Şimdi Ara

BMW 3 serisi (G20) (63. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Alfa156 , dreamkid12 , dreamkid12
3 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 11 Misafir (1 Mobil) - 11 Masaüstü3 Mobil1 iOS
5 sn
21.265
Cevap
299
Favori
1.650.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
41. Sırada  bugün en iyi #10
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler araya giriyorum ama bir tavsiyeye ihtiyacım var.
    Şu an A4 1.4 tfsi sahibiyim ve arabadan memnunum.
    2 sene bindiğim arabadan genelde sıkılıyorum ve bmw 3 kasa hoşuma gitti Ancak bu arkadan itiş olayı kafamı karıştırmıyor değil.
    Genelde kışın dahil hafta sonu şehirler arası yolculuk yapmak zorunda kalıyorum. Bmw ile sorun yaşar mıyım karda yağmurda?

    Arkadan itiş tecrübem yok daha önce.
    Alternatif olarak C200 AMG 4matic düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLTySoN

    Benim anlamadigim gecen yil agustosda dolar 7.20 leri gordugunde fiyatlar 400 bantlarina cikmisti tamam nirmaldir dedik ama gecen bir yilda dolar suan 5.70 seviyelerinde ve extra bir kdv yada otv artisida soz konusi degilken indirim degil bindirim devam ediyor gercekten aklim almiyor.
    Bizler bu şekilde saldırırcasına almaya devam edersek duruma hiç şaşırmamak gerekir. Arz talep meselesi, çok basit bir ekonomi denklemi malesef ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    f30 u en cok ben elestirdim demedin mi? ben de arabanin yalitimini vs elestirmekle fiyatini elestirmek farkli diyorum

    2.0 tdi a4 400 bin, a5 500 bin, hem de cakma deri ve hayaletsiz. neden? sadece kasa farkindan mi? ayni kampanyayi neden a5te de yapmiyor?

    hesap ortada. bu araba 2012den beri 30 bin euro :) istedigin hesabi yapabilirsin

    f30 ve f32 farkinin 100 bin tl oldugunu hic gormedim. hatta yeni 3 su anda 4ten daha pahali. yeni kasa tabi ki daha pahali olacak.

    yani kasa a4 gelsin gorecegiz onun da fiyatini
    a5'de hayalet gelecek makayjlı kasa için makyajlı a4'de geldi.
    şuan için s line a4 makyajlı kasa 404,000 veriliyor araba kaldımı bilmiyorum.
    yeni kasa 4 gelince oda direk 500,000 kapı açar
  • Bu arada g20 m paket + exec. 385.500 dedi
    mercedes c200 4 matic 380 bin ( geçen hafta 360 bindi yüzde 7 indirim geri çekilmiş).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orthos123

    Bu arada g20 m paket + exec. 385.500 dedi
    mercedes c200 4 matic 380 bin ( geçen hafta 360 bindi yüzde 7 indirim geri çekilmiş).
    G20 teklifi hangi bayi acaba? Araçta başka bir özellik var mı executive paket harici? Renk, Jant veya donanım açısından? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kadir hocam cok haklisin da

    onu alma bunu protesto et, yas gecti be. 5 binecegimiz yaslarda 3 biniyoruz

    2016 sonrasi talep yaridan fazla dustu, kimse almadi, alamadi. binlerce otomotiv calisani issiz kaldi, borusan samandira tesisi yalan oldu. yan sanayiyi de eklersen baya kuculdu sektor.

    noldu hukumet geri adim mi atti? tesvik mi etti? fiyatlar mi ucuzladi? adamlarin umrunda degil. binme diyor.

    yukarida da yazdim euro bazinda ayni fiyata satiliyor f30 ile. su anda 30 bin euroya satilan arabanin yaninda, girtlak dolu denilen 40. yil bile bombos kaldi. yine 30 bin euroya ne varsa koydu borusan

    senin icin proforma karsilastirdim. 2016da 20 bin euro vergi almis hermes teyze. euro uc desen 60 bin yapar. araba 150 bindi vergi dahil

    simdi araba 228 bin. kainat liderimiz 202 bin vergi istiyor. oluyor sana 438 bin
  • satış danışmanı arkadaşın söylediğine göre yeni liste araçlar 1-2 aralık gibi gelecek dedi ben de aracı şirketime aldım alınan araçların yüzde 90 ı şirketlere alınıyor

    Malum yeni torba yasaya göre ötv+kdv gider yazma üst limitinin 115 bin liraya gelmesi şirket üzerine alınan araç avantajlarının elinden alınma korkusu ile araç alabilecek konumdaki herkes yasa geçmeden araç alımı yaptı son zamandaki araçlardaki yükselen talep biraz da bundan dolayı

    Kdv ötv binmeyen çıplak fiyatın amortisman yazılma durumumdada üst limiti de ayrıca 135 bin tlye düşecek

