Şimdi Ara

Buyrun beyler, bildiğim tüm bugları anlatıyorum

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
25
Cevap
2
Favori
2.485
Tıklama
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Knight Online >> KO Genel >> Buyrun beyler, bildiğim tüm bugları anlatıyorum
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    10 Mesaj
    Önce gereksiz yere banlanıp, daha sonra da steam in knight online forumundan pazarlık yapmak yerine ban atan arkadaşlar, beni yeteri kadar kızdırdılar. her saat başı 1 bug anlatıcam, bundan sonraki multiclient

    I am telling these bugs so you can fix it, i dont have any intention to abuse them or making people abuse it. (this one needs to fix source code of how people enter parties, which will take you approximately 2k work hours, which is easy by big company as nnt game)
    First, How to steal boxes of all parties without making them notice?
    İlk olarak, size partilerden nasıl kutu çalındığını, tüm kutunun size geldiğini ve kimsenin bunu farketmediğini anlatacağım.

    How that bug happens? You have to use a third party tool, for example a tool named expbot or anyother cheat programs which you banned me for while i didnt even checked for their websites.
    But since i have so much free time to check for those things while my account is blocked, (the reason of my blockage is someone opened a char named same as me in a private server, then take a video or screenshot, i dont know which one.) Click accept party requests Automaticly, bot will make you join party. then click on DECLINE. Here is your bug. everytime you hit a monster before your party does, you can get the boxes all for yourself without making your party notice. It is possible for every kind of party.

    Bunun için bir 3. party programı kullanmanız gerekiyor, mesela expbot isimli bir program olabilir. otoparty i işaretliyorsunuz, adam size party atıyor, fakat siz decline diyorsunuz. buyrun hem partidesiniz hem değil, ilk vuruşu yaptığınız her yaratığın kutusu sadece size açılır. Her türlü bossta, exp slotunda kutu çalınır.

    I will tell you have to make multiclient and login with 4-8 multiple accounts from one computer, it is coming in next hour. Lets see if it will take more than 1 day after i tell everything i know one by one. Follow me in all the forums.



    |
    |
    _____________________________




  • Random algoritmasından hiçbir fayda sağlayamayız.3Rd party tool denemek isteyen deneyebilir lakin bilgisayarınıza virüs bulaştırmak veya ban yemekten öteye gitmez o iş dinlemeyin şu veleti. 3. Parti programlar bug değil apaçık hiledir.
    Random algoritmasindan kasıt da şudur.Sizi anvile bastığınız zaman anvil bir sayı üretir(0 1000 arasi olabilir) ve sayı örneğin 638ten büyükse item geçer küçükse veya eşitse item yanar(+5 için bus ile mesela) Random algoritmasının temel mantığını merak eden arkadaşlar için anlatayım bu çocuğu takip ederek vakit kaybetmeyin.Random algoritması bilgisayarın rastgele sayı üretmesini sağlar ve birçok yolu vardır bu algoritmayı yazmanın.Bilgisayarın bir sayi uydurabildigini varsayamayız çünkü bu bilinç gerektirir.Peki o zaman bilgisayar nasıl sayı üretiyor?Bu arkadaşta aklı sıra oyundaki algoritmayı biliyor.Ki Random algoritmasını açıklayacağım demek size integral anlatacağım demek yerine matematik anlatacağım demek gibidir burdan bile bilgisi olmadığı belli.Random sayı üretmenin sonsuz yolu vardır bir iki örnek vermek gerekirse(Örnekler tamamen uydurulmuştur)

    1)Siz upgrade için onay verdiğinizde istek sunucuya ulaştığındaki zamanın milisaniye cinsinden karşılığının rakamlar toplamı olabilir.son rakamını seçerek belirler. Atıyorum zaman 15283638261719. Eğer +5 ten basiyorsak 60 ve üstünü kabul ederse rakamlar toplami 62 dir ve item geçer. 51 olsaydı yanardı.

    2) Yine zaman örneği vereyim.İçinde bulunduğumuz gün ay yılın son iki basamağı ve saat dakika saniye saliseden oluşturulan kare matrisin determinantı olabilir. Tabi bu küçük aralıklı bir sayı olabileceği icin ek işlemler de vardır.Boyle işlemler turetilerek random algoritması yazılır ve bunun nasil olduğunu bilsen bile sen ne kadar istersen iste bu adamlar çeşitli metodlarla bundan fayda sağlanmasını engelleyebilirler. Zaten benim bildiğim kadarıyla anvilin bu yöntemle çalıştığı da mantıklı bir teoriden öteye gitmemiştir.Ilk başlarda öyle olsa da oyunun veritabanı sızdırıldıktan sonra değiştirilmiştir. Neden mi bu kadsr zahmet edip anlattım.Benim gibi bazi arkadaşların böyle şeyler ilgisini çektiği ve uçak rötar yaptığı için boşluk doldurma amaçlı.Ayrıca arkadaşa da biraz ayar oldum.Herkese iyi günler

