Şimdi Ara

BMW 320i sport Kosifler Oto Seri Ayıplı İfa... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
13
Favori
9.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayır Şenyıldız' da aynı zihniyette ve iyi niyetli değil. Vir polemik aramıyorum tecrübemi aktarıyorum. Benim başıma gelenle ilgili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmuraY

    Hayır Şenyıldız' da aynı zihniyette ve iyi niyetli değil. Vir polemik aramıyorum tecrübemi aktarıyorum. Benim başıma gelenle ilgili.

    Ayni Sekilde bende Birmot tan almistim ; goyya KOC un ve en buyuk distributor.

    Bunlarin hepsi ayni arkadaslar artik ben bir tanidigim galericiden felan boya olcer isteyip aliyorum ; bunun ayibi yok.

    Bu konuda birtek beni HAS otomotiv mutlu etti ; sifir aracin caminda ufak bir cizik var belli belirsiz ; onu bile fotograflayip bilgi verdiler teslim almadan once.
  • Bizim şirketlerin kurumsallığı, sattığı domatesi seçtirmeyen pazar esnafı ayarında. Holding de olsa, bu geni taşır. Mahkeme tek çözüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelismeleri ilk mesaja editlerseniz rahatca takip edebiliriz. Gecmis olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cuoresportivo kullanıcısına yanıt
    :) bende aslında kendimde kusur bulamadım aslında. Hatta bu mesajdan sonra kendimi epey sorguladım, acaba "bir haksızlık yapıyor olabilir miyim" diye. Elbette zahmet edip bu kadar yazan arkadaşımız; yanlış gördüğü bir konuda beni uyarmak veya kaybedilme riski altında gördüğü bir hakkın kaybolmaması için uyarıda bulundu(ben böyle algıladım). Ancak kendimi de bu sorgulamanın sonunda hatalı göremedim

    1-Arabayı boyalı olarak ben satmadım mesela,

    2-Yada fanı bozuk arabayı da ben satmadım,

    3-Faturayı ben kesinlikle eksik kesmedim,

    4-Bedava servisleri araca ben tanımamazlık yapmadım,

    5-aracı üst modeliyle değiştirelim deyip, sonra vazgeçen de ben olmadım (Ben zaten böyle bir fırsatçılık yapmak istemediğimi kendilerine de söyledim)

    6-Para iadesi yapacağız deyip, ne kadar para iadesi yapılacağı ve ne zaman yapılacağı konusunda da muallak yanıtlar veren ben olmadım.


    Tüketici böyle durumlarda böyle ilişkilerin en dürüst tarafıdır doğal olarak. Parasıyla satın aldığı ürünün tadını çıkarmak ister. üretici veya satıcı ise başını ağrıtmak istemeyen taraftır (Türkiye'de).


    Elbette bu bir alışkanlık. Buna kanmak/ortak olmak istemiyorum. Zararı varsa çekeceğim. Ama olur da kazanırsam herkes kazanmış olacak.




  • stasi kullanıcısına yanıt
    BMW markasının güvenilirliği, kalitesi, bilinirlirliği vs olmasaydı, bu şirketlerin tek bir domates dahi satabileceğini pek düşünemiyorum.
  • Elbette yaparım. Amatör bir forumcu olarak bu dediğinizden habersizdim. teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.
  • SmuraY S kullanıcısına yanıt
    Her şirkette oluyor ne yazık ki. Yargı sisteminin karar vericisi olan hakimler aynı zamanda birer tüketici olduklarını unuttukları sürece böyle şeyler tüketicinin başına gelmeye devam eder. Kalite ve yasalar dahil her şeyi bir kenara bırakarak, tüketiciyi mağdur eden kâr hırsı bürümüş bu şirketleri ehlileştirmenin yolu hakimlere birer tüketici olduklarını hatırlatmaktan geçiyor diye düşünüyorum.
  • bdiyarbakirlioglu B kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun umarım sorununuz bvir an önce çözülür, biz de AUDİ ile mahkemelik olmuştuk ancak bir sonuca ulaşamadık...

    https://forum.donanimhaber.com/m_88232717//tm.htm#88232717
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdiyarbakirlioglu

    19.07.2016 tarihinde Kosifler Bağdat Caddesinden aldığım sıfır aracın boyalı çıkması suretiyle ortaya çıkan ayıplı ifa karşılığında, mağduriyetim yeni araç verilerek giderilmişti. Ancak ikinci aracı bir hafta kullanabildim. 866. km de iken aşırı ısınma sebebiyle gidemez hale geldi ve çekici yardımıyla servise çekildi. Tabii ki tek ayıplı ifa bu olmadı. Aracı almak için ödediğim bedel 147.500 TL olmasına rağmen, fatura 128.731,50 TL fatura kesildi. İtirazıma henüz adam akıllı bir dönüş almadım. Bir önceki araca 60.000KM veya 3 yıl ücretsiz servis paketi mevcutken bu araca o da tanımlanmamıştı. Buna ilişkin itirazımı da bildirdiğimde, Almanya’dan tanımlanması gerektiği bu sebeple sürecin devam ettiği bilgisini verdiler. Hiçbir dönüş olmadı(giderileceği söyleniyor). Son olarak ise araç fotolarda görünen ikazları göstermeye başladı. Araç durdurduğu yerde aşırı ısındığını ve yavaşlamamı ikaz ediyordu. Kısa bir süre gazı almadı ve gitmedi. Bayramda 11 gün arabasız kalmam da cabası oldu. Aracın fanı değiştirilidği söylendi ve bu süre içerisinde ikame araç tahsis edildi. Bir ay süren bekleyişin ardından mağduriyetim giderilmedi. Traktör gibi çalışan, gaza geç tepki veren araçla ilgili çözüm önerisi sunup halledemediler. Dava açmamam, tazminat talep etmemem şartıyla, para iadesi dayatmayı da çözüm önerisi diye sundular. Üstelik ne kadar para iadesi yapılacağı da net olarak söylenmediği gibi ne zaman ödeneceği de söylenmedi. aracı aldığım zaman, fiyatı 147.500TL'ydi. şimdi ise aynı aracın aynı modeli 155.000TL olmuş durumda. Çözüm olarak "iade ederiz sizde bayiden yenisi alırsınız" diyorlar. işte Kosifler ve Borusan'ın harika çözüm önerisi bu...!

    Dava açıp, kendileri için en ağır yaptırım uygulanacak şekilde süreci noktalayacağım. Bu kararları ve mahkumiyetleri buradan sizlerle paylaşacağım. Bu sürecin sonunda ayıplı emtiasının arkasında duramamış, çözümünü bulamamış Borusan ve Kosiflerin ağır mahkumiyetlere çarptırılışlarını umarım hep birlikte izleriz. Koskoca BMW'nin marka değerini yerde süründüren bu şirketlerle mahkemede hesaplaşacağım. BMW 320i sport Kosifler Oto Seri Ayıplı İfa...
     BMW 320i sport Kosifler Oto Seri Ayıplı İfa...
     BMW 320i sport Kosifler Oto Seri Ayıplı İfa...


    SİZ BU YAZDIKLARINIZI VW DE YAŞASAYDINIZ KAPININ DIŞARIDAN NASIL KAPANDIĞINI GÖSTERİRLERDİ. HAKSIZSINIZ DEMİYORUM. BENDE BİR BMW KULLANICISIYIM. ÖZELLİKLE BORUSANIN EN ÇOK ÖVÜLDÜĞÜ NOKTA HİZMET KALİTESİDİR. BUNU BENDE HER ZAMAN SÖYLERİM. BOYALI ARACI DEĞİŞTİRMİŞLER BU ÜLKEDE YAPILAN BİR İLK. GENELDE DEĞER KAYBINI DÜŞERLER. MAHKEMEYEDE GİTSENİZ DEĞİŞİM ONAYLANMAZ. FORUMDA BİR ÖRNEĞİ MEVCUTTU FİAT ARACI İLE İLGİLİ DAVA SONUCU DEĞER KAYBI TANZİMİYDİ. HERKES BOYALI ARACI SATTILAR DİYE, ÖRNEKLERİ ÇOK. VW FİAT FORD GİBİ MARKALAR İÇİN AÇILAN KONULARA BAKINIZ.

    BEN HERŞEYE RAĞMEN YİNEDE TEK TARAFLI YORUM YAZDIĞINIZI DÜŞÜNÜYORUM. BU KADAR SÖYLEDİKLERİNİZİ AYNI ANDA BU FİRMADA YAŞAMANIZ KESİNLİKLE İNANDIRICI DEĞİL. BUNU GELİP FİRMA BURADA EVET ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ ÇÖZÜM ÖNERİLERİMİZ BU ŞEKİLDE OLMUŞTUR DİYE BEYAN ETSİNLER, BEN BİR DAHA BMW ARACA BİNMEM.

    HA BU YAZDIKLARIMDAN FİRMA HAKLIDIR YORUMUNU BOŞUNA KİMSE ÇIKARTMASIN. AYIPLI MALI KİMSE ALMAK İSTEMEZ. KENDİMDE ALMAM VE ALMAK İSTEMEM AMA BU KADAR ÇOK SORUNA ÜRETİLEN ÇÖZÜMLER BANA İNANDIRICI GELMEDİ.

    BU YAZDIKLARIMDA HAKSIZ OLDUĞUMU ÇIKARACAK BELGELERİ BU İŞLERİN SONUNDA BU MESAJIMA EDİTLEYİNİZ.




  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    KONU NASIL OLMUŞ DA VW-BMW YARIŞINA DÖNÜŞMÜŞ PEK ANLAMADIM. KAPI KAPANMASI MESELESİ DE BANA İLGİNÇ BİR BENZETME OLARAK GÖRÜNDÜ. ÖVGÜNÜZE MAZHAR OLAN FİRAMININ İLK ARACI DEĞŞİTİRİRKEN ÖZÜR DİLEYEREK DEĞİŞTİRDİĞİ KANAATİNE VARDINIZ BELKİDE. NAİF BİR ŞEKİLDE ANLATTIĞIM OLAYDA DEĞİŞİM HİÇ KOLAY OLMADI. SİZİN SÖYLEDİĞİNİZ GİBİ "ÜÇ BEŞ VERELİM YAYLAN" TEKLİFİ SUNULDUKTAN SONRA, GELİŞEN OLAYLARI ELBETTE BURADA AYRINTISIYLA ANLATMADIM. BİR ÇOK KİŞİNİN DEĞİŞİMİN NASIL GERÇEKLEŞMİŞ OLABİLECEĞİNİ DE TAHMİN ETTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM. SANDIĞINIZ GİBİ "BUYURUN YENİ ARACINIZ" DİYEN OLMADI.

    TÜRKİYE'DE BİR İLK OLARAK BELİRTTİĞİNİZ BOYALI ARACIN DEĞİŞİMİ MESELESİ DE NE YAZIK Kİ ÇOK YANLIŞ BİR BİLGİ. MUHTEMELEN KONUYLA İLGİLİ YARGI KARARLARIYLA PEK ÂLÂKALI OLMAMIŞSINIZ. TÜRKİYE'DE BUNUN ÇOK ÖRNEĞİ VAR. ÇOK ÖRNEK BELKİ İNANDIRICI GELMEMİŞ OLABİLİR. ONLARCA YARGI KARARINI İHTİYACI OLANA BURADAN PAYLAŞABİLİRİM.

    YORUMLARIMI TEK TARAFLI YAZIYOR OLABİLİRİM. BU BENİM HAKKIM. FİRMA ÇARPITMA VEYA TİCARİ İTİBARINI ZEDELEDİĞİMİ DÜŞÜNÜYORSA ARACIN PLAKASINA KADAR PAYLAŞTIĞIM BU PORTALDAN EDİNDİĞİ DELİLLERLE HAKKIMDA DAVA AÇABİLİR. AMA OLGULAR TEK TARAFLI DEĞİL, HEPSİ GERÇEK. BELLİ Kİ SADECE BOYALI ARACIN DEĞİŞİMİ KISMINDASINIZ. OYSA EKSİK FATURA MESELESİ, TANIMLANAMAYAN ÜCRETSİZ SERVİS PAKETİ, DEFAATLE YAZDIĞIM MESAJLARDA SAYDIĞIM DİĞER HUSUSLAR SİZE İNANDIRICI GELMEMİŞ ANLAŞILAN. KONUYLA İLGİLİ YARGIYA BAŞVURDUM. ÖDEMEYİ EFT İLE YAPTIM. NE KADAR ÖDEDİĞİMİN ELİMDE BELGESİ VAR, İKİ AYRI FATURA VAR ELİMDE, İKİSİNİNDE MİKTARI BELLİ EKSİK KESİLEN FATURA BELLİ. İLK ARACIMA TANIMLANMIŞ OLAN ÜCRETSİZ SERVİS KAYITLARI BMW SERVİSİNDE KAYITLI VE ELİMDE DE MEVCUT. İKİNCİ ARACIMDA OLMAYAN ÜCRETSİZ SERVİSTE BMW KAYITLARINDA VAR O DA BENDE MEVCUT.YANİ KESİNLİKLE İNANDIRICI OLAMAYAN İDDİALARIM DÜNYANIN GÜNEŞİN ETRAFINDA DÖNDÜĞÜ KADAR GERÇEK. AMA MESELE İNANÇ OLUNCA GERÇEKLİK BAZEN PEK BİR İŞE YARAMAYABİLİYOR. İNANÇLARINIZA SAYGI DUYMAK ZORUNDAYIM.

    KONUYLA İLGİLİ YARGIYA BAŞVURDUM VE ELİMDEKİ TÜM EVRAKLARIMI MAHKEMEYE SUNDUM. ASIL OLARAK DA İKNA ETMEM GEREKENİN DE ZATEN MAHKEME OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.


    ŞİMDİ İNANDIRICI BULMANIZ İÇİN SİZE ÖDEME DEKONTLARIMI, FATURALARI, SERVİS RAPORLARINI, ARABALARIMA AİT FOTOĞRAFLARI VE BİR KISIM YAZIŞMALARI GÖSTEREBİLİRİM. ANCAK ŞİMDİLİK BUNA GEREK DUYMUYORUM.

    FİRMAYA KARŞI DUYDUĞUNUZ BU KOŞULSUZ GÜVENİ ZEDELEMEK İSTEMEM. KANAATİNİZİ FİRMADAN YANA KULLANINIZ. YARGILAMANIN SONUNDA VE HER EVRESİNDE İSE KONUYLA İLGİLİ YARGI TUTANAKLARINI PAYLAŞACAĞIM. BU SEBEPLE BELGELERİ EDİTLEME İHTİYACI BENİM AÇIMDAN NE YAZIK Kİ HASIL OLMADI. UZUN SAYILMAYACAK BİR ZAMAN DİLİMİ İÇERİSİNDE YARGI KARARINDAN OKURSUNUZ DİYE UMUYORUM.

    "HA BU YAZDIKLARIMDAN FİRMA HAKLIDIR YORUMUNU BOŞUNA KİMSE ÇIKARMASIN" CÜMLENİZİ DE İNANDIRICI BULMADIĞIMI SÖYLEMEK İSTERİM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bdiyarbakirlioglu -- 22 Ekim 2016; 1:51:01 >




  • bdiyarbakirlioglu B kullanıcısına yanıt
    favorilerime ekledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    quote:

    Orijinalden alıntı: bdiyarbakirlioglu

    19.07.2016 tarihinde Kosifler Bağdat Caddesinden aldığım sıfır aracın boyalı çıkması suretiyle ortaya çıkan ayıplı ifa karşılığında, mağduriyetim yeni araç verilerek giderilmişti. Ancak ikinci aracı bir hafta kullanabildim. 866. km de iken aşırı ısınma sebebiyle gidemez hale geldi ve çekici yardımıyla servise çekildi. Tabii ki tek ayıplı ifa bu olmadı. Aracı almak için ödediğim bedel 147.500 TL olmasına rağmen, fatura 128.731,50 TL fatura kesildi. İtirazıma henüz adam akıllı bir dönüş almadım. Bir önceki araca 60.000KM veya 3 yıl ücretsiz servis paketi mevcutken bu araca o da tanımlanmamıştı. Buna ilişkin itirazımı da bildirdiğimde, Almanya’dan tanımlanması gerektiği bu sebeple sürecin devam ettiği bilgisini verdiler. Hiçbir dönüş olmadı(giderileceği söyleniyor). Son olarak ise araç fotolarda görünen ikazları göstermeye başladı. Araç durdurduğu yerde aşırı ısındığını ve yavaşlamamı ikaz ediyordu. Kısa bir süre gazı almadı ve gitmedi. Bayramda 11 gün arabasız kalmam da cabası oldu. Aracın fanı değiştirilidği söylendi ve bu süre içerisinde ikame araç tahsis edildi. Bir ay süren bekleyişin ardından mağduriyetim giderilmedi. Traktör gibi çalışan, gaza geç tepki veren araçla ilgili çözüm önerisi sunup halledemediler. Dava açmamam, tazminat talep etmemem şartıyla, para iadesi dayatmayı da çözüm önerisi diye sundular. Üstelik ne kadar para iadesi yapılacağı da net olarak söylenmediği gibi ne zaman ödeneceği de söylenmedi. aracı aldığım zaman, fiyatı 147.500TL'ydi. şimdi ise aynı aracın aynı modeli 155.000TL olmuş durumda. Çözüm olarak "iade ederiz sizde bayiden yenisi alırsınız" diyorlar. işte Kosifler ve Borusan'ın harika çözüm önerisi bu...!

    Dava açıp, kendileri için en ağır yaptırım uygulanacak şekilde süreci noktalayacağım. Bu kararları ve mahkumiyetleri buradan sizlerle paylaşacağım. Bu sürecin sonunda ayıplı emtiasının arkasında duramamış, çözümünü bulamamış Borusan ve Kosiflerin ağır mahkumiyetlere çarptırılışlarını umarım hep birlikte izleriz. Koskoca BMW'nin marka değerini yerde süründüren bu şirketlerle mahkemede hesaplaşacağım. BMW 320i sport Kosifler Oto Seri Ayıplı İfa...
     BMW 320i sport Kosifler Oto Seri Ayıplı İfa...
     BMW 320i sport Kosifler Oto Seri Ayıplı İfa...


    SİZ BU YAZDIKLARINIZI VW DE YAŞASAYDINIZ KAPININ DIŞARIDAN NASIL KAPANDIĞINI GÖSTERİRLERDİ. HAKSIZSINIZ DEMİYORUM. BENDE BİR BMW KULLANICISIYIM. ÖZELLİKLE BORUSANIN EN ÇOK ÖVÜLDÜĞÜ NOKTA HİZMET KALİTESİDİR. BUNU BENDE HER ZAMAN SÖYLERİM. BOYALI ARACI DEĞİŞTİRMİŞLER BU ÜLKEDE YAPILAN BİR İLK. GENELDE DEĞER KAYBINI DÜŞERLER. MAHKEMEYEDE GİTSENİZ DEĞİŞİM ONAYLANMAZ. FORUMDA BİR ÖRNEĞİ MEVCUTTU FİAT ARACI İLE İLGİLİ DAVA SONUCU DEĞER KAYBI TANZİMİYDİ. HERKES BOYALI ARACI SATTILAR DİYE, ÖRNEKLERİ ÇOK. VW FİAT FORD GİBİ MARKALAR İÇİN AÇILAN KONULARA BAKINIZ.

    BEN HERŞEYE RAĞMEN YİNEDE TEK TARAFLI YORUM YAZDIĞINIZI DÜŞÜNÜYORUM. BU KADAR SÖYLEDİKLERİNİZİ AYNI ANDA BU FİRMADA YAŞAMANIZ KESİNLİKLE İNANDIRICI DEĞİL. BUNU GELİP FİRMA BURADA EVET ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ ÇÖZÜM ÖNERİLERİMİZ BU ŞEKİLDE OLMUŞTUR DİYE BEYAN ETSİNLER, BEN BİR DAHA BMW ARACA BİNMEM.

    HA BU YAZDIKLARIMDAN FİRMA HAKLIDIR YORUMUNU BOŞUNA KİMSE ÇIKARTMASIN. AYIPLI MALI KİMSE ALMAK İSTEMEZ. KENDİMDE ALMAM VE ALMAK İSTEMEM AMA BU KADAR ÇOK SORUNA ÜRETİLEN ÇÖZÜMLER BANA İNANDIRICI GELMEDİ.

