Şimdi Ara

BU KONFORA RAĞMEN NEDEN İKİNCİ ELİ UCUZ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
766
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni bir araba almak için birkaç haftadır internetteyim. Honda civic,Toyota corolla ve Ford fokus arasında gidip gelmekteyim. Kafama takılan şu bu araçların o Km fiyatları hemen hemen aynı seviyelerde olmasına rağmen neden Focusların ikinci eli onlara göre çok düşük. 2. elde tutulmama nedenleri nedir acaba. Şimdiden TEŞEKKÜRLER.



  • quote:

    Orjinalden alıntı: hamber

    Arkadaşlar yeni bir araba almak için birkaç haftadır internetteyim. Honda civic,Toyota corolla ve Ford fokus arasında gidip gelmekteyim. Kafama takılan şu bu araçların o Km fiyatları hemen hemen aynı seviyelerde olmasına rağmen neden Focusların ikinci eli onlara göre çok düşük. 2. elde tutulmama nedenleri nedir acaba. Şimdiden TEŞEKKÜRLER.


    koç indirimi.
    36,500 a aldım arabayı 3 ay önce. ( koç indirimli ) geçen sordum adam 33 eder diyo. anla artık gerisini.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rakkas79


    quote:

    Orjinalden alıntı: hamber

    Arkadaşlar yeni bir araba almak için birkaç haftadır internetteyim. Honda civic,Toyota corolla ve Ford fokus arasında gidip gelmekteyim. Kafama takılan şu bu araçların o Km fiyatları hemen hemen aynı seviyelerde olmasına rağmen neden Focusların ikinci eli onlara göre çok düşük. 2. elde tutulmama nedenleri nedir acaba. Şimdiden TEŞEKKÜRLER.


    koç indirimi.
    36,500 a aldım arabayı 3 ay önce. ( koç indirimli ) geçen sordum adam 33 eder diyo. anla artık gerisini.


    bir araba şirket arabası olmaya başladımı anlaki bitmiş o model.




  • rakkas79 ' a katılmamak elde değil.türkiye deki tüketici bakışı malesef bu yönde çok tutucudur.aslında 2 el alırken de bir nebze haklılar.zira bir model şirket aracı statüsüne sokulduğu zaman pazar da müşteri bu araç gerçekten şirket aracımı yoksa binicinin aracımı takılıp kalıyorlar.etrafınıza bakarsanız şirket araçlarını amiyane tabirle gavur malı gibi kullanan vatandaş çok, hal böyle olunca ön yargılarda otomatikman başlıyor.kim isterki en az 5-6 sıkı kaza geçirmiş , km siyle oynanmış gerek motor gerekse şasisi bu kadar yorulmuş aracı.şirketlerde satabilmek adına yapıyorlar yapacaklar bunun kaçarı yok. 2 . el araç piyango gibidir.bunu kendi lehinize çevirebilmek için ya gerçekten tanıdıktan alacaksınız yada çok ama çok iyi arabadan anlayacaksınız. başlıkla alakalı bir yorum olmadı kusuruma bakmayın ama en azından genel bilgi açısından söylemek istemiştim...
  • şirket arabası olmuş demeyin
    bir de iyi tarafından bakın,
    iyi araba ki alınıyor
    servisi iyi yedek parçası bulunur
    sağlam ekonomik konforlu
    daha ne olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nibey

    şirket arabası olmuş demeyin
    bir de iyi tarafından bakın,
    iyi araba ki alınıyor
    servisi iyi yedek parçası bulunur
    sağlam ekonomik konforlu
    daha ne olsun



    evet şirket için araba seçerken bu dediklerinin hepsi dikkate alınacak hususlar. ama şahıs kullanıcıları için araba alırken farklı unsurlar ön plana çıkıyor. bunların içinde marka imajı, ulaşılabilirlik, farklılık, müşteri profili, ayrıca hizmet kalitesi ( ki fordun servisleri malum ), satış sonrası , ürün kişiselleştirme gibi firmaların bence günümüzün kurumsal markası olabilmenin gerekliliklerini birebir yerine getirmelerinede bağlı. örneklendirmek gerekirse. ben aracımın ( mesela clio diyelim ) ismini söylediğimde ilk akla gelen şeyin '' evet güzel araba bu aralar bayağa trafikte görüyorum, hatta bizim şirkette 25 adet aldı verdi satış pazarlamacıların altına '' denmesini istemem. neden diyecek olursan bir malı özel ve kişisel kılan ona ulaşmanın zor olması dır. mercedes deyince akla, atıyorum makam aracı geliyorsa, toyota deyince akla sağlamlık geliyorsa, ford deyincede akla şirket aracı gelmesi bu modele olan bakışı değiştirir. ki otomobil firmaların arabalarına biçtiği değerde bu yöndedir. İnsanlar 65000- 70000 euroları ,bu araçların sadece üretim ve satış maliyetlerine değil aynı zamanda isim haklarınada ödemiş oluyorlarki, insanlar kendilerini işte % 1- 3 - 10 neyse bu gruba dahil hissedebilsin. ama focusun gazetede boy boy 30 milyara kefilsiz 712 taksit ilanlarını gördüğümde benim gibi 36500 ü peşin veren adamın sinir olması çok normal. neden bir honda civic in sahibine kattığı artıyı benim arabam bana katmasın... adam 40 a aldığını 35 e satarken ben liste fiyatı 42 - 44 olan aracı niye 33 e satmak zorunda kalayım.




  • her zaman diyorum koç indirimi bu kadar yaygın kullanıldığı sürece indirimsiz arabayı alanlar zarar etmeye mahkum..nerdeyse 2. bir liste fiyatı var fordlarda..
  • konuyla alakasız ama:
    ya gercekten alınmayın ama ben anlamıyorum burda focus kullananların hepsi araclarından memnun bizim elemanların hepsi aglıyor sirketimizde bi karar alındı corolla veriliyordu focusa gecildi ama elemanlar cok hosnutsuzluar sahine torosa binerim yine focusa binmem diyenler var ortalık iyi bi karıstı bunun yüzünden anlamıorum elemanlar neden istemiyorlar focusu??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anti-mage

    konuyla alakasız ama:
    ya gercekten alınmayın ama ben anlamıyorum burda focus kullananların hepsi araclarından memnun bizim elemanların hepsi aglıyor sirketimizde bi karar alındı corolla veriliyordu focusa gecildi ama elemanlar cok hosnutsuzluar sahine torosa binerim yine focusa binmem diyenler var ortalık iyi bi karıstı bunun yüzünden anlamıorum elemanlar neden istemiyorlar focusu??


    ghia - trendline donanımları arasında bariz fark var. forumdaki arkadaşların araçlarının çoğu ghia. bu etkili bence.
  • ghia alsın şirket bak hoşnutsuz olan kalacakmı
  • toros kıyaslaması abartı olmuş. Focus konfordan çok performans ve güvenliği ön plana çıkaran bir araba. Ayrıca az sorun çıkaran dayanıklı bir araba. ghia donanımı baya tatmin edici ayrıca. İkinci elin ucuz olması arabanın kalitesiz olduğunu göstermez, sonuçta astra golf megane corolla gibi arabalara rekabet edebilen bir araç focus.
    Bende ghia focus var, konfor olarak tek eksi yönü, pütürlü asfaltta yol sesini içeri çok alması. Süspansiyonları hem yumuşak hem de yolu iyi tutuyor. Tümsek ve çukurlardan geçerken, hızlı bile geçsen, bi kez bile belim falan acımadı. Plastik kalitesi fena değil. Sony müzik sistemi ve dijital klima var, abs standart, hem diz hem de kafa için yan hava yastıkları var. Otomatik kararan dikiz aynası, otomatik yanan farlar, torpida gözü soğutması gibi ince detaylar var. Motor zaten tartışılmaz, klima açıkken ve yüklüyken yokuşta çekmeme gibi bir sorun yok. Sonuçta orta sınıf arabası, toyota ne sunuyor merak ediyorum o paraya.




  • dooru yav elemanlara ghia verilmiyo haklısın yaw ben onu hiç düsünememiştim saolun beni aydınlattıgınız icin

    niko_jr bende öle biliorum yoksa bu araba satmaz bu kadar ama gelde anlat elemanlara bakalım hayırlısı nolcak belkide corollalar benzinliydi verilen focuslar dizel dizelemi alısamadılar anlamadıkki??
  • şirket arabası benzinli olmamalı bence. Yılda kaç km yapacak? Benzine para yetiştiremezsiniz çok kullanırsanız arabayı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr

    şirket arabası benzinli olmamalı bence. Yılda kaç km yapacak? Benzine para yetiştiremezsiniz çok kullanırsanız arabayı


    hem dizel olmalı, hemde kiralık olmalı. amortisman maliyetleri açısından. ayda 800-1000 ytl ye ''0'' araç veriyolar altına.
  • focus hakikaten iyi araba
    herşeye rağmen... kim ne derse desin...
    son zamanlarda bilmem dikkatinizi çekti mi ama
    emniyette, siyasi eskortlarda vb. yerlerde hep
    focus var... neden acaba...
    artık o pahalı markaların kalitesini ve konforumu yakaladı
    da ondan... performansı da cabası
  • 2.elde tutulmama gibi bir olayı yok focusun. aksine çok aranılan bir araba.
    aynı yıla ait civic corolla ve focus 3 aşağı beş yukarı aynı fiyata satılıyo.
    saygılar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hamber

