Şimdi Ara

bu arac bu fiyata uygun mu??

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • _____________________________
  • Çok para bence
    _____________________________
  • Bence hicte cok para değil.Bir düsünün,bu paraya baska hangi aracı alabilirsiniz.Golf mu,corsa mı,astra mı,ne alırsanız alın,ne marka imajı,kalitesi,ne de donanımı buna yaklasamaz.Hele bir koltuguna oturun,bi daha kalkmak istemezsiniz inanın.Aldıgınız arac mercedes.km 180.000 bi o kadar daha rahatca gider..Km den zerre korkmayın.Benim de var A150 aracım.
    _____________________________
    2004 Skoda Fabia 1,4 Tdi (2005-2009)
    2005 Mercedes A150 (2009-2013)
    2011 Alfa Romeo Giulietta 1,4 Tb (2013-2015)
    2013 Mercedes B180 (2015-2017)
    2008 Mitsubishi Colt 1,3 Cz3 (2015-2017)
    2017 Skoda Kodiaq (2017-2018)
    1998 Volvo S70 2.0T (2018-....)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin uzun

    Bence hicte cok para değil.Bir düsünün,bu paraya baska hangi aracı alabilirsiniz.Golf mu,corsa mı,astra mı,ne alırsanız alın,ne marka imajı,kalitesi,ne de donanımı buna yaklasamaz.Hele bir koltuguna oturun,bi daha kalkmak istemezsiniz inanın.Aldıgınız arac mercedes.km 180.000 bi o kadar daha rahatca gider..Km den zerre korkmayın.Benim de var A150 aracım.


    Arkadaşım çok daha düşük kilometrelileri 24-25 Bin TL.Kaldı ki 28-29 verdikten sonra Vaneo alınır dizel daha geniş ve konforlu.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin uzun

    Bence hicte cok para değil.Bir düsünün,bu paraya baska hangi aracı alabilirsiniz.Golf mu,corsa mı,astra mı,ne alırsanız alın,ne marka imajı,kalitesi,ne de donanımı buna yaklasamaz.Hele bir koltuguna oturun,bi daha kalkmak istemezsiniz inanın.Aldıgınız arac mercedes.km 180.000 bi o kadar daha rahatca gider..Km den zerre korkmayın.Benim de var A150 aracım.


    Bu başlıkta mesajınız
    http://forum.donanimhaber.com/m_51473744/tm.htm
    bir W169 kasa 2005 model A150 sahibi olarak aracımdan son derece memnun oldudumu belirtmek isterim.Kalitesi bildiğiniz Mercedes,donanımlar yine öyle.güvenlik vs aynı.İç hacme gelince ön ve arka diz mesafeleri gayet yerinde..Bagaj özellikle sehir içi için yeterli,sehir dısında duruma göre değişir.Otobanda hız isterseniz yaparda..Az yakar cok kacar..B serisi ile farklarına gelince bagaj nerdeyse aynıdır.A150 435 lt ,B150 460 lt.B de fazladan genişlik var.burun yapısı sebebiyle büyük görünür birazda.
    Performansa gelince A,B den daha iyidir..Az yakar.Atiktir.B nin motordan ötürü zorlandıgını duydum test etmedim.A da herhangi bir sorun olmaz.
    Satılma durumuna gelince sanırım B ler, A dan daha kolay satılmakta.A nın biraz gecmişte adı lekelenmişti.Belki ondan,bilmem..
    Su sıralarda laf aramızda aracımda satılıktır.
    Daha sonra
    Bu başlıkta
    http://forum.donanimhaber.com/m_45965153/tm.htm
    Bende 2005 A150 sahibiyim..Zerre sorunu yoktur.Gözü kapalı alınır,pasa pasa binilir..Az yakar cok kacar desem yeridir :).Kötü bir yanına rastlamadım su ana kadar.2 yıldır kullanmaktayım.detay bilgi isterseniz verebilirim..

    ve bu konu içindeki mesajınız

    sizin aracınız satılık birdehttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-tertemiz-mercedes-a150-elegance-54987030/detay/ birde konuyu açan üyenin sorduğu araç 34 EU sanki ENGİN UZUN gibi

    ilginç bir rastlantı ve fazlasıyla bir övgü.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin uzun

    Bence hicte cok para değil.Bir düsünün,bu paraya baska hangi aracı alabilirsiniz.Golf mu,corsa mı,astra mı,ne alırsanız alın,ne marka imajı,kalitesi,ne de donanımı buna yaklasamaz.Hele bir koltuguna oturun,bi daha kalkmak istemezsiniz inanın.Aldıgınız arac mercedes.km 180.000 bi o kadar daha rahatca gider..Km den zerre korkmayın.Benim de var A150 aracım.


