Şimdi Ara

bmw 3.20 i ed mi c-180 amg mi passat 1.4 tsi hıglınemi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
1
Favori
9.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hiç birini kullanmadım ama mercedes e veriyorum oyumu.
  • izleyin orjinalini silmişler mi ne yapmışlar kaydetmiştim bulamadım.

    https://www.youtube.com/watch?v=TjyFqkjcVsU&t=1235s

    19.dakikası mercedes c yol tutuş
  • tabi ki BMw 320i alabiliyorsan 320D al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: italiany

    c-180 amg = piyasada fakir mercedesi diye anılır. mercedes konforunu bu araçta bulamazsınız (E serisi bir mercedes i kullanırsanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız). yol tutusu ve sessizlik istediğiniz gibi olmayacaktır. çukurlarda bozuk yollarda gümbür gümbür gideceksiniz. yakıt tüketimi tavan yapacak. araç bakım fiyatları cep yakacak. trim seslerinden başınız ağrıyacak kaldırıp atasınız gelecek. boşa atıp tutmak güzel olmuyor şikayet sitelerini araştırınız. bütçeniz varsa E serisi alın beklentiniz yüksek ise C serisi hayal kırıklıgı olabilir.

    320ied= Yine piyasada anılan Bmw nin başarısız oldugu bir modeldir. aynı C serisinde oldugu gibi bmw kalitesini bu araç ile hissedemeyeceksiniz. yol tutusu mercedes e göre 1 tık eksi olacaktır. çukurlarda bozuk yollarda gümbür gümbür gideceksiniz. yakıt tüketimi tavan yapacak. araç bakım fiyatları cep yakacak. iç donanım ve parça kalitesi mercedes e göre daha kötü olacak. eriyen direksiyon ve konsol şikayetleri mevcut. yine şikayet sitelerine girip araştırınız. çok sayıda görsel mevcuttur. bütçeniz varsa 5 serisi alın beklentiniz yüksek ise 320ied hayal kırıklıgı olabilir.

    yukarıdakiler standart donanım için söylenmiştir. şimdi çıkıp ben mercedes e 195 95 15 lastik takarım yoldaki taşları hissetmem arabayı jelatinle yaplarım kapı aralarına uhu sürerim kulaklarıma pamuk tıkarım trim sesi rüzgar sesi duymam, kredi kartından öderim 716 taksit yaparım bana koymaz demeyiniz. :)

    passat ı elediğiniz için yorum yapmayacağım. bu iki araç içerisinden C serisi mi yoksa 320 mi diye sorarsanız mecburiyetten C serisi derim. en azından prestijiniz olur ;)

    Yapmayın artık bunu! Yılların klişesi hala mı konuşuluyor?
    Fakir Mercedes'i nedir Allah aşkına?
    Bahsettiğiniz aracın 1-2 yaşında ikinci elleri E serisinin 1-2 yaşında modelleri ile paralel fiyatlarda seyrediyor. Aynı şey 3 ve 5 serileri içinde geçerli. Bunun fakirlikle ilgisi yoktur. Tercih meselesidir.
    Ne C serisi ne de 3 serisi bam güm araçlar değiller. İkiside piyasada 80-110 bandında satılan tüm C segment araçlardan genel anlamda konfor, yalıtım ve performans olarak net şekilde öndeler. Bunun tartışması bile garip. Biri diğerine göre 1 db fazla ses alıyor diye sanki içerde uğultulardan konuşulmuyor gibi izlenimler paylaşılıyor.
    Konu sahibi arkadaş Civic kullanıcısı olduğunu söylemiş. C'de alsa 3'te alsa her açıdan memnuniyeti tavan yapacak bu konuda şüphem yok açıkçası.


