuePlayer"1) - 1];

            namePlayer.text = UITeam.instance.NameTeam[PlayerPrefs.GetInt("valuePlayer"1) - 1];

            txtValuePlayer.text = PlayerPrefs.GetInt("valuePlayer"1).ToString();

        }


        public void ButtonBack()

        {

            Application.LoadLevel("Menu");

        }


        public void ButtonLeftPlayer()

        {

            if (PlayerPrefs.GetInt ("valuePlayer"1) <= 1)

            {

                PlayerPrefs.SetInt("valuePlayer"32);

            }

            else

            {

                int valuePlayer = PlayerPrefs.GetInt("valuePlayer"1);

                valuePlayer--;

                PlayerPrefs.SetInt("valuePlayer"valuePlayer);

            } 

        }


        public void ButtonRightPlayer()

        {

            if (PlayerPrefs.GetInt("valuePlayer"1) >= 32)

            {

                PlayerPrefs.SetInt("valuePlayer"1);

            }

            else

            {

                int valuePlayer = PlayerPrefs.GetInt("valuePlayer",1);

                valuePlayer++;

                PlayerPrefs.SetInt("valuePlayer"valuePlayer);

            } 

        }

    }








  • En üstte tanımladığınız objeleri Inspector'de atamamışsınız sürükleyerek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 9 Aralık 2020; 23:34:25 >
  • Herseyı yaptım ama halaa cozemedım.Yanıtınız ıcın tesekkurler.

  • Fulton F kullanıcısına yanıt

    nasıl yapabılecegımı anlatabılırmısınız ? Simdşden teşekurler. :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: efer12331

    nasıl yapabılecegımı anlatabılırmısınız ? Simdşden teşekurler. :)

    Çok temel bir şey bu nasıl anlatsam bilemedim, aslında herhangi bir Unity dersi veren bir video izleseniz orada çok rahat bulacaksınız cevabını. Oluşturduğunuz scripti bir objeye atın (bunu da nasıl yapacağım derseniz Unity derslerine bakınız) sonra bu objeye Unity panelinden tıklayın başına "public" yazarak oluşturduğunuz en baştaki değişkeni/değişkenleri (mesela sizde "public flagPlayer" var bunlardan biri olarak) zaten orada göreceksiniz. Yanlarındaki boşluklara Hiyeraşi panelindeki bununla alakalı objeniz neyse sürükleyip bırakacaksınız.

  • Fulton F kullanıcısına yanıt

    Çok temel bir şey bu nasıl anlatsam bilemedim, aslında herhangi bir Unity dersi veren bir video izleseniz orada çok rahat bulacaksınız cevabını. Oluşturduğunuz scripti bir objeye atın (bunu da nasıl yapacağım derseniz Unity derslerine bakınız) sonra bu objeye Unity panelinden tıklayın başına "public" yazarak oluşturduğunuz en baştaki değişkeni/değişkenleri (mesela sizde "public flagPlayer" var bunlardan biri olarak) zaten orada göreceksiniz.


    Buraya kadar olan bolumu yapabılmıstım.Fakat Hiyeraşi panelındekı olayı anlamadım.

    C# NullReferenceException

    Yınede ılgılendıgınız ıcın cok tesekkur ederım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: efer12331

    Çok temel bir şey bu nasıl anlatsam bilemedim, aslında herhangi bir Unity dersi veren bir video izleseniz orada çok rahat bulacaksınız cevabını. Oluşturduğunuz scripti bir objeye atın (bunu da nasıl yapacağım derseniz Unity derslerine bakınız) sonra bu objeye Unity panelinden tıklayın başına "public" yazarak oluşturduğunuz en baştaki değişkeni/değişkenleri (mesela sizde "public flagPlayer" var bunlardan biri olarak) zaten orada göreceksiniz.


    Buraya kadar olan bolumu yapabılmıstım.Fakat Hiyeraşi panelındekı olayı anlamadım.

    Yınede ılgılendıgınız ıcın cok tesekkur ederım.

    Attığınız görüntüde sağ alttaki son 4 objede "None" yazıyor. İşte onlar ne ise sürükleyip oraya bırakmanız gerek.





  • Fulton F kullanıcısına yanıt

    Ben acıkcası bu oyunu unıtyden yapıorum.Unıtyden Yapan adam oraları aynı sekılde bırakıyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.