    Bu başlıkta mesajınız
    http://forum.donanimhaber.com/m_51473744/tm.htm
    bir W169 kasa 2005 model A150 sahibi olarak aracımdan son derece memnun oldudumu belirtmek isterim.Kalitesi bildiğiniz Mercedes,donanımlar yine öyle.güvenlik vs aynı.İç hacme gelince ön ve arka diz mesafeleri gayet yerinde..Bagaj özellikle sehir içi için yeterli,sehir dısında duruma göre değişir.Otobanda hız isterseniz yaparda..Az yakar cok kacar..B serisi ile farklarına gelince bagaj nerdeyse aynıdır.A150 435 lt ,B150 460 lt.B de fazladan genişlik var.burun yapısı sebebiyle büyük görünür birazda.
    Performansa gelince A,B den daha iyidir..Az yakar.Atiktir.B nin motordan ötürü zorlandıgını duydum test etmedim.A da herhangi bir sorun olmaz.
    Satılma durumuna gelince sanırım B ler, A dan daha kolay satılmakta.A nın biraz gecmişte adı lekelenmişti.Belki ondan,bilmem..
    Su sıralarda laf aramızda aracımda satılıktır.
    Daha sonra
    Bu başlıkta
    http://forum.donanimhaber.com/m_45965153/tm.htm
    Bende 2005 A150 sahibiyim..Zerre sorunu yoktur.Gözü kapalı alınır,pasa pasa binilir..Az yakar cok kacar desem yeridir :).Kötü bir yanına rastlamadım su ana kadar.2 yıldır kullanmaktayım.detay bilgi isterseniz verebilirim..

    ve bu konu içindeki mesajınız

    sizin aracınız satılık birdehttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-tertemiz-mercedes-a150-elegance-54987030/detay/ birde konuyu açan üyenin sorduğu araç 34 EU sanki ENGİN UZUN gibi

    ilginç bir rastlantı ve fazlasıyla bir övgü.





    Evet..aynen dogru..3 tane Mercedes A sınıfı baslıga yorum yaptım.Ne yani aracım satılık satmam gerekli diye sus pus oturmam mı gerekli.Arac gercekten sorunsuz..Neyse..Gelelim asıl soruna..
    Arkadasım,gitmissin arastırmacı cocuk ruhla (basarıyla ama) plakası güzel bi A150 yi bana yamamıssın..Ama ne zeka ki ilanda ki kullancı adına bakmayı akıl edememissin..O arac benim değil.Burda söylemem gerekirse ilanı da veririm..(satılık araclar bölümü var oraya)
    Neyse,arkadasın konusunu böyle hiç sevmediğim tekil cekişme konusu yapmayalım..İsterseniz size ilan numaramı da veririm bakarsınız..
    _____________________________
    2004 Skoda Fabia 1,4 Tdi (2005-2009)
    2005 Mercedes A150 (2009-2013)
    2011 Alfa Romeo Giulietta 1,4 Tb (2013-2015)
    2013 Mercedes B180 (2015-2017)
    2008 Mitsubishi Colt 1,3 Cz3 (2015-2017)
    2017 Skoda Kodiaq (2017-2018)
    1998 Volvo S70 2.0T (2018-....)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin uzun

    Bence hicte cok para değil.Bir düsünün,bu paraya baska hangi aracı alabilirsiniz.Golf mu,corsa mı,astra mı,ne alırsanız alın,ne marka imajı,kalitesi,ne de donanımı buna yaklasamaz.Hele bir koltuguna oturun,bi daha kalkmak istemezsiniz inanın.Aldıgınız arac mercedes.km 180.000 bi o kadar daha rahatca gider..Km den zerre korkmayın.Benim de var A150 aracım.


