Şimdi Ara

Bizdeuygun.com daki Ritzy Servisi bilen var mı? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
4
Favori
13.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Janjan kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ,

    Servis genel merkezimiz İstanbul'da bulunmaktadır.
    Anlaşmalı kargomuz MNG ile cihazınızı Türkiye içi her noktadan ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

    Bilgilerinize sunarız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ritzy Teknik Servis

    Merhabalar ,

    Servis genel merkezimiz İstanbul'da bulunmaktadır.
    Anlaşmalı kargomuz MNG ile cihazınızı Türkiye içi her noktadan ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

    Bilgilerinize sunarız

    Kargoda hem gidiş hem dönüşü siz mi ödüyorsunuz?

    Cihazlara root attığımızda garanti dışı kalıyor mu?
  • Arkadaslar selam,
    Ritzy yeni kuruldu daha once kapanan farkli isimle acilan firma degil yanlis anlasilmasin.
    Her yeni acilan firma gibi bizde kendimizi size anlatmaya calistik uzun yazmamizin sebebi budur. Guven olusturmamiz icin tabiki zamana ihtiyacimiz var.
    Aranizda uzman olan arkadaslar var tecrubeleriyle burada hepimize isik tutuyor. Sizlerden musait olan varsa servisimize ziyarete gelip yerinde gorerek yorumlarini paylasabilir ne dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JUSTALP

    Haklısın. Durum çok mantıksız. Ben bunda tamamen (her ne kadar inkar etselerde) ithalatçı baskısı oldugunu dusunuyorum. Bu servislerde hakediş diye bir mevzu var mesela bir örnek....En son titreşimi bozuldu. Servise bıraktım yine arıza bulunamadı dendi bir gün sonra serviste çalışan bir arkadaşımı gördüm telefonumu kendisinin yaptığını ve titreşimin değiştirildiğini fakat cihazın 3 ay içinde tekrar gelmesinden ötürü teknisyenin hakediş alamayacağından böyle yaptıklarını belirtti.


    şimdi bu telefonların ağzı gözü çizik vuruk olduğunda ithalatcı firma hakedişi bu telefona mı vereceğim diyor olabilir. Bunu ekmen servisten mühendis başı serhat da söylemişti sorun olmadan değiştirirsek hakediş alamayız diye o yüzden telefonumu 1 tamir oldu 1 sorun yok deyip gönderdiler. Aslında sorun samsung da yada diğer üretcilerde çünkü konuşma sırasında kapanıp açılmayan ekran sorunum ana kart değiştikten sonra da tekrar etti komple ekranı değiştirdiklerinde de tekrar etti ve sonra bi oldu bi olmadı. Demek ki yazılımda bir sorun vardı yada sensörü bozan yazılımdı. Bunu kimsenin araştırmaması da ilginç.

    Bu durumda aslında cesur bir firma bütün pazarı ele geçirebilir.

    Bu arada bi ilginç anekdot size KLİKSA SABANCININ MALI KLIKSA ITHALATCI GARANTISI VERIYOR VE KIMINLE CALISTIGINI ACIKLAMIYOR
    Sayın Şimşek,

    Kliksa.com’ a gösterdiğiniz ilgili için teşekkür ederiz.

    İlgilenmiş olduğunuz ürün 2 yıl ithalatçı firma garantisi altında olmaktadır. İthalatçı firmaya ait bilgiler ürün beraberinde tarafınıza ulaşan garanti belgesinde mevcut olmaktadır.

    Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,

    Kliksa.com


    kliksa olarak fonotel garantili değil mi telefonlar dün aldığım lg g3 cihaz için alan kişiler garantinin FONOTEL olduğunu söylediler ben mi yanlış biliyorum




  • Darbe ve sıvı teması konusu özellikle paralel ithalat servislerinin müşteriyi yolmak için kullandıkları bir kılıf. Mobil elde taşınan bir cihazda tabi ufak tefek çizik ve göçükler olacaktır. Kronik arızaları bile darbeye maruz kaldı diye yapmıyorlar. ama nasılsa paralel ithalat olmayan servisler nedense çizikli göçüklü ürünleri de garanti dahilinde tamir ediyorlar. Benim başıma lg g2 nin kronik sorunu olan ekran kayması arızasında aynısı oluştu delta servis ürün darbeye maruz kalmış garanti dışı ama müşteri memnuniyeti adına bir kereye mahsus yaptık!!! notu ile cihazı geri yolladılar. tabi külliyen yalan yapılan bir şey yok. Şu anda tüketici hakem heyetine başvurdum bilirkişi incelemesi istedim. Onun için Paralel ithalat ürün alırken çok çok iyi düşünün. mobil bir cihaz illa ki çizilecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prydzsnare

    Konuda ismi gecen sirket icin degil, genel olarak servisler hakkinda dusuncem sudur.