  • Er
    10 Mesaj
    hadi yeteri kadar ilgi gelirse, knight onlinedaki bilgisayar programlamanın en zor konusu olan "random" algoritmasının nasıl çalıştığını, böylece itemleri +8 +9 +10a nasıl geçirebilceğinizi, tek bilgisayardan nasıl multi hesap sokacağınızı, buy merchantta nasıl 1 coins ile item alabilceğinizi, vs herşeyi anlatıcam yok mu ilgi
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    117 Mesaj
    sırf meraktan takip ediyorum,hayalgücünüzün sınırlarını ne kadar zorlayacaksınız
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Mısırımla beraber yerimi aldım pathos dan ZarakiKenpachi selamlar :)
    |
    |
    _____________________________
    Hak yiyen fışkı yesin.
  • Er
    10 Mesaj
    aç botu dene dediğimi gör
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    10 Mesaj
    deneyenler denendi çalıştı yazsın
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj
    hmm arkadas neden ban yedin sen onuda anlatsana
    |
    |
    _____________________________
    MONSTER® TULPAR T5 V4.1 15.6"
    Intel® Core™ i7-4710HQ
    3GB GDDR5 nVIDIA® GeForce® GTX970M 192-Bit DX11.2
    15.6" Full HD 1920x1080 IPS Mat LED
  • Er
    10 Mesaj
    küfürden yemişim 3 gün, ticket a cevap verene de küfür ettim.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    şehir efsaneleri vol bilmem kaç o algoritmayı hiç bi zaman çözemiyceksiniz çözülemez hatta sürekli algoritma değşiyor bile olabilir zira bazen 10 larca parçadan bir tane geçmiyor bazen 2 taneden biri geçiyor sanırım farklı değişkenler var o an uprage yapılan itemler bile etkiliyor olabilir onu nasıl hesaplıycaksınız kaldı ki bilen adamda paylaşmaz +0 dw pazarda 70m al onu biliyosan +8 yap al sana 2 bin tl para varmı böyle bi dünya alayı hikaye
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    10 Mesaj
    şu an anlattığım şeyi denedin mi? steamko da multi de yok diyolar dimi? hepsini anlatıcam sırayla.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    447 Mesaj
    Random algoritmasından hiçbir fayda sağlayamayız.3Rd party tool denemek isteyen deneyebilir lakin bilgisayarınıza virüs bulaştırmak veya ban yemekten öteye gitmez o iş dinlemeyin şu veleti. 3. Parti programlar bug değil apaçık hiledir.
    Random algoritmasindan kasıt da şudur.Sizi anvile bastığınız zaman anvil bir sayı üretir(0 1000 arasi olabilir) ve sayı örneğin 638ten büyükse item geçer küçükse veya eşitse item yanar(+5 için bus ile mesela) Random algoritmasının temel mantığını merak eden arkadaşlar için anlatayım bu çocuğu takip ederek vakit kaybetmeyin.Random algoritması bilgisayarın rastgele sayı üretmesini sağlar ve birçok yolu vardır bu algoritmayı yazmanın.Bilgisayarın bir sayi uydurabildigini varsayamayız çünkü bu bilinç gerektirir.Peki o zaman bilgisayar nasıl sayı üretiyor?Bu arkadaşta aklı sıra oyundaki algoritmayı biliyor.Ki Random algoritmasını açıklayacağım demek size integral anlatacağım demek yerine matematik anlatacağım demek gibidir burdan bile bilgisi olmadığı belli.Random sayı üretmenin sonsuz yolu vardır bir iki örnek vermek gerekirse(Örnekler tamamen uydurulmuştur)

    1)Siz upgrade için onay verdiğinizde istek sunucuya ulaştığındaki zamanın milisaniye cinsinden karşılığının rakamlar toplamı olabilir.son rakamını seçerek belirler. Atıyorum zaman 15283638261719. Eğer +5 ten basiyorsak 60 ve üstünü kabul ederse rakamlar toplami 62 dir ve item geçer. 51 olsaydı yanardı.