    Evet hocam hala bu şekilde konuşuluyor.Tabiki tercih meselesi 528d yerine 116i de alabilirsiniz. anlatmak istediğim çok farklı şeyler. honda civic den 320ied yada c180 e gececek bir vatandaş bu araçlara binince otobanda uçacak basınca koltuk altından kayacak 240 ile viraja girince coca colasını yudumlayacak zannediyor. genel beklenti genel olarak bu yönde ancak gerçek hayat böyle değil. BMW dediğimiz araç örneğin M3 ile performans sunar 5 serisi ile konfor, mercedes dediğimiz araç ise slk serisi ile performans E serisi ile konfor sunmayı amaçlar. 80-110 bandında premium araç olmaz. premium dediğimiz araçlar 350 -1200 bandında satılan araçlardır. 3 serisi ve C serisi bu markaların en düşük model sedan araçlarıdır. 320 çok acayip performans gösterir kraldır dersek Z4, M3, M5 gibi araçların performanslarına söyleyecek birşey kalmaz :) M5 kral M3 lord Z4 sör ise 3 kasa ancak bakkal çırağı olabilir :) hiçbirimiz bentley, RS8, maybach, bugatti veyron araç sahibi değiliz aramızda bugatti veyronu olan varsa bir tur verirse minnettar olurum :) ancak yine bir çoğumuzda vapurda traş bıçağı satmıyoruz. Neyse konu uzadıkça uzuyor :) söylemek istediğim şu asla bu modelleri aşağılama egea ile bir tutma gibi bir yanlışım olamaz sadece bu markaların en düşük ve basit modellerinden fazla birşey beklemeyin demek istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: italiany


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: italiany

    c-180 amg = piyasada fakir mercedesi diye anılır. mercedes konforunu bu araçta bulamazsınız (E serisi bir mercedes i kullanırsanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız). yol tutusu ve sessizlik istediğiniz gibi olmayacaktır. çukurlarda bozuk yollarda gümbür gümbür gideceksiniz. yakıt tüketimi tavan yapacak. araç bakım fiyatları cep yakacak. trim seslerinden başınız ağrıyacak kaldırıp atasınız gelecek. boşa atıp tutmak güzel olmuyor şikayet sitelerini araştırınız. bütçeniz varsa E serisi alın beklentiniz yüksek ise C serisi hayal kırıklıgı olabilir.

    320ied= Yine piyasada anılan Bmw nin başarısız oldugu bir modeldir. aynı C serisinde oldugu gibi bmw kalitesini bu araç ile hissedemeyeceksiniz. yol tutusu mercedes e göre 1 tık eksi olacaktır. çukurlarda bozuk yollarda gümbür gümbür gideceksiniz. yakıt tüketimi tavan yapacak. araç bakım fiyatları cep yakacak. iç donanım ve parça kalitesi mercedes e göre daha kötü olacak. eriyen direksiyon ve konsol şikayetleri mevcut. yine şikayet sitelerine girip araştırınız. çok sayıda görsel mevcuttur. bütçeniz varsa 5 serisi alın beklentiniz yüksek ise 320ied hayal kırıklıgı olabilir.

    yukarıdakiler standart donanım için söylenmiştir. şimdi çıkıp ben mercedes e 195 95 15 lastik takarım yoldaki taşları hissetmem arabayı jelatinle yaplarım kapı aralarına uhu sürerim kulaklarıma pamuk tıkarım trim sesi rüzgar sesi duymam, kredi kartından öderim 716 taksit yaparım bana koymaz demeyiniz. :)

    passat ı elediğiniz için yorum yapmayacağım. bu iki araç içerisinden C serisi mi yoksa 320 mi diye sorarsanız mecburiyetten C serisi derim. en azından prestijiniz olur ;)

    Yapmayın artık bunu! Yılların klişesi hala mı konuşuluyor?
    Fakir Mercedes'i nedir Allah aşkına?
    Bahsettiğiniz aracın 1-2 yaşında ikinci elleri E serisinin 1-2 yaşında modelleri ile paralel fiyatlarda seyrediyor. Aynı şey 3 ve 5 serileri içinde geçerli. Bunun fakirlikle ilgisi yoktur. Tercih meselesidir.
    Ne C serisi ne de 3 serisi bam güm araçlar değiller. İkiside piyasada 80-110 bandında satılan tüm C segment araçlardan genel anlamda konfor, yalıtım ve performans olarak net şekilde öndeler. Bunun tartışması bile garip. Biri diğerine göre 1 db fazla ses alıyor diye sanki içerde uğultulardan konuşulmuyor gibi izlenimler paylaşılıyor.
    Konu sahibi arkadaş Civic kullanıcısı olduğunu söylemiş. C'de alsa 3'te alsa her açıdan memnuniyeti tavan yapacak bu konuda şüphem yok açıkçası.