    BU YAZDIKLARIMDA HAKSIZ OLDUĞUMU ÇIKARACAK BELGELERİ BU İŞLERİN SONUNDA BU MESAJIMA EDİTLEYİNİZ.

    Kusura bakmayin ; ama biraz abartili bir yancilik durumu olmus. ; Turkiyede 80 milyon insan yasiyor ; hangi araclarin kusurlu olup yenisi ile degistirildigini bilme imkaniniz yok ; sadece benim cevremden duydugum en az 2-3 tane olay var bu sekilde ; genelde boyali olduklari icin.

    Birebir ben kendimde yasadim ; oraya da yazdim ; ben isteseydim parami iade alabilecektim o anda ; ama araci cok uygun bir fiyata biraktiklari icin almayi tercih ettim.

    Burasi Turkiye diye ; kimse hasarli ; yada boyali arac satamaz. Isterse bu musteri memnuniyeti %100 olan bir firma olsun.

    Benim en son 2010 model A4 umun sanzimaninda bir parca arizalandi fiyati 12000TL ; dogus garantide olmamasina ragmen %75 ini karsiladi ; mesela bu iyi birsey ; ama Audinin genelde yaptigi bircok dandik is kesinlikle vardir. Bana iyi davrandi diye ; bunlar super diyip gecmek dogru degil.

    Konudan bagimsiz sadece yazdiginiza cevap olarka kucuk harflerle yaziyorum.




  • cuoresportivo kullanıcısına yanıt
    Bilmeden ezbere konuşuyorsunuz, Borusan Oto ile geri alım sözleşmesi imzalanıp, aracın satış vekaleti sabah verilirse aracın ödemesi aynı gün müşeri hesabına anlaşılan bedel üzerinden yatırılır. Eğer öğleden sonra verilirse ertesi gün yatırılır. Ne zaman verileceği belli değil diye bir konu yok, yapılan sözleşmenin üzerinde herşey detayıyla yazar.

    Araç şirket üzerineyse zaten şirket üzerinden satış yapılacağından alıcı namına fatura düzenlenmesi şarttır.

    İade halinde ödenecek bedel, müşterinin ilk aracını alırken ödediği bedeldir. Sonradan değişim yapılan aracın faturasının önemi yok. İkinci aracın faturası düşük olabilir, çünkü şirket birebir değişim yapmıştır ve maliyeti üzerinden faturalandırmıştır.
  • mbulur M kullanıcısına yanıt
    Keşke borusan'dan bu cevabı almak yerine size yazsaymışım. verdiğiniz cevapla adeta aydınlandığımı söylemek isterim ve elbette teşekkür ederim. Keşke Borusan veya Kosifler bunu bize söyleseydi de, "bilen insanlar" olsaydık. Ama geçte olsan bilen insan kategoirisine sıçramış olmanın sevincini yaşattınız. Bir kez daha teşekkürler.

    ikinci faturanın düşük olamayacağını faturanın ancak ödenen bedel üzerinden kesilebileceğini, aksi davranışın ise vergi usul kanuna muhalefet olduğunu bu iki şirket çok yakın zamanda ödeyecek. böyle bir durumda zararı üstlenecek olan tüketici değil, firmadır. üstlenmiyorsa basiretsizdir. ki bence iki firmada basiretsizdir.

    yine bu konuda Borusan fanlarını mutlu edecek iki kelimede etmek gerekir. Ben netice olarak aracı Kosifler'den almıştım. ithalatçı firmanın direk müşterisi olmadığım halde, Kosifler tek bir sefer arayıp sormazken; Borusan aylarca bekletip daha sonra zorlamamla maillerime cevap verebildi. Yani zorlada olsa hayır cevabı veren bir firmayı; bir tek sefer aramayıp çözüm üretemeyen firmayla daha az bir tutmak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdiyarbakirlioglu

    Keşke borusan'dan bu cevabı almak yerine size yazsaymışım. verdiğiniz cevapla adeta aydınlandığımı söylemek isterim ve elbette teşekkür ederim. Keşke Borusan veya Kosifler bunu bize söyleseydi de, "bilen insanlar" olsaydık. Ama geçte olsan bilen insan kategoirisine sıçramış olmanın sevincini yaşattınız. Bir kez daha teşekkürler.