    2) Yine zaman örneği vereyim.İçinde bulunduğumuz gün ay yılın son iki basamağı ve saat dakika saniye saliseden oluşturulan kare matrisin determinantı olabilir. Tabi bu küçük aralıklı bir sayı olabileceği icin ek işlemler de vardır.Boyle işlemler turetilerek random algoritması yazılır ve bunun nasil olduğunu bilsen bile sen ne kadar istersen iste bu adamlar çeşitli metodlarla bundan fayda sağlanmasını engelleyebilirler. Zaten benim bildiğim kadarıyla anvilin bu yöntemle çalıştığı da mantıklı bir teoriden öteye gitmemiştir.Ilk başlarda öyle olsa da oyunun veritabanı sızdırıldıktan sonra değiştirilmiştir. Neden mi bu kadsr zahmet edip anlattım.Benim gibi bazi arkadaşların böyle şeyler ilgisini çektiği ve uçak rötar yaptığı için boşluk doldurma amaçlı.Ayrıca arkadaşa da biraz ayar oldum.Herkese iyi günler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2267 Mesaj
    Zamanında koxp ile tek kişiye 8 kişilik exp gelirdi.
    Bana onu yapmanın bugunu anlat
    _____________________________
    Öğretilenler sadece size ait değil; bütün uygarlığın malıdır.
  • Yarbay
    3292 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheDcdy

    Zamanında koxp ile tek kişiye 8 kişilik exp gelirdi.
    Bana onu yapmanın bugunu anlat

    24x exp yapilabiliyordu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    Ty paylasim susun lan adam anlatiyo iste olmuyosa dener olmuyo dersiniz daha adam aciklamadan ne sacma sapan laf koymaya calisiyonuz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Haklı olabilirsiniz, gerçekten haklı olabilirsiniz; fakat başkasının düşüncelerini değiştirmek söz konusu olunca haklı olmanız büyük bir olasılıkla hiçbir şeyi değiştirmeyecektir. Her on tartışmanın dokuzunda taraflar kendi haklılıklarına, tartışmaya başlamadan önce inandıklarından daha çok inanmaktadırlar. Tartışmayı kazanamazsınız. Çünkü kazansanız da kaybetseniz de bir şeyleri kaybetmişsinizdir. Neden? Diyelim ki diğer kişiye karşı bir zafer kazandınız ve onun fikirlerini bir paçavra gibi parça parça ettiniz, kafasının çalışmadığını kanıtladınız. Peki ya sonra? Siz kendinizi iyi hissedeceksiniz. Ya karşınızdaki kişi? Onu küçük düşürmüş olacaksınız. Gururu kırılacak. Size gücenecek. Ayrıca unutmayın: Düşüncelerinin yanlışlığı kanıtlansa da, insan aynı düşünceleri savunmaya devam eder. Bir münakaşadan en iyi sonucu almanın tek yolu münakaşadan kaçınmaktır. -Dale Carnegie
  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    denendi çalıştı
    |
    |
    _____________________________
    [color=
  • Yarbay
    3391 Mesaj
    ban yemeyek?
    |
    |
    _____________________________
    Asus Rog ScarII Rtx2060


    Bloklanan kişi sayısı : 492 tarafı farketmez tüm trolleri blokluyorum
  • Yüzbaşı
    480 Mesaj
    Denendi çalıştı. Sayende iron set glass belt +9 raptor dropladım party anlam veremedi ama sırayla herkese geliyo beyler şaşırmanın manası yok dedim mecbur sustular susmayan olunca kenara çekip dibine girip 1 5li 1 3lü atıyom tamam abi sen qinqsin diyolar eyw kardeşim adamsın
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9199 Mesaj
    Extra program yuklemeden yapabileceğimiz ne var ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    CPU: AMD Ryzen 2600 @4.1 Scythe Fuma 2 | MB: MSI B450 Gaming Plus Max | GPU: ASUS Rog Strix Vega 64 | RAM: XPG 2x8GB 3000 CL16 | SSD: JAMESDONKEY JD12 512GB NVMe | MONITOR: SAMSUNG LC24FG73 24' 144Hz 1Ms | CASE: MSI Mag Vampiric 010M | PSU: GIGABYTE G750H 750W 80 Gold | KEYBOARD: EVEREST KB-G9X | MOUSE: STEELSERIES Rival 105 | PAD: STEELSERIES Qck | HEAHPHONE: LOGITECH G930
  • Binbaşı
    1813 Mesaj

    +9 da bırakın beyler artılamayın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    innovativengineer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1568 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: A2ad

    Ty paylasim susun lan adam anlatiyo iste olmuyosa dener olmuyo dersiniz daha adam aciklamadan ne sacma sapan laf koymaya calisiyonuz

    Profil resminde kurt mu var akbaba mı var tam göremedim maalesef. Daha farklı bişey seçseymişsin keşke...

    Arkadaşlar adam size 3rd Party Tool yükleyin diyor siz banlanır mıyız diyorsunuz
    |
    |
    _____________________________

    2006 Model Üyeİnşaat MühendisiFantastik/Bilim Kurgu EdebiyatFenerbahçe


    Steam Link - PSN : KalduinTR - 1000 Kitap Link
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Canlı Tv izle
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,559
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.