Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (399. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
70.298
Cevap
511
Favori
4.415.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 397398399400401
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yani ? Ben pek anlamadım dediğinizden .
    Mesela 3.16 162-163 hp ise 3,20 Ed Kaç beygir ?

    Bir de acaba şu olayı açığa kavuşturabilir miyiz , 3,20-3,16 kıyaslamasında, her şeyi aynı neden faha fazla vereyim olayı beni rahatsız ediyor. Ben şahsen 3,20 Ed taraftarıydım ve onu aldım. Neden mi , hali hazırda tam anlamıyla donatıp , aktarmalarını yapıp önüme getirmişler. 1000 avroya yapılacak değişimin 3,20 Ed kadar verimli olabileceğini düşünmüyorum . Eğer öyle ise , herkes o şekilde yapar öyle değil mi ? Mutlaka bir eksiği olacaktır. Ayrıca efficient dynamics istememdeki amaç yakıt tüketimi benim açımdan . Bilmem kaç lira saçma geldi bilmem ne tarzındaki yaklaşımları garipsiyorum. Bana da saçma gelen vesaire olabilir, fakat söylemiyorum. Daha önce o bana saçma gelen olayı biri beğenerek uygulamış olabilir ve de benim yazımdan rahatsız olabilir diye.
    "Ben buna karar kıldım, beğenilerimle bu örtüştü." diyebiliriz. Öyle değil mi ?

    Not: Son paragraf ,milest size değil . Genel olarak şu saçma bu saçma . O kadar fark buna verilir mi ,gibi cümleler kuran kişilere.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    320 ed icin soruyorum

    1. kumandadan cam acma/kapama var mi?
    2. iceriden bir dugmeyle ya da kumandadan kapilari kitleyince ayna kapama var mi?
    3. ic ortam isigi var mi? degisiyor mu?
    . arka koltuklar yatiyor mu?

    bunlari opsiyon listesinde goremedim. bilgisi olan var mi?

    Çoğuna cevap verilmiş ama detaylandırayım,

    1. evet var, sunroof alınırsa onuda kontrol ediyor.
    2.elektrokrom dış aynalar opsiyonunu alırsanız oluyor. Ama burada anlamadığım, 316 da alırsanız bu opsiyon 700euro, aynı motor hacmindeki 320i ed de 1006euro?!!
    vergiler aynı oranda hesaplanmıyor mu, yoksa arada bir 300 euro borusan saplaması mı var bunu bilmiyorum.
    3.her hangi bir line alırsanız kırmızı turuncu beyaz arasında değiştirebiliyorsunuz.
    4. yaklaşık 500 euro verirseniz yatıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: weicell

    Yani ? Ben pek anlamadım dediğinizden .
    Mesela 3.16 162-163 hp ise 3,20 Ed Kaç beygir ?

    Bir de acaba şu olayı açığa kavuşturabilir miyiz , 3,20-3,16 kıyaslamasında, her şeyi aynı neden faha fazla vereyim olayı beni rahatsız ediyor. Ben şahsen 3,20 Ed taraftarıydım ve onu aldım. Neden mi , hali hazırda tam anlamıyla donatıp , aktarmalarını yapıp önüme getirmişler. 1000 avroya yapılacak değişimin 3,20 Ed kadar verimli olabileceğini düşünmüyorum . Eğer öyle ise , herkes o şekilde yapar öyle değil mi ? Mutlaka bir eksiği olacaktır. Ayrıca efficient dynamics istememdeki amaç yakıt tüketimi benim açımdan . Bilmem kaç lira saçma geldi bilmem ne tarzındaki yaklaşımları garipsiyorum. Bana da saçma gelen vesaire olabilir, fakat söylemiyorum. Daha önce o bana saçma gelen olayı biri beğenerek uygulamış olabilir ve de benim yazımdan rahatsız olabilir diye.
    "Ben buna karar kıldım, beğenilerimle bu örtüştü." diyebiliriz. Öyle değil mi ?

    Not: Son paragraf ,milest size değil . Genel olarak şu saçma bu saçma . O kadar fark buna verilir mi ,gibi cümleler kuran kişilere.