    ikinci faturanın düşük olamayacağını faturanın ancak ödenen bedel üzerinden kesilebileceğini, aksi davranışın ise vergi usul kanuna muhalefet olduğunu bu iki şirket çok yakın zamanda ödeyecek. böyle bir durumda zararı üstlenecek olan tüketici değil, firmadır. üstlenmiyorsa basiretsizdir. ki bence iki firmada basiretsizdir.

    yine bu konuda Borusan fanlarını mutlu edecek iki kelimede etmek gerekir. Ben netice olarak aracı Kosifler'den almıştım. ithalatçı firmanın direk müşterisi olmadığım halde, Kosifler tek bir sefer arayıp sormazken; Borusan aylarca bekletip daha sonra zorlamamla maillerime cevap verebildi. Yani zorlada olsa hayır cevabı veren bir firmayı; bir tek sefer aramayıp çözüm üretemeyen firmayla daha az bir tutmak lazım.

    Merhaba hocam Almanya BMW'ye mail yoluyla durumunuzu izah ettiniz mi? Böyle durumlarda asıl firma ile iletişime geçmek süreci hızlandırabiliyor.

    Aynı zamanda Sosyal medyayı kullanmanızda süreci hızlandıracaktır. Örn. Twitter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Devletin tüketiciyi koruyan kanunlarını takan yok,tüm firmalar süreci uzatmak için elinden geleni yapıyor. Hakkını arayan tüketiciye dilenci yapanlari da cabası. 1.000tl lik telefondan 200.000 lik arabaya hep aynı tutum.
    Kuzenim(olay olduğunda 40 yasin üstünde idi) 150 kilometre olmadan elektronik ariza verip kaza yapmasına sebep olan arac için 2 yil mahkeme süreci beklemek zorunda kaldı. Bu süreçte 60/70 bin zararı da sineye çektı. böyle enteresan işlerle uğraşıyoruz maalesef. Mahkeme süreci maalesef zayıf.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neilblack -- 30 Ekim 2016; 22:19:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle gerek üslubu gerek cevap veriş biçimi gayet medeni olan bu bilinçli tüketicinin argo tabirle "ellerinden öperim".

    Hocam davanızdan vazgeçmeyin ,inan ki birçok kişinin sesi oluyorsunuz ve diğer davalara emsal niteliğinizde var.

    Davanizi,forumda editleyerek bize durumdan haberdar ederseniz sevinirim, saygılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rdiesel kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim. Haberdar edeceğim. Hatta davanın kzanılmasından ziyade, bu olayın ve sürecin ifşası daha önemli benim için ve inanıyorum ki herkes için. selamlar.
  • bdiyarbakirlioglu B kullanıcısına yanıt
    Araç üzerinde Kosifler oto ve Borusan ortak olarak sorumlu. Ancak özellikle Kosifler tarafından satılan araçlarda herhangi bir maduriyet yaşanması durumunda süreç sıkıntılı bir hal alıyor. Buna sebep Kosifler Otonun topu Borusan'a atarak kenara çekilmesi ve hiçbir şekilde süreçle ilgilenmemesidir.
    Uygulanacak tüm prosedürü bilen ve işi daha hızlı çözüme kavuşturabilecek olan Kosifler Oto üzerine düşeni yapmadığından müşteride haklı olarak prosedürü bilemeyeceğinden işler uzadıkça uzuyor.
    Kosifler Oto müşteriyi kendine para getirdiği sürece sever, bu aracı yeni olarak satarkende böyledir, servise aracınızı bıraktığınızda da böyledir. Araçla ilgili yada kendi hataları nedeniyle servisle ilgili bir sıkıntı yaşandığında karşınızda muhatap bulamazsınız ve direk sırtlarını döner sizi Borusan'a yönlendirirler.
    Borusan nedendir bilinmez Kosifler'in bu anlayışı karşısında herhangi bir yaptırım uygulamaz. Gerek çalışan kalitesi, gerekse de iş disiplini olarak Kosifler yerlerdedir. Borusan'dan üstün oldukları tek nokta fiziksel olarak güzel ama kafasının içi boş olarak çalıştırdıkları hatunlardır.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.