    Arkadaşım çok daha düşük kilometrelileri 24-25 Bin TL.Kaldı ki 28-29 verdikten sonra Vaneo alınır dizel daha geniş ve konforlu.


    Dediklerinize katılmıyorum.Kendimce bi kac sebebim var.
    1-Vaneo lar ticari altyapıya sahiptir.Genis olması demek daha iyi olması demek değildir(Her ne kadar yük değil insan tasımak için düzenlenseler de).Daha genisi Sprinter var.O zaman ondan alalım.
    2-Bu söz konusu aracta cam tavan gibi keyif verici bir unsur var.Vaneo larda görmedim.Belki vardır..
    3-Daha düşük km li dediğiniz gibi 25.000 TL bu kasa 1 (bir) tane örnek varmı..Gösterirseniz sevinirim..
    _____________________________
    2004 Skoda Fabia 1,4 Tdi (2005-2009)
    2005 Mercedes A150 (2009-2013)
    2011 Alfa Romeo Giulietta 1,4 Tb (2013-2015)
    2013 Mercedes B180 (2015-2017)
    2008 Mitsubishi Colt 1,3 Cz3 (2015-2017)
    2017 Skoda Kodiaq (2017-2018)
    1998 Volvo S70 2.0T (2018-....)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Neden Bu Kadar Ucuz? ( 520D )
    11 yıl önce açıldı
    Bu fiyata nasıl ?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin uzun


    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin uzun

    Bence hicte cok para değil.Bir düsünün,bu paraya baska hangi aracı alabilirsiniz.Golf mu,corsa mı,astra mı,ne alırsanız alın,ne marka imajı,kalitesi,ne de donanımı buna yaklasamaz.Hele bir koltuguna oturun,bi daha kalkmak istemezsiniz inanın.Aldıgınız arac mercedes.km 180.000 bi o kadar daha rahatca gider..Km den zerre korkmayın.Benim de var A150 aracım.


    Arkadaşım çok daha düşük kilometrelileri 24-25 Bin TL.Kaldı ki 28-29 verdikten sonra Vaneo alınır dizel daha geniş ve konforlu.


    Dediklerinize katılmıyorum.Kendimce bi kac sebebim var.
    1-Vaneo lar ticari altyapıya sahiptir.Genis olması demek daha iyi olması demek değildir(Her ne kadar yük değil insan tasımak için düzenlenseler de).Daha genisi Sprinter var.O zaman ondan alalım.
    2-Bu söz konusu aracta cam tavan gibi keyif verici bir unsur var.Vaneo larda görmedim.Belki vardır..
    3-Daha düşük km li dediğiniz gibi 25.000 TL bu kasa 1 (bir) tane örnek varmı..Gösterirseniz sevinirim..


    1-Kaç vaneo sahibi aracıyla yuk taşıyor bir sorun isterseniz.
    2-Ticari dediğiniz araçta ışıklı kapı eşikleri,ısıtmalı deri koltuk,kalanır ayna vs vs gibi donanımlar mevcut.
    3-Kaldıkı ki niye kamyonet diye satılmış ruhsatta neden kamyonet yazıyor onuda bi araştırın.
    4-sunroof imagination ve ambiante donanımlarda standart mevcut bilginize.
    5-İnternet fiyatları şişirme ama profosyonel alış-satış(yetkili bayiler galeriler)de ne kadara satılıyor sorabiliriniz.( Arkadaşım 75000km 2004 modelini 24750Tl aldı iki ay önce )
    İyi günler.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin uzun


    quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin uzun

    Bence hicte cok para değil.Bir düsünün,bu paraya baska hangi aracı alabilirsiniz.Golf mu,corsa mı,astra mı,ne alırsanız alın,ne marka imajı,kalitesi,ne de donanımı buna yaklasamaz.Hele bir koltuguna oturun,bi daha kalkmak istemezsiniz inanın.Aldıgınız arac mercedes.km 180.000 bi o kadar daha rahatca gider..Km den zerre korkmayın.Benim de var A150 aracım.


