Şimdi Ara

Bizde Hesaplı.com İle Gelen Asus NB K555UB

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba arkadaşlar!
    bizdehesaplı.com adresinden satın aldığım Asus marka laptop ekstra bir koruma ile kaplanmayıp bana ulaştırıldı. Kurye varken yaptığım kontrolde herhangi bir sorun bulamadım. Eve girip güneş altında bilgisayara baktığım zaman bu sorunu fark ettim. Kargo firmasına gitmemi ve tutanak tutmamı söyleyen bizdehesaplı firmasını dinledim fakat kargo firması bu ürünlerin sigortasız geldiğini ve tutanak tutma durumunun imkansız olduğunu söyledi. Bilgisayarı yollayan firmanın daha güvenilir bir koruma kullanması gerektiğini söyledi. Firma sorumluluk kabul etmiyor, ürünü değiştirmiyor ve hasarlı olduğu için ürününü iade almıyor. 1700 tl peşin aldığım bilgisayara bunu yapacağımı söylüyorlar. Uzun zamandır internet üstünden alışveriş yapıyorum. Kliksa, İstanbul Bilişim, Hepsