Şimdi Ara

BOĞAZİÇİ'NDE ARKADAN VURDULAR ( DURUM ÖZETİ )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
3.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 ay
  • Cevaplayan Üyeler 23
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 15
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 11 saat 32 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TheMarjinaLs (15 mesaj) aLLyC (6 mesaj) sissil (3 mesaj) GangstaBop (3 mesaj) vonderplanitz (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (23 mesaj) Mobil (16 mesaj) Mini (6 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> BOĞAZİÇİ'NDE ARKADAN VURDULAR ( DURUM ÖZETİ )
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 26 dakika kadarı kaldı.
    gereksiz işler, tecrübeyle öğreneceksin artık.

    vakti zamanında benim de böyle yaptığım oldu, artık hayatta yapmam. geçen biri vurdu bana solumdan, sağdan gelene yol vereceksin, vermedi. kendini haklı sanıyordu. raporları yazdık, fotoları çektik. sonra birileri haksız olduğunu ona söylemiş olmalı ki aradı usta var tanıdık falan, sigortada yaptıracağımı söyledim, hiç girmem öyle işlere. direk yetkili servise bıraktım, 2 günlük işi 3 haftada yaptı yetkili servis ama olsun. 1500 tl'lik cila-boya koruma vs.. beleşe yapmışlar, o da benim karım oldu. şimdi de değer kaybı için başvurucam, onu da bırakmam yanına, dikkatli sürseydi.

    tavsiyem bir daha böyle bir iş yapma, çek fotoları, tut zabtı, ver kaskodan yapsınlar. hiç girme böyle işlere. ustasına yaptıranlardan çok çektim ben. ne numaralar çekiyor o fırıldak ustalar.
  • Yarbay
    8181 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    gereksiz işler, tecrübeyle öğreneceksin artık.

    vakti zamanında benim de böyle yaptığım oldu, artık hayatta yapmam. geçen biri vurdu bana solumdan, sağdan gelene yol vereceksin, vermedi. kendini haklı sanıyordu. raporları yazdık, fotoları çektik. sonra birileri haksız olduğunu ona söylemiş olmalı ki aradı usta var tanıdık falan, sigortada yaptıracağımı söyledim, hiç girmem öyle işlere. direk yetkili servise bıraktım, 2 günlük işi 3 haftada yaptı yetkili servis ama olsun. 1500 tl'lik cila-boya koruma vs.. beleşe yapmışlar, o da benim karım oldu. şimdi de değer kaybı için başvurucam, onu da bırakmam yanına, dikkatli sürseydi.

    tavsiyem bir daha böyle bir iş yapma, çek fotoları, tut zabtı, ver kaskodan yapsınlar. hiç girme böyle işlere. ustasına yaptıranlardan çok çektim ben. ne numaralar çekiyor o fırıldak ustalar.
    Haklısınız hocam👍🏻

    Yukarıda bahsettigim gibi, böyle ufak bir tecrübeyle öğrenmiş olmanın iyimserligiyle , hayra yorarak bu süreci noktalamış olacağız .

    Allah her zaman beterinden korusun diyelim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yarbay
    9530 Mesaj

    Sonuç ne oldu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TheMarjinaLs kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8181 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Sonuç ne oldu ?
    Selamlar hocam.
    Aracı yaptırdım.Belgeleri gitmeden uzaktan hallettik. Yoğunluktan yazamadım.

    Bugün de şansıma, aracı Bakırköy'de park ettim.Sağ arka tamponun oraya galiba araç sürtmüş. Bir yüzük deliği kadar boya kalkmış araçtan , ufakta sağ alt tarafta gri bir sürtme izi kaldı Yoksa siz mi sürtüp kaçtınız hocam

    İlginiz için teşekkürler.




  • Yarbay
    9530 Mesaj

    Dış Güçlerin işidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TheMarjinaLs kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2153 Mesaj
    Bana sürtüp 200 tl isteyen adam geldi aklıma, iyi niyet yok BAM BAM BAMMMMMMMMMMMMMMMM
    |
    |
  • Yarbay
    7503 Mesaj

    Sizi anlıyorum. Ağzımızın tadı kaçmasın Ali Rıza bey kıvamında bir duruşunuz var, bu kadar iyi niyetli olunmaz.


    Verin kaskoya yapsınlar siz düşünmek zorunda değilsiniz. Bir de Kadıköy'e çağırıyor böyle şey olmaz.


    Adam çok ucuza yaptırmaya çalışacak, işçilik falan da bok gibi olacak, mümkün mertebe oluşan başka arızalardan da kaçmaya çalışacaklar.

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
kripto para haberleri
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.