Şimdi Ara

...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::... (1021. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
24.112
Cevap
50
Favori
1.658.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10191020102110221023
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta

    quote:

    Orijinalden alıntı: MAREA103

    araba gerçekten güzel.sahibi özenle bakmış ama biraz pahalı.13.500 veya 14'e indirsen çok iyi olur.elx ve çelik jantıda var.elx ama yinede sen sor eksiltiği bişey var mıymış.

    ben tekrar yazayim; 13 Bin üstü fazla

    140 Bin kilometre gitmi$ araba - sor bakalim baski balata hic degi$mi$mi!

    degismediyse hiiiiic pazarliga girme

    ben bunu alirdim

    süsüne bakma bence

    saol usta.. ama senin dediin araba gitmiş.... senin söylediklerinden sonra hiçbir araca 14000 vermiyorum 13000 civarı temiz bir şey bulursam alacam
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umitece06

    arkadaşlar arac sahibini felan tanımıyorum yanlış anlaşılmasın ama bu araç çok hoşuma giitti ve fyat çok makul araca gre bnce kesin kaçırılmaması lazım ama kazası fln bilemem
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-fiat-brava-1-6-sx-zavoli-lpg-li-65463871/detay/#

    teşekkürler hocam inceliyorum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruhumun

    quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta

    LPG Kitinde ayarlanmi$ olan LPGye geci$ derecesini biliyormusun? ilk önce bunu kontrol ettir, 30ile40 derece arasi normaldir
    termostat senin arabanda da daima aciksa LPG de sorun olabilir, neden dersen;
    motor suyu cabuk isinmadigi icin gaza geci$ süresi uzayabilir bu dogru!

    termostat´dan süphelenmekte haklisin!



    Lpg geçiş derecesine baktırdım 35 derece abi.

    -termostat neden daima açık olur abi ??

    termostat icini hic gördünmü bilmiyorum
    icindeki yay görürsün, bu yay motor sicakligi yükseldiginde büzü$ür ve sayede
    motor suyunun ikinci büyük su bölgesinde devir daim etmesini saglar
    motor suyu soguyunca termostat icindeki yay gene uzar yani gene kapanir
    hep böyle devam eder anlicagin

    termostatin bozuk olup olmadigi kolay edilir, söküp takmasida kolay (en fazla 1saat)
    bobin altinda oldugu icin

    eger termostat bozuk degilse arabanda ilk süphelenmek gereken parca bu olabilir;
    Sicaklik Sensörü (LPG Sisteminde tabii bu) Her regulatör´de yada yakininda olan bir
    parca. Su sicakligini daima ölcen bir parca. Bunun bozuklugunda tarif ettigin sorunla
    kar$ila$man mümkün. suyun sicakligini ölcmekle sorumlu bu parca yanlis bilgi verdiginde
    ecu yakit ihtiyaci yanli$ hesaplanmi$ olur!

    bu cok uzun bir süre;
    quote:

    Araba benzinden gaz a geçtikten sonra sağlıklı bir şekilde gaz yemiyor ta ki motor yice ısınıp hararet ibresi orta çizgideki yerini alana kadar,

    eminmisin?

    Istersen arabani sabah sadece Benzin´de kullan, sorun Benzin´de de oluyomu bunu kontrol et!
    eger yaparsa ayni arizayi, sorunu LPG Sisteminde aramana gerek kalmaz


    dene bakalim, kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinfo -- 26 Kasım 2011; 21:37:59 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cellchuk46
    saol usta.. ama senin dediin araba gitmiş.... senin söylediklerinden sonra hiçbir araca 14000 vermiyorum 13000 civarı temiz bir şey bulursam alacam

    aklinda olsun herzaman; teknik durum ilk sirada - ONDAN sonra Süs Jant´ti Teyp´di bunlara cok kapilma fazla
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAREA103

    Bişey değil forumlar yardımlaşmak için kurulmuştur

    ustam marea ile bravayı karşılaştırırsak ne dersin? Anladığım kadarıyla çok büyük fark yok bir kaç donanımda fazlası var mareanın. sizden sonra marea da düşünmeye başladım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cellchuk46

    quote:

    Orijinalden alıntı: MAREA103

    Bişey değil forumlar yardımlaşmak için kurulmuştur

    ustam marea ile bravayı karşılaştırırsak ne dersin? Anladığım kadarıyla çok büyük fark yok bir kaç donanımda fazlası var mareanın. sizden sonra marea da düşünmeye başladım

    marea tercih edersen 2.0 20V 5 Zylinder 155Hp ve HLX olanini al
    bir daha inmek istemiceksin arabadan