    Ufak vurugu cizigi olan telefonu garanti disi sayip ucret istemek yeni moda oldu. Bu bazi sirketlerin kolaya kacmasidir. Sizin cihazinizin kenarindaki cizikle, cercevesindeki asinma ile basvurdugunuz sorunu tamamen alakasiz olabilir. Ama bunda darbe var bakmayiz bakarsakta garanti disi kalir,fiyati bu demek garantisiz hizmet saglamakla ayni seydir.
    Aldigimiz telefonlara yarin obur gun sikinti olur garanti kabul etmez diye "da vinci eseri" muamelesi mi gosterelim? Yoksa kutudan hic cikarmayip dolabami kaldiralim?

    Online urune siparis verdin ekran kirik gelmis, iphone gibi degil diger markalar direk degisim vermiyorlar, dogru servise diyorlar. Servise gitti cevap su mu olacak: Cihazda kirik var bakmayizve degistirmeyiz!!
    Boyle bir cozum yolu olabilirmi !!

    Kasko sirketleri araca bir sey olursa yaptiririz garantisi veripte arac kaza yaptimi bunda cizik vuruk var yaptirmayizmi diyorlar !! Bu durumda telefonda neden boyle bir muamele goruyor tuketici?

    O zaman yeni moda bu olduysa cihazlarimiz garantisiz sayilsin hatta satin alinirken su sorulsun garantili cihaz istiyorsan fiyat su garantisizse 100 tl daha dusuk.. Ben servislerden bu haksiz bir tutusu goren insanlarin garantisiz alacaklarina eminim.

    Dedigim gibi bu haksiz bir sekilde herkesi her cihazi bir tutmadir. Kimisinin cihazi 20 kere yere duser sert zemine duser kilcal cizik dahi olusmaz ama o dusmeden sorun cikar. Garanti ne yapar : Bunda cizik vuruk yok tamir edeyim der !!
    Ama sizin cihaziniz cebinizdeki anahtardan veya tirnaktan dahi asinmis olabilir ve sorununuz bundan tamamen alakasiz olabilir. Ama gonderdiginiz cihaz sorununa bakilmadan bunda cizik vuruk var denilip geri doner!!

    O zaman servis hizmeti ekstra olarak sunulsun musteriye. Nasilsa her kosulda garanti disi kalan cihazlarimizi alirken garantili sayilmasi icin gereken parayi odemeyelim.


    prydzsnare bu arkadaşın yorumuna cevap yazarsaniz guven konusunda adım kat etmiş olursunuz. Tabi insanları tatmin edici bir yorum gelirse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ritzy Teknik Servis

    Arkadaslar selam,
    Ritzy yeni kuruldu daha once kapanan farkli isimle acilan firma degil yanlis anlasilmasin.
    Her yeni acilan firma gibi bizde kendimizi size anlatmaya calistik uzun yazmamizin sebebi budur. Guven olusturmamiz icin tabiki zamana ihtiyacimiz var.
    Aranizda uzman olan arkadaslar var tecrubeleriyle burada hepimize isik tutuyor. Sizlerden musait olan varsa servisimize ziyarete gelip yerinde gorerek yorumlarini paylasabilir ne dersiniz

    Yanlış anlaşılmasın.

    Belirli bir bütcem var. Zaten paralel alabileceğim. Sizin buradaki yazılarınız benim tercih etmemde vesile oldu.
    2 adet G2 alacağım abimle inşallah kapınızı çalmak zorunda kalmayız. S2 den geçiş yapacağız iki telefonumuzda çiziksiz bir kere servis yüzü görmediler.
    Bunlarda aynı olur inşallah.




