Bildirim
Bizden de hypermiler olurmu dedik, olmuş mu? (2. Denemede sonuçlandı) (5. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
Otopark. com sitesinin forumlarınada yazmalısın. Sennin gibi hypermillerlar lazım bize. -
quote:
Orijinalden alıntı: UberJager
Otopark. com sitesinin forumlarınada yazmalısın. Sennin gibi hypermillerlar lazım bize.
yapabilsem buraya yazmayı bile bırakacağım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
quote:
Orijinalden alıntı: UberJager
Otopark. com sitesinin forumlarınada yazmalısın. Sennin gibi hypermillerlar lazım bize.
yapabilsem buraya yazmayı bile bırakacağım.
Sakın ha eren abi -
quote:
Orijinalden alıntı: redbul_540
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
quote:
Orijinalden alıntı: UberJager
Otopark. com sitesinin forumlarınada yazmalısın. Sennin gibi hypermillerlar lazım bize.
yapabilsem buraya yazmayı bile bırakacağım.
Sakın ha eren abi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Çok güzel değerler hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değerler güzel , dizel aracımla uzun yolda kasmadan kullandığım kadar yakıt tüketmişsiniz hatta bir tık daha az yakmış, bu arada aracınız otomatik şanzımandı sanırım aracınızın son viteste 2000 ve 3000 devirdeki hızları nedir tam olarak? -
quote:
Orijinalden alıntı: kaan0101
Çok güzel değerler hocam
Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: iakbay06
Değerler güzel , dizel aracımla uzun yolda kasmadan kullandığım kadar yakıt tüketmişsiniz hatta bir tık daha az yakmış, bu arada aracınız otomatik şanzımandı sanırım aracınızın son viteste 2000 ve 3000 devirdeki hızları nedir tam olarak?
5. Viteste 3000 devir de 120 km hız yapıyor hocam. Sizin aracınız nedir acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
quote:
Orijinalden alıntı: kaan0101
Çok güzel değerler hocam
Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim
valla şu değerleri kıskanmamak imkansız. artı çocuğunla zaman geçirmek en güzeli. hergün oğlanı okula bırakıp alıyorum. arabada dinleyecegi parçaları kendi seçiyor. bazen arabayı yolda dansettiriyoruz. trafik sıkişiksa tarlalardan gidiyoruz. yakıt tüketimi hariç her şey eğlenceli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
quote:
Orijinalden alıntı: kaan0101
Çok güzel değerler hocam
Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim
valla şu değerleri kıskanmamak imkansız. artı çocuğunla zaman geçirmek en güzeli. hergün oğlanı okula bırakıp alıyorum. arabada dinleyecegi parçaları kendi seçiyor. bazen arabayı yolda dansettiriyoruz. trafik sıkişiksa tarlalardan gidiyoruz. yakıt tüketimi hariç her şey eğlenceli
Ara ara değişiklik iyidir hocam. (bu bir tekliftir)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
quote:
Orijinalden alıntı: kaan0101
Çok güzel değerler hocam
Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim
valla şu değerleri kıskanmamak imkansız. artı çocuğunla zaman geçirmek en güzeli. hergün oğlanı okula bırakıp alıyorum. arabada dinleyecegi parçaları kendi seçiyor. bazen arabayı yolda dansettiriyoruz. trafik sıkişiksa tarlalardan gidiyoruz. yakıt tüketimi hariç her şey eğlenceli
Ara ara değişiklik iyidir hocam. (bu bir tekliftir)
kuga'yı bırakmam
yaktığı kadar gidiyorsa sorun yok. şunuda şöyle bırakalım. rakipleri can çekişiyor kuga ne var ya havasında.
https://www.youtube.com/watch?v=KgSFq_7ESzM
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
quote:
Orijinalden alıntı: iakbay06
Değerler güzel , dizel aracımla uzun yolda kasmadan kullandığım kadar yakıt tüketmişsiniz hatta bir tık daha az yakmış, bu arada aracınız otomatik şanzımandı sanırım aracınızın son viteste 2000 ve 3000 devirdeki hızları nedir tam olarak?
5. Viteste 3000 devir de 120 km hız yapıyor hocam. Sizin aracınız nedir acaba?
Aracım 1.6 multijet linea hocam -
quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
quote:
Orijinalden alıntı: kaan0101
Çok güzel değerler hocam
Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim
valla şu değerleri kıskanmamak imkansız. artı çocuğunla zaman geçirmek en güzeli. hergün oğlanı okula bırakıp alıyorum. arabada dinleyecegi parçaları kendi seçiyor. bazen arabayı yolda dansettiriyoruz. trafik sıkişiksa tarlalardan gidiyoruz. yakıt tüketimi hariç her şey eğlenceli
Ara ara değişiklik iyidir hocam. (bu bir tekliftir)
kuga'yı bırakmam
yaktığı kadar gidiyorsa sorun yok. şunuda şöyle bırakalım. rakipleri can çekişiyor kuga ne var ya havasında.
https://www.youtube.com/watch?v=KgSFq_7ESzM
Teklif var ısrar yokecobost kuga kısa süreli olsada kullandığım bir araç gerçekten çok keyifliydi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: iakbay06
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
quote:
Orijinalden alıntı: iakbay06
Değerler güzel , dizel aracımla uzun yolda kasmadan kullandığım kadar yakıt tüketmişsiniz hatta bir tık daha az yakmış, bu arada aracınız otomatik şanzımandı sanırım aracınızın son viteste 2000 ve 3000 devirdeki hızları nedir tam olarak?