    Bu başlıkta mesajınız
    http://forum.donanimhaber.com/m_51473744/tm.htm
    bir W169 kasa 2005 model A150 sahibi olarak aracımdan son derece memnun oldudumu belirtmek isterim.Kalitesi bildiğiniz Mercedes,donanımlar yine öyle.güvenlik vs aynı.İç hacme gelince ön ve arka diz mesafeleri gayet yerinde..Bagaj özellikle sehir içi için yeterli,sehir dısında duruma göre değişir.Otobanda hız isterseniz yaparda..Az yakar cok kacar..B serisi ile farklarına gelince bagaj nerdeyse aynıdır.A150 435 lt ,B150 460 lt.B de fazladan genişlik var.burun yapısı sebebiyle büyük görünür birazda.
    Performansa gelince A,B den daha iyidir..Az yakar.Atiktir.B nin motordan ötürü zorlandıgını duydum test etmedim.A da herhangi bir sorun olmaz.
    Satılma durumuna gelince sanırım B ler, A dan daha kolay satılmakta.A nın biraz gecmişte adı lekelenmişti.Belki ondan,bilmem..
    Su sıralarda laf aramızda aracımda satılıktır.
    Daha sonra
    Bu başlıkta
    http://forum.donanimhaber.com/m_45965153/tm.htm
    Bende 2005 A150 sahibiyim..Zerre sorunu yoktur.Gözü kapalı alınır,pasa pasa binilir..Az yakar cok kacar desem yeridir :).Kötü bir yanına rastlamadım su ana kadar.2 yıldır kullanmaktayım.detay bilgi isterseniz verebilirim..

    ve bu konu içindeki mesajınız

    sizin aracınız satılık birdehttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-tertemiz-mercedes-a150-elegance-54987030/detay/ birde konuyu açan üyenin sorduğu araç 34 EU sanki ENGİN UZUN gibi

    ilginç bir rastlantı ve fazlasıyla bir övgü.





    Evet..aynen dogru..3 tane Mercedes A sınıfı baslıga yorum yaptım.Ne yani aracım satılık satmam gerekli diye sus pus oturmam mı gerekli.Arac gercekten sorunsuz..Neyse..Gelelim asıl soruna..
    Arkadasım,gitmissin arastırmacı cocuk ruhla (basarıyla ama) plakası güzel bi A150 yi bana yamamıssın..Ama ne zeka ki ilanda ki kullancı adına bakmayı akıl edememissin..O arac benim değil.Burda söylemem gerekirse ilanı da veririm..(satılık araclar bölümü var oraya)
    Neyse,arkadasın konusunu böyle hiç sevmediğim tekil cekişme konusu yapmayalım..İsterseniz size ilan numaramı da veririm bakarsınız..


    Arkadaşım derken seviyeni bil.
    Kimsin ve kimimki arkadaşım diye hitap ediyorsun heleki ben "siz" diye hitap ederken ve benzetme kullanmazken senın benim ruhuma benzetme kullanmak ne haddine.Hadi ordan.
    Ayrıca o akıl edemediğim dediğin patavatsızlığınla bir akıl vereyim sana.Kullanıcı isimleri her zaman değiştirilebilir ki belki değiştirmişsindir ama banane.
    Bu kompleks bu baskı nedirki, bu kadar iğnelemeye başvurdun.
    Laflara bak yahu akıl edememişim, bilmem ne ruhu, ve cekişme şu kadar mesajım ve hepsini bir oku istersen bir polemik, veyahut münasebetsiz bir yaklaşımım olmuşmu.
    Madem bu kadar aracına güveniyorsun ve satıyorsun paylaş ilanını, itiraz eden olursada taşırsın gereken bölüme
    Bende bilgi isteyen arkadaş sorar, rica ederse ararım gülsoy'u mengerleri veya plakasını vermesi yeterli merak edilen durumunu öğrenir gerekeni söylerim.
    Tarafsız olarak.
    Diyebilirdin yok beni aracım değil.Bu kadar.Haddini aşmak heleki tanımadığın bilmediğin birine aşmak hiç uygun değil.






    Bu kadarı yeter...
    _____________________________
    2004 Skoda Fabia 1,4 Tdi (2005-2009)
    2005 Mercedes A150 (2009-2013)
    2011 Alfa Romeo Giulietta 1,4 Tb (2013-2015)
    2013 Mercedes B180 (2015-2017)
    2008 Mitsubishi Colt 1,3 Cz3 (2015-2017)
    2017 Skoda Kodiaq (2017-2018)
    1998 Volvo S70 2.0T (2018-....)




  • takip
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.