    Arkadaşlar yeni bir araba almak için birkaç haftadır internetteyim. Honda civic,Toyota corolla ve Ford fokus arasında gidip gelmekteyim. Kafama takılan şu bu araçların o Km fiyatları hemen hemen aynı seviyelerde olmasına rağmen neden Focusların ikinci eli onlara göre çok düşük. 2. elde tutulmama nedenleri nedir acaba. Şimdiden TEŞEKKÜRLER.
  • Valla neresi ucuz ben anlamadım
    http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=879529
    Benim bildiğim ve gördüğüm kadarıyla ikinci elde değerini en iyi koruyan vw.Onun dışında kalan araçlar arasında focus değerini koruyan en iyi araçlardan ve en çok tutan araçlardan birisi.Yalnız şunu belirtim ben focus ghia lardan bahsediyorum.Trend için birşey diyemem.Birde bazı arkadaşlarda belirtmiş koç indirimi yüzünden fiyatlarda bazı dengesizlikler var.Bu yüzden indirimli alan birisi daha ucuza normal liste fiyatından alan biriside daha pahalıya satıyor.Bunun dışında şirket arabalarının fiyatı çok düşük oluyor.Bunlarda insanları yanıltıyor.Ama özenle ararsanız temiz az kilometre yapmış hatasız focus ghianın değerini çok iyi koruduğunu görürsünüz.Forumdaki kullanıcılardanda anlaşıldığı gibi focus çok konforlu,kaliteli,güvenli,sürüş özellikleri çok çok iyi olan bir araçtır.Bunu söylerken bu sınıftaki bütün araçları test etmiş biri olarak söylüyorum.Beni bu sınıftaki araçlar arasında en çok vw jetta daha sonra ford focus etkilemiştir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rakkas79


    quote:

    Orjinalden alıntı: nibey

    şirket arabası olmuş demeyin
    bir de iyi tarafından bakın,
    iyi araba ki alınıyor
    servisi iyi yedek parçası bulunur
    sağlam ekonomik konforlu
    daha ne olsun



    evet şirket için araba seçerken bu dediklerinin hepsi dikkate alınacak hususlar. ama şahıs kullanıcıları için araba alırken farklı unsurlar ön plana çıkıyor. bunların içinde marka imajı, ulaşılabilirlik, farklılık, müşteri profili, ayrıca hizmet kalitesi ( ki fordun servisleri malum ), satış sonrası , ürün kişiselleştirme gibi firmaların bence günümüzün kurumsal markası olabilmenin gerekliliklerini birebir yerine getirmelerinede bağlı. örneklendirmek gerekirse. ben aracımın ( mesela clio diyelim ) ismini söylediğimde ilk akla gelen şeyin '' evet güzel araba bu aralar bayağa trafikte görüyorum, hatta bizim şirkette 25 adet aldı verdi satış pazarlamacıların altına '' denmesini istemem. neden diyecek olursan bir malı özel ve kişisel kılan ona ulaşmanın zor olması dır. mercedes deyince akla, atıyorum makam aracı geliyorsa, toyota deyince akla sağlamlık geliyorsa, ford deyincede akla şirket aracı gelmesi bu modele olan bakışı değiştirir. ki otomobil firmaların arabalarına biçtiği değerde bu yöndedir. İnsanlar 65000- 70000 euroları ,bu araçların sadece üretim ve satış maliyetlerine değil aynı zamanda isim haklarınada ödemiş oluyorlarki, insanlar kendilerini işte % 1- 3 - 10 neyse bu gruba dahil hissedebilsin. ama focusun gazetede boy boy 30 milyara kefilsiz 712 taksit ilanlarını gördüğümde benim gibi 36500 ü peşin veren adamın sinir olması çok normal. neden bir honda civic in sahibine kattığı artıyı benim arabam bana katmasın... adam 40 a aldığını 35 e satarken ben liste fiyatı 42 - 44 olan aracı niye 33 e satmak zorunda kalayım.

    Ya kardeşim sen hiç corolla şirket arabası görmedin sanırım.Corolla şirketlerin en çok tercih ettiği araçlardan birisi.Ben her gün yüzlerce görüyorum.Sadece corolla değil megane,honda,focus bunlar şirketlerin bu sınıf araçlar arasında en çok tercih ettiği modeller.Benim çalıştığım şirkette en çok corolla var.Bunun yanında dayımın şirketindeki arabaların hepsi corolla.Bu arada belirtim yanlış anlaşılmasın bu modellerin şirket arabası olması bu modellerin ekonomik açıdan bakıldığında az yakma parça ucuzluğu piyasada tutunma gibi konularda çok iyi seviyede olduğunu gösteriyor.Bu yüzden bu araçları tercih ediyorlar.Daha dün ford tur oto da çalışan bir arkadaşımla görüştüm.Buna benzer bir konu açıldı.Bana söylediği araba alacaksan gidip vw alacaksın.Arabası kaliteli bunun yanında adamlar ford gibi veya diğer markalar gibi zırt pırt indirim yapmıyorlar.Firmadan firmaya bağlı fiyat tutarsızlıkları yaşamıyorlar.Bu yüzdende ikinci elde değerini en iyi koruyan marka oluyorlar.Bunu bende bir ford sahibi olarak söylüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tom amca -- 5 Temmuz 2007; 13:06:39 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tom amca


    quote:

    Orjinalden alıntı: rakkas79


    quote:

    Orjinalden alıntı: nibey

    şirket arabası olmuş demeyin
    bir de iyi tarafından bakın,
    iyi araba ki alınıyor
    servisi iyi yedek parçası bulunur
    sağlam ekonomik konforlu
    daha ne olsun



    evet şirket için araba seçerken bu dediklerinin hepsi dikkate alınacak hususlar. ama şahıs kullanıcıları için araba alırken farklı unsurlar ön plana çıkıyor. bunların içinde marka imajı, ulaşılabilirlik, farklılık, müşteri profili, ayrıca hizmet kalitesi ( ki fordun servisleri malum ), satış sonrası , ürün kişiselleştirme gibi firmaların bence günümüzün kurumsal markası olabilmenin gerekliliklerini birebir yerine getirmelerinede bağlı. örneklendirmek gerekirse. ben aracımın ( mesela clio diyelim ) ismini söylediğimde ilk akla gelen şeyin '' evet güzel araba bu aralar bayağa trafikte görüyorum, hatta bizim şirkette 25 adet aldı verdi satış pazarlamacıların altına '' denmesini istemem. neden diyecek olursan bir malı özel ve kişisel kılan ona ulaşmanın zor olması dır. mercedes deyince akla, atıyorum makam aracı geliyorsa, toyota deyince akla sağlamlık geliyorsa, ford deyincede akla şirket aracı gelmesi bu modele olan bakışı değiştirir. ki otomobil firmaların arabalarına biçtiği değerde bu yöndedir. İnsanlar 65000- 70000 euroları ,bu araçların sadece üretim ve satış maliyetlerine değil aynı zamanda isim haklarınada ödemiş oluyorlarki, insanlar kendilerini işte % 1- 3 - 10 neyse bu gruba dahil hissedebilsin. ama focusun gazetede boy boy 30 milyara kefilsiz 712 taksit ilanlarını gördüğümde benim gibi 36500 ü peşin veren adamın sinir olması çok normal. neden bir honda civic in sahibine kattığı artıyı benim arabam bana katmasın... adam 40 a aldığını 35 e satarken ben liste fiyatı 42 - 44 olan aracı niye 33 e satmak zorunda kalayım.

    Ya kardeşim sen hiç corolla şirket arabası görmedin sanırım.Corolla şirketlerin en çok tercih ettiği araçlardan birisi.Ben her gün yüzlerce görüyorum.Sadece corolla değil megane,honda,focus bunlar şirketlerin bu sınıf araçlar arasında en çok tercih ettiği modeller.Benim çalıştığım şirkette en çok corolla var.Bunun yanında dayımın şirketindeki arabaların hepsi corolla.Bu arada belirtim yanlış anlaşılmasın bu modellerin şirket arabası olması bu modellerin ekonomik açıdan bakıldığında az yakma parça ucuzluğu piyasada tutunma gibi konularda çok iyi seviyede olduğunu gösteriyor.Bu yüzden bu araçları tercih ediyorlar.


    tom bey;

    Her Allah'ın günü sabah ve akşam trafiğinde kıta değiştiriyorum ben. istanbul trafiğinde günde minumum 4 saat kalıyorum. artı müşteri portföyü bakımından da çalıştığım firmaların bırak sadece şirket arabalarının olmasını, bu arabaların takibi ve kontrolü için buna özel departmanları var. her haftada, her ayda , her mevsimdeki trafikte olan araç potansiyelini de istatistik olarak ortaya koyacak, tespit yapabilecek kadar da gözlemciyim. benim demek istediğim trafikte sadece ford şirket arabası görmek değil.... fordun marka imajı ve ikinci eldeki bakış açısıydı.
    ama ''ya kardeşimle'' başlayan cümlenden, diğer topiclerdeki yazılarımı okuyup, değerlendirip ford için ne kadar emek ve kafa patlattığımı gördükten sonra pişman olacağını umuyor, bundan sonraki yaşantında sana başarılar diliyorum.
    Ne kadar da sanal olsa onun bile adabı var

    saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rakkas79 -- 5 Temmuz 2007; 13:28:29 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.