5. Viteste 3000 devir de 120 km hız yapıyor hocam. Sizin aracınız nedir acaba?
Aracım 1.6 multijet linea hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu arada aynı güzergah ta normal kullanımla ne yakılıyor diye merak edenler varsa toplam 7 gidiş dönüş verisine su linkten ulaşabilirsiniz
https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=97989011&p=1&anchorToGo=97989011#97989011
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: VideSupra
Ufak bir bilgi vereyim.
Yokuş aşağı boşa almak az yaktırmaz. Boşa alırsanız araç yakar, motoru rölanti de tutmak için.
Yokuş aşağı, vites 5,4 veya 3 e atılır. Gaza hiç basılmaz bu sayede araç hiç yakmaz, motoru tekerler döndürmeye başlar. Yakıt harcamasına gerek kalmaz.
Bahsettiğim sistem cut-off sistemi. Araştırabilirsiniz, 1997- 2000 sonrası araçlarda vardır bu sistem.
Ayrıca, yokuşu viteste inmek, her türlü faydalıdır güvenlik açısından da, yakıt açısından da.
Güzel değerler, benzinli ile.
Hocam dediğiniz doğru ama eksik bir yer var.
Araç aşağı doğru inerken vitesi boşa almazsanız araç 0 litre yakıyor doğru. Ama yokuşun girişine 120 ile girerseniz 5. viteste yokuşun sonunu 90-100 (eğer yokuş çook dik değilse) ile görürsünüz sonra bidaha 100'den 120'ye çıkmak için basarsınız bastığınızda normaldeki yakıt tüketimini %50 falan arttırısınız yani kaba bir hesapla
yokuşa 120 ile girerseniz sonunda 100-90 ile çıkarsınız 0 litre yakarsınız. Sonrasında basıp tekrar 120ye çıkmak için 1 dk boyunca 8-9 litre yakarsınız (hızımızı mümkün olduğunca uzun bir zamanda arttıralım ki az yaksın)
Fakat yokuşa 120 ile girip aracı boşa alırsanız araç yokuşun sonunda yine 120 km ile devam eder hatta yokuş dikse hızı bile artar. Bu sefer yolunuza tekrar 120 ile devam eder 5-6 litre yakmaya devam edersiniz. Araç rölantide max 0,9-1,1 aralığında yakar. Yani sonuç olarak her türlü yokuşta boşa atmak sizi kara geçirir.
Hız düşmesinin nedeni motordaki atalet kuvveti, dönen dişlilerin sürtünme kayıpları vs.dir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: saveyourself
quote:
Orijinalden alıntı: VideSupra
Ufak bir bilgi vereyim.
Yokuş aşağı boşa almak az yaktırmaz. Boşa alırsanız araç yakar, motoru rölanti de tutmak için.
Yokuş aşağı, vites 5,4 veya 3 e atılır. Gaza hiç basılmaz bu sayede araç hiç yakmaz, motoru tekerler döndürmeye başlar. Yakıt harcamasına gerek kalmaz.
Bahsettiğim sistem cut-off sistemi. Araştırabilirsiniz, 1997- 2000 sonrası araçlarda vardır bu sistem.
Ayrıca, yokuşu viteste inmek, her türlü faydalıdır güvenlik açısından da, yakıt açısından da.
Güzel değerler, benzinli ile.
Hocam dediğiniz doğru ama eksik bir yer var.
Araç aşağı doğru inerken vitesi boşa almazsanız araç 0 litre yakıyor doğru. Ama yokuşun girişine 120 ile girerseniz 5. viteste yokuşun sonunu 90-100 (eğer yokuş çook dik değilse) ile görürsünüz sonra bidaha 100'den 120'ye çıkmak için basarsınız bastığınızda normaldeki yakıt tüketimini %50 falan arttırısınız yani kaba bir hesapla
yokuşa 120 ile girerseniz sonunda 100-90 ile çıkarsınız 0 litre yakarsınız. Sonrasında basıp tekrar 120ye çıkmak için 1 dk boyunca 8-9 litre yakarsınız (hızımızı mümkün olduğunca uzun bir zamanda arttıralım ki az yaksın)
Fakat yokuşa 120 ile girip aracı boşa alırsanız araç yokuşun sonunda yine 120 km ile devam eder hatta yokuş dikse hızı bile artar. Bu sefer yolunuza tekrar 120 ile devam eder 5-6 litre yakmaya devam edersiniz. Araç rölantide max 0,9-1,1 aralığında yakar. Yani sonuç olarak her türlü yokuşta boşa atmak sizi kara geçirir.
Hız düşmesinin nedeni motordaki atalet kuvveti, dönen dişlilerin sürtünme kayıpları vs.dir.
Bazı yollar var mesela eğim çok hafif dolaysıyla viteste inerken hemen hız kaybediyorsunuz ancak boşa aldığınız da kmler boyunca araç süzülerek gidiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yarın yine aynı kadro (kızım ve ben) geçen kinin tadı damağımizda kaldığından bir seyahat yapalım dedik yine bir yere yetişme derdimiz yok gecen ki tecrübeden sonra bakalım 2. Raundda ne yapacağız.
Samsun-ankara,
Ankara içi 4-5 gün kalırız 100_150 km şehir içi yaparız ve Samsun'a geri dönüş ortalama tüketim tahminlerini alayım
Ben 4,3-4,7 hedefi koyuyorum.
Yola çıkmadan depo fullenecek ve dönüştede fullenerek hem bilgisayar hem reel tüketim ölçümleri kıyaslanacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 18 Nisan 2017; 11:26:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X