Şimdi Ara

BMW 5 SERiSi G30- (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.527
Cevap
102
Favori
565.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alwaysfc kullanıcısına yanıt
    Akasya Avm'de kidzania nın bitişiğine özel bir lounge yapmışlar. Aracın liste fiyatı 330 bin sergilenen araç 550 bin liraydı. Fotoğraf çekmedim ama bugüne kadar gördüğüm en donanımlı araçtı. Milestone lansman rengi de spotlar altında inanılmaz duruyor. yarın tekrar uğrayacağım çeker paylaşırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative

    Akasya Avm'de kidzania nın bitişiğine özel bir lounge yapmışlar. Aracın liste fiyatı 330 bin sergilenen araç 550 bin liraydı. Fotoğraf çekmedim ama bugüne kadar gördüğüm en donanımlı araçtı. Milestone lansman rengi de spotlar altında inanılmaz duruyor. yarın tekrar uğrayacağım çeker paylaşırım.

    Gecen oradaydım ama eskı kasalar vardı
    renk Bluestone olabılır mı ?
  • Çok pardon evet renk bluestone du. Eski kasaların arkasında perdeli bölümde sergileniyor araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alwaysfc kullanıcısına yanıt
    Mercedes111111111
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Mercedes111111111

    Çöpünü de al git buradan
  • byonuraz B kullanıcısına yanıt
    büyük başarı hepsi ters tek fire yok
  • Yeni 5 Serisi bugün Borusan'a geldi, aracı test ettik. Yüksek talepten dolayı %3'ün üzerinde şuan indirim yapmıyorlar, tahminim Mayıs ayında lansman kampanyasına çıkarlar, ellerinde pek araç kalmamış zaten.

    Ön konsol, connected drive ve orta konsol çok başarılı. Sürücü koltuğundayken 7 serisi ile arasında çok az fark var.

    Direksiyon hissiyati daha sportif, 4 ve 3'e yakın. Izolasyon bir kademe daha iyileştirilmiş. Sürüş konforu bir kademe daha iyi. X5'e koyulan 2.0d 231bg motoru koysalardı BELKI 450-500 bin tl vereni anlardım ama 190 bg 5.20d için istenilen o paralar çok uçuk. Alana saygı duyarım ama bence mantık dışı.

    Ne yazık ki 5.30i test aracı getirmemişler, merak ettiğim oydu fakat deneyemedik.

    4.20d GC satılıp üstüne 250-300 bin tl koyulacak bir araba gelmedi bize, o yüzden pek yorum yapasım yok.. Biz bu defteri kapattık, alacak arkadaşlara hayırlı olur umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    Yeni 5 Serisi bugün Borusan'a geldi, aracı test ettik. Yüksek talepten dolayı %3'ün üzerinde şuan indirim yapmıyorlar, tahminim Mayıs ayında lansman kampanyasına çıkarlar, ellerinde pek araç kalmamış zaten.

    Ön konsol, connected drive ve orta konsol çok başarılı. Sürücü koltuğundayken 7 serisi ile arasında çok az fark var.

    Direksiyon hissiyati daha sportif, 4 ve 3'e yakın. Izolasyon bir kademe daha iyileştirilmiş. Sürüş konforu bir kademe daha iyi. X5'e koyulan 2.0d 231bg motoru koysalardı BELKI 450-500 bin tl vereni anlardım ama 190 bg 5.20d için istenilen o paralar çok uçuk. Alana saygı duyarım ama bence mantık dışı.

    Ne yazık ki 5.30i test aracı getirmemişler, merak ettiğim oydu fakat deneyemedik.

    4.20d GC satılıp üstüne 250-300 bin tl koyulacak bir araba gelmedi bize, o yüzden pek yorum yapasım yok.. Biz bu defteri kapattık, alacak arkadaşlara hayırlı olur umarım.


    Ben de bugün test ettim Bostancı Kosifler'de, 530i için gittim ama şimdilik dizel harici test aracı getirmiyorlarmış. İç mekan ve ekranlar görüntü olarak gerçekten güzel olmuş dediğiniz gibi 7 serisine çok benziyor ama kapı gözlerindeki kadife gitmiş o kötüydü.

    Direksiyon biraz daha net, comfort modda biraz daha yumuşamış biraz Mercedeslere yaklaşmış, bence daha da iyi olmuş.Gaz tepkisi Comfort modda biraz yavaş kalıyordu 520i'de, yeni kasada o problemi de çözmüşler gibiydi ve şanzımanın tepkileri de genel olarak daha iyiydi. Konfor olarak biraz daha iyiydi F10'a göre, yalıtım olarak da lastik sesi biraz daha azalmış. Motor sesi dizel olmasına rağmen yeni E220d'lerdeki kadar fazla değildi.