    100km´de 10litre yakar, arabanin masraflari yani parcalari biraz daha pahalidir

    ama motor sesi sana her $eyi unutturur

    bir göz at istersen örnek burda

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta

    termostat icini hic gördünmü bilmiyorum
    icindeki yay görürsün, bu yay motor sicakligi yükseldiginde büzü$ür ve sayede
    motor suyunun ikinci büyük su bölgesinde devir daim etmesini saglar
    motor suyu soguyunca termostat icindeki yay gene uzar yani gene kapanir
    hep böyle devam eder anlicagin

    termostatin bozuk olup olmadigi kolay edilir, söküp takmasida kolay (en fazla 1saat)
    bobin altinda oldugu icin

    eger termostat bozuk degilse arabanda ilk süphelenmek gereken parca bu olabilir;
    Sicaklik Sensörü (LPG Sisteminde tabii bu) Her regulatör´de yada yakininda olan bir
    parca. Su sicakligini daima ölcen bir parca. Bunun bozuklugunda tarif ettigin sorunla
    kar$ila$man mümkün. suyun sicakligini ölcmekle sorumlu bu parca yanlis bilgi verdiginde
    ecu yakit ihtiyaci yanli$ hesaplanmi$ olur!

    bu cok uzun bir süre;
    quote:

    Araba benzinden gaz a geçtikten sonra sağlıklı bir şekilde gaz yemiyor ta ki motor yice ısınıp hararet ibresi orta çizgideki yerini alana kadar,

    eminmisin?

    Istersen arabani sabah sadece Benzin´de kullan, sorun Benzin´de de oluyomu bunu kontrol et!
    eger yaparsa ayni arizayi, sorunu LPG Sisteminde aramana gerek kalmaz


    dene bakalim, kolay gelsin

    Abi bilgiler ve ilgin için çok teşekkür ediyorum.

    -Termostatın içerisini hiç görmedim ve onunla ilgili bidiğim en iyi şey arızalanınca açık kaldığı idi.Fakat nedenlerini bilmiyordum gayet ayrıntılı anlatmışsın
    Problemin sadece soğuk havada nüksetmesinden dolayı termostat arızası üzerinde durdum ve umarım sorun sadece ondadır.

    -Arabanı benzinde kullan diyeceğini bildiğim için dünden bu yana kullanıyorum abi benzinde sıkıntı yok.Termostatın yerini tarif ettiğin çok iyi olmuş çok sağol abi pazartesi arkadaşım müsait olursa halledeceğim.Bir kaç yere sordum ellerindeki termostat markalarının mita olduğunu söylediler.
    _____________________________
  • Arkadaşlar fren konusunda size danışmak istediğim bir soru var...

    Yeni arabalarda filan frene bastığında böyle aniden durdurur ya... Kısa mesafede olduğu yere çakar... Benim arabada öyle olmuyor...

    Fren sistemimde sanki bir sorun var gibi... Bu yüzden sanırım ABS çok geç devreye giriyor... Nasıl çözebilirim bu sorunu?
    _____________________________
    2001 FIAT BRAVO 1.6 SX
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruhumun

    quote:

    Orijinalden alıntı: baro-43

    ruhumun gözlemlerim sonucu dedığın gaz geçişleri daha hızlı olmaya basladı ve ılk seferde termostatı taktıktan sonra araba gaza yuklendıgımde önü havaya kalakar gibi oldu asırı sekılde cekıs vve hız artsıı oldu sebebi ise benım termostat acık kaldığı için araba genelde soguk suyla gdııyormus sımdı hararet hep 90da araba cok farklı yakıta gelınce bugun yarın onuda yazarım..ama bızım arabalarda terostadı degıstırmek cok zahmetli
    ustanı


    Baro sana zahmet termostat değişiminin nasıl yapıldığını tarif eder misin.Karar verdim değiştirteceğim bende önce bilgi toplayayım.

    @calcutta

    -abi benim benzinden lpg ye geçiş problemini hatırladın mı geçtiğimiz seneden.Yine biraz bahsedeyim.Araba benzinden gaz a geçtikten sonra sağlıklı bir şekilde gaz yemiyor ta ki motor yice ısınıp hararet ibresi orta çizgideki yerini alana kadar,sonra hızlanıyor ve sıkıntı yok.Fakat yazın yani sıcak havalarda bu problem yok.Ayrıca hatırlarsan lpg sistemini de çok kontrol ettirmiştim.Ve sonunda kanaat getirdim termostattan kaynaklandığını.Fikirlerini alıp p.tesi değiştirmeyi düşünüyorum abi.

