Şimdi Ara

BMW F30 320i ED / 316i RACE CHIP / CHIP TUNING (73. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.670
Cevap
33
Favori
140.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automaniac82

    Ben yazılım yapacakken son anda fikir değiştirdim. F10 520i aracımı sattım ve Audi S3 sedan aldım. Yok böyle bir keyif. Quattro ile inanılmaz bir güç patlaması ve her gün pistteymiş gibi yürek çarpıntısı yaşıyorum. BMW güzel bir marka ancak sürüş keyfi açısından S3 sedan, quattro güvenliği de düşünüldüğünden BMW den 10 kat keyifli. Arkadan itiş kesinlikle ülkemiz yol ve şartlarına uygun bir sistem değil. Son olarak modifiye yapmayı düşünen arkadaşlara tavsiyem Audi S3 e geçmeleridir. Nitekim aracın piyasa fiyatı da sunduklarına göre çok yüksek değil.

    Bu arada racechip birkaç saat içinde bir başka arkadaşa sattım. Kullandığım 15 bin km boyunca en ufak sıkıntı yaşatmadı ve aracın uzun dönem tüketim verisi 9.9 lt/100 km olarak gerçekleşti. Bunun %70 i şehir içi sürüştü. Umarım yazım fikir ve bilgi verir arkadaşlara.

    sizin mesajınızdan sonra s3'e baktım sitesinden.. gerçektende aradaki performans farkı aşırı fazla 520i ile ve fiyatı neredeyse 520i civarında, o performans o fiyat bedava..

    aradığınız performans ise s3 bariz çok daha iyi, 520i ile çok farklı kulvardalar ancak fiyat/performans dengesi çok ileride s3'ün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VieraGT -- 2 Mayıs 2016; 14:26:29 >




  • Racechip işe yarıyor mu gerçekten?

    Yorumlarda 0-100 aynı diyorlar, o zaman anlamı nedir racechipin?
  • ekomeko E kullanıcısına yanıt
    Onu diyenler laf olsun torba dolsuna konuşuyorlar. Bu başlık altında arkadaşların ve benim koyduğum bir dünya video var. Lütfen yorumları bırakın da onlara bir göz atın gerçeği görüp siz karar verin.
  • Arkadaşlar araçlarınıza kıyıp nasıl takıyorsunuz bu kutuları anlamıyorum.2011 model opel insigniam vardı satmama yakın denemek istedim bende taktım.orta ayarlarda hiç etkisi olmuyordu yüksek ayarlara aldığımda düz yolda fazla sorun olmuyordu,ancak iş için bulunduğum giresunun yayla yollarında yokuş yukarı yüklendiğimde araç şanzıman hatası veriyordu.yani kendini korumaya alıyordu.düz yolda yada kısa mesafeli uzamalarda belki hissetmeyeceksiniz ama araç yüklü halde yapılan seyahetlerde,benim gibi virajlı dik yokuşlar araç gereğinden fazla zorlanıp,yıpranacaktır.intercooler sabit kalıyor,turbo sabit kalıyor.ama turbo devri,turbo basıncı yükseliyor bu sağlıklı bir yaklaşım değil.belki kısa zamanda değil ama uzun vadede stock bir araçla aynı durumda olamayacağına emin olabiliriz.bu arada profilimde görünen 2006 model bmw 3.20d 163hp aracımda yazılım yükseltmesiyle kullanmıştım.2008 den itibaren duman atmaya başlamıştı 2011 de 286.000 km de satmıştım.turboyu elime almadım,motorda inmedi çok şükür ama 2007 yılında dynoda 198bg veren araç 2011 yılında stock 177 bg olanların bile yanına yaklaşamıyordu 184 hp olanları katmıyorum bile.üstelik ben bakıma önem veren biri olduğum halde durum böyle.şimdi elbette sorunsuz kullanıyoruz diyecek olan vardır farklı düşüncede olanda vardır.ben sadece bir bmw sever olarak kafamda yazılım ve box işini bitirdim ve kimseyede tavsiye etmiyorum.şu andaki aracım bmw 3.20i ed 42000 km 170 hp gayet yeterli hatta ıslak zeminde ve keskin virajlarda fazla bile.bana şu anda bedava verseler aracıma ne box takarım nede yazılım.tabi bu dediklerime bmw'nin orjinal performans kitleri dahil değil.herkese keyifli sürüşler..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sebebi çok basit bizler risk almayı seven maceracı ruha sahip insanlarız, her an motoru elimize alma ihtimalini bilmek bile bana heyecan veriyor :))) Şaka yapıyorum;

    Bilgilendirmeleriniz ve başınızdan geçen deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automaniac82

    Ben yazılım yapacakken son anda fikir değiştirdim. F10 520i aracımı sattım ve Audi S3 sedan aldım. Yok böyle bir keyif. Quattro ile inanılmaz bir güç patlaması ve her gün pistteymiş gibi yürek çarpıntısı yaşıyorum. BMW güzel bir marka ancak sürüş keyfi açısından S3 sedan, quattro güvenliği de düşünüldüğünden BMW den 10 kat keyifli. Arkadan itiş kesinlikle ülkemiz yol ve şartlarına uygun bir sistem değil. Son olarak modifiye yapmayı düşünen arkadaşlara tavsiyem Audi S3 e geçmeleridir. Nitekim aracın piyasa fiyatı da sunduklarına göre çok yüksek değil.

    Bu arada racechip birkaç saat içinde bir başka arkadaşa sattım. Kullandığım 15 bin km boyunca en ufak sıkıntı yaşatmadı ve aracın uzun dönem tüketim verisi 9.9 lt/100 km olarak gerçekleşti. Bunun %70 i şehir içi sürüştü. Umarım yazım fikir ve bilgi verir arkadaşlara.

    Güzel bir s3 reklamı olmuş.şimdi bmw 3 serisi 5 serisi araçlarımızı satıp s3 alalım ozaman.normal a3 1.6 tdi motorlusunun bile top gibi sektiği güzel ülkemizin bozuk yollarında s3 le eminim oldukça keyifli sürüşler gerçekleştiririz nedersiniz?gülüp geçilecek bir tavsiye ama yinede yazayım bmw'yi alan insanlar zaten arkadan itiş olduğu için alıyor.size ülkemizin yollarına uygun olmayabilir saygı duyarım ama emin olun s3 te bozuk yolları ütüleyen,süzülerek ilerleyen bir araç değil.ayrıca burda tüm espri aracın yola zamk gibi yapışmasında değil ara sıra kendini bırakmasında,hafif yanlamasında ve kendine has tarif edilmeyen sürüş tarzında.s3 keyiflidir,değildir o sizin haz duygunuza bağlıdır.bana göre değildir ve sıradan güçlü motor hafif kasa ilişkisine sahip bir araç konumundadır,quattro olması değil ama audi quatrro olması tek farkıdır.ama kesinlikle 5 serisi yada 3 serisi kullanan yada alacak birine tavsiye edilip önerilecek araç değildir.ne performans olarak,nede rutin olarak iyi forumlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tnr001 -- 7 Mayıs 2016; 13:28:38 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rica ederim..espri anlamında tabiki motor,şanzıman ele alınmaz yada arıza vermez belki ama uzun vadede ne getirip ne götüreceği belli olmaz.ben etrafımdaki insanlara tavsiye etmiyorum,bal kaymak gibi anlatanlarında olumsuz yönlerini ve orta uzun vadede vereceği zararlarıda yazmalarınıda isterim.0-100,son hız gibi rakamlar,değerler konuşulunca mutlaka insanlar hevesleniyor kendi araçlarınada uygulamak istiyorlar.araç katalog verilerinin 0,3 0,6 gibi rakamlarla değiştiği günümüzde bahsedilen rakamlar kolay elde edilecek rakamlar değil birşekilde elde ediliyorsada mutlaka bunun bir yansıması geri dönüşümü olacaktır.bu arada nacizane tavsiyem bakımların normal süreden 1000-2000km aşağılara çekilmesi,iki bakım arasında en az bir kere hava filtresinin değişmesi hem araca,hem performansa,hemde yakıta etkisi olacaktır.kazasız keyifli sürüşler dileğiyle..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llovedream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Automaniac82

    Ben yazılım yapacakken son anda fikir değiştirdim. F10 520i aracımı sattım ve Audi S3 sedan aldım. Yok böyle bir keyif. Quattro ile inanılmaz bir güç patlaması ve her gün pistteymiş gibi yürek çarpıntısı yaşıyorum. BMW güzel bir marka ancak sürüş keyfi açısından S3 sedan, quattro güvenliği de düşünüldüğünden BMW den 10 kat keyifli. Arkadan itiş kesinlikle ülkemiz yol ve şartlarına uygun bir sistem değil. Son olarak modifiye yapmayı düşünen arkadaşlara tavsiyem Audi S3 e geçmeleridir. Nitekim aracın piyasa fiyatı da sunduklarına göre çok yüksek değil.

    Bu arada racechip birkaç saat içinde bir başka arkadaşa sattım. Kullandığım 15 bin km boyunca en ufak sıkıntı yaşatmadı ve aracın uzun dönem tüketim verisi 9.9 lt/100 km olarak gerçekleşti. Bunun %70 i şehir içi sürüştü. Umarım yazım fikir ve bilgi verir arkadaşlara.

    Güzel bir s3 reklamı olmuş.şimdi bmw 3 serisi 5 serisi araçlarımızı satıp s3 alalım ozaman.normal a3 1.6 tdi motorlusunun bile top gibi sektiği güzel ülkemizin bozuk yollarında s3 le eminim oldukça keyifli sürüşler gerçekleştiririz nedersiniz?gülüp geçilecek bir tavsiye ama yinede yazayım bmw'yi alan insanlar zaten arkadan itiş olduğu için alıyor.size ülkemizin yollarına uygun olmayabilir saygı duyarım ama emin olun s3 te bozuk yolları ütüleyen,süzülerek ilerleyen bir araç değil.ayrıca burda tüm espri aracın yola zamk gibi yapışmasında değil ara sıra kendini bırakmasında,hafif yanlamasında ve kendine has tarif edilmeyen sürüş tarzında.s3 keyiflidir,değildir o sizin haz duygunuza bağlıdır.bana göre değildir ve sıradan güçlü motor hafif kasa ilişkisine sahip bir araç konumundadır,quattro olması değil ama audi quatrro olması tek farkıdır.ama kesinlikle 5 serisi yada 3 serisi kullanan yada alacak birine tavsiye edilip önerilecek araç değildir.ne performans olarak,nede rutin olarak iyi forumlar..

    Tüm otomotiv sektöründe mühendisler başta iki şey için çalışır: 1-Güçlü ve ekonomik motorlar 2- Hafif Kasa. Buna "sıradan" demeniz zaten; yetkili biri olsanız BMW'de M, Audi'de S ve Mercedes'te AMG'yi bitirirdi ve markalar pistler ve motor sporlarından çok lunaparklara yönelirdi. Zaten size tavsiye ettiğim bir şeyi bırakın; sizinle paylaşabileceğim bir fikir bile olamaz görünen o. Size süzülmeli, ütülemeli, hafif yanlamalı keyifli sürüşler diliyorum. Yolda bir şerit boş bırakın yeter sağ sol farketmez :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automaniac82

    quote:

    Orijinalden alıntı: llovedream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Automaniac82

    Ben yazılım yapacakken son anda fikir değiştirdim. F10 520i aracımı sattım ve Audi S3 sedan aldım. Yok böyle bir keyif. Quattro ile inanılmaz bir güç patlaması ve her gün pistteymiş gibi yürek çarpıntısı yaşıyorum. BMW güzel bir marka ancak sürüş keyfi açısından S3 sedan, quattro güvenliği de düşünüldüğünden BMW den 10 kat keyifli. Arkadan itiş kesinlikle ülkemiz yol ve şartlarına uygun bir sistem değil. Son olarak modifiye yapmayı düşünen arkadaşlara tavsiyem Audi S3 e geçmeleridir. Nitekim aracın piyasa fiyatı da sunduklarına göre çok yüksek değil.

    Bu arada racechip birkaç saat içinde bir başka arkadaşa sattım. Kullandığım 15 bin km boyunca en ufak sıkıntı yaşatmadı ve aracın uzun dönem tüketim verisi 9.9 lt/100 km olarak gerçekleşti. Bunun %70 i şehir içi sürüştü. Umarım yazım fikir ve bilgi verir arkadaşlara.

