Şimdi Ara

BROADWAY KULLANICILARI BAKSIN LÜTFEN (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
212
Cevap
1
Favori
281.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ara gaz çek o zaman geçiyo...
  • arkadaşlar 98 Broadway Rni aracım var üzerinde 1,5 yıllık voltran marka lpg takılı. lpg de sorun yok ama benzinde stop etme, rolantide düzensizlik, çekişte yığılma kasılma vb. şikayetlerim var. Araç tekliyor gaza bastığımda yığılıyor ayağımı gazdan çekerken biraz devirleniyor.neden kaynaklanıyor ve çözümü nasıl olur. yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler
  • Karburatore bakilmasi lazim. Karburator dagitilip temizlenmeli, gerekli parcalar da degistirilmelidir.

    Eger aracinizi devamli veya uzun araliklarla lpg ile kullaniyorsaniz bu sorunla karsilasma olasiliginiz daha fazla. En azindan ilk calistirmalarin benzinle yapilmasini oneriyorum.
  • teşekkürler arkadaşım enjeksiyonlu arabam. bunlarda da karbüratör oluyor mu
  • Pardon,bir an RN diye okumusum. Karburator tabiki olmaz enjeksiyonlularda.

    O zaman gaz kelebegi,rolanti duzenleyicisi,enjektor ve lambda sensoru kontrol edilmeli. Ozellikle enjektor ve lambda sensorune bakilmali.
  • Arkadaşlar Rni broadwayımın sorununu bosch servisinde çözdürdüm.
    adamlar iyi ilgilendiler hepsine teşekkür ediyorum. sorun benzin pompasında çıktı. çeyrek deponun altında kullandığımdan dolayı benzin pompası bozulmuş. pompalanan benzin basıncını ölçtüler basınç yok.
    benzin pompasını değiştirdiler ve motor saat gibi çalışmaya başladı.depoyuda söktürüp yıkattırdım ve içinde 3-4 cm su çıktı. kum, toz, su ne ararsan vardı.(pompa sökülüp dışarıda mazot üzerinde denedik ve pompadan duman çıkıyordu ısınmadan dolayı Allah korumuş pompa depo içerisinde olduğundan ısınıp yanma sonucu patlama bile olabilirdi) üstelik tam 2 sene sürekli LPG de kullanmama rağmen benzinde canavar gibi çekiyor. boğulma tekleme yok. arabamı artık daha çok seviyorum. Niğde bosch service nin tüm elemanlarına teşekkürler ellerine sağlık. ÇEYRAK DEPO ALTINDA KULLANMAYALIM ARKADAŞLAR. HEPİNİZE SEVGİLER




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lervolerto

    8500YTL ye bana 2000 Model araç bulurmusunuz_??
    1999 hatta 1998 model tipo bile olabilir....
    [arkadaşin fiyatlardan pek haberi yok galiba]

    ama ben ciddiyim 10000YTL ye kadar çok çok az yakan başa bela olmayacak bir otomobil ariyorum!

    quote:

    Orjinalden alıntı: joz

    BROADWAY=YÜRÜYEN TABUT
    8500 E 1997 MODEL BRAVO-2000 MODEL TİPO AL DERİM
    BU ARAÇLARIN HEPSİNİ (BROADWAY DAHİL) KULLANDIM UZUN SÜRE CANINI TEHLİKEYE ATMA DERİM BEN



    suzuki maruti 800 cc. tam bir kent aracı 50ykr yakıyo. hidrolik direksiyon, beş kişi de çok iri olmazsa sığıyor içine. 2000 modeli 7000 ytl ye gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commonwealth -- 20 Mart 2007; 11:25:11 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: qntrl

    kudal;

    koltuktaki sorun tam olarak nerede onu tespit etmelisin.
    eğer kızaklarda sorun varsa değiştirmekten başka yol yok.
    eğer koltuklar deforme olduysa süngerlerini yenilemek yeterli olacaktır.renault9ların koltukları tam vücudu saracak şekilde dizayn edilmiştir.



