Şimdi Ara

Bizdeuygun.com'dan Ritzy Garantili Telefon ALMAYIN!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 6 ay önce bizdeuygun.com dan aldığım ve alırken ısrarla serisini sorup kasa çatlağı olup olmadığını sorduğum ve bunlar yeni seri kasa çatlağı olmaz cevabını aldığım LG G3 telefonumda 2 yerden çatlama oldu. Arka kapakta gacırdamalar ve aşırı ısınmalar da mevcuttu. Ritzy servise gönderdim 1 ay sonunda telefonu tamir edip gönderdiler. Servis kağıdında ekran değiştirildi genel bakım yapıldı yazıyor. Ekran??? Çerçeveyi değiştirmişler o tamam. FAKAT telefonu açıp ekranına dokunduğumda bir de ne göreyim? Ekrana her bastırmamda ekranın çoğu yerinde olmak üzere belirli yerlerde dalgalanma oluyor. Hani ekrana parmağınızla sertçe basarsınız da renkler dalgalanır ya aynısı çok hafif basınca bile oluyor göndermeden önce böyle değildi. Kanunen hakkım olduğunu belirtip değişim istediğimi söylemiştim servise, hanımefendinin verdiği cevap ise " değişim yapılırsa yapalaaar zateen". Siz siz olun orijinal türkiye garantili ürünler alın. Benim gibi böyle hakem heyetiydi servisiydi uğraşmayın...


    ÇOK ÖNEMLİ GÜNCELLEME: Ahizeden ses gelmiyor onu da bozmuşlar.
    ÇOK ÇOK ÖNEMLİ GÜNCELLEME: Ahizeden ses gelmiyor bari kulaklık takıp konuşayım dedim o da ne? Telefonun kulaklık girişi yok! Kulaklığın ucunu telefona soktuğumda boşluğa gitti, delikten baktım, parçayı takmamışlar, telefonun içindeki ışıklar görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7416DD784 -- 5 Ekim 2015; 21:12:56 >







  • Paralel ithalat alacaksanız Kliksa, Hepsiburada gibi sitelerden almakta fayda var.Telefonda sorun çıkınca bu firmalar müşterinin arkasında oluyorlar..
  • Son durum nedir?
  • fırat.ç. kullanıcısına yanıt
    Telefonu gonderdikten sonra kusurlarini gizleyerek onarip geri gonderdiler. Servis kagidinda sorun bulunamadi yaziyor. Simdi de yakinlik sensoru bozuldu telefonun arama yaparken kulagima goturunce ekran kapaniyor bir daha acilmiyor arama bitene kadar. Lanet olsun boyle servise boyle teknisyene. Tuketici hakem heyetine basvuracagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TallMan

    Telefonu gonderdikten sonra kusurlarini gizleyerek onarip geri gonderdiler. Servis kagidinda sorun bulunamadi yaziyor. Simdi de yakinlik sensoru bozuldu telefonun arama yaparken kulagima goturunce ekran kapaniyor bir daha acilmiyor arama bitene kadar. Lanet olsun boyle servise boyle teknisyene. Tuketici hakem heyetine basvuracagim

    Gecmis olsun. Bende de ayni yerden alinma ayni garantili iki g3 var. Ikisinde de catlak olustu. Gonderecektim ama bu konudan sonra vazgectim. Buraya uye elemanlari vardi. Bakalim o ne diyor bu ise?

    @Ritzy Teknik Servis

    Neden alti ustu bir kasa degismesi gerekirken bu hale getirdiniz cihazi? Serviscilik anlayisiniz bu mu? Ritzy garantili alacaklara engel oluyorum haberiniz ola.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgilendirme için teşekkürler. Umarım kısa süre içerisinde sorununuz çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasinedu -- 18 Ocak 2016; 3:30:58 >
  • yasinedu kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Artık orayla hiç diyaloğa girmeden Tüketici Hakem Heyetiyle görüşeceğim. Bu kadar yüzsüzlüğün üzerine artık ne yapsam nafile.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SAMSUNG BAYİSİNDEN TELEFON ALMAK
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TallMan

    Teşekkür ederim. Artık orayla hiç diyaloğa girmeden Tüketici Hakem Heyetiyle görüşeceğim. Bu kadar yüzsüzlüğün üzerine artık ne yapsam nafile.

    üstad son durum nedir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • paralel ithalat sonuçda eğer ha normal garanti olsa ne olacak firma ilgilenmedikten sonra bugün hangi firmaya gönderirsen gönder sorun çıkartıyor çok az firma malına sahip çıkıyor.
  • SelimBoyali kullanıcısına yanıt
    Telefonu tüketici hakem heyetine verdim ve 2 ay sonra yani geçen hafta teslim aldım. Tebligatla karar evime gelecek ona göre iade işlemi için aldığım yere göndereceğim. Telefonun hem servis kağıtlarındaki sorunlar mevcutken hem de sensörü bozuk hakem heyetine verdiğimden kararın red çıkacağını sanmıyorum. Şimdilik telefonu arızalı biçimde kullanıyorum.
  • oguzhanaras00 O kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Bundan önce de yeni çıktığı sıralar 2000 lira verip Z2 almıştım. Onda da kasa açıklığı kronik sorunu vardı. Dert etmedim ama zamanla oradan esneme gacırdama yapınca su geçirir korkusuyla servise verdim ayrıca hoparlörün cızırtı yapması sesimin karşıya iyi gitmemesi sorunları da vardı. Teleservice'den de saçma bir hizmet alınca hakem heyetine başvurtduk ve 4 defa göndermemiz gerektiğini söylediler. Kasa açıklığından gönderdik yazılım sıfırlayıp geri verdiler. 4.de artık yeni telefon verdiler ama onun da ekranında 7 tane ölü piksel vardı. Sonrasında onu da iade ettik. Ama ülkedeki neredeyse tüm servisler hakem heyetine gitmeden sorunu çözüme ulaştırmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TallMan

    Telefonu tüketici hakem heyetine verdim ve 2 ay sonra yani geçen hafta teslim aldım. Tebligatla karar evime gelecek ona göre iade işlemi için aldığım yere göndereceğim. Telefonun hem servis kağıtlarındaki sorunlar mevcutken hem de sensörü bozuk hakem heyetine verdiğimden kararın red çıkacağını sanmıyorum. Şimdilik telefonu arızalı biçimde kullanıyorum.

    hocam anlamadığım onlar nerden bilicekler telefonda bu hataların olduğunu? atıyorum mikrofon hala bozuk, telefonu da vermeniz gerekmezmiydi?
  • SelimBoyali kullanıcısına yanıt
    Telefon 2 ay orada kaldı incelendi zaten.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.