Şimdi Ara

Borussia Dortmund Taraftarının Mekanı | Hoş geldin Sebastien Haller! (368. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.437
Cevap
24
Favori
300.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 gün
  • Cevaplayan Üyeler 609
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2730
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 saat 6 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 622
  • Favoriye Eklediklerim 24
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BoJack Horseman (2730 mesaj) Guest-51A1FC2AA (315 mesaj) M3lank0lik (304 mesaj) Pabliato (286 mesaj) ...F.E.A.R... (249 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2038 mesaj) Mobil (1738 mesaj) Tablet (636 mesaj) Mini (2172 mesaj) Uygulama (27 mesaj) (3 mesaj)
  • @
7 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Reus’un müthiş golüyle ateşlenmiştik ama yine salak bir hata maçı kopardı. Şu hücum hattına şu amatör savunma yakışmıyor. Kıyın artık paraya be kardeşim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayerne ucuza oyuncu kaptırmayalım diye stopere nerde boş beleş adam var dolduran dortmund adamlığı

  • Bu adamlarin sorunu Bayern degil. Bayern 2 tane adamlarini almiş. Götze ve Hummels. ikisi de fesih bedeli ödeyerek. Bayerne de giderler başka takima da giderler. O konuda Dortmund bir şey yapamazdi. Fakat isteseler Sanchoyu tutarlardi. Oyuncu yetiştirip satalim kafasindan kurtulamadi bunlar. Kendilerini EPLnin sömürgesi durumuna düşürdüler sonunda. Bunlarin şansi bunlara rakip yok. BMG ve Leverkusen gibi kulüplerin kapasiteleri belli. Bunlari ilk 4ten edecek rakip olsa bak bakalim nasil tutuşup transfer yapiyorlar? Sanchoyu satiyorsun, aldiğin adamlar Malen ve Kobel. Maleni de 1-2 sene içinde satmak için aldilar zaten.

  • ESPN FCtwitter
    “Haaland making dreams come true 💛 https://t.co/R2u2A6WKXB”
    https://twitter.com/ESPNFC/status/1427730215560568836

    adamdaki fiziğe ve çevikliğe bak.

  • yine küçük bir maçta kayıp 2-0 geride dortmund böyle maçları vere vere yarışa giremiyo asla takım

  • mallen karşı karşıya kaçırıyo ilk yarıda çok etkisizdi patlamaz umarım  

  • Sporting, Ajax, BJK grubuna düştük. Burası kalabalık olur yıl boyu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BoJack Horseman

    Sporting, Ajax, BJK grubuna düştük. Burası kalabalık olur yıl boyu

    Geçmiş olsun şimdiden  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dortmund'da bu defans oldukça Batshuayi ve Larin iki maçta da het tirik yapar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hoffenheim çok dişli rakip cidden, yine öldük öldük dirildim 90+1'de Haaland attı 3 puanı aldık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yine ilginç bir dortmund maçı takım attıkça gol yiyo

  • guerriero harika bir gol harika 3-3 baya iyi bi maç bundesliga en keyifli lig be

  • haalaaanddd 4-3 öne geçti dortmund

  • Efsane bir maç ile milli aradan geri döndük. Çok keyifli bir maçtı, öldüm öldüm dirildim. VAR da epey etkiledi oyunu. Pongracic'i beğendim. Hakem Meunier'i atabilirdi onu unutmayalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • UCL'de rakip Beşiktaş...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-2 ile geçiyoruz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haaland insan mı aga defansta savunmasına yardım edip topun takım arkadaşına geçtiğini görünce ortasahayı geçmesi 2 saniye sürüyor herifin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • neyse ya önünüzdeki maçlara bakın.


    havlu atmadınız daha.

  • Belingham en az 80-90 Milyon €'ya PL'ye gider.


    Haaland durumu belirsiz nereye gider bilemem ama bu hız agresiflik, fizik ile en olası PL gibi duruyor rekor bir rakam olabilir 160-180 Milyon € + bonus filan.


    BvB ihya olacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M3lank0lik -- 16 Eylül 2021; 0:3:45 >
  • Evde Union'ı 4-2 geçiyoruz, Haaland tam bir makine. O olmasa işimiz iş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.