    Sonuca gelecek olursak bana göre yeni E serisine göre daha iyi bir araç olmuş. F10'daki eksik yanları kapayıp iyi oldukları yönlerin de biraz daha üstüne koymuşlar yeni teknolojileri barındırması da cabası. Fiyat konusuna gelirsek 530i benzinli bu performansla motor gamı arasındaki en ideal seçenek bana kalırsa. 520d kötü değildi ama dediğiniz gibi bence de 450 bin tl civarı etmez 525xd olsaydı belki... Opsiyon olarak da bana kalırsa Harman Kardon, Adaptif Far ve Dakota deri kesinlikle alınmalı.

    Opak Beyaz, açık kahve Dakota deri 530i M executive için 345 fiyat verdiler.

    Harman Kardon: 10.600 TL
    Adaptif Led Farlar: 14.500 TL
    Metalik Renk: 9.750 TL
    Spor Şanzıman: 2.500 TL dendi bana.




  • Aracı bende bugün borusanda inceledim.Neredeyse 7 serisi ile birebir benzer bir model olmuş.Multimedya sistemleri,kullanılan malzeme ve işçilik kusursuz.Sadece 5.20d için istenen fiyat baya tuzlu bir durumda.Showroom'daki aracın fiyatı 530.000 tl idi.Aracın bana göre fiyatı dışında herşeyi ile mükemmel,özellikle dıştan şahane duruyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • belki çok soruldu yazıldı ama göremedim.. yeni 520i gelecek mi ? gönül isterki 530i olsun ama :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tolga_06tr


    belki çok soruldu yazıldı ama göremedim.. yeni 520i gelecek mi ? gönül isterki 530i olsun ama :))

    yaz sonu
  • Bugün ben de aracı Borusan'da inceledim. Bence dış tasarım 7ye çok benzediğinden daha bir makam arabası olmuş gibi geldi bana. F10 ile yanyanalardı şahsen ben f10u daha çok beğendim. Yanımdaki arkadaş da benimle hemfikirdi.

    Yeni kasa çok güzel ama çok daha ağırbaşlı duruyor Sportif anlamda baktığımda. Tabi bu benim görüşümdür zevkler tartışılmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Standart fiyatı 65.000 euro

    En düşük fiyat nedir bana çıkarın dedim

    338.000 den 320.000 e düştü. Exc.. bilmem ne paket dedi

    Benim sorum şu. Ben neden 60-70bin euroya bu arabayı alamiyorum. Mecbur muyum bunca parayı donanıma vermeye ?

    70bin euroluk bir araba istiyorum neden olmuyor gerçekten anlamadığım için soruyorum

    Bilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araca line ekliyorlar, en ucuz line "executive sport", onun da fiyatı vergi hariç 8 bin Euro. Ben de bunu merak ediyorum, aracı line olmadan alamıyor muyuz, özel sipariş olarak linesiz ve istediğimiz donanımları ekleyerek veya ekstra donanımsız G30 imkanı yok mudur? Fiyat listesinde sadece linelı seçenekler var, özel sipariş geçilirse durum değişebilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Araca line ekliyorlar, en ucuz line "executive sport", onun da fiyatı vergi hariç 8 bin Euro. Ben de bunu merak ediyorum, aracı line olmadan alamıyor muyuz, özel sipariş olarak linesiz ve istediğimiz donanımları ekleyerek veya ekstra donanımsız G30 imkanı yok mudur? Fiyat listesinde sadece linelı seçenekler var, özel sipariş geçilirse durum değişebilir...

    Dediğiniz 8.000 euroluk olan paket sadece eklenmiş halde 70bin euro civarına denk geliyor

    Adam bana 85.000 euroluk araba çıkarıyor sonra da diyor ki en ucuzu bu

    Ben gerçekten anlamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolcool


    quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Araca line ekliyorlar, en ucuz line "executive sport", onun da fiyatı vergi hariç 8 bin Euro. Ben de bunu merak ediyorum, aracı line olmadan alamıyor muyuz, özel sipariş olarak linesiz ve istediğimiz donanımları ekleyerek veya ekstra donanımsız G30 imkanı yok mudur? Fiyat listesinde sadece linelı seçenekler var, özel sipariş geçilirse durum değişebilir...