    Daha önce de fikrimi belirtmiştim, 320i ed almaya bütçeniz yetiyorsa kesin alın, çünkü 316i den yüksek performansı daha az yakıt tüketimiyle (en kötü ihtimalle bile aynı yakarlar) veriyor.

    320 ed nin bu artısını '316 ya yazılım yaparım aynısını olur' diye basite indirgemek yanlış olur.

    Varsın m paket olmasın, zaten bence m paketin hak ettiğinin çok üzerinde bir fiyatı var, takarsınız 17-18 inç jant mükemmel olur




  • 316 sahibiyim yaklasik 1 hafta 320 ed kullandim performans biraz daha iyi kontak acildiginda arac eco pro modda calisiyor farkli olarak. YOL BILGISAYARINI SIFIRLADIM DUZ YOLDA HAFIF GAZA BASARAK NORMAL HIZDA ILERLEDIM UZUN SURE YOL BILGISAYARI 2.5. 3.5 ARASI YAKIT TUKETIMI GOSTERDI BU BANA UTOPIK GELDI . EGER BIR ARIZA YOKSA YAKIT TUKETIMINI AZ GOSTEREN BIR YAZILIM VAR GIBI. GELDI BANA DEPOYU DOLDURUP DENEMEK DAHA SAGLIKLI OLACAKTIR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weicell

    Yani ? Ben pek anlamadım dediğinizden .
    Mesela 3.16 162-163 hp ise 3,20 Ed Kaç beygir ?

    Bir de acaba şu olayı açığa kavuşturabilir miyiz , 3,20-3,16 kıyaslamasında, her şeyi aynı neden faha fazla vereyim olayı beni rahatsız ediyor. Ben şahsen 3,20 Ed taraftarıydım ve onu aldım. Neden mi , hali hazırda tam anlamıyla donatıp , aktarmalarını yapıp önüme getirmişler. 1000 avroya yapılacak değişimin 3,20 Ed kadar verimli olabileceğini düşünmüyorum . Eğer öyle ise , herkes o şekilde yapar öyle değil mi ? Mutlaka bir eksiği olacaktır. Ayrıca efficient dynamics istememdeki amaç yakıt tüketimi benim açımdan . Bilmem kaç lira saçma geldi bilmem ne tarzındaki yaklaşımları garipsiyorum. Bana da saçma gelen vesaire olabilir, fakat söylemiyorum. Daha önce o bana saçma gelen olayı biri beğenerek uygulamış olabilir ve de benim yazımdan rahatsız olabilir diye.
    "Ben buna karar kıldım, beğenilerimle bu örtüştü." diyebiliriz. Öyle değil mi ?

    Not: Son paragraf ,milest size değil . Genel olarak şu saçma bu saçma . O kadar fark buna verilir mi ,gibi cümleler kuran kişilere.

    Sizinle aynı fikirdeyim. Aracın fabrika şartlarında 170hp ye optimize edilmiş hali varken ben şahsen sonradan bir takım modifikasyonlarla 316nın gücünü arttırmam.
    Oluşması muhtemel riskleri göze alamam. Riski alan buyursun yapsın tabikide, karışacak halimiz yok, o da onun tercihidir, keyfidir.

    beni 320 ed konusunda düşündüren bir tek 17" jant alamama konusuydu, sırf bu yüzden 316 almayıda düşündüm lakin bmw Türk tüketicisinin sesine kulak vermiş olacak ki temmuz üretimi ağustos teslimi araçlardan itibaren 17" alabileceğiz. benim açımdan ikilem çözülmüş oldu.

    Gerçi bu 17" jantlarla aracın efficent'lığı biraz törpülenecek ama dynamics'liği artacak :)




  • 3.16 i aracim 8.500 km de aldigimdan beri yol bilgisayarini sifirlamadim genelde comfort modda kullandim. Uzun yolda 120. 160 km hizlarda kullandim ortalama yakit 7.2 su anda ve cok memnunum.Daha onceki aracimda 10 litrenin altina dusmezdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eyvallah hocam ,
    Bu arada, ben de çok düşündüm 17inçi ama yakıt tüketimi birinci sırada iken 16da karar kıldım. Şimdi alınca temmuz sonu belli bir fark ödeyerek borusan değişim isteyenlere yapacakmış. Satış temsilcisi o şekilde söyledi bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weicell

    Yani ? Ben pek anlamadım dediğinizden .
    Mesela 3.16 162-163 hp ise 3,20 Ed Kaç beygir ?

    Bir de acaba şu olayı açığa kavuşturabilir miyiz , 3,20-3,16 kıyaslamasında, her şeyi aynı neden faha fazla vereyim olayı beni rahatsız ediyor. Ben şahsen 3,20 Ed taraftarıydım ve onu aldım. Neden mi , hali hazırda tam anlamıyla donatıp , aktarmalarını yapıp önüme getirmişler. 1000 avroya yapılacak değişimin 3,20 Ed kadar verimli olabileceğini düşünmüyorum . Eğer öyle ise , herkes o şekilde yapar öyle değil mi ? Mutlaka bir eksiği olacaktır. Ayrıca efficient dynamics istememdeki amaç yakıt tüketimi benim açımdan . Bilmem kaç lira saçma geldi bilmem ne tarzındaki yaklaşımları garipsiyorum. Bana da saçma gelen vesaire olabilir, fakat söylemiyorum. Daha önce o bana saçma gelen olayı biri beğenerek uygulamış olabilir ve de benim yazımdan rahatsız olabilir diye.
    "Ben buna karar kıldım, beğenilerimle bu örtüştü." diyebiliriz. Öyle değil mi ?

    Not: Son paragraf ,milest size değil . Genel olarak şu saçma bu saçma . O kadar fark buna verilir mi ,gibi cümleler kuran kişilere.

    bu mesaj isim verilmeden direk bana yazilmis :)

    oncelikle araciniz hayirli olsun. ben nasil sizin tercihinize saygi duyuyorsam sizin de benim fikirlerime saygi duymaniz lazim. Size gore sacma, bana gore degil mesela.

    Araba 1e1 ayni. Bayilerden teyid edebilirsiniz. Farki yazilim, eksoz gibi ufak degisiklikler. Minimum 10 bin tl daha fazla verecegim? Ne icin? daha kucuk 16 jant icin, 0,2 litre daha dusuk tuketim icin, ayni donanima daha fazla odemek icin. Hesabini yapamayacagim ama 10000 tl ile 0,2 litreden kac depo fazla alinir siz hesaplayin.

    Bu 10 bin tl istersem cebime kalir, istersem donanim alirim dedim. Chip olmasa bile 136 bg bana zaten yeter cunku meslegim ralli pilotlugu degil, hayatimi bundan kazanmiyorum.

    He chip yapilirsa sadece 0-100 degisir, ara hizlanmalar iyilesir, son suratte fark olacagini sanmam. Siz 10000 tl fazla verip 230 ile gidin, ben 210 ile gitmeye raziyim.

    Mutlaka bir eksigi olmak zorunda degil malesef. Ortada pazarlama stratejisi var (arkada 320 yazacak!) ki ben zaten model numarasi istemezdim her iki arabada da.

    Kisaca, bana sacma geliyorsa bana sacma geliyordur. Size sacma gelmek zorunda degil. Kaldi ki 320 ed alanlara yanlis yapmislar, aptallik etmisler gibi birsey yazmis miyim tekrar bi bakin isterseniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prof78

    quote:

    Orijinalden alıntı: weicell

    Yani ? Ben pek anlamadım dediğinizden .
    Mesela 3.16 162-163 hp ise 3,20 Ed Kaç beygir ?

    Bir de acaba şu olayı açığa kavuşturabilir miyiz , 3,20-3,16 kıyaslamasında, her şeyi aynı neden faha fazla vereyim olayı beni rahatsız ediyor. Ben şahsen 3,20 Ed taraftarıydım ve onu aldım. Neden mi , hali hazırda tam anlamıyla donatıp , aktarmalarını yapıp önüme getirmişler. 1000 avroya yapılacak değişimin 3,20 Ed kadar verimli olabileceğini düşünmüyorum . Eğer öyle ise , herkes o şekilde yapar öyle değil mi ? Mutlaka bir eksiği olacaktır. Ayrıca efficient dynamics istememdeki amaç yakıt tüketimi benim açımdan . Bilmem kaç lira saçma geldi bilmem ne tarzındaki yaklaşımları garipsiyorum. Bana da saçma gelen vesaire olabilir, fakat söylemiyorum. Daha önce o bana saçma gelen olayı biri beğenerek uygulamış olabilir ve de benim yazımdan rahatsız olabilir diye.
    "Ben buna karar kıldım, beğenilerimle bu örtüştü." diyebiliriz. Öyle değil mi ?