    Evet hocam hala bu şekilde konuşuluyor.Tabiki tercih meselesi 528d yerine 116i de alabilirsiniz. anlatmak istediğim çok farklı şeyler. honda civic den 320ied yada c180 e gececek bir vatandaş bu araçlara binince otobanda uçacak basınca koltuk altından kayacak 240 ile viraja girince coca colasını yudumlayacak zannediyor. genel beklenti genel olarak bu yönde ancak gerçek hayat böyle değil. BMW dediğimiz araç örneğin M3 ile performans sunar 5 serisi ile konfor, mercedes dediğimiz araç ise slk serisi ile performans E serisi ile konfor sunmayı amaçlar. 80-110 bandında premium araç olmaz. premium dediğimiz araçlar 350 -1200 bandında satılan araçlardır. 3 serisi ve C serisi bu markaların en düşük model sedan araçlarıdır. 320 çok acayip performans gösterir kraldır dersek Z4, M3, M5 gibi araçların performanslarına söyleyecek birşey kalmaz :) M5 kral M3 lord Z4 sör ise 3 kasa ancak bakkal çırağı olabilir :) hiçbirimiz bentley, RS8, maybach, bugatti veyron araç sahibi değiliz aramızda bugatti veyronu olan varsa bir tur verirse minnettar olurum :) ancak yine bir çoğumuzda vapurda traş bıçağı satmıyoruz. Neyse konu uzadıkça uzuyor :) söylemek istediğim şu asla bu modelleri aşağılama egea ile bir tutma gibi bir yanlışım olamaz sadece bu markaların en düşük ve basit modellerinden fazla birşey beklemeyin demek istiyorum.

    Ciddi kavram karmasasina düşmüşsünüz.

    Oncelikle Türkiye'de yaşıyoruz M3, M5, SLS, Bentley, Ferrari araçları geçelim. Bunlar kriter disi, degerlendirme dışı. Bu araclari alacak kisiler bu forumdakilerin goruslerine zaten ihtiyac duymaz.

    Kaldi ki vergi sisteminin son darbesi ile ulkemizde 3 serisinin satislarinin en agirlastigi model 136 hp Mercedes C'ninki ise dizel 136 hp olarak kaldi.



    Az cok araba kültürü olup bir araca 100-150 bin lira verebilecek olan hic kimse standart C180'den veya 320i'den M3 performansi beklemez.

    Kaldi ki her halukarda en basit performans kriteri 0-200 suresi Civic'te yaklasik 60 sn 320'de ise 30 saniyedir. Bu da zamansal bakis acisi ile 2 kat fark demektir. Ödenen bedele gore karsiligi alinan bir farktir bu.

    Geleyim kavram karmasasina. Bmw 5 ile konfor sunar M5 ile performans sunar yanlış bi algidir. Cunku ikiside ayni aractir. 5 kasa!

    5 kasa 520i ile 170 hp ile baslar M5 ile 600 hp'lere uzanir. M5'te alsaniz 520i de alsaniz Bmw'nin E segment aracini almis olursunuz.

    M3 dediginiz arac 3 kasanin performans modelidir. En düşük sedan arac dediginiz 3 kasanin performans modelidir. 3 serisi premium degil dediginiz zaman M3 premium diyemezsiniz.

    Mercedes Slk ile performans sunmaz. Gorsel olan Amg degil gercek Amg paketleri ile sunar. A serisinde dahi Amg paketle 360hp guce ulasirsiniz. C Amg ile E Amg ile 500hp bandini asarsiniz... Slk dediğiniz arac Slk200 oldugunda otobanda 320i ed ile ancak bas eder performans anlaminda.

    Araclarin kasalari genel anlamda sabittir. Performans faktörünü belirleyen motor secenegidir. Onu da vergi sistemi ile secemez hale getirttiler. O ayri bir mesele.



    Turkiye şartlarında premium nedir ne degildir bu tartismaya girmek istemiyorum. Ancak Türkiye'de en cok bilinen ve satan Audi, Bmw, Mercedes markalari D segmentte beklentileri karsilarlar.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3.20 i ed anladığım kadarıyla işimi görecek seviyede bu yorumlardan bunu çıkarıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.20i ed M paket
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: italiany


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: italiany

    c-180 amg = piyasada fakir mercedesi diye anılır. mercedes konforunu bu araçta bulamazsınız (E serisi bir mercedes i kullanırsanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız). yol tutusu ve sessizlik istediğiniz gibi olmayacaktır. çukurlarda bozuk yollarda gümbür gümbür gideceksiniz. yakıt tüketimi tavan yapacak. araç bakım fiyatları cep yakacak. trim seslerinden başınız ağrıyacak kaldırıp atasınız gelecek. boşa atıp tutmak güzel olmuyor şikayet sitelerini araştırınız. bütçeniz varsa E serisi alın beklentiniz yüksek ise C serisi hayal kırıklıgı olabilir.

