Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (3299. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
70.298
Cevap
511
Favori
4.415.265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 32973298329933003301
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ladinkayin

    Devlet elini vatandaşın cebinden çeksin. Sanki yerli araba üretiyormuş gibi vergileri bu kadar yüksek tutuyor. Yerli üretirsin yerli üretimi korumak için vergi yüksek tutarsın ama bu yaptıkları soygun resmen. Vatandaş hile hurda yapıyorsa da devletin bu tutumundan dolayı.
    Bu konuda katılmıyorum sana ve çoğunluğunda katılmayacağını düşünüyorum. Yasal açıklardan yararlanmak başka, engelli vatandaşlara tanınan bir ayrıcalıktan fayda sağlamak için yapılan sahtekarlık başka. O ayrıcalık onlara engelli oldukları için duydukları eksikliği bir nebze hafifletmek için verilmiş bir ayrıcalık, eğer engelli olmayan bir vatandaş bu işi su istimal ederse en büyük zararı engellilere vermiş olur.

    Vergilendirme sistemi yanlıştır ve haksızdır tamam bu konuda sana tamamen katılıyorum, yerli araba olsa ve buna yönlendirmek için olsa bu vergiler keşke diyorum bende, şu anki durumda vergiler teşvikden ziyada araç kullanımından caydırma amaçlı kullanılıyor, ve yine söylüyorum çok saçma bir vergi sistemimiz var. Ama bu işe engelliler yine de karıştırılmamalı bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Do It Yourself D kullanıcısına yanıt
    Aslında farklı bir şey söylemiyoruz açıklardan fayda sağlayan uyanıklar varsa bunlar bulunup cezalandırılsın ama hükümet buna yol açıyor diyorum. Başkalarının engelli hakkından faydalananlar eskiden beri vardı şimdi ayyuka çıktı o kadar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KW marka coilover kullanan var mı? Street comfort taktım konforlu diye araba çok sertleşti. Amortisör ayarı var onlarda en yumuşak ayarda. Düşüklük lastikler çamurluk hizasından 2 parmak yukarıda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar
    Konuyu uzun zamandır uzaktan takip ediyorum. Herkesin fikrine görüşüne saygı duyuyorum kısa keseyim 😉 1,5yıl kadar önce F30 320i sportline ile bmw ailesine bulaştım 30K de aldığım aracı 77K km lere kadarda getirdim bakım vs. Borusan harici hiç bi yerle işim olmaz ( herkesin görüşüne saygı duyarım ) civata bile orijinal olacak diyen biriyim ama hastalık aracın gidişi vs derken muadili araç bulamayınca bişeyler ekledim düşünen arkadaşlar olursa diye paylaşıp nasıl olur sorularını cevaplıcam hepsi bu
    Öncelikle arabamda harman karbon yoktu ve o twiterların duruşunu çok beğendiğim den sahibinden.com üzerinden iletişime geçerek Akan Bmw anlaradan twiter ve kapakları aldım benim Ekim’den gelen işti kendim taktım Harika durdu
    Sonra arabada olan kapı led aydınlatmaları herkesin malumu çok zayıftı onun içinde AliExpress ten bi aydınlatma seti aldım beklediğim gibi ürün çok güzel oldu yapmayı düşünen arkadaşlar olursa resimleri ekliyorum ve linki ekliyorum




    Not ; Vaktim olmadığı için orta pianoblack parçayı kendim taktım kapı LED’leri TMR elektronikte taktırdım
    Herkese hayırlı günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Recep kul R kullanıcısına yanıt
    Elinize sağlık güzel durmuş bence. Öncesi sonrası olsa daha net anlaşılırdı aslında fark.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Recep kul R kullanıcısına yanıt
    Orijinallikten yanayım demişiniz ama AliExpress ten ne kadar öte beri varsa doldurmuşsunuz arabanın içine. Emeğe saygı duyarım ama bence hepsini söküver, dışına bu işi abartanlara apaçi diyoruz ya sizinki de içine apaçi olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Recep kul

    Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar
    Konuyu uzun zamandır uzaktan takip ediyorum. Herkesin fikrine görüşüne saygı duyuyorum kısa keseyim 😉 1,5yıl kadar önce F30 320i sportline ile bmw ailesine bulaştım 30K de aldığım aracı 77K km lere kadarda getirdim bakım vs. Borusan harici hiç bi yerle işim olmaz ( herkesin görüşüne saygı duyarım ) civata bile orijinal olacak diyen biriyim ama hastalık aracın gidişi vs derken muadili araç bulamayınca bişeyler ekledim düşünen arkadaşlar olursa diye paylaşıp nasıl olur sorularını cevaplıcam hepsi bu
    Öncelikle arabamda harman karbon yoktu ve o twiterların duruşunu çok beğendiğim den sahibinden.com üzerinden iletişime geçerek Akan Bmw anlaradan twiter ve kapakları aldım benim Ekim’den gelen işti kendim taktım Harika durdu
    Sonra arabada olan kapı led aydınlatmaları herkesin malumu çok zayıftı onun içinde AliExpress ten bi aydınlatma seti aldım beklediğim gibi ürün çok güzel oldu yapmayı düşünen arkadaşlar olursa resimleri ekliyorum ve linki ekliyorum




    Not ; Vaktim olmadığı için orta pianoblack parçayı kendim taktım kapı LED’leri TMR elektronikte taktırdım
    Herkese hayırlı günler
    Led işi tam bir apaçilik olmuş deyim yerindeyse ama zevk sizin tabi.. Araçta Harman Kardon yok ama sadece kapakları mı var? Yoksa ben mi yanlış anladım? Yanlış anlamayın da "Civata bile orjinal olacak" lafına biraz ters düşmüyor mu?
    Sonuçta sahibi sizsiniz, tercihiniz böyle olmuş. Bize de kazasız belasız sürüşler dilemek kalıyor.




  • zed Z kullanıcısına yanıt
    Harman karbon kapaklar ve hoparlörler tamamen orjinal parça iyi para verdim bağlantısını kendim yaptım fakat ses beklediğim gibi olmadı sadece tiz dip ses temizlendi desem o kadar ama kapı kenarları evet çin benim fazlasıyla hoşuma gitti hanım biraz apaçi dedi ma olsun Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim bende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: numberten_ank

    Arkadaşlar Merhaba

    aracın bakım zamanı geldi 53000 km'de 2015 40.yıl

    sizce aracı borusanamı götürmeliyim yok dışardamı yaptırayım.

    Borusan da bir tanıdığım var ve ilerde satarken faydalı olabileceği için borusanda yaptırmamı tavsiye etti.

    Yağı kendir getir daha ucuza çıkarsın dedi.

    son zamanlarda bakım yaptıran varmıdır???

    ne fiyatlar çıkıyor ????

    Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.
    Arkadaşlar Merhaba

    Ankara da çayyoluna Ağaçlı BMW yetkili servis açılmış ve bende bakımı orda yaptırdım,
    Yeni açıldıkları için Borusa'nın yarı fiyatına yaptılar, motor korumayı da hediye ettiler, yeni olduklarından tanıtım için herkese hediye ediyorlarmış.

    53.000 bakımını 950 Tl gibi bi rakama yaptılar, hem de yetkili servis olmuş oldu, ilgilenenlere duyrulur.