    Not: Son paragraf ,milest size değil . Genel olarak şu saçma bu saçma . O kadar fark buna verilir mi ,gibi cümleler kuran kişilere.

    Sizinle aynı fikirdeyim. Aracın fabrika şartlarında 170hp ye optimize edilmiş hali varken ben şahsen sonradan bir takım modifikasyonlarla 316nın gücünü arttırmam.
    Oluşması muhtemel riskleri göze alamam. Riski alan buyursun yapsın tabikide, karışacak halimiz yok, o da onun tercihidir, keyfidir.

    beni 320 ed konusunda düşündüren bir tek 17" jant alamama konusuydu, sırf bu yüzden 316 almayıda düşündüm lakin bmw Türk tüketicisinin sesine kulak vermiş olacak ki temmuz üretimi ağustos teslimi araçlardan itibaren 17" alabileceğiz. benim açımdan ikilem çözülmüş oldu.

    Gerçi bu 17" jantlarla aracın efficent'lığı biraz törpülenecek ama dynamics'liği artacak :)

    cok guzel baslamissiniz yaziya. `optimize` edilmis araca modifikasyon yapmam demissiniz. Belliki bmw istedigi degerleri 16 jant ile tutturmus. Optimum bu demis. Ama siz aldiktan sonra 17 ye geciyorsunuz. E nerede kaldi optimumluk? 17 ile yaklasik 0.5 litre daha fazla yakacagini, boylece 3.16 degerini gececegini biliyorsunuz diye tahmin ediyorum.

    Yani sonucta 10 bin fazla odeyerek 17 jant, bmw nin yazilimiyla oynadigi bir 3,16 sahibi olacaksiniz. Benim mantigim bunu soyluyor. Ama keyif sizin saygi duyarim.




  • +1 @weicell
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: prof78

    quote:

    Orijinalden alıntı: weicell

    Yani ? Ben pek anlamadım dediğinizden .
    Mesela 3.16 162-163 hp ise 3,20 Ed Kaç beygir ?

    Bir de acaba şu olayı açığa kavuşturabilir miyiz , 3,20-3,16 kıyaslamasında, her şeyi aynı neden faha fazla vereyim olayı beni rahatsız ediyor. Ben şahsen 3,20 Ed taraftarıydım ve onu aldım. Neden mi , hali hazırda tam anlamıyla donatıp , aktarmalarını yapıp önüme getirmişler. 1000 avroya yapılacak değişimin 3,20 Ed kadar verimli olabileceğini düşünmüyorum . Eğer öyle ise , herkes o şekilde yapar öyle değil mi ? Mutlaka bir eksiği olacaktır. Ayrıca efficient dynamics istememdeki amaç yakıt tüketimi benim açımdan . Bilmem kaç lira saçma geldi bilmem ne tarzındaki yaklaşımları garipsiyorum. Bana da saçma gelen vesaire olabilir, fakat söylemiyorum. Daha önce o bana saçma gelen olayı biri beğenerek uygulamış olabilir ve de benim yazımdan rahatsız olabilir diye.
    "Ben buna karar kıldım, beğenilerimle bu örtüştü." diyebiliriz. Öyle değil mi ?

    Not: Son paragraf ,milest size değil . Genel olarak şu saçma bu saçma . O kadar fark buna verilir mi ,gibi cümleler kuran kişilere.

    Sizinle aynı fikirdeyim. Aracın fabrika şartlarında 170hp ye optimize edilmiş hali varken ben şahsen sonradan bir takım modifikasyonlarla 316nın gücünü arttırmam.
    Oluşması muhtemel riskleri göze alamam. Riski alan buyursun yapsın tabikide, karışacak halimiz yok, o da onun tercihidir, keyfidir.

    beni 320 ed konusunda düşündüren bir tek 17" jant alamama konusuydu, sırf bu yüzden 316 almayıda düşündüm lakin bmw Türk tüketicisinin sesine kulak vermiş olacak ki temmuz üretimi ağustos teslimi araçlardan itibaren 17" alabileceğiz. benim açımdan ikilem çözülmüş oldu.