    320ied= Yine piyasada anılan Bmw nin başarısız oldugu bir modeldir. aynı C serisinde oldugu gibi bmw kalitesini bu araç ile hissedemeyeceksiniz. yol tutusu mercedes e göre 1 tık eksi olacaktır. çukurlarda bozuk yollarda gümbür gümbür gideceksiniz. yakıt tüketimi tavan yapacak. araç bakım fiyatları cep yakacak. iç donanım ve parça kalitesi mercedes e göre daha kötü olacak. eriyen direksiyon ve konsol şikayetleri mevcut. yine şikayet sitelerine girip araştırınız. çok sayıda görsel mevcuttur. bütçeniz varsa 5 serisi alın beklentiniz yüksek ise 320ied hayal kırıklıgı olabilir.

    yukarıdakiler standart donanım için söylenmiştir. şimdi çıkıp ben mercedes e 195 95 15 lastik takarım yoldaki taşları hissetmem arabayı jelatinle yaplarım kapı aralarına uhu sürerim kulaklarıma pamuk tıkarım trim sesi rüzgar sesi duymam, kredi kartından öderim 716 taksit yaparım bana koymaz demeyiniz. :)

    passat ı elediğiniz için yorum yapmayacağım. bu iki araç içerisinden C serisi mi yoksa 320 mi diye sorarsanız mecburiyetten C serisi derim. en azından prestijiniz olur ;)

    Yapmayın artık bunu! Yılların klişesi hala mı konuşuluyor?
    Fakir Mercedes'i nedir Allah aşkına?
    Bahsettiğiniz aracın 1-2 yaşında ikinci elleri E serisinin 1-2 yaşında modelleri ile paralel fiyatlarda seyrediyor. Aynı şey 3 ve 5 serileri içinde geçerli. Bunun fakirlikle ilgisi yoktur. Tercih meselesidir.
    Ne C serisi ne de 3 serisi bam güm araçlar değiller. İkiside piyasada 80-110 bandında satılan tüm C segment araçlardan genel anlamda konfor, yalıtım ve performans olarak net şekilde öndeler. Bunun tartışması bile garip. Biri diğerine göre 1 db fazla ses alıyor diye sanki içerde uğultulardan konuşulmuyor gibi izlenimler paylaşılıyor.
    Konu sahibi arkadaş Civic kullanıcısı olduğunu söylemiş. C'de alsa 3'te alsa her açıdan memnuniyeti tavan yapacak bu konuda şüphem yok açıkçası.


    Evet hocam hala bu şekilde konuşuluyor.Tabiki tercih meselesi 528d yerine 116i de alabilirsiniz. anlatmak istediğim çok farklı şeyler. honda civic den 320ied yada c180 e gececek bir vatandaş bu araçlara binince otobanda uçacak basınca koltuk altından kayacak 240 ile viraja girince coca colasını yudumlayacak zannediyor. genel beklenti genel olarak bu yönde ancak gerçek hayat böyle değil. BMW dediğimiz araç örneğin M3 ile performans sunar 5 serisi ile konfor, mercedes dediğimiz araç ise slk serisi ile performans E serisi ile konfor sunmayı amaçlar. 80-110 bandında premium araç olmaz. premium dediğimiz araçlar 350 -1200 bandında satılan araçlardır. 3 serisi ve C serisi bu markaların en düşük model sedan araçlarıdır. 320 çok acayip performans gösterir kraldır dersek Z4, M3, M5 gibi araçların performanslarına söyleyecek birşey kalmaz :) M5 kral M3 lord Z4 sör ise 3 kasa ancak bakkal çırağı olabilir :) hiçbirimiz bentley, RS8, maybach, bugatti veyron araç sahibi değiliz aramızda bugatti veyronu olan varsa bir tur verirse minnettar olurum :) ancak yine bir çoğumuzda vapurda traş bıçağı satmıyoruz. Neyse konu uzadıkça uzuyor :) söylemek istediğim şu asla bu modelleri aşağılama egea ile bir tutma gibi bir yanlışım olamaz sadece bu markaların en düşük ve basit modellerinden fazla birşey beklemeyin demek istiyorum.

    Ciddi kavram karmasasina düşmüşsünüz.

    Oncelikle Türkiye'de yaşıyoruz M3, M5, SLS, Bentley, Ferrari araçları geçelim. Bunlar kriter disi, degerlendirme dışı. Bu araclari alacak kisiler bu forumdakilerin goruslerine zaten ihtiyac duymaz.

    Kaldi ki vergi sisteminin son darbesi ile ulkemizde 3 serisinin satislarinin en agirlastigi model 136 hp Mercedes C'ninki ise dizel 136 hp olarak kaldi.



    Az cok araba kültürü olup bir araca 100-150 bin lira verebilecek olan hic kimse standart C180'den veya 320i'den M3 performansi beklemez.

    Kaldi ki her halukarda en basit performans kriteri 0-200 suresi Civic'te yaklasik 60 sn 320'de ise 30 saniyedir. Bu da zamansal bakis acisi ile 2 kat fark demektir. Ödenen bedele gore karsiligi alinan bir farktir bu.

    Geleyim kavram karmasasina. Bmw 5 ile konfor sunar M5 ile performans sunar yanlış bi algidir. Cunku ikiside ayni aractir. 5 kasa!

    5 kasa 520i ile 170 hp ile baslar M5 ile 600 hp'lere uzanir. M5'te alsaniz 520i de alsaniz Bmw'nin E segment aracini almis olursunuz.

    M3 dediginiz arac 3 kasanin performans modelidir. En düşük sedan arac dediginiz 3 kasanin performans modelidir. 3 serisi premium degil dediginiz zaman M3 premium diyemezsiniz.

    Mercedes Slk ile performans sunmaz. Gorsel olan Amg degil gercek Amg paketleri ile sunar. A serisinde dahi Amg paketle 360hp guce ulasirsiniz. C Amg ile E Amg ile 500hp bandini asarsiniz... Slk dediğiniz arac Slk200 oldugunda otobanda 320i ed ile ancak bas eder performans anlaminda.

    Araclarin kasalari genel anlamda sabittir. Performans faktörünü belirleyen motor secenegidir. Onu da vergi sistemi ile secemez hale getirttiler. O ayri bir mesele.



    Turkiye şartlarında premium nedir ne degildir bu tartismaya girmek istemiyorum. Ancak Türkiye'de en cok bilinen ve satan Audi, Bmw, Mercedes markalari D segmentte beklentileri karsilarlar.





    Hocam M5 ve M3 e performans aracı değil mi dediniz :) ayrıca M3 3 serisi değil M serisidir. M5 e binen bmw 520 ye binmiş gibi hissetmez. Sıfır olarak alınan 2012 model M3 araç 1 sene kadar garajımın misafiri oldu aradaki farkı çok iyi biliyorum. türkiye şartları günümüz şartları diyorsunuz şimdi o şartları tartışmak manasız olacak bu yüzden es geçiyorum. Madem bu forumun kullanıcıları öyle M3 M5 ferrari porsche 911 carrera dan anlamaz ozaman bu muhabbeti cok uzatmamak gerek. Evet size katılıyorum linea, egea, accent 308 gibi araçların yanında 320ied c180 kraldır. 5 kasa, E serisi, a6 vb modeller kapsam dışıdır bizim için hayaldir uber premiumdur supercars dır ulaşılamaz.




  • M3 ve M5'e hangi cümlede performans araci degil demisim?

    Simdi M3 ve M5'in ne kadar detayinin bildigimden veya bu araclara en basindan beri olan ilgimi burda aciklamam mumkun degil. Ancak en basitinden bundan 6 sene önce actigim konularin linkini verebilirim.https://forum.donanimhaber.com/2012-m5-en-gercekci-render-fotograflari-ve-nurburgring-videosuyla--45806605#45807015

    https://forum.donanimhaber.com/f10-bmw-m5-pistte-sinirlarini-zorluyor--49546787#49546787

    https://forum.donanimhaber.com/f10-bmw-m5-resmi-olarak-duyuruldu-m5-liftte-teknik-detaylar--49940121

    ...



    Konu otomobiller teknik detaylar, super sporlar ise saselerinin burulma direnclerine kadar konuşabilir detaya inebiliriz. Ancak burasi arac tercih bölümü ve konuyu acan kisi muhtemelen aracinim uzerine 50-70 bin lira para ekleyip Turkiye şartlarında bi araba tercih etmek istiyor. Bu adama 320i de gidiyor mu canım M3 varken denmez. Olmadi Carrera'dan 911'den bahsedilip, Avantador'un monokok sasi detayina inilmez.