    evet ruhumun senın lpgde arabanın zorlamsı normml benımde oleydi taki termostatı degiştirene kadar simdi super araba 1- km cıvarında 90 dereceyı buluo ve canavarlasıyor.

    termostat değişimi oncelıkle akü sokuldü sonra hava filteresine gıden o barular sokuldü tabi bunlar basıt işlemdi ama ama ne yazıkki termostatı oyle bıyere koymuslarki illa servise gelin diyolar somurcekler benım usta beyni söktü beyne bağlı olan saş gibi demır var onuda sokunce termostat cıktı piyasaya ustundeki termostat orjınalmıs borular genlesmıs ıyce yapısmıs bıde orjıal kelepceler falan bya ugrastı soktu baktık açık kalmıs yenısı aldık 60 tele yan sanayi mita marka taktı on numara oldu 40 lirada ıscılık aldı saolsun ıslem bıttı ruhumun yardımcı olduysa sevınırım...
    _____________________________
  • _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baro-43



    ruhumun kardesım benım arabanın uzerınden cıkan bozuk termostat acık kalmıs bişekilde resim buyuk yuklemişim galiba gene
    _____________________________
  • cellchuk marea çok iyi bir araba.bravayla kardeş zaten.marea performansıda yol tutuşu'da çok iyi.12,13'e alınabilecek en mükemmel araç.doğan,şahin bile 8,10 bin tl'ye satılıyor.arabam 2001 model marea elx.8 yıldan beri kullanıyorum.aldığımdan pişman değilim.1 sene daha kullanacağım.Allah nasip ederse yeni jetta veya yeni focus alacağım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruhumun
    Bir kaç yere sordum ellerindeki termostat markalarının mita olduğunu söylediler.

    pek fazla kalite farki olmaz diye dü$ünüyorum!
    Ben burda HELLA Marka radyatör sipari$ verdim ama KALE (türk mali) geldi
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orcunsau
    Fren sistemimde sanki bir sorun var gibi... Bu yüzden sanırım ABS çok geç devreye giriyor... Nasıl çözebilirim bu sorunu?

    bir cok brava´da fren sorunu gibi görünen zayif noktasi vardir, genelinde degildir
    frenlerin belli bir seviyeden sonra zayif kalmasi diye dü$ünüyorum
    200le giderken aniden fren bastigimda bunun en iyi farkina vardigim an
    bunun en güzel caresi olarak dü$ündügümü yazayim;

    ya delikli fren diskleri yada delikli ve icten havalandirmali olanlari



    delikleri kendinizde actirabilirsin tabii diskler daha yeniyken
    ama sadece Dolu olanlari Bravaya uyuyor. Resimdeki diskten birisi dolu olani ötekisi icten havalandirmali (böyleleri Bravaya uymuyor)


    icten havalandirmali Diskler Bravalara ebatlarindan dolayi uymadigini biliyorum
    yani avrupada Bravalar icin icten havalandirmali Disk bulunumaz, yoksa aramizda böyle
    disklere sahip olan yani arabasinda takili olanlar varmi?

    Bunun careside Mareanin ön fren sistemini uyumlu oldugu icin Bravaya monte etmek

    bu sayede de Ictenhavali diskleri monte edebilmektir
    icten havalandirmali ve delikli olan diskleri taktiktan sonra brava zimba gibi durucaktir

    ben bunu hic denemedim ama herhangi bir sorunun cikacagini zannetmiyorum



    eBay´da Marea´nin parcasina rastlarsam almayi ve denemeyi kendim dü$ünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinfo -- 27 Kasım 2011; 10:35:07 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baro-43
    ... baktık açık kalmıs yenısı aldık 60 tele yan sanayi mita marka taktı on numara oldu 40 lirada ıscılık aldı saolsun ıslem bıttı ruhumun yardımcı olduysa sevınırım...

    senin termostat öyle gözüküyorki ic kismi....sanki termostatin ici alinmi$ gibi

    bazilarida bunu bile bile yaptiriyolar, termostatin bozuk oldugunu ögrendikten sonra, ekonomik durumda elvermediginden, degistiresiye kadar, termostat herhangi bir sorun yaratmasin diye icini komple söktürüyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinfo -- 27 Kasım 2011; 10:31:19 >
    _____________________________
  • Aracımda zaten içten havalandırmalı disk var...
    _____________________________
    2001 FIAT BRAVO 1.6 SX
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orcunsau

    Aracımda zaten içten havalandırmalı disk var...

    eminmisin? ben burda 1,6´lik Brava´dan bahsediyorum!