  • numberten_ank kullanıcısına yanıt
    İndirim %50 değil %25 gibi bişey (%20 de olabilir). Zaten bmw online’dan bakınca fiyat farkı orda da görünüyor. Birde değişen parçaları da belirtirseniz fiyat daha net ablaşılır, net bir değişim listesi olmadığı işin sadece yağ ve yağ filtresi mi değiştir yoksa yanında hava filtresi ve polen filtresi de değişti mi bu fiyatın içinde bilemeyiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Do It Yourself D kullanıcısına yanıt
    Hava Filtresi hariç diğerleri değişti.
  • numberten_ank kullanıcısına yanıt
    Polen filtresi dahilse iyi fiyat vermişler gerçekten %25den fazla yapmışlar o zaman indirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Do It Yourself

    Polen filtresi dahilse iyi fiyat vermişler gerçekten %25den fazla yapmışlar o zaman indirim.
    evet o da değişti.
  • Merhaba herkese,

    Kışlık lastik taktırdığımda sağ öndeki lastiğin balon yaptığı ortaya çıktı. Aracım 320ied 40. yıl paketi. Lastik öneriniz ne olur? Aracım 2016 model. Şİmdilik öndeki 2 taneyi değiştirmeyi düşünüyorum. Arkalar 2 sene daha dayanır diye düşünüyorum. Sizce arka lastikleri de güvenlik açısından yenilemeli miyim? 18 inç olunca lastikler fiyatı da sağlam oluyor:)
  • robomatt R kullanıcısına yanıt
    Ön lastikleri değiştirirken arkalar ile aynı desen (marka model) aldığınız sürece yani üstünden çıkanlar ile aynı lastiklerle değişim yaparsanız ve arka lastikleriniz de iyi durumdaysa (5 yılı doldurmamış ve yeterli diş derinliğine sahipse) güvenlik açısından bir sorun olmayacaktır.



    Bir de eğer kışlık lastik için 18” kullanıyorsanız gereksiz pahalı evet, ayrıca kışın karda ve çanurda daha dar taban genişliğine sahip bir lastik için tutunması daha zayıf ve fren mesafesi daha uzun olur, kışın “karda ve çamurda” dar taban genişliği daha iyidir (not durmak ve kalkmak için daha kolaydır yüksek süratlerde hala geniş taban az da olsa avantajlı) yazlık için soruyorsanız da arka lastiklerin dişleri aquaplaning için çok önemlidir, hala iyi gibi görünse de lastik diş derinliği azalmış ise yüksek süratlerde ıslak zeminde dikkatli olun çok tehlikelidir. Lastik konusunda önemli bir kuraldır güvenlik açısından her zaman arka lastiklerin önlerden iyi durumda olması beklenir. Çünkü önden kaymada toplama ihtimali daha yüksektir arkadan kaymada çoğu zaman şansa kalır toplamak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Recep kul

    Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar
    Konuyu uzun zamandır uzaktan takip ediyorum. Herkesin fikrine görüşüne saygı duyuyorum kısa keseyim 😉 1,5yıl kadar önce F30 320i sportline ile bmw ailesine bulaştım 30K de aldığım aracı 77K km lere kadarda getirdim bakım vs. Borusan harici hiç bi yerle işim olmaz ( herkesin görüşüne saygı duyarım ) civata bile orijinal olacak diyen biriyim ama hastalık aracın gidişi vs derken muadili araç bulamayınca bişeyler ekledim düşünen arkadaşlar olursa diye paylaşıp nasıl olur sorularını cevaplıcam hepsi bu
    Öncelikle arabamda harman karbon yoktu ve o twiterların duruşunu çok beğendiğim den sahibinden.com üzerinden iletişime geçerek Akan Bmw anlaradan twiter ve kapakları aldım benim Ekim’den gelen işti kendim taktım Harika durdu
    Sonra arabada olan kapı led aydınlatmaları herkesin malumu çok zayıftı onun içinde AliExpress ten bi aydınlatma seti aldım beklediğim gibi ürün çok güzel oldu yapmayı düşünen arkadaşlar olursa resimleri ekliyorum ve linki ekliyorum




    Not ; Vaktim olmadığı için orta pianoblack parçayı kendim taktım kapı LED’leri TMR elektronikte taktırdım
    Herkese hayırlı günler
    ben olsam ilk nbt yi değiştiririm




