Şimdi Ara

Bu Fiyata 301 Alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
1
Favori
3.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Test sırasında a sütunu bükülen araba bu, hala çocuk güvenliği falan diyorsunuz. 207, c3,c2 platformunu kullanan araç c sınıfı öyle mi ? Engin bilgileriniz karşısında şaşkınım. Bugüne kadar da 301 i, hiçbir c segmenti araçla karşılaştırılırken görmedim, ne dergilerde ne test videolarında. 301 e c segmenti diyen ilk kişi olabilirsiniz. Ehliyeti olan ama arabadan anlamayan birini bul, iki aracı da incelesin, kullansın, o bile anlar aradaki farkı. 301 in rakpibi symboldür. Gerçi şimdi hatırladım, siz egea ile yatıp kalkan, forumdaki herkese fiat satış temsilcisi diyen arkadaştınız. Ben de ciddiye alıp açıklama yapıyorum. Epeydir yoktunuz, uzaklaştırma aldınız galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 23 Şubat 2017; 7:47:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilip bilmeden konuşmayalım:



    "La Peugeot low-cost est déjà disponible en France" :http://www.lefigaro.fr/societes/2012/12/19/20005-20121219ARTFIG00431-la-peugeot-301-est-deja-disponible-en-france.php



    Fransızca bilmeyenler için: 301 Fransa'da 2012'den beri satılıyor diyor.



    Dahası aynı arabanın ikizi C-Elysée de Fransa'da satılıyor, buyrun resmi sitedeki fiyat listesi:



    http://www.citroen.fr/vehicules-neufs/citroen.html



    Tezinizi savunmak için araştırma yapmadan yazmayın sonra haklı olduğunuz konularda da -301'in B segmenti olması gibi- tartışmalı hale gelirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada, konuya dönersek 301 B segmenti sedandır ve evet o paraya 301 alınır güle güle binilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Test sırasında a sütunu bükülen araba bu, hala çocuk güvenliği falan diyorsunuz. 207, c3,c2 platformunu kullanan araç c sınıfı öyle mi ? Engin bilgileriniz karşısında şaşkınım. Bugüne kadar da 301 i, hiçbir c segmenti araçla karşılaştırılırken görmedim, ne dergilerde ne test videolarında. 301 e c segmenti diyen ilk kişi olabilirsiniz. Ehliyeti olan ama arabadan anlamayan birini bul, iki aracı da incelesin, kullansın, o bile anlar aradaki farkı. 301 in rakpibi symboldür. Gerçi şimdi hatırladım, siz egea ile yatıp kalkan, forumdaki herkese fiat satış temsilcisi diyen arkadaştınız. Ben de ciddiye alıp açıklama yapıyorum. Epeydir yoktunuz, uzaklaştırma aldınız galiba.

    ne bukulmesı ya ıyıce yalana sardınız
  • Konu hakkında yorum yapamayanlar yalan bilgi verip kimse yemeyınce; sonra da kışılere sataşmaya baslıyorlar. Klasik hep aynı seyler alıştık artık :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shifisitert -- 23 Şubat 2017; 9:0:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bu 301 ın emsalı fiat egeadır. Fiyatları karsılastırın o zmaan ne kadar mantıklı oldugunu gorursunuz. Zira bu araclar fıyat performans ıcın serı uretılen araclar bu nedenle fıyat dusuyor ama bu sızın kafanızı karıstırmasın. Cunku arac cok guzel. Ha daha ıyısını almak ıstersenız zaten dızelde 80 bın tlyı gozden cıkarmanız gerekır. Ama o fıyatlara bu arabalar bedava. Üstelık ıc hacmıde d sınıfına yakın genıslıkte ferah. Sadece arka koltuklar yatmıyor sanırım. Onun dısında dızel motor ve dıger ozellıkler yeterlı. Tuketım cok makul. KAcırmayın derım fırsatı

    Yapma ne Egea'sı.
    Bu araç -yani Peugeot 301- Avrupa'da ne marka sahibi ülke olan Fransa'da ne de üretildiği ülke olan İspanya'da satılmıyor.
    Avrupa'da satılma gerekliliklerini karşılamıyor çünkü.
    Oysa Egea -yani Fiat Tipo- bırakın İtalya ve Türkiye'yi Almanya ve İngiltere'de dahi satılmakta.https://www.youtube.com/watch?v=Y30Eij9Tu8s

    Of kac defa sallamayın dıyorum halen devam edılıyor ama.. HErkese tek tek ızah edıp zaman kaybettırmeyın. Bugun Çin malı araçlar bile o dediğiniz standartları karşılıyor. Daha fazla zamanımı çalmayın rica ederim. Satılmasa Ncap testine sokmazlar onu da ekleyeyım. Nerseyse egea ncap e girmiyordu çok yogun baskı oldu mecbur kaldılar ncape gec soktular egeayı. Oda avrupada zaten satılmıyor satış adetlerıne vve satılan ulkelere bir bakın osuna birbirimizin degerlı zamanını çalmayalım




  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Video ortada, aç bak. A sütunu neresi biliyorsunuzdur umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyat makul görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Video ortada, aç bak. A sütunu neresi biliyorsunuzdur umarım.

    KONUYU DEĞİŞTİRME CABALARINIIZI ANLIYORUM. A sutunu falan sallamayı gececende arka yolcu puanlarını yaz bakalım 301 ın egeadan ne kadar ustun oldugunu görelim. Oyle A sutunu B sutunu dıye sallamayalım :D
  • Keşke allıre olsaymış ama bu piyasada slma denilecek araç değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Keşke seviyeli bir şekilde tartışabilsen ama forum olarak tanıyoruz seni, yadırgamıyoruz. Arabayı çocuklar kullanıyor demi, arka koltuktan önce yetişkin yolcu koruması gelir. Bu konuda da A sütunu bile deforme olan c elysee-301 falan söz sahibi olamaz. Gelmiş burada 301 i övüyor ya, çok tuhaf.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 23 Şubat 2017; 10:17:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egea sedan çarpışma testlerine hiç girmedi. hb formuda yapısal olarak daha mukavvemetli olduğundan sedan yerine tercih edilip teste sokuldu.
  • kmlb K kullanıcısına yanıt
    Biliyorum bunu, egea sedan benim gözümde hep şüpheli zaten. Bu arkadaşla asıl tartıştığımız şey 301 e c segmenti demesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 23 Şubat 2017; 10:28:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hiç kaçırma, bu fiyata dizel 0 km hiçbir sınıfta (A, A+, B, B+, C, vs)araç bulamazsın, sınıf çatışmasına girmeye gerek yok :)
  • 301 bence kesinlikle b sınıfı , fakat egea sedanda b sınıfı.
    fiat konumlandırırken aracı egea hb c ye sedanı ise b sınıfına konumlandırdı hatta oradan bir b+ tarzı bir şey çıkarttılar.
  • Ayni paraya C-Elysse isteyin hocam olursa onu alın ikisi aynı kasa ama Citroen versiyonunda ön farlar hafif daha agresif o yüzden güzel görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence o fiyata 2.el daha guzel bir araba alabilirsiniz.301 bizde var ici hep plastik 55-60 bin etmez yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Keşke seviyeli bir şekilde tartışabilsen ama forum olarak tanıyoruz seni, yadırgamıyoruz. Arabayı çocuklar kullanıyor demi, arka koltuktan önce yetişkin yolcu koruması gelir. Bu konuda da A sütunu bile deforme olan c elysee-301 falan söz sahibi olamaz. Gelmiş burada 301 i övüyor ya, çok tuhaf.

    Bak hala tezini savunamayinca hakarete basladin. Cevap verme geregi duymuyorum aynibseyleri yazip duruyorsun farkindasin ama iste amacin belli :D

    Adama ncap ta su puanibalmis diyoruz arabayi arkada oturan cocukmu kullaniyor diyor :D he canim kaza yapinca cocugun sakat kalinca hergun hastanede fizik tedavi ve terapiye goturursun artik cocugunu egeanla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Sana platform isimlerine kadar söyledim, anlattım ama sen ne dedin "1 cm büyük olunca ne fark ediyor". Ben bunu söyleyen birine ne anlatabilirim ki ? Daha bana elle tutulur hiçbir şey sunmayan sensin, gelmişsin bana, tezini savunamıyor diyorsun, şaka gibi. Segment dedin, platformları söyledim, euro NCAP dedin, puanları söyledim, a sütunu bükülen 301 i söyledim. Başka ne istiyorsun söyle, bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp, öğreteyim sana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 23 Şubat 2017; 12:6:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kmlb

    301 bence kesinlikle b sınıfı , fakat egea sedanda b sınıfı.
    fiat konumlandırırken aracı egea hb c ye sedanı ise b sınıfına konumlandırdı hatta oradan bir b+ tarzı bir şey çıkarttılar.

    Simdi sinif olayi son 20 yildir cikti ve araclarin dingil mesafesi vb baz alindi. O durumlarda kucuk santimetre farklarla sinif yaratildi. Ben farkindaysaniz en bastan 301 in egeadan genislik bakiminda altta kalir yani olmadigini soyledim. Ama tabiki fiat satis danismanlari surekli beni takipteler her yorumuma her konuda gelip satasirlar goruldugu uzere. Nitekimde gelip egea c sinifi fln dediler komediye cevirdiler herzamanki gibi.



    Bu araclarin ic genisliklerine bakarsak 301 ici daha ferah. Carpisma testlerinebakarsak birbirlerine yakin puanlar ama 301 cok daha hafif oldugu icin orada muhendislik one cikiyor 301de. Bu sayede 301 in 90 lik motoru bile egea nin 105 beygirine bedel. Agirlik yuzdesine bakarsak. Benim egeayi c sinifi corolla megane civic astra golf i30 ceed gibi araclarla karsilastirmam cok buyuk yanlis olur ki o araclarin ncap puanlari belli hacimleri belli uretim teknolojileri belli. Egea 301 c elysee accent blue skoda rapid seat ibiza toledo polo kia rio vs araclar ayni segmenttedir. 1 cm gibi farklar yaratip carpip bolup kelime oyunlarida yapip egeayi c sinifina sokma cabalarina gerekyoktur. Zaten maliyetleri belli ve fiatin buvaraci pahaliya satip ettigi karda belli. Nitekim yurt disinda alan olmuyor araci. Anca bizde ve brezilyada fln satiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.