    Istersen buraya $ase numarani yaz dolu disk´mi, deliklimi, yoksa icten havalimi eper´de beraber bakalim!

    onca yazdiklarimdan sonra böyle kisa bir cevap almak, payla$mak adina hicde güzel degildi

    bir sati$ magazasi burda brava (fren ve disk) diye gir arastirabilirsin!

    disklerin kalinligi > 12,0 mm (DOLU) vitesli brava´lar icin

    eger sayfada icinden havali Disk bulursan emin olki bunlarin kalinligi > 20,0 mm (ICDEN HAVALI) Otomatik vites bravalar icin.

    Eger baska bir $ey iddia etmeye calisiyorsan, resimlerle bizi bilgilendirebilirsin ve aydinlatabilirsin, sevinirim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinfo -- 27 Kasım 2011; 15:35:20 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta

    quote:

    Orijinalden alıntı: baro-43
    ... baktık açık kalmıs yenısı aldık 60 tele yan sanayi mita marka taktı on numara oldu 40 lirada ıscılık aldı saolsun ıslem bıttı ruhumun yardımcı olduysa sevınırım...

    senin termostat öyle gözüküyorki ic kismi....sanki termostatin ici alinmi$ gibi

    bazilarida bunu bile bile yaptiriyolar, termostatin bozuk oldugunu ögrendikten sonra, ekonomik durumda elvermediginden, degistiresiye kadar, termostat herhangi bir sorun yaratmasin diye icini komple söktürüyorlar

    ustam içinde senin o bahsettiğin yay var ısınınca acıp kapayan o duruyor yani içi boş değil benim i artık 11 yılın verdiği şey dielim üzerinden çıkan madeın ıtaly yazıodu orjınal herlde bende değitirdim geçtim memlunun yan snyi MiTA marka taıldı.

    Sana bişey sormak istiyom fren disklerinden bahsetmmişin benimk nasıl acaba
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Orcunsau

    Aracımda zaten içten havalandırmalı disk var...

    eminmisin? ben burda 1,6´lik Brava´dan bahsediyorum!

    Istersen buraya $ase numarani yaz dolu disk´mi, deliklimi, yoksa icten havalimi eper´de beraber bakalim!

    onca yazdiklarimdan sonra böyle kisa bir cevap almak, payla$mak adina hicde güzel degildi

    bir sati$ magazasi burda brava (fren ve disk) diye gir arastirabilirsin!

    disklerin kalinligi > 12,0 mm (DOLU) vitesli brava´lar icin

    eger sayfada icinden havali Disk bulursan emin olki bunlarin kalinligi > 20,0 mm (ICDEN HAVALI) Otomatik vites bravalar icin.

    Eger baska bir $ey iddia etmeye calisiyorsan, resimlerle bizi bilgilendirebilirsin ve aydinlatabilirsin, sevinirim














    10.000 KM önce değiştirdim balatalarla, diskleri... Parçaları kendim aldım. Hava soğutmalı disk diye geçiyordu hatta.

    Parçaları kendim aldım ustama götürdüm, gözümün önünde taktı... Eski bitik disklerde hava kanallıydı...
    _____________________________
    2001 FIAT BRAVO 1.6 SX
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orcunsau

    10.000 KM önce değiştirdim balatalarla, diskleri... Parçaları kendim aldım. Hava soğutmalı disk diye geçiyordu hatta.

    Parçaları kendim aldım ustama götürdüm, gözümün önünde taktı... Eski bitik disklerde hava kanallıydı...

    Inanmak benim icin biraz zor!

    $ase Nosu´s bu konuda sana hic bir $ey demicem


    Türkiye´de üretilmi$ bir Brava
    $ase Nosu; nm418200001500367
    Fren Disk Orjinal Parca Nr: 46820655
    Otomatik Vites Versiyonu icin
    Fren Disk Orjinal parca Nr:46423415

    Avrupada üretilmi$ bir Brava
    $ase Nosu; ZFA18200004917872
    Fren Disk Orjinal Parca Nr: 46820655
    Otomatik Vites Versiyonu icin
    Fren Disk Orjinal parca Nr:46423415


    46820655 noyu internet´de ara$tirabilirsin hangi Fren disk´lerini buluyosun!
    Dolumu yoksa Hava soğutmalı disk diyemi geçiyor

    bak buraya - senin icin buluverdim

    Çap [mm] 257 Fren diski kalinligi [mm] 12 asgari kalinlik [mm] 10,2 Merkezleme çapi [mm] 59 Yükseklik [mm] 40,5 Delik sayisi 4 Disli ölçüsü 13,2 Delik çemberi-Ø [mm] 98 Isleme yüksek karbonlu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinfo -- 27 Kasım 2011; 17:58:28 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 10191020102110221023
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.