  • Do It Yourself D kullanıcısına yanıt
    Cevapladığınız için teşekkür ederim. Ön lastiklerin arkalar ile aynı desen olması kritik midir? Çıkan yazlık lastikler Bridestone Potenza S001 yanlış hatırlamıyorsam. Piyasada aynısını bulamadım. Zaten başka bir markaya geçmek istiyorum. Önlere sadece Michelin Pilot Sport 4 aklımda var. Sadece bir tane lastik balon yaptı diye 4 run flat lastik alma bedeli neredeyse 4bin TL.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robomatt

    Cevapladığınız için teşekkür ederim. Ön lastiklerin arkalar ile aynı desen olması kritik midir? Çıkan yazlık lastikler Bridestone Potenza S001 yanlış hatırlamıyorsam. Piyasada aynısını bulamadım. Zaten başka bir markaya geçmek istiyorum. Önlere sadece Michelin Pilot Sport 4 aklımda var. Sadece bir tane lastik balon yaptı diye 4 run flat lastik alma bedeli neredeyse 4bin TL.
    Ps4 benim tt de vardı. Güzel lastik. Ama çok tempolu sürmeyi seviyorsanız ps4s alın tutuş farkı var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robomatt

    Cevapladığınız için teşekkür ederim. Ön lastiklerin arkalar ile aynı desen olması kritik midir? Çıkan yazlık lastikler Bridestone Potenza S001 yanlış hatırlamıyorsam. Piyasada aynısını bulamadım. Zaten başka bir markaya geçmek istiyorum. Önlere sadece Michelin Pilot Sport 4 aklımda var. Sadece bir tane lastik balon yaptı diye 4 run flat lastik alma bedeli neredeyse 4bin TL.
    Rica ederim, aynı akstaki lastiklerin desenlerinin aynı olması gerekir (yani ön ve arkalar farklı desen olabilir). Fakat şöyle de bir şey var ön ve arka lastiklerin tutunma oranı ideal olarak ya 4 lastikde eşittir ya da bazı araçlarda (bizimkiler gibi) arka lastikler daha geniş taban olarak takılarak (fabrikasyon) arkadan kaynaya meyilli olan araçlar dengelenir.

    Eğer öne takacağınız yeni desenli lastik arkalara göre tutunma anlamında çok daha iyi olursa doğal olarak arkalar daha zayıf kalacağı için arkadan kayma artacaktır. Ama mevcut lastikleriniz ayarında olursa herhangi bir sorun olacağını sanmam. Zaten benim bu bahsettiğim konular çok ayrıntıya giriyor, ben sadece doğrusu bilinsin diye yazdım olmassa olmaz değil.

    Önemli olan
    1- Son kullanma tarihini geçirmemek (raf ömrü ve kullanım ömrü ayrı ayrı hesaplayın 5 yıl kullanım 10 yıl da saklama ömrü “doğru saklama koşullarında” vardır kastiğin)
    2- aynı akstaki lastikleri aynı ebad, desen ve yakın aşınma düzeyinde kullanmak (yani sağ sol aynı olacak)
    3- Diş derinliğine dikkat etmek (yasal zorunluluk olan limite değile de tavsiye edilen güvenli kullanım limitine gelince değiştirmek)
    4- Hasar durumunda doğru tamirat işlemi yaptrmak. (Üreticinin tavsiyr ettiği malzeme ve yöntemlerle tanir edilen lastik hasarsız bir lastikle aynı oranda güvenlidir.)

    Bu kadar uzun yazdım belki sizin ihtiyacınız yoktur tüm bu bilgilere biliyorsunuzdur, ama lastik konusu bana göre araçtaki en önemli 2-3 konudan birisi, hayatımızı emanet ediyoruz onlara. Bu yüzden bu kadar uzun ve açıklayıcı yazmak istedim belki birisine bir faydası dokunur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Merhabalar, aracıma lastik almak istiyorum 40 binde şuan, Continental Contisport contact 5 SSR düşünüyorum, jantlarım 18'' en ucuz 4500 gibi bir rakama buldum, f/p olarak daha iyi rft çözümleri varmı acaba?
  • 
Sayfa: önceki 32973298329933003301
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.