    kızaklarda çok şükür sorun yok. koltuklarda da deformasyon yok . benim sıkıntım başka. arabamla 1 saat yol gideyim felaket belim ağrıyor. en büyük sıkıntım bu.
  • ARKADASIM BENDE SENİN GİBİ DOGANA FALAN TAKMISTIM BRODWAYMI DOGANMI ALAYIM DİYE 3 AY ONCE BRODWAY ALDIM.ARBA ÇOK İDEAL BİR ARABA TAM BİR ŞEHİR İÇİ AİLE ARABASI KALİTELİ BİR ARABA BENDE 92 MODELİ VAR 2.EL ALDIM.ACEMİ İSEN BRODWAY BİRAZ ZORDUR TORKU YUKSEK OLDUGUNDAN KALKISLARDA COK STOP EDERSİN AMA ALISINCA SORUN KALMAZ ÇOK SERİ ARABADIR IŞIKLARDA FALAN ŞEKLİN OLUR KALKISLARDA AL DERİM ÖNUNDEKİ RENAULT AMBLEMİ YETER DOGAN SAHİN KISACASI TOFAS İŞ DEGİL.BENİM ALDIGIMDA TUPSÜZDÜ 6,300E ALDIM TUP TAKILDI 4 LASTİK BAKIM 7.750YE GELDİ SAGLAM ARABADIR VERECEGİM PARA O 3-5 SENE BAKIM İSTEMEZ SADECE YAG DEGİŞİMİ YAPARSIN.HA SATARKEN İLANI SABAH VER AKSAMA SENİ ARARLAR PİYASADA EN ÇOK GİDEN ARABADIR RENK BEYAZ AL.ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN

     BROADWAY KULLANICILARI BAKSIN LÜTFEN




  • @ACİLTPCI
    - TORKU YUKSEK OLDUGUNDAN KALKISLARDA COK STOP EDERSİN

    Tam tersi olmasın.

    [Broadway 1.4; 72bg - 106nm tork]
  • broadway iiidir
  • Evet arkadaş yanlış yazmış.motoru güçsüzdür ancak vites oranlarının kısa olması onu seri yapıyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: renaultt

    @ACİLTPCI
    - TORKU YUKSEK OLDUGUNDAN KALKISLARDA COK STOP EDERSİN

    Tam tersi olmasın.

    [Broadway 1.4; 72bg - 106nm tork]
  • bu aracı alacaklara tavsiyem aynı bütçeyle gövderengi tampon gümüş gri Ford KA almaları. Hem güvenlik hem yol tutuş hem konfor hem de yakıt ekonomisi yönünde Ford Ka kat kat üstün bir araç.

    ABS, Hidrolik direksiyon, ve klima ve air bag artıları ki hem model yılı daha yüksek hem de aynı fiyata ikinci elleri.

    Zamanında broadwayde öğrenmiştim araç kullanmayı, o kadar konforsuz ve direksiyonu ağır başka bir araç yoktur herhalde. Güvenlik de sıfır.

    Broadwaylerin ikinici el fiyatları da aracın özelliklerine ve yılına göre astronomik seviyelerde. 8-9 milyar az para değil. Bu aracı alacak kişi tamam belki satarken de çok zarar etmez ama sonuçta kullanmak için otomobil alıyoruz.

    Sonuç olarak Ford KA almanızı tavsiye ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moontaxi -- 6 Haziran 2007; 20:51:48 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: renaultt

    @ACİLTPCI
    - TORKU YUKSEK OLDUGUNDAN KALKISLARDA COK STOP EDERSİN

    Tam tersi olmasın.

    [Broadway 1.4; 72bg - 106nm tork]




    ee 106 tork 880 kg araba için düşükmu arkadasım hergun bindigim arabamı banamı ogretiyosun
  • bu arac kadar seri kalkan bi arabada sen soyle ben biliyim aynı modeelllerde
  • 92 model broadway var bizde...arkadaşım herşeyini kısaca anlatıyım...arabanın artılarından(+) başlıyım;öncelikle parasına göre fena deildir iç mekanı insanı daraltmaz diz mesafesi oldukça iyidir direksiyonu hidrolik olmamasına rağmen rahattır parçası ucuzdur ve her yerde tamirini yaptırabilirsin basit bi yapısı vardır ve unutma ki satmak istediğinde muhakkak onu alabilicek bi alıcısı çıkacaktır(senin aradığın gibi) eksi(-) yönlerine gelince;araba 880 kg dır altı bu yükseklikteki bi araç için oldukça hafif bu da beraberinde güvensiz bi araç özelliği getirir virajlarda dikkar edilmeli 120 den fazla hıza dayanmaz (biz 170 yaptık ve araba hararet yaptı)donanım 0 dır.sürüş keyfi bekleme. ortalama 15 senelik bi araç olduğu için mekanik sorunlar çıkarır ve elinde olmadan paslandığını görürsün ,arabayı kullanırken sorun çıkarması an meselesidir işte bu kadar(biraz uzun mu oldu ne)seçim senin ama biniyim geziyim geliyim diyosan yeterli olucaktır!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gitarist_ipod -- 8 Haziran 2007; 15:38:45 >




  • Benim araca bir sözüm yok. Broadway seri araç.