    Tabi bu durum borusan gibi ithalatçıları da kötü etkiler satışlar daha da düşer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sefa-trust -- 22 Kasım 2019; 17:13:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    Evet malesef durum bu, güzel özetlemişsin, tabi ki alacaksın tabi ki bineceksin hakkındır. Yaş geldi geçiyor. Bu vergilerle yapılacak başka bişey yok söylenecek başka laf yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yorgunluk tespit var mi bu arabada?
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Hocam s line 404 dediğiniz araç benzinli mi dizel mi ? G20 işe karşılaştırdığımızda hangisi üstün ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • orthos123 kullanıcısına yanıt
    Hocam babamda var A4 1.4 tfsi. Çok memnun. Teknoloji açısından yetersiz ama konfor anlamında çok iyi. Bu yüzden bende makyajlı A4 ile G20 arasındayım. Kış beni de korkutuyor G20 ile.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sefa-trust S kullanıcısına yanıt
    Hocam şu an alınabilecek araç kalmadı sistemde. Bana da 1-2 aralık dediler. Ben de bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wasqar

    Hocam s line 404 dediğiniz araç benzinli mi dizel mi ? G20 işe karşılaştırdığımızda hangisi üstün ?
    2000 motor 190 beygir dizel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok enteresan. aracın bu günkü satış fiyatından kdv ve ötv çıktıktan sonra bugünkü kurdan euroya dönünce çıkan fiyat, aracın almanya satış fiyatına oldukça yakın.

    bu durumda nasıl borusan suçlu oluyor?
  • 2016 yılıydı sanırım, 50 bin Eu(154/157bin TL arasına) ya 40.yıl satıldı ve şuanki araçtan daha doluydu ve o kadar vergiye rağmen Almanya fiyatıyla benzerdi. Bu araç yeni kasanın pahalılıkla birlikte 50bin Eu yu geçmemeli, kısaca en üst pakette yaklaşık 100bin TL lik balon/köpük/kaymak var. Üstündeki motor da zaten skandal, gaz tepkisi şimdiye kadar gördüğüm en kötü araç olabilir. CVT li turbo civic e dua ettirir.
  • Almanya fiyatının da %19 kdv’li olduğunu unutmayalım. Senin dediğin gibi düşünürsek. O zaman Borusan’ın %19 kar marjı var demektir. Birde Borusan Türkiye distribütörü. Yılda binlerce araba satıyo. Almanya fiyatından en az %10 iskontolu aldığını farzedelim araçları. %19+%10 çok ciddi kar demektir. Tabi burda araç donanım farklılıkları olabilir. Ona birşey diyemem. Ama Borusan iyi para kazanıyor diyebilirim. Bir önceki mesajdada Borusan’ın istediği zaman , istediği doluluktaki arabayı (40th yıl) , istediği fiyata verebildiğini görüyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • donanım farklılıkları sanıyorum var. almanca sitenin ingilizce versiyonu olsa kıyaslayacaktım ama göremedim.

    40. yıldaki fiyatı verenin borusan olduğu gibi bir düşünce var burada ama ben onun da öyle olduğunu düşünmüyorum açıkçası. bmw almanya ile beraber planlanmış bir kampanyadır o, borusan da kendi marjından feragat etmiştir mutlaka ama, almanyadan da almıştır oradaki indirimin bir kısmını.

    ben borusanın şu an 350'ye sattığı aracı istese 250'ye satıp haala yeterli karı elde edebileceğine inanmıyorum açıkçası. bu kadar büyük marjlar elde edebiliyor olamazlar.
  • otomotiv sektoru en cok 2 yil garanti boyunca mecburi bakim, garantiye girmeyen hizmetler, ve yedek parcadan kazanir

    oyle araba basina 10 bin euro falan hikaye

    40 yil 2016 haziranda 170 bin iken (yaklasik 54 bin euro), 15 temmuzdan sonra 3 gunlugune nakit 155 binden satildi. ama bu aractan daha dolu oldugu gorusune katilmiyorum
  • Kriz derinleşirse daha büyük kar marjı koyulur çünkü sürümden kazanç yapamaz. Çok az sayıda araç getirilir , onun da fiyat ne olursa olsun alıcısı vardır. Az satar çok kar eder.

    40. Yıl makyajlı 2016 nın 157 liraya verildiği doğrudur. Ama bu fiyat 15 Temmuz gibi ütopik bir olay sonrası bir kaç gün sürmüştür. 175 lerden düşmüştü doğru hatırlıyorsam.

    Yine de bu kur ve vergilerle geçen ay 1,6 tdi dsg passat 178 liraya satılabilmiş iken benzinli 320i için 350-360 rakamlar bana yüksek geliyor. Parası olan alır, parası olan 1000 liraya tshirt de alır. Mantığı kenara bırakırsak tartışacak hiç bir şey olmaz ortada. Beğendim aldım dersin bitti gitti. Eğer mantıkla yaklaşacaksak konuya, bence rakamlar yüksek, o paranın aracı değil. Rakipleri c200d, c200 4matic, Audi a4 de istenen rakamların araçları değiller.

    Ama düz mantık gidersem, 320i sport 350 -360 isteniyorsa range Rover velar 2 tane 320i den daha fazla eder çok bariz. Velar ucuz kalmış benim gözümde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • geçmişte yazılan bir soru vardı
    bazı araçlarda
    3 çeşit far var
    adaptif led far var ( ilk gelen grupta olanlar )
    sadece led olan var standart
    laser opsiyon

    --
  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.