Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Bursaspor - Beşiktaş | STSL 31. Hafta | 15.05.2017 | 20.00

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
164
Cevap
0
Favori
6.603
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Canlı Maç Takip Forumları >> Beşiktaş >> Bursaspor - Beşiktaş | STSL 31. Hafta | 15.05.2017 | 20.00
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1977 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:50:21
      hücumda geç kalıyoruz paslarda tercihlerde hep hatalı. Tolgay top kaybında rekor kırdı. Buna rağmen 3 net pozisyon var.
      |
      |
    • Yüzbaşı
      961 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:50:21
      Bataja cezalımı



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5584 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:50:44
      Ulan yine yedi Quaresma'nın kartı haha valla tiyatro izliyoruz başka bir şey değil.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5223 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:51:48
      q7 ye çıkmayan ikinci kırmızı hey yavrum hey sözde efendi BJK
      _____________________________

      Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections.
    • Yarbay
      3696 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:52:20
      resemn q7 kaşınıyor



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      2 Not
      15 Mayıs 2017 20:52:26
      ULAN ALKIŞLADI KIRMIZI VERSENE
      _____________________________

      "Yalanlarla dolu bir adada yaşamaktansa, yılanlarla dolu bir adada yaşamayı tercih ederim."
    • Yüzbaşı
      784 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:52:33
      Quaresma sarıyla kurtardı bu sefer.Hani öyle bir pozisyon ki yaptığı hareket kırmızı olmasına rağmen sarı yedi , üstüne alkışlaması da sarı kart ama onu da veremedi



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3696 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:52:52
      adam çoktan atılmalıydı ama sahada hakem yok



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1977 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:52:58
      Quaresma oyundan alınmazsa ikinci devre 10 kişiyiz. Adam saatli bomba resmen hiçbir katkısı yok.
    • Binbaşı
      1480 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:53:39
      Beyler amacım gerginlik çıkarmak falan değil ama Q7'nin hareketlerini falan gördünüz. Ben şaşırdım mı? Hayır. Aklıma TS maçı geldi onda çıkmadıysa bunda hiç çıkmaz.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Circassian
    • Er
      6 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:53:44
      beyler algı yaratmayın q7 gayet temiz oynuyor sarı kart da haksızdı ayıptır
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      548 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:53:46
      Atiba bayağı kötü oynuyor bugün. Quaresma da çıkıp Cenk girmeli yoksa bu kırmızı görecek.
      |
      |
      _____________________________

      bılım adamı
    • Yarbay
      4049 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:53:52
      Beyler çok panik gördüm sizin oyuncuları bi kaza olmaz inş



      Bu arada net kırmızı vermedi q7 ye.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________


    • Yarbay
      4004 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:53:57
      oyun seyri 2. yarıdada böyle devam ederse beşiktaş golü bulur

      keza bursa defansı kötü savunma yapıyor
      rakibi ceza alanı dışında karşılaması basması gerekirken ceza alanı içinde rakibi savunuyor içeri kadar gömülüyorlar ve olmıyacak hatalar yapıyorlar her hafta boşuna 5 yememiş bunlar
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      941 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:54:00

      Q7 atılana kadar Bilalin çoktan atılması gerekiyordu. Hakem tüm takdir haklarını Bursadan yana kullanıyor.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Dj_Gençkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      3696 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:55:03
      quote:

      Orijinalden alıntı: Survivor Tolga

      ULAN ALKIŞLADI KIRMIZI VERSENE

      veremez



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      2 Not
      15 Mayıs 2017 20:56:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: ne diyorum


      quote:

      Orijinalden alıntı: Survivor Tolga

      ULAN ALKIŞLADI KIRMIZI VERSENE

      veremez

      Guaye 3 saniye içinde 2 sarı kart görüp atıldı bu hafta alkışladığı için.

      Rezillik başka bir şey değil, allahtan kaçak yayınlar falan var valla şu lige para ödeyenlere yazık yemin ediyorum.
      _____________________________

      "Yalanlarla dolu bir adada yaşamaktansa, yılanlarla dolu bir adada yaşamayı tercih ederim."
    • Yarbay
      3696 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:57:46
      quote:

      Orijinalden alıntı: Survivor Tolga


      quote:

      Orijinalden alıntı: ne diyorum


      quote:

      Orijinalden alıntı: Survivor Tolga

      ULAN ALKIŞLADI KIRMIZI VERSENE

      veremez

      Guaye 3 saniye içinde 2 sarı kart görüp atıldı bu hafta alkışladığı için.

      Rezillik başka bir şey değil, allahtan kaçak yayınlar falan var valla şu lige para ödeyenlere yazık yemin ediyorum.

      valla ben ödüyorum ama bu sene son



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3696 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:58:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: gael

      oyun seyri 2. yarıdada böyle devam ederse beşiktaş golü bulur

      keza bursa defansı kötü savunma yapıyor
      rakibi ceza alanı dışında karşılaması basması gerekirken ceza alanı içinde rakibi savunuyor içeri kadar gömülüyorlar ve olmıyacak hatalar yapıyorlar her hafta boşuna 5 yememiş bunlar

      aynen valla bende bundan korkuyorum



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      6 Mesaj
      15 Mayıs 2017 20:58:45
      lakin bursa bu şekilde 90dk yı çıkaramaz. Gerçekten canla başla mücadele ediyor ama topun arkasından hiçibir takım bu kadar koşamaz
      topa sahip olup pas yapması lazım en azından bir kaç dk
      bu şekilde çok zor
      |
      |
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.