    Sen diyosun torku yüksek kalkışlarda stop edersin ; ne alakası var torku yüksek olan arabanın çekişi daha iyidir, yokuşlarda felan iyi gider. Broadway'ın torku düşük ama vites oranları kısa olduğu için bayağı seri ve çekiş sıkıntısı yok.

    Hemen parlamanın bir anlamı yok.

    Ayrıca seri kalkan araç sormuşun; Clio Symbol'e bak derim. &





  • quote:

    Orjinalden alıntı: gitarist_ipod

    92 model broadway var bizde...arkadaşım herşeyini kısaca anlatıyım...arabanın artılarından(+) başlıyım;öncelikle parasına göre fena deildir iç mekanı insanı daraltmaz diz mesafesi oldukça iyidir direksiyonu hidrolik olmamasına rağmen rahattır parçası ucuzdur ve her yerde tamirini yaptırabilirsin basit bi yapısı vardır ve unutma ki satmak istediğinde muhakkak onu alabilicek bi alıcısı çıkacaktır(senin aradığın gibi) eksi(-) yönlerine gelince;araba 880 kg dır altı bu yükseklikteki bi araç için oldukça hafif bu da beraberinde güvensiz bi araç özelliği getirir virajlarda dikkar edilmeli 120 den fazla hıza dayanmaz (biz 170 yaptık ve araba hararet yaptı)donanım 0 dır.sürüş keyfi bekleme. ortalama 15 senelik bi araç olduğu için mekanik sorunlar çıkarır ve elinde olmadan paslandığını görürsün ,arabayı kullanırken sorun çıkarması an meselesidir işte bu kadar(biraz uzun mu oldu ne)seçim senin ama biniyim geziyim geliyim diyosan yeterli olucaktır!!!


    Arka koltuklarda diz mesafesi iyidir,hatta arabanın eni de yeterince geniştir,evet,bir Tofaş'tan 4 cm daha geniştir,ama Tofaş'ın adı çıkmış bi kere.Ama ön koltukları son derece dar ve rahatsızdır,zaten bu aracı konforsuz yapan başlıca neden de budur,ki Tofaş'lar da koltukları çok iyi olduğu için konforludur.Yani bir Tofaş'ın koltuklarını söker,Broadway'e takarsanız Tofaş'tan daha konforlu olur.

    Sorun arabanın hafifliğinde değil,tasarımı ve süspansiyonunda.Pekala bu arabayı 5 kişi ve full bagajla yüklerseniz daha da kötü olacaktır.Sadece düz yolda hız denemesi yaparken biraz işe yarar,yan rüzgarlardan daha az etkilenir.

    İç mekanda motor sesi bence fazla değil,zaten motorun sesi de fazla değil,hacmi küçük olduğundan cılız denilebilir.Bu aracı esas gürültülü yapan yol ve rüzgar sesini fazla almasıdır.Örneğin şehir dışına çıkın,100'e kadar basın ve vitesi boşa atın,iç mekandaki seste nerdeyse değişiklik olmaz.

    Paslanma gerçekten baş belasıdır,aracı bu yönden bakımlı tutmak gerekir.

    Mekanik olarak aslında fazla sorun çıkarmaz,hatta yaşına göre taş gibidir.Ama bir kere önden,yandan,şasi ve yürüyene zarar verecek bir darbe aldıysa,hele bir de düzgün toplanmadıysa işte o zaman sorun çıkarır.Ama önden kazasız bakımlı bir Broadway kolay kolay sorun çıkarmaz.

    Ben de bir keresinde 160 basmıştım,sıcak havaya rağmen hararet hiç yükselmedi,ama yavaşladıktan sonra direksiyon acayip sertleşti.Artık ya benim arabaya özgü bir sorun,ya da lastiklere.Zaten arada bir rüzgarsız bir günde müsait yolda hız denemesi haricinde çoğu kişinin dediği gibi 120'den fazla basmak bu arabayla mantıklı değildir.Gerçi başka arabalarla da basmak bundaki kadar mantıksızdır,zira en azından Broadway size yol hakkında bilgi veren,kendi limitlerini anlamanıza yardım eden bir araçtır,ama yeni araçların çoğu aşırı konforlu oldukları için bilgisiz sürücüler aracın limitlerini anlayamayıp ya çok basıp,ya da fazla cesur manevralara kalkışıp kaza yapmaktadır.




  • Otobanda dahi hız sınırı 130km.Broadwayde bunu karşılayabilecek seviyede olduğundan hız konusunda bir eski olduğunu düşünülemez.

    Yol tutuşıu olarak Türkiye yollarına göre optimize edilen Renault9 lar avrupa versiyonlara göre 4.2 cm daha yüksektir.Bu sebeple virajlarda biraz sıkıntı yarattığı doğrudur.Buradaki diğer bir noktada yumuşak bir süspansyion olmasıdır.

