Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

BU PUAN ARTIŞLARINI İNKARMI EDECEKSİN KENDİNİ KANDIRMA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
29
Cevap
0
Favori
219
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> BU PUAN ARTIŞLARINI İNKARMI EDECEKSİN KENDİNİ KANDIRMA
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    YGS NİN ETKİSİ
    Bu yıl 430 geçen yıl 390 a eşitti 40 puan artış %40 tan 16 puan eder yani sadece ygsden 16 puan artmış durumda ki bunu inkar edecek 1 kişi bile yok.

    16 puanı aldık

    LYS MAT ETKİSİ
    2015 matı bilirsiniz efsane zorlukta geçen yıl ortalama ( iyilerde) 38-40 net iken bu yıl 48-50 (benimde 50) 10 net artıs 1.3 den 13 puan yapar

    Burdada 13 puan aldık

    LYS GEO ETKİSİ
    2015 geo hiç tartışmayalım bile 10 net artış 5 puan (bunlar zaten %60 ta 5 puan)

    Burdada 5 aldık

    LYS FİZİK ETKİSİ
    Geçen yıl ortalama 23 ken bu yıl 18 (iyilerde)

    5 net 8 puan azaltıcak bunuda aldık

    LYS KİMYA ETKİSİ
    Yok aynı çünkü

    LYS BİYOLOJİ ETKİSİ
    Geçen yıl herkes 25 ken bu yıl 23

    2 net 3-4 puan azaltır


    TOTAL ETKİ

    16+13+5-8-5.

    21 yapar evet arkadaşlar ilk 40 bin için mf3 21 puanlık bir artış en kötü 25 puanlık bir artş söz konusu

    Tıp 441--->466
    Diş 431--->456


    İle kapatacak bu konuyuda inkar edip kendinizi kandırmayın

    Puanlarıda pbg puanzada hesaplamayın 10 puan yüksek veriyor yada oranın 10 puan aşşağısını alın bunu sizde fark etmişsinizdir tüm siteler bana 465 derken sadeve pbg ve puanza 475 diyor ama fazla diyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
    Hayatinizda denge sorunu varsa, Etrafiniza dikkatlice bakin.. -Muhtemelen birini, yanlis bir yere koymussunuzdur.




  • 1) arada 10 net fark olmaz, sanırsın ki herkes fulledi sınavda. Tamam netler arttı da 38-40 geçen yılki 48-50'ye demek düpedüz mallık
    2) geometri için yazdıkların ayrı bi saçmalık zaten, yine diyorum 10 netmiş dile kolay. Lan zaten toplam 30 soru, madem herkes 10 netmiş arttırıyo ortalaması 20'nin altına düşerse görüşürüz
    3) fizik için dediklerin bana iyimser gibi geliyo çünkü bu yıl sorular saçmaydı, saçma sapan şeylerden ösym öğrenci elemeye çalışmış milletin netleri çok daha fazla düşecektir.
    4) kimyada da tartışmalı sorular hakkında ne yapılacağı belli değil, geçen yıl 2 soru iptal edildi fakat bu yıl ygs'de 9 soru itiraza uğradığı halde 2 soruda düzenlemeye gidildi, lys'de de çok farklı olmayabilir. Bu kimya netlerin düşmesine sebep olabilir, eğer ki hatalı sorularda düzenleme olmazsa, biyolojide de iş böyle ayrı bi paragraf yazmaya gerek yok.
    5) ve son olarak, lan sen adına başlıklar açtın milleti galeyana getirdin "2010 geliyo 2010 geliyo!!" diye, noldu şimdi böyle?

    Edit: imla

    geçen senenin 38-40 matematiği ile bu senenin 50 matematği bir değil. sınav ne kadar kolay olursa olsun fullemek öyle kolay değil. feni hayvan gibi yapıp 45 mat yapanlarda var. ayrıca ilk 40k felan hikaye. çok küçük parçalarla düşünülmesi lazım. ilk 5k, 5-10k, 10-20k, 20k-30k arası gibi puanlar farklı dağılır.

  • Yarbay
    2410 Mesaj
    Daha inkar eden görmedim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    BUG OLMUŞTUR TİCKET ATICAM.! -Lynxou
  • Binbaşı
    1345 Mesaj
    Tamam doğru yazmışsın başka konuların altında saçma sapan şeyler söylüyodun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jacquess7

    Tamam doğru yazmışsın başka konuların altında saçma sapan şeyler söylüyodun

    Karanlık ve soğuk



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hayatinizda denge sorunu varsa, Etrafiniza dikkatlice bakin.. -Muhtemelen birini, yanlis bir yere koymussunuzdur.
  • Yüzbaşı
    443 Mesaj
    kontenjantlarda arttı 461 462 falan olur son tıp bence
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    906 Mesaj
    20 puan artis ideal bence



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    Önemli olan puan değil sıralama



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    537 Mesaj
    Hocam "mi" ayri yazilir.
    Saygilar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    953 Mesaj
    geçen senenin 38-40 matematiği ile bu senenin 50 matematği bir değil. sınav ne kadar kolay olursa olsun fullemek öyle kolay değil. feni hayvan gibi yapıp 45 mat yapanlarda var. ayrıca ilk 40k felan hikaye. çok küçük parçalarla düşünülmesi lazım. ilk 5k, 5-10k, 10-20k, 20k-30k arası gibi puanlar farklı dağılır.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Jdkolup



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hayatinizda denge sorunu varsa, Etrafiniza dikkatlice bakin.. -Muhtemelen birini, yanlis bir yere koymussunuzdur.
  • Teğmen
    184 Mesaj

    mf4 için durum ne o zaman ?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: denizarca
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    20 puan bence de ideal hocam ben sadece 40 puancilari kınıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    249 Mesaj
    Ygsden 30 puan artış var diye biliyordum yanlışin olmasin?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: agity_bom

    mf4 için durum ne o zaman ?

    Mf4 canlı bomba hiç bulaşmayalım elimizde patlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hayatinizda denge sorunu varsa, Etrafiniza dikkatlice bakin.. -Muhtemelen birini, yanlis bir yere koymussunuzdur.
  • Teğmen
    184 Mesaj

    Kardeş yaklaşık bir şey söyle hadi 30 35 var mıdır



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: denizarca
    _____________________________
  • Yarbay
    2926 Mesaj
    1) arada 10 net fark olmaz, sanırsın ki herkes fulledi sınavda. Tamam netler arttı da 38-40 geçen yılki 48-50'ye demek düpedüz mallık
    2) geometri için yazdıkların ayrı bi saçmalık zaten, yine diyorum 10 netmiş dile kolay. Lan zaten toplam 30 soru, madem herkes 10 netmiş arttırıyo ortalaması 20'nin altına düşerse görüşürüz
    3) fizik için dediklerin bana iyimser gibi geliyo çünkü bu yıl sorular saçmaydı, saçma sapan şeylerden ösym öğrenci elemeye çalışmış milletin netleri çok daha fazla düşecektir.
    4) kimyada da tartışmalı sorular hakkında ne yapılacağı belli değil, geçen yıl 2 soru iptal edildi fakat bu yıl ygs'de 9 soru itiraza uğradığı halde 2 soruda düzenlemeye gidildi, lys'de de çok farklı olmayabilir. Bu kimya netlerin düşmesine sebep olabilir, eğer ki hatalı sorularda düzenleme olmazsa, biyolojide de iş böyle ayrı bi paragraf yazmaya gerek yok.
    5) ve son olarak, lan sen adına başlıklar açtın milleti galeyana getirdin "2010 geliyo 2010 geliyo!!" diye, noldu şimdi böyle?

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mormegil7 -- 5 Temmuz 2016; 14:34:43 >
    _____________________________




  • Yarbay
    2926 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: agity_bom

    Kardeş yaklaşık bir şey söyle hadi 30 35 var mıdır

    Hocam trolden medet ummayın, başka insanlar var forumda yardımcı olacak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1073 Mesaj
    40 YAPAAARRR



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2014 GİRİŞLİLER

    İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ(İNG)
  • Teğmen
    100 Mesaj

    Tebrikler hocam güzel açıklar bunlar.. helal olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Mormegil7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2926 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LysBumBumLys

    Tebrikler hocam güzel açıklar bunlar.. helal olsun

    Yalnız geo +20 olmazsa bulalım bunu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bey Azura
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.