    Gerçi bu 17" jantlarla aracın efficent'lığı biraz törpülenecek ama dynamics'liği artacak :)

    cok guzel baslamissiniz yaziya. `optimize` edilmis araca modifikasyon yapmam demissiniz. Belliki bmw istedigi degerleri 16 jant ile tutturmus. Optimum bu demis. Ama siz aldiktan sonra 17 ye geciyorsunuz. E nerede kaldi optimumluk? 17 ile yaklasik 0.5 litre daha fazla yakacagini, boylece 3.16 degerini gececegini biliyorsunuz diye tahmin ediyorum.

    Yani sonucta 10 bin fazla odeyerek 17 jant, bmw nin yazilimiyla oynadigi bir 3,16 sahibi olacaksiniz. Benim mantigim bunu soyluyor. Ama keyif sizin saygi duyarim.

    17" e ben geçmiyorum, 17" jantlarla fabrikadan çıkmış, fabrika onayı almış, bu haliyle garanti altında olan bir aracı alıyorum. yanlış anlama oldu her halde...
    Benim derdim orijinal ekipman olması. sahip olduğum araçları hep sıfır aldığım halleriyle kullandım. araçları sonradan kurcalamayı sevmiyorum, bu da benim biraz takıntım, obsesifliğim :)

    öte yandan temmuzda üretimine başlanacak 17" li 320 ed lerde, bmw nin jant büyümesi dolayısı ile artacak yakıt tüketimi içinde bir düzenleme yapıp yapmayacağını da bilmiyoruz, belkide hiç bilemeyeceğiz.Belki araçlara düşük yuvarlanma dirençli lastik takıp yollayacaklar, belkide yazılımda ufak bir oynama yapacaklar, belkide hiç birşey yapmadan 17leri takıp yollayacaklar.

    ama sonuçta ben fabrika çıkış bu aracı 17" jantla almış olacağım. Bu haliylede garanti altında olacak. hatırlarsınız bu araçlar ilk tanıtıldığında 17 takamazsınız, takarsanız sarsıntı olur, yok yürüyen aksamla direksiyonla sıkıntı olursa garanti nice olur diye konuşuluyordu.

    Anlayacağınız biraz obsesif bir kişiliğim var bu konuda, kusuruma bakmayın :) ama elbette herkesin tercihine saygı duyuyoruz.




  • bir ara 316i - 320d popülerdi , şimdi 316i - 320ed popüler hale gelmiş.
  • Size göre saçma olabilir illa ki dışa vurmanız mı gerekiyor ? Ben şahsen rahatsız oluyorum saçma kelimesinden. Dışa vurum olarak bir önceki mesajımda da belirttiğim gibi , "Ben buna karar kıldım, beğenilerimle bu örtüştü." diyebiliriz. Öyle değil mi ?
    Bu kadar basit yoksa, kime ne kimin ne aldığından artıları ve eksileri konuşalım ki insanlar yararlansın. Neyse uzamasın ben şahsen rahatsızlığımı belirttim . İster kale alınırım ,bu bağlamda saçma olduğu yinelenmez. İster kale alınmam aynı şekilde devam edilir ki bu sadece size olan bir durum değil. İlk sayfadan itibaren belirli aralıklarda saçmadır , manyak mıyımdır gelip gidiyor.

    Şimdi ek olarak , 0,2Lt daha az yakma mevzusuna gelirsek , 170 beygirin vermiş olduğu zevk + 0,2lt ( sizin tabirinizle bu kadar,ben şahsen ne kadar fark eder bilmiyorum) buna veriliyor o aradaki fark. Kaldı ki , chip veya box takıldığında aradaki yakıt farkı fazlalaşacaktır.
    Bu arada, jant haricinde aracın daha alçak olduğu söylendi bana. Belki belirli yerlerinde ek oynamalar vardır bilemeyeceğim.