    5 kasa E kasa veya A6 ikinci el soz konusu oldugu surece 3 ve C serisi ile kiyaslanip ayni yas ayni fiyat bile olsalar tercih edilmeyebilir.

    Sahsen bende mevcut yaşımda dahi E, 5 veya A6 araclarin hiç birini D segment modellerine tercih etmem.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    M3 ve M5'e hangi cümlede performans araci degil demisim?

    Simdi M3 ve M5'in ne kadar detayinin bildigimden veya bu araclara en basindan beri olan ilgimi burda aciklamam mumkun degil. Ancak en basitinden bundan 6 sene önce actigim konularin linkini verebilirim.https://forum.donanimhaber.com/2012-m5-en-gercekci-render-fotograflari-ve-nurburgring-videosuyla--45806605#45807015

    https://forum.donanimhaber.com/f10-bmw-m5-pistte-sinirlarini-zorluyor--49546787#49546787

    https://forum.donanimhaber.com/f10-bmw-m5-resmi-olarak-duyuruldu-m5-liftte-teknik-detaylar--49940121

    ...



    Konu otomobiller teknik detaylar, super sporlar ise saselerinin burulma direnclerine kadar konuşabilir detaya inebiliriz. Ancak burasi arac tercih bölümü ve konuyu acan kisi muhtemelen aracinim uzerine 50-70 bin lira para ekleyip Turkiye şartlarında bi araba tercih etmek istiyor. Bu adama 320i de gidiyor mu canım M3 varken denmez. Olmadi Carrera'dan 911'den bahsedilip, Avantador'un monokok sasi detayina inilmez.

    5 kasa E kasa veya A6 ikinci el soz konusu oldugu surece 3 ve C serisi ile kiyaslanip ayni yas ayni fiyat bile olsalar tercih edilmeyebilir.

    Sahsen bende mevcut yaşımda dahi E, 5 veya A6 araclarin hiç birini D segment modellerine tercih etmem.



    aynen öyle hocam bu tartısmaların yapılacağı yer burası değil 3 serisi ve M serisi aynıdır diyorsanız baska bir konuda tartısalım :) . şimdi başa dönüyorum :) bmw 320ied ve c180 bu markaların en düşük model sedan araçlarıdır çok fazla birşey beklenmemesi gerekir. ancak honda civic kullanıcısı iseniz bu araçlar sizi hondaya göre tatmin eder. :)




  • 3 serisi suankinden 2 nesil once E46 kasa kodu ile uretildi.

    Ayni nesil M3 modeli E46 M3'tur.

    E90 bir sonraki nesil 3 serisi sedan kasa kodudur M3 modeli E90 M3 diye gecer. Coupe olan 3 serisinin kasa kodu E92'dir. Coupe M3 E92 M3 olarak gecer. Bahsettigim durum bu. Motor sanziman yurur aksam farklari tabiki olacak. Bunu ozellikle soylemeye gerek var mi?

    Tatmin meselesine geleceksek Egea, Accent, Linea gibi araclardan sonra Golf, A3, Jetta, Corolla, Passat, Avensis... gibi modellerde tatmin eder.
  • aynen ben civicten inip c-180 veya 320 i ed ye bindiğimde ne kadar tatmin olurum veya 140 a kadar bu 2 araç haricinde beni 2. el ve bakım yakıt performan konfor yönünden tatmin edecek araç varsa onuda bilmek isterim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    passat ancak genişliğiyle bunlara rakip olabilir. c 180 var biraderde biraz dar ve basık. arkadaşta var bmw 3 serisinin tavanı daha ferah. ben alacak olsam şahsen bu sebeple bmw alırdım. passat düşünmezdim. ya bmw ya mercedes. düşünülecek bişey yok bunun dışında...

    Passat in ici daha mi genis?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • supremum kullanıcısına yanıt
    sen olaya daha farklı bi boyut kattın hocam 5 ve e serisi ayrıca a6 bunlarada baktım en şekillisi 5 serisi onunda ikinci eline bakıyorum. ben bu fiyatlara 3 serisinin fullünü 2015 modelini veya 2016 sını alabiliyorum ama bu araçların 2011 çok zorlasan hasar kayıtlı 2012 sine gücüm yetiyor.o zaman aklıma aynı paraya eski modelmi 100000 e gelmiş km araçmı yoksa temiz 2015 model 30 bin km ye kadar arabamı almak mantıklı bunu tartışmak lazım.yoksa hepsine emin olun bakıyorum heleki audi a6 ya 130 k para verip koltuğumu elimle kaldırararak arayacaksam sadece dışardan audi a6 ya biniyor derler ben mutlu olmam bundan.ayrıca insanlar temiz ve gerçekten dolu arabasına piyasanın bu e segmenti için 10-15 k fazla fiyat istiyolar o bakımdan ben civic ten inip d segmentine çıkmam mantıklı geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    passat ancak genişliğiyle bunlara rakip olabilir. c 180 var biraderde biraz dar ve basık. arkadaşta var bmw 3 serisinin tavanı daha ferah. ben alacak olsam şahsen bu sebeple bmw alırdım. passat düşünmezdim. ya bmw ya mercedes. düşünülecek bişey yok bunun dışında...

    Passat in ici daha mi genis?

    c180 bana çok dar ve basık geldi. 3 serisi ise ferah geldi. passat da genişlik olarak fena değil c 180'den daha iyi gibi. ya da bana öyle gelmiş olabilir. rakamları bilmiyorum.
  • Ya Allah aşkına BMW ve Mercedesin yanına üçünçü bir seçenekmiş gibi folkfagen'i koymayın artık. Adamlar dünyada bozulan imajlarını düzeltmeyle ekonomik zorlukları atlatmaya çalışırken bizim milletimiz BMW Mercedes ile karşılaştırıyor. Ne yiyorsunuz ne içiyorsunuz anlamıyorum. Folkfagen'i gidin reno pejo fiat nissan toyota ford opel gibi gibi markalarla yarıştırın. O marka o segment için üretim yapıyor. Mecedes'le BMW ile kapışacak olan markaları var zaten adamların Porsche Audi. Folkfagen bu segmentin yarışcısı olmasaydı audi ve porsche markasını bitirir kendi markasını kullanırdı.
  • genişlik konusunda konuda belirtilen bu 3 araç içerisinden en geniş ve ferah olanı passat tır. daha geniş isterseniz superb uygun olur. c serisi ve 3 serisi passat ve superb ye göre daha dar ve basıktır aynı zamanda bagaj hacimleride baya ufak. c180 400, 320ied 480 ve passat 590 litre hacime sahiptir. geniş bir araç arıyorsanız c180 iyi bir tercih olmayacaktır, passatı da elemiştiniz bmw hayırlı olsun :)
  • sessizlik,konfor,kalite,performans,teknoloji ama ufak iç hacim ... c180

    sportif sürüş,kalite,geniş iç hacim,daha iyi performans ama az konfor ve az aksesuar ... 320i

    sessizlik,konfor,en geniş iç hacim,bol aksesuar ama vasat performans,daha düşük prestij ... passat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 3 Ocak 2017; 14:18:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    sessizlik,konfor,kalite,performans,teknoloji ama ufak iç hacim ... c180

    sportif sürüş,kalite,geniş iç hacim,daha iyi performans ama az konfor ve az aksesuar ... 320i

    sessizlik,konfor,en geniş iç hacim,bol aksesuar ama vasat performans,daha düşük prestij ... passat

    Passat ve F30 u gayet uzun süreler kendi araçlarım olarak kullandım.



    Konfordan kastınız, kıstasınız, parametrediniz nedir?

    Passatı, 320i den konforlu yapan şey nedir size göre?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 3 Ocak 2017; 14:20:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    sessizlik,konfor,kalite,performans,teknoloji ama ufak iç hacim ... c180

    sportif sürüş,kalite,geniş iç hacim,daha iyi performans ama az konfor ve az aksesuar ... 320i

    sessizlik,konfor,en geniş iç hacim,bol aksesuar ama vasat performans,daha düşük prestij ... passat

    Passat ve F30 u gayet uzun süreler kendi araçlarım olarak kullandım.



    Konfordan kastınız, kıstasınız, parametrediniz nedir?

    Passatı, 320i den konforlu yapan şey nedir size göre?

    daha yumuşak yürüyen aksam.bmw daha diri daha iyi yol tutan bir araç.passat ise daha yumuşak daha az tümsekleri hissettiren ama bundan dolayı yan rüzgar ve yön değişimlerinde daha zayıf yol tutuyor.bmw bunun yanında runflat lastikten de sertleşiyor tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 3 Ocak 2017; 14:33:55 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.