  • Tercihinize vesile olduğumuza çok memnun olduk, paylaşımınız için teşekkür ederiz. Seçtiğiniz cihaz çok tercih edilen bir model, sorunsuz kullanmanızı diler, servis ihtiyacı duyduğunuzda sizlere her zaman yardımcı olacağımızı bilmenizi isteriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ritzy garantili lg g3 ü bizdeuygundan satın aldım ama hala kasa çatlarmı diye şüphelerim var telefonu almadan servislerinide inceledim delta servis in 10000 üzerinde şikayetini gördüm bu servileri türkiyede denetleyen bir kurum olmadığıda ortaya çıktı . RİTZY servis in işini ciddiye alırsa dünya çapında bir marka olur çünki biliyoruzki sirkecide telefon sektöründe olan firmalar dünyanın her yerinden spot ürünleri alıp türkiye pazarına sürüyorlar.RİTZY başarılar
  • Merhaba,

    Kurumsal anlayışımız ve müşteri memnuniyetini en ön planda tutma prensibimiz sizler sayesinde dahada üst seviyelere ulaşacaktır.
    Ritzy Teknik Servisi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Ritzy Teknik Servis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ritzy Teknik Servis

    Merhaba,

    Kurumsal anlayışımız ve müşteri memnuniyetini en ön planda tutma prensibimiz sizler sayesinde dahada üst seviyelere ulaşacaktır.
    Ritzy Teknik Servisi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Ritzy Teknik Servis

    Lg G2 ve G3 modelin oluşan kronik sorunlarda ekran sararması kasa çatlaması gibi durumlarda par.a değişimi yada ürün değişimi yapıyormusunuz ? Yoksa sizde diğer paralel ithalat garantisi veren firmalar gibi kullanıcı hatası diyip ücret çıkarıyorumusunuz ?
  • Merhaba ,

    Cihazınızdaki arızanın kontrol edilebilmesi için öncelikle cihazın servise gelmesi gerekmektedir.Net bir arıza tespiti mutlaka laboratuvar ortamında sağlanmalıdır.Yapılan tespite göre değişime uygun görülen cihazların , değişimi sağlanmaktadır.
    Bilgilerinize sunarız
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykut97 -- 1 Temmuz 2015; 11:26:52 >
  • Konu hortlayacak ama yazmadan edemedim.

    Ha paralel almisin, ha pasaport kayitli.

    Yari fiyatina olursa alirim paralel ithalat.

    Dogubank senelerce somurdu,bu da yeni yontem.

    3 kurus fazla ver distributor garantili al,garantinin dolmasina 1 ay kala bile ust model sifir telefon verebiliyorlar.Paralel ithalat g3 un klasik kasa catlagina bile garanti vermiyor.Cunku spot ithalatci.Birde ilanlarda Resmi İthalatci Firma deyip insanlari sanki distribitor firma urunu gibi aldatiyorlar.Yazsana yan ithalat,spot ithalat,paralel ithalat diye.Almayin kardesim 100,200 fazla verin yoksa dusuk model alin.Yoksa aglarsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ,

    Ritzy Teknik Servis olarak , üretici ve distribütör firmaların kronik olarak kabul ettiği hataları , bizlerde garanti kapsamında işleme almaktayız.
    Bahsi geçen LG G3 modelinde kasa çatlağı oluşan durumlarında , servis garantisi altında kasa değişimi gerçekleştirmekteyiz.
    Dilediğiniz zaman 0850 8001896 numaralı call center imiz üzerinden bilgi alabilir veya numaranızı bizimle paylaşırsanız sizlerle bağlantı kurabiliriz.

    Ritzy Teknik Servis
  • Merhaba;

    Ritzy teknik servis olarak eski bir firmanın isminin değişimi söz konusu değildir.Ritzy teknik servis olarak yeni bir firmayız.20 yıllık bir tecrübe ile kurulmuştur. Firmamız çalışanları 20 yıldır bu sektörün içinde olan ve tamamen müşteri memnuniyeti için çalışan bir ekibimiz bulunmaktadır.En kısa sürede arıza ve sorunlarınızı çözümleyerek müşterilerimizi mağdur etmeden ve memnun ederek çözümlemek için çalışmaktayız.