    Güzel bir s3 reklamı olmuş.şimdi bmw 3 serisi 5 serisi araçlarımızı satıp s3 alalım ozaman.normal a3 1.6 tdi motorlusunun bile top gibi sektiği güzel ülkemizin bozuk yollarında s3 le eminim oldukça keyifli sürüşler gerçekleştiririz nedersiniz?gülüp geçilecek bir tavsiye ama yinede yazayım bmw'yi alan insanlar zaten arkadan itiş olduğu için alıyor.size ülkemizin yollarına uygun olmayabilir saygı duyarım ama emin olun s3 te bozuk yolları ütüleyen,süzülerek ilerleyen bir araç değil.ayrıca burda tüm espri aracın yola zamk gibi yapışmasında değil ara sıra kendini bırakmasında,hafif yanlamasında ve kendine has tarif edilmeyen sürüş tarzında.s3 keyiflidir,değildir o sizin haz duygunuza bağlıdır.bana göre değildir ve sıradan güçlü motor hafif kasa ilişkisine sahip bir araç konumundadır,quattro olması değil ama audi quatrro olması tek farkıdır.ama kesinlikle 5 serisi yada 3 serisi kullanan yada alacak birine tavsiye edilip önerilecek araç değildir.ne performans olarak,nede rutin olarak iyi forumlar..

    Tüm otomotiv sektöründe mühendisler başta iki şey için çalışır: 1-Güçlü ve ekonomik motorlar 2- Hafif Kasa. Buna "sıradan" demeniz zaten; yetkili biri olsanız BMW'de M, Audi'de S ve Mercedes'te AMG'yi bitirirdi ve markalar pistler ve motor sporlarından çok lunaparklara yönelirdi. Zaten size tavsiye ettiğim bir şeyi bırakın; sizinle paylaşabileceğim bir fikir bile olamaz görünen o. Size süzülmeli, ütülemeli, hafif yanlamalı keyifli sürüşler diliyorum. Yolda bir şerit boş bırakın yeter sağ sol farketmez :)

    Farkındaysanız burada hiç kimse m3 üm,m5 im var dememiş.s3 le verdiğiniz örnek abest olduğu için zaten alıntı yaptım.siz bwm için ülkenin yollarına uygun değil demişsiniz ve s3 tavsiye etmiştiniz.otomotiv sanayisinin nasıl çalıştığını az çok bilirim.onun haricinde alaycı üslubunuzu engin bilgi ve tecrübelerinize değil bindiği aracı yoldaki en süratli araç sanan cehaletinize yoruyorum.yılda en az 70.000 km yol yapıyorum hızlı kullanmak istediğim zaman nasıl sürdüğümü süreceğimi iyi bilirim ama yinede buyrun sol şerit sizin olsun istediğiniz kadar geçebilirsiniz beni.benim aracım istediğimde süratli istediğimde konforlu sürüş vaad eden bir araç.ailecek,eşimle,dostumla rahat ve huzurlu yolculuk imkanı veren bir araç,istediğimdede bana performans olarak yeten bir araç.siz sürekli sol şeritten gittiğiniz için eminim bu saydıklarıma ihtiyacınız olmaz.bu değerli ve engin bilgilerinizi 5 kasa bmw alacak birileriyle değilde bence a4 yada a6 alacak olası müşterilerle paylaşırsanız bence daha verimli olacaktır.aslında onlarlada değilde belki golf gt vs sınıftaki araçlara daha iyi alternatif olur gibime geliyor ama sizin otomotiv sanayisinde tüm araçlar aynı sınıf olduğu için gönül rahatlığıyla paylaşım yapabilirsiniz.size bol süratli kazasız sürüşler diliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tnr001 -- 7 Mayıs 2016; 19:29:19 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba. 116i aracımda kullandığım racechip ultimate ürünü satıyorum. fiyat olarak 750 Tl istiyorum. garantisi 2 ay daha var. faturası mevcut düşünenler irtibata geçebilir.
  • Racechip firması ürününüzü yenilemek isterseniz 1000 tl den geri alıyor ve yeni aracınıza yeni ürün veriyor. Bilginiz olsun.
  • tnr001 kullanıcısına yanıt
    Ben de sizin gibi düşünüyorum. s3 ve 520 yi kıyaslayan arkadaşların otomobil bilgisini ve tecrubesini sorgularım. 4 çekerden keyif almak dogal birşey ama "arka çekerden cok daha keyifli, arkadan itiş türkiye sartlarına uygun değil" sözleri resmen abesle iştigal. Bence sizin yaşadığınız bu duygu patlaması anca a3 tfsi ve s3 kıyaslayınca olabilir.
    keyifli sürüşler dilerim.
  • caballos C kullanıcısına yanıt
    Öncelikle teşekkür ederim.her bmw başlığı altında maalesef bu tür tavsiye adı altında kullandığı aracı bmw'den 10 kat daha keyifli 5 kat daha sağlam 2 kat daha güvenli gibi tasvirlerle öven kişiler mutlaka çıkıyor.ben kendi adıma bir bmw sever olarak aracımda ne mercedes s serisi konforu,nede ferrari performansı arıyorum.sonuçta bize bmw'yi sevdiren"ultimate driving machine"olması değilmi?herkese mutlu olduğu araçla keyifli sürüşler diliyorum..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, racechip ile ilgili büyük bir sorunum var. Yardım lütfen.

    Arabam 320 i EfficientDynamics. Racechip'in 4 kablolu ve bluetooth'lu modelini iki hafta önce RaceChip Türkiye'den aldım. Hala kullanamıyorum. Sorunumu çözemiyorlar. Sürekli Almanya'ya mail attık diyorlar. Ürünü geri de almıyorlar.

    Sorun özetle şöyle: Belki alanlar olmuştur. Bu yeni model telefondaki bir uygulama ile bluetooth üzerinden kontrol ediliyor. Uygulamayı açıyorum. RaceChip seri numaramı giriyorum. Araç bilgilerimi sisteme doğru olarak yazmışlar. Ekranda araba bilgileri doğru olarak çıkıyor. Bu aşamada kontak açıyorum ama motora marş basmıyorum. Telefonumda da bluetooth'u aktive ediyorum ve RaceChip uygulamasına geri dönüp "Start Bluetooth Connection" butonuna basıyorum. Bluetooth pin kodunu giriyorum. Kabul ediyor. Telefonun ekranının üstündeki bluetooth sembolü parlaklaşıyor. Yani bir bağlantı kuruluyor. (Cİhazda elektrik olduğunu anlıyoruz) Ama uygulamada "Loading..." yazan ekran 1 dakika boyunca bekleyip sonunda da "Bluetooth connection cannot be established" diye hata veriyor.

    İstanbul ofisi ile iletişime geçtim Ankara'daki takan bayiilerine yönlendirdi. Tüm kablolar kontrol edildi ama değişiklik yok. Almanya'ya ben de mail attım ama cevap vermiyorlar. İki hafta geçti hala ürünü kullanamıyorum.

    NOT: Takan usta yeni eklenen 4. kabloyu takarken bayağı bir düşündü. Ne kutunun içindeki dokümanda ne de internette Camshaft pozisyon sensörüne bağlanması gereken bu yeni kablonun iki konnektör'den hangisine bağlanacağı yazmıyor. (Çift egzantirikten dolayı yan yana iki Camshaft sensörü var yabnlış bilmiyorsam) Usta kafasına göre ikisini de denedi. Hiç bir şey fark etmedi. Biri yerine diğerine bağlamak ne cihazın çalışmasını sağladı ne de arıza ışığı yaktı.

    Tavsiyesi olan var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutgulkok

    Arkadaşlar merhaba, racechip ile ilgili büyük bir sorunum var. Yardım lütfen.

    Arabam 320 i EfficientDynamics. Racechip'in 4 kablolu ve bluetooth'lu modelini iki hafta önce RaceChip Türkiye'den aldım. Hala kullanamıyorum. Sorunumu çözemiyorlar. Sürekli Almanya'ya mail attık diyorlar. Ürünü geri de almıyorlar.

    Sorun özetle şöyle: Belki alanlar olmuştur. Bu yeni model telefondaki bir uygulama ile bluetooth üzerinden kontrol ediliyor. Uygulamayı açıyorum. RaceChip seri numaramı giriyorum. Araç bilgilerimi sisteme doğru olarak yazmışlar. Ekranda araba bilgileri doğru olarak çıkıyor. Bu aşamada kontak açıyorum ama motora marş basmıyorum. Telefonumda da bluetooth'u aktive ediyorum ve RaceChip uygulamasına geri dönüp "Start Bluetooth Connection" butonuna basıyorum. Bluetooth pin kodunu giriyorum. Kabul ediyor. Telefonun ekranının üstündeki bluetooth sembolü parlaklaşıyor. Yani bir bağlantı kuruluyor. (Cİhazda elektrik olduğunu anlıyoruz) Ama uygulamada "Loading..." yazan ekran 1 dakika boyunca bekleyip sonunda da "Bluetooth connection cannot be established" diye hata veriyor.

    İstanbul ofisi ile iletişime geçtim Ankara'daki takan bayiilerine yönlendirdi. Tüm kablolar kontrol edildi ama değişiklik yok. Almanya'ya ben de mail attım ama cevap vermiyorlar. İki hafta geçti hala ürünü kullanamıyorum.

    NOT: Takan usta yeni eklenen 4. kabloyu takarken bayağı bir düşündü. Ne kutunun içindeki dokümanda ne de internette Camshaft pozisyon sensörüne bağlanması gereken bu yeni kablonun iki konnektör'den hangisine bağlanacağı yazmıyor. (Çift egzantirikten dolayı yan yana iki Camshaft sensörü var yabnlış bilmiyorsam) Usta kafasına göre ikisini de denedi. Hiç bir şey fark etmedi. Biri yerine diğerine bağlamak ne cihazın çalışmasını sağladı ne de arıza ışığı yaktı.

    Tavsiyesi olan var mı?

    hocam başka bir telefonla denediniz mi?




  • Herşey satana kadar malesef..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasinozkan Y kullanıcısına yanıt
    Gerçekten herşey satana kadar....
    İyi oldu okuduğumuz bunu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutgulkok

    Arkadaşlar merhaba, racechip ile ilgili büyük bir sorunum var. Yardım lütfen.

    Arabam 320 i EfficientDynamics. Racechip'in 4 kablolu ve bluetooth'lu modelini iki hafta önce RaceChip Türkiye'den aldım. Hala kullanamıyorum. Sorunumu çözemiyorlar. Sürekli Almanya'ya mail attık diyorlar. Ürünü geri de almıyorlar.

    Sorun özetle şöyle: Belki alanlar olmuştur. Bu yeni model telefondaki bir uygulama ile bluetooth üzerinden kontrol ediliyor. Uygulamayı açıyorum. RaceChip seri numaramı giriyorum. Araç bilgilerimi sisteme doğru olarak yazmışlar. Ekranda araba bilgileri doğru olarak çıkıyor. Bu aşamada kontak açıyorum ama motora marş basmıyorum. Telefonumda da bluetooth'u aktive ediyorum ve RaceChip uygulamasına geri dönüp "Start Bluetooth Connection" butonuna basıyorum. Bluetooth pin kodunu giriyorum. Kabul ediyor. Telefonun ekranının üstündeki bluetooth sembolü parlaklaşıyor. Yani bir bağlantı kuruluyor. (Cİhazda elektrik olduğunu anlıyoruz) Ama uygulamada "Loading..." yazan ekran 1 dakika boyunca bekleyip sonunda da "Bluetooth connection cannot be established" diye hata veriyor.

    İstanbul ofisi ile iletişime geçtim Ankara'daki takan bayiilerine yönlendirdi. Tüm kablolar kontrol edildi ama değişiklik yok. Almanya'ya ben de mail attım ama cevap vermiyorlar. İki hafta geçti hala ürünü kullanamıyorum.

    NOT: Takan usta yeni eklenen 4. kabloyu takarken bayağı bir düşündü. Ne kutunun içindeki dokümanda ne de internette Camshaft pozisyon sensörüne bağlanması gereken bu yeni kablonun iki konnektör'den hangisine bağlanacağı yazmıyor. (Çift egzantirikten dolayı yan yana iki Camshaft sensörü var yabnlış bilmiyorsam) Usta kafasına göre ikisini de denedi. Hiç bir şey fark etmedi. Biri yerine diğerine bağlamak ne cihazın çalışmasını sağladı ne de arıza ışığı yaktı.

    Tavsiyesi olan var mı?

    Ürünü yenisiyle değiştirip denemedilermi?Belki sizin ürün hatalıdır.Ne kadar ayıp sorunu çözmemeleri.Genelde olumlu görüşler vardı bu firmayla ilgili,çok şaşırdım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mutlaka İstanbul ana bayisini arayın ve durumu tekrar anlatın, yardım edeceklerini tahmin ediyorum, ürün arızalı olabilir belki. Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul bayisinin yaklaşımı çözüm odaklıdır. İletişime geçip durumu anlatın ve mümkünse buraya gelin bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.