  • ben de bundan bahsediyorum prof78. sonuc olarak 17 jantli bir 316 niz olacak. sadece yazilimi ben disarda degil de bmw yapmis olacak. bunun icin de 10000 tl fark fazla demisim hepsi bu.

    yakit ayni donanim ayni yuruyen aksam ayni lastik ayni sanziman ayni. hatta std ve extra donanimda kazik yiyecegim. ee nereye veriyorum ben 10 bin tl farki? sadece 34 beygire mi? bu bmw nin tuzagi benim gozumde. neymis arkada 320 yazacakmis.

    yine de hayirli ugurlu olsun. kazasiz belasiz insallah
  • Bu arada, abartı mı 10000TL fark ? Kesinlikle abartı .Hatta abartının biraz ötesi. Ama garantili olması kafamın rahat olması benim için 10000TL'den daha değerli. Diğer türlü kafam rahat olsa ben de yaparım, ama kafam rahat olmaz.2007 mode aracımın beynine zarar gelir diye 2013'de farını değiştirememiş biri olarak.
  • nasil yani illa disa mi vurmam gerekiyor? evde kendim soyleyip kendim mi calayim? fikrimi belirtmeyeceksem burasi ne icin var? kimseye kufur hakaret saygisizlik etmemisim. bana mantikli veya sacma geleni yazmak icin degil mi bu platform? benim yazdiklarimdan rahatsiz oluyorsaniz yazilimcilara tesekkurler ki `bu uyenin mesajlarini gosterme` butonu koymuslar oraya. basarsiniz bi zahmet. 39 yasinda nasil konusulacagini hangi kelimeleri sececegimi biliyorum cok sukur. tavsiyenize ihtiyacim yok.

    yaziklarimi anlamadiginiz o kadar belli ki. ben 170 beygir zevk vermiyor mu dedim? test deneyimimi okuyabilirsin bu konuda. ayrica 170 beygirin hazzini aldiginda fark 0,2 litre kalacak mi saniyorsun? 0,2 litre belli kriterlerde bulunan fabrika verilerinin farki. 170 beygirin zevkini cikarinca o fark 3 litreye cikar.

    yine soylemek istedigim chip ile basarsan tabi yakit artar. aksi mumkun mu? sadece bu olayi 10000 tl degil de bikac bin tl ile halledebilirim istersem diyorum. 10 bin tl yi bmw nin `beygir` tuzagina vermem diyorum. sen verirsin o beni ilgilendirmez

    sacma kelimesine de bu kadar takilmayin. sozluge bakarsaniz makul olmayan, mantiksiz anlamina gelir. bana gore makul olmayan baskasina makul gelebilir. bu konuyu da uzatmazsan diger arkadaslar da bizi okuyup sikilmak zorunda kalmazlar. sorun yorumun olursa ozelden mesaj atabilirsin




  • Bloke olayını söylemeniz iyi oldu bilmiyordum.

    Edit: Anlaşılacağını sanmıyorum. O yüzden siliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weicell -- 28 Mayıs 2013; 17:56:45 >
  • İki farklı görüşü ve bu görüşlerin arkasındaki mantığı keyifle takip ederken fikir ayrılığının geldiği nokta çok acı.
    Dışarıda karşılıklı kahve içiyor olsanız rahatlıkla çözebileceğiniz bir görüş ayrılığı foruma taşınınca
    bu hale dönüşmemeli.

    Haklısınız @weicell, aracın orijinalliğinden ödün vermeyerek çok güzel bir performans/ yakıt ekonomisi tercihi yapmışsınız. İyi günlerde kullanınız.
    Ve haklısınız @cseyfe, 7 bin liralık fiyat etiketi farkı sorgulanabilir.
  • evet aslinda bu kadar basitti alpernative. Ama asil sorun su. Kim hangi markayi satin aliyorsa, bu tv olur, telefon olur, araba olur, o marka model hakkinda bir elestiriye katlanamiyor. 1-2 sayfa once 320 ed hakkindaki goruslerimi yazdim. Harika bir araba dedim. Ama bu 8 bin tl lik farki 34 beygire vermek yanlis ve sacma diye gorusumu belirttim. Neymis sacma demeyecekmisim, her dusundugumu yazmayacakmisim. Buna da fanboyluk deniyor sanirim.

    Anlamak istendigi zaman net olarak anlasiliyormus demek ki mesajim. Tesekkurler
  • acaba 3.16i lere 16 inç jant takarsak tüketim değerleri ne olur??
  • 
Sayfa: önceki 397398399400401
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.