    Teşekkürler

    İyi günler
  • bizdeuygun.com'dan aldığım LG G2 32GB telefonun ekranında sararma sorunu oldu. Endişe ile Ritzy Teknik Servis'e yolladım. Bir kaç gün içinde ekranı değiştirilip yollandı. Sorun çözülmüştü. Ancak aradan bir kaç ay geçmeden aynı yerde tekrar sararma oldu. Şimdi telefon yeniden Ritzy'de. 'Armudun sapı var, üzümün çöpü.' deyip telefonu garanti dışı bırakmalarından ya da ekranı değiştirip birk aç ay sonra ekran yeniden sarardığında artık garanti süresi de bittiği için bana bile bile lades yaparlar mı diye endişe duyuyorum. Bir başka başlıkta (http://forum.donanimhaber.com/m_110728782/tm.htm) telefonun bir aydır serviste beklediğini görünce telefonsuz acaba bir ay nasıl dayanacağımı düşünmeye başladım. Burada mesajlara cevap yazdıklarını görünce umutlandım. Bakalım benim telefonun akıbeti ne olacak...

    Keşke LG G2 almadan önce daha iyi araştırsaymışım. Uğraştığımız şeylere bak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Çepni

    bizdeuygun.com'dan aldığım LG G2 32GB telefonun ekranında sararma sorunu oldu. Endişe ile Ritzy Teknik Servis'e yolladım. Bir kaç gün içinde ekranı değiştirilip yollandı. Sorun çözülmüştü. Ancak aradan bir kaç ay geçmeden aynı yerde tekrar sararma oldu. Şimdi telefon yeniden Ritzy'de. 'Armudun sapı var, üzümün çöpü.' deyip telefonu garanti dışı bırakmalarından ya da ekranı değiştirip birk aç ay sonra ekran yeniden sarardığında artık garanti süresi de bittiği için bana bile bile lades yaparlar mı diye endişe duyuyorum. Bir başka başlıkta (http://forum.donanimhaber.com/m_110728782/tm.htm) telefonun bir aydır serviste beklediğini görünce telefonsuz acaba bir ay nasıl dayanacağımı düşünmeye başladım. Burada mesajlara cevap yazdıklarını görünce umutlandım. Bakalım benim telefonun akıbeti ne olacak...

    Keşke LG G2 almadan önce daha iyi araştırsaymışım. Uğraştığımız şeylere bak.

    SERVİS DURUMU : PARÇA BEKLİYOR

    Az önce servis durumu "parça bekliyor" biçimine döndü. Anlaşılan ekranı ikinci kere değiştirip 2 ay sonraki sararma için gün saymaya başlayacağız. Ne yapalım, çekeceğimiz varmış.




  • GELİŞ TARİHİ : 08.12.2015 14:49:22
    MARKA - MODEL : LG G2 D802
    GARANTİ BİLGİSİ : GARANTİLİ
    ARIZA BİLGİSİ : SAG UST KÖŞEDE OLUSAN SARI LEKE DEVAM ETMEKTEDİR.
    YAPILAN İŞLEM : ARIZALI OLAN PARÇALAR DEĞİŞTİRİLDİ GENEL BAKIM YAPILDI
    SERVİS DURUMU : TAMAMLANDI
    TESLİM TARİHİ : 11.12.2015

    Şu an ürünün kargoda olduğunu tahmin ediyorum. Bir hafta alıyor süreç. İstanbul dışından kargolamayla olunca normal. Hızlı çalıştıkları söylenebilir.

    Yine parça değişimi yapılmış oldu. İki ay sonra yine sararma olacak mı yine 1 hafta telefonsuz kalacak mıyım bakıp göreceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Çepni

    GELİŞ TARİHİ : 08.12.2015 14:49:22
    MARKA - MODEL : LG G2 D802
    GARANTİ BİLGİSİ : GARANTİLİ
    ARIZA BİLGİSİ : SAG UST KÖŞEDE OLUSAN SARI LEKE DEVAM ETMEKTEDİR.
    YAPILAN İŞLEM : ARIZALI OLAN PARÇALAR DEĞİŞTİRİLDİ GENEL BAKIM YAPILDI
    SERVİS DURUMU : TAMAMLANDI
    TESLİM TARİHİ : 11.12.2015

    Şu an ürünün kargoda olduğunu tahmin ediyorum. Bir hafta alıyor süreç. İstanbul dışından kargolamayla olunca normal. Hızlı çalıştıkları söylenebilir.

    Yine parça değişimi yapılmış oldu. İki ay sonra yine sararma olacak mı yine 1 hafta telefonsuz kalacak mıyım bakıp göreceğiz.

    Gecmiş olsun hocam. Acaba paralel ithalat teller nasıldır diye arastırırken denk geldim. Acıkcası yorumları görünce bu işten soğudum gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.