    İzolasyon yeterli olmadığı için ses konusunda can sıkar.Ancak 100 YTL'ye iyi bir izolasyon yapabilirsiniz.

    Donanım olarak yeterli donanım seviyesine sahiptir.

    Birde ford ka'yı tavsiye eden arkadaşım:) ford ka nın parça fiyatları ve bakım fiyatlarını broadwayle kıyaslayabilirmisin?Arada uçurum vardır.Bugün 13 yaşındaki R9umu hala YETKİLİ servise korkusuzca götürebiliyorum ve önüme astronomik faturalar çıkmıyor.
  • aynen öyle arkadaşım
    quote:

    Orjinalden alıntı: Elbruz


    quote:

    Orjinalden alıntı: gitarist_ipod

    92 model broadway var bizde...arkadaşım herşeyini kısaca anlatıyım...arabanın artılarından(+) başlıyım;öncelikle parasına göre fena deildir iç mekanı insanı daraltmaz diz mesafesi oldukça iyidir direksiyonu hidrolik olmamasına rağmen rahattır parçası ucuzdur ve her yerde tamirini yaptırabilirsin basit bi yapısı vardır ve unutma ki satmak istediğinde muhakkak onu alabilicek bi alıcısı çıkacaktır(senin aradığın gibi) eksi(-) yönlerine gelince;araba 880 kg dır altı bu yükseklikteki bi araç için oldukça hafif bu da beraberinde güvensiz bi araç özelliği getirir virajlarda dikkar edilmeli 120 den fazla hıza dayanmaz (biz 170 yaptık ve araba hararet yaptı)donanım 0 dır.sürüş keyfi bekleme. ortalama 15 senelik bi araç olduğu için mekanik sorunlar çıkarır ve elinde olmadan paslandığını görürsün ,arabayı kullanırken sorun çıkarması an meselesidir işte bu kadar(biraz uzun mu oldu ne)seçim senin ama biniyim geziyim geliyim diyosan yeterli olucaktır!!!


    Arka koltuklarda diz mesafesi iyidir,hatta arabanın eni de yeterince geniştir,evet,bir Tofaş'tan 4 cm daha geniştir,ama Tofaş'ın adı çıkmış bi kere.Ama ön koltukları son derece dar ve rahatsızdır,zaten bu aracı konforsuz yapan başlıca neden de budur,ki Tofaş'lar da koltukları çok iyi olduğu için konforludur.Yani bir Tofaş'ın koltuklarını söker,Broadway'e takarsanız Tofaş'tan daha konforlu olur.

    Sorun arabanın hafifliğinde değil,tasarımı ve süspansiyonunda.Pekala bu arabayı 5 kişi ve full bagajla yüklerseniz daha da kötü olacaktır.Sadece düz yolda hız denemesi yaparken biraz işe yarar,yan rüzgarlardan daha az etkilenir.

    İç mekanda motor sesi bence fazla değil,zaten motorun sesi de fazla değil,hacmi küçük olduğundan cılız denilebilir.Bu aracı esas gürültülü yapan yol ve rüzgar sesini fazla almasıdır.Örneğin şehir dışına çıkın,100'e kadar basın ve vitesi boşa atın,iç mekandaki seste nerdeyse değişiklik olmaz.

    Paslanma gerçekten baş belasıdır,aracı bu yönden bakımlı tutmak gerekir.

    Mekanik olarak aslında fazla sorun çıkarmaz,hatta yaşına göre taş gibidir.Ama bir kere önden,yandan,şasi ve yürüyene zarar verecek bir darbe aldıysa,hele bir de düzgün toplanmadıysa işte o zaman sorun çıkarır.Ama önden kazasız bakımlı bir Broadway kolay kolay sorun çıkarmaz.

    Ben de bir keresinde 160 basmıştım,sıcak havaya rağmen hararet hiç yükselmedi,ama yavaşladıktan sonra direksiyon acayip sertleşti.Artık ya benim arabaya özgü bir sorun,ya da lastiklere.Zaten arada bir rüzgarsız bir günde müsait yolda hız denemesi haricinde çoğu kişinin dediği gibi 120'den fazla basmak bu arabayla mantıklı değildir.Gerçi başka arabalarla da basmak bundaki kadar mantıksızdır,zira en azından Broadway size yol hakkında bilgi veren,kendi limitlerini anlamanıza yardım eden bir araçtır,ama yeni araçların çoğu aşırı konforlu oldukları için bilgisiz sürücüler aracın limitlerini anlayamayıp ya çok basıp,ya da fazla cesur manevralara kalkışıp kaza yapmaktadır.





  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.