    Dediğiniz 8.000 euroluk olan paket sadece eklenmiş halde 70bin euro civarına denk geliyor

    Adam bana 85.000 euroluk araba çıkarıyor sonra da diyor ki en ucuzu bu

    Ben gerçekten anlamadim

    Genel Borusan numaralarından birisi buda..Hep önce donanımı yüksek araç getirip milletin gözünü korkutuyorlar,3-5 ay sonra boş araç getirip millete fiyatı iyiymiş dedirtip satacaklar..Geçen gün burada paylaşılan 530 i etiketinde aracın aksesuarsız fiyatı 99000 euro idi..44000 euroda donanım vardı.Araç 370 000, aksesuar 170 000..yerse..oysa ki gördüğüm kadarıyla TR paketide son derece yeterli..
    Her iki modelde 2000 cc olduğuna göre benzinli ile dizel arasında neden bu kadar fark var onuda anlamadım..İkisininde aynı fiyat olması gerek zira dizelin gücü biraz daha düşük..Bu araçları isteseler 260-280 bandında, TR paketi ile satabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JN008 -- 2 Nisan 2017; 21:6:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JN008


    quote:

    Orijinalden alıntı: coolcool


    quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Araca line ekliyorlar, en ucuz line "executive sport", onun da fiyatı vergi hariç 8 bin Euro. Ben de bunu merak ediyorum, aracı line olmadan alamıyor muyuz, özel sipariş olarak linesiz ve istediğimiz donanımları ekleyerek veya ekstra donanımsız G30 imkanı yok mudur? Fiyat listesinde sadece linelı seçenekler var, özel sipariş geçilirse durum değişebilir...

    Dediğiniz 8.000 euroluk olan paket sadece eklenmiş halde 70bin euro civarına denk geliyor

    Adam bana 85.000 euroluk araba çıkarıyor sonra da diyor ki en ucuzu bu

    Ben gerçekten anlamadim

    Genel Borusan numaralarından birisi buda..Hep önce donanımı yüksek araç getirip milletin gözünü korkutuyorlar,3-5 ay sonra boş araç getirip millete fiyatı iyiymiş dedirtip satacaklar..Geçen gün burada paylaşılan 530 i etiketinde aracın aksesuarsız fiyatı 99000 euro idi..44000 euroda donanım vardı.Araç 370 000, aksesuar 170 000..yerse..oysa ki gördüğüm kadarıyla TR paketide son derece yeterli..
    Her iki modelde 2000 cc olduğuna göre benzinli ile dizel arasında neden bu kadar fark var onuda anlamadım..İkisininde aynı fiyat olması gerek zira dizelin gücü biraz daha düşük..Bu araçları isteseler 260-280 bandında, TR paketi ile satabilirler.

    260-280 bin bandında Türkiye paketi ile satabilirler mi?

    Yahu 2000 cc motor, %110 ötv + %18 kdv ile geliyor. Yani 260-280 bine satması demek vergiler hariç 100 bin lira civarında bir rakama satması demek. O da 25 bin Euro falan yapıyor. Yani 25 bin Euro'ya hem Bmw hem Borusan Oto hem de Borusan oto yetkili bayisi para kazanıp yeni 5 serisi satacak öyle mi?

    Bana pek mantıklı gelmiyor. Ha iki gün sonra 1600 cc'ler gelince dehşet paralar kazandığından söz edebilirsiniz. Ama şu anki 530i'ler için pahalı diyip Borusan'ı suçlamak bence doğru değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arjen robben -- 2 Nisan 2017; 21:57:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen robben


    quote:

    Orijinalden alıntı: JN008


    quote:

    Orijinalden alıntı: coolcool


    quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Araca line ekliyorlar, en ucuz line "executive sport", onun da fiyatı vergi hariç 8 bin Euro. Ben de bunu merak ediyorum, aracı line olmadan alamıyor muyuz, özel sipariş olarak linesiz ve istediğimiz donanımları ekleyerek veya ekstra donanımsız G30 imkanı yok mudur? Fiyat listesinde sadece linelı seçenekler var, özel sipariş geçilirse durum değişebilir...

    Dediğiniz 8.000 euroluk olan paket sadece eklenmiş halde 70bin euro civarına denk geliyor

    Adam bana 85.000 euroluk araba çıkarıyor sonra da diyor ki en ucuzu bu

    Ben gerçekten anlamadim

    Genel Borusan numaralarından birisi buda..Hep önce donanımı yüksek araç getirip milletin gözünü korkutuyorlar,3-5 ay sonra boş araç getirip millete fiyatı iyiymiş dedirtip satacaklar..Geçen gün burada paylaşılan 530 i etiketinde aracın aksesuarsız fiyatı 99000 euro idi..44000 euroda donanım vardı.Araç 370 000, aksesuar 170 000..yerse..oysa ki gördüğüm kadarıyla TR paketide son derece yeterli..
    Her iki modelde 2000 cc olduğuna göre benzinli ile dizel arasında neden bu kadar fark var onuda anlamadım..İkisininde aynı fiyat olması gerek zira dizelin gücü biraz daha düşük..Bu araçları isteseler 260-280 bandında, TR paketi ile satabilirler.

