Şimdi Ara

Bu nedenler Para İadesi İçin Yeterli mi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce


    quote:

    Orjinalden alıntı: TheMAy_

    20-25 dk kullandım öle bişey olmadı ama çok kasıyo

    Sağol, teşekkür ederim deneme için Demek benim ekran kartında vardı bir sorun. Ben de kasma olmuyordu hiç ama bu kitlenme ve ardından wireless problemini yapıyordu.


    Sen daha yatmadınmı



    Bak bunu yazıp yatmışım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheMAy_

    Bende Hp-compaq f505ea model laptop aldım 4 ay önce..ama sorunları çileden çıkardı 2 hafta sonra servise vericem şu nedenlerle.. sizce 30 günde yaparlar mı? Ben para iadesi almak istiorum

    *Ekran kartının sıcaklığı sadece windowstayken 90 dereceyi geçior aşırı ısınıor(en dandik oyunda bile kasmaya neden oluyor solitaire hariç )..

    *Cpu fanı çok gürültülü çalışıor

    *Pil çok çabuk bitior (yarım saat-bir saat arası )

    *Wireless arada kayboluyor bağlantıda ünlem işareti çıkıor sonra düzelior falan..

    *Touchpad'in yanındaki boyası sıyrıldı çok kötü görünüor..

    *Arada tamamen donuyor reset atmadan düzelmior sanırım ekran kartının ısınmasından dolayı..


    Compaq ile Pavilion servisleri tamamen farklı. bi arkadaşımın hp compaq nx6110 bilgisayarını ekran-fan-keyboard felan felan problemlerinden dolayı verdik. Pazartesi verdik Çarşamba günü aldık :)
    2 günde yapar verirler. Ellerinde parça varsa. Ha pavilionda bu olay mümkün değil. Ellerinde 1 tane bile parça tutmuyorlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kostebekcik

    Compaq ile Pavilion servisleri tamamen farklı. bi arkadaşımın hp compaq nx6110 bilgisayarını ekran-fan-keyboard felan felan problemlerinden dolayı verdik. Pazartesi verdik Çarşamba günü aldık :)
    2 günde yapar verirler. Ellerinde parça varsa. Ha pavilionda bu olay mümkün değil. Ellerinde 1 tane bile parça tutmuyorlar.


    Arkadaşım Compaq NX serisi dediğin gibi farklı muamele görüyor yani ticari ürün sayılıyor ama Compaq F - C ve de V serisi notebooklar bu klasmana girmiyor. Normal tüketici ürünü gözüyle bakılıyor ve Pavilion servislerinde onarım görüyorlar. Benim Compaq F505ea da Pavilion servisinde. Ve bugün 13. iş günü hala bekliyorum. Umarım 30 iş gününde de yapamazlar. HP ye güveniyorum

    Yani bizim laptoplarda dediğin gibi bir hızlı servis işlemi mümkün değil.

    Zaten HP den yapılan açıklamada kronik problemli ürünlerin AMD tabanlı DV6000 (pavilion), DV9000 (pavilion) ve V6000 (Compaq Presario) serisi notebooklar olduğu yazıyor. Bizim notebooklar F500 serisi ama kasa, anakart ve altyapı olarak V6000 lerle aynı aletler (kasa kaplaması hariç) Aynı kronik problemler bizim notebooklar için de geçerli ve servis durumu DV6000 ve DV9000 pavilionlarla aynı

    Keşke dediğin gibi NX serisi bir notebook olsaydı da 3 değil 25 günde yapılsaydı ama sağlam olarak

    Bizim notebooklar serviste onarıldı diye gelse bile aynı problemlerin nüksetme ihtimali %80

    Kısacası biz dediğin kategoriye girmiyoruz malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtgkce -- 3 Ocak 2008; 13:12:07 >




  • Murat Gökçe;

    üzüldüm duruma gerçekten. Aslında ben paraiadesi aldığımda ( bu arada 31 aralıkta aldım :) ) yani para iadesi kesinliştiğinde laptop alırken Compaq NX düşünmedim değil. Ama sırf HP ye gıcık olduğum için almadım. Yoksa abimdeki NX harika bir alet fanı çalışıyor mu çalışmıyor mu anlamıyorsun :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kostebekcik

    Murat Gökçe;

    üzüldüm duruma gerçekten. Aslında ben paraiadesi aldığımda ( bu arada 31 aralıkta aldım :) ) yani para iadesi kesinliştiğinde laptop alırken Compaq NX düşünmedim değil. Ama sırf HP ye gıcık olduğum için almadım. Yoksa abimdeki NX harika bir alet fanı çalışıyor mu çalışmıyor mu anlamıyorsun :)

    NX serisi de olsa Compaq, yani dolasıyla HP almadığına sevindim.

    Ne düşünüyorsun peki şimdi model olarak? Aldın mı yeni laptop?
  • Arkadaşlar garanti para iade istiyosanız hdd sorunu ile gidin imkanı yok 30 iş günü içinde tamir edemiyorlar.

    ister bu forumu ister diğer forumları araştırın hdd arızası olanlar para iade veya ürün değişimi alıyor bende 5000 serisinden 6000 serisine terfi etmiştim şimdi ise başka bir başlıkta yazdığım sorunlardan dolayı mart sonu gibi para iade alıcam inşallah


    quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce

    Benim F505ea mın bugün 12. iş günü serviste. Valla senin bu sorunlar ne kadar da yapılır bilmiyorum ama ben hala bekliyorum. İnşallah yapamazlar 30 iş gününde de paramı alır kurtulur şu HPden.

    Benim problemler;

    - Google Earth kullanırken belli bir süre sonra ekran donuyordu ve 5 - 10 saniye sonra "ekran kartı yanıt vermeyi kesti ve bu hatadan kurtuldu" gibi bir uyarı verip düzeliyordu. Fakat bu sefer de Wireless bağlantısı gidiyor ışığı turuncu yanıyordu. Bilgisayarı tekrar başlatınca wireless geliyordu.

    - Derken bir gün Wireless tamamen gitti. Güvenli kipte de görünmüyordu. Bir gitti pir gitti yani Silbaştan XP kurdum yine görünmedi. Anlayacağınız gibi tamamen gitmişti. *BIOS update de sorunu gideremedi.

    - Pil gerçekten de az gidiyordu. Hiçbir zaman vaad edildiği kadar gidemedi.

    - Recovery işlemini başarı ile yapmam rağmen (1 DVD tuttu) Recovery DVDsi boot etmiyordu


    Ben de senin anlattığın gibi problemler pek olmuyordu. NFS Underground 2 yi takıntısız oynayabiliyordum ve Colin McRea Rally 04 ü de problemsiz oynuyordum. Ekran kartı normalde aşırı ısınmıyordu yani.

    Senin aksine ben fan sesinden gayet memnundum. Ağustos ayında bile arasıra dönüyordu, onu da pek hissetmiyordum. Gayet sessiz bir aletti benimki. Fanın tam devir ile döndüğünü sadece BIOS update sırasında duydum. O ne çılgın dönüştü öyle Öyle ses çıkarıyordu ki uçacak sandım Bunun haricinde dediğim gibi gayet sessizdi.

    TouchPad boyasının sürtünme sonucu garipleşmesinden ben de şikayetçiydim doğrusu.

    Sendeki gibi donmalar bende yaşanmıyordu. Gayet stabil çalışıyordu Vista.



    Valla ne diyeyim umarım kurtuluruz bu HPden


    quote:

    Orjinalden alıntı: TheMAy_

    Bende Hp-compaq f505ea model laptop aldım 4 ay önce..ama sorunları çileden çıkardı 2 hafta sonra servise vericem şu nedenlerle.. sizce 30 günde yaparlar mı? Ben para iadesi almak istiorum

    *Ekran kartının sıcaklığı sadece windowstayken 90 dereceyi geçior aşırı ısınıor(en dandik oyunda bile kasmaya neden oluyor solitaire hariç )..

    *Cpu fanı çok gürültülü çalışıor

    *Pil çok çabuk bitior (yarım saat-bir saat arası )

    *Wireless arada kayboluyor bağlantıda ünlem işareti çıkıor sonra düzelior falan..

    *Touchpad'in yanındaki boyası sıyrıldı çok kötü görünüor..

    *Arada tamamen donuyor reset atmadan düzelmior sanırım ekran kartının ısınmasından dolayı..




  • HDD sorunu yoksa ne olacak peki
    Bu sefer HDD bozmak için garantiler yakılmasın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NetX

    HDD sorunu yoksa ne olacak peki
    Bu sefer HDD bozmak için garantiler yakılmasın


    Zaten Pavilionlar sigortalı. O konuda bir korkum yok. Ama Compaq'ların işi riskli. Banada bir arkadaşım HDD'yi bozmamı söylemişti. Eğer makinayı geri verselerdi HDD'yi bozacaktım. Ama gerek kalmadı. Benim işler haftaya kesinleşecek. İnşallah paramı alırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: NetX

    HDD sorunu yoksa ne olacak peki
    Bu sefer HDD bozmak için garantiler yakılmasın


    Zaten Pavilionlar sigortalı. O konuda bir korkum yok. Ama Compaq'ların işi riskli. Banada bir arkadaşım HDD'yi bozmamı söylemişti. Eğer makinayı geri verselerdi HDD'yi bozacaktım. Ama gerek kalmadı. Benim işler haftaya kesinleşecek. İnşallah paramı alırım.

    Omer1990, Pavilionların sigortası dediğin şu hediye bir yıllık olan ise benim Compaq F505ea da da var. Aleti aldıktan sonra internetten aktif etmiştim sigortayı. Bunu mu ima ediyorsun? Yoksa senin bahsettiğin başka birşey mi?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce


    quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990


    quote:

    Orjinalden alıntı: NetX

    HDD sorunu yoksa ne olacak peki
    Bu sefer HDD bozmak için garantiler yakılmasın


    Zaten Pavilionlar sigortalı. O konuda bir korkum yok. Ama Compaq'ların işi riskli. Banada bir arkadaşım HDD'yi bozmamı söylemişti. Eğer makinayı geri verselerdi HDD'yi bozacaktım. Ama gerek kalmadı. Benim işler haftaya kesinleşecek. İnşallah paramı alırım.

    Omer1990, Pavilionların sigortası dediğin şu hediye bir yıllık olan ise benim Compaq F505ea da da var. Aleti aldıktan sonra internetten aktif etmiştim sigortayı. Bunu mu ima ediyorsun? Yoksa senin bahsettiğin başka birşey mi?


    Evet o sigortadan bahsediyorum. Compaq'lardada varsa daha iyi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: omer1990

    Evet o sigortadan bahsediyorum. Compaq'lardada varsa daha iyi.

    Evet var
  • para iadesi alanlar
    işlemler başladıktan ne kadar zaman sonra paralarını aldılar acaba .?

    birde herhangi bir kesinti oldumu?

    faturada yazdığı kadar mı aldınız?
  • kardes bende wirrless sorunu vardı.götürdüm servise.30 iş gününde yapamadılar.para iadesi istedim.ve aldım.ama 30 iş günü DİKKAT
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.