    260-280 bin bandında Türkiye paketi ile satabilirler mi?

    Yahu 2000 cc motor, %110 ötv + %18 kdv ile geliyor. Yani 260-280 bine satması demek vergiler hariç 100 bin lira civarında bir rakama satması demek. O da 25 bin Euro falan yapıyor. Yani 25 bin Euro'ya hem Bmw hem Borusan Oto hem de Borusan oto yetkili bayisi para kazanıp yeni 5 serisi satacak öyle mi?

    Bana pek mantıklı gelmiyor. Ha iki gün sonra 1600 cc'ler gelince dehşet paralar kazandığından söz edebilirsiniz. Ama şu anki 530i'ler için pahalı diyip Borusan'ı suçlamak bence doğru değil.

    530i nin vergisiz başlangıç fiyatı 26500 euro zaten..%3 indirim yapıyorlar..Donanımları çok pahalı satıyorlar..99000 euroluk arabaya 44 000 donanım olurmu..%44..Donanıma max %15-20 den fazla vermem..Müşteriyi yolma taktiği.Olmaz öyle şey..Harman Kardon 10000 tl..Bu ne studyo mu kuruyoruz..10000tl metalik farkı,15000 adaptif led, ne bunlar..Getirsin dizel tr paketini ben sunroof suz bile olsa alırım..Sonuçta bmw de önemli olan motor ve tekniktir öyle değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JN008 -- 2 Nisan 2017; 22:22:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen robben


    quote:

    Orijinalden alıntı: JN008


    quote:

    Orijinalden alıntı: coolcool


    quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Araca line ekliyorlar, en ucuz line "executive sport", onun da fiyatı vergi hariç 8 bin Euro. Ben de bunu merak ediyorum, aracı line olmadan alamıyor muyuz, özel sipariş olarak linesiz ve istediğimiz donanımları ekleyerek veya ekstra donanımsız G30 imkanı yok mudur? Fiyat listesinde sadece linelı seçenekler var, özel sipariş geçilirse durum değişebilir...

    Dediğiniz 8.000 euroluk olan paket sadece eklenmiş halde 70bin euro civarına denk geliyor

    Adam bana 85.000 euroluk araba çıkarıyor sonra da diyor ki en ucuzu bu

    Ben gerçekten anlamadim

    Genel Borusan numaralarından birisi buda..Hep önce donanımı yüksek araç getirip milletin gözünü korkutuyorlar,3-5 ay sonra boş araç getirip millete fiyatı iyiymiş dedirtip satacaklar..Geçen gün burada paylaşılan 530 i etiketinde aracın aksesuarsız fiyatı 99000 euro idi..44000 euroda donanım vardı.Araç 370 000, aksesuar 170 000..yerse..oysa ki gördüğüm kadarıyla TR paketide son derece yeterli..
    Her iki modelde 2000 cc olduğuna göre benzinli ile dizel arasında neden bu kadar fark var onuda anlamadım..İkisininde aynı fiyat olması gerek zira dizelin gücü biraz daha düşük..Bu araçları isteseler 260-280 bandında, TR paketi ile satabilirler.

    260-280 bin bandında Türkiye paketi ile satabilirler mi?

    Yahu 2000 cc motor, %110 ötv + %18 kdv ile geliyor. Yani 260-280 bine satması demek vergiler hariç 100 bin lira civarında bir rakama satması demek. O da 25 bin Euro falan yapıyor. Yani 25 bin Euro'ya hem Bmw hem Borusan Oto hem de Borusan oto yetkili bayisi para kazanıp yeni 5 serisi satacak öyle mi?

    Bana pek mantıklı gelmiyor. Ha iki gün sonra 1600 cc'ler gelince dehşet paralar kazandığından söz edebilirsiniz. Ama şu anki 530i'ler için pahalı diyip Borusan'ı suçlamak bence doğru değil.

    Standart fiyatı 65.000 euro bu aracın. Ben neden 65.000 euroya alamıyorum bu aracı? Düşüncenizi öğrenebilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok değil 3 hf insanlar arac alım işlerini erteleseler bakın nasıl yola geliyor bu firmalar..Satıldıkça havalanıyorlar..ötv 2000 cc de %90 iken 320d yi 27500 euro baz fiyatla başlatan Borusan şimdi 530i yi 26500 den başlatıyor,haklbuki nereden baksanız vergisiz fiyatın 3 kasadan 5000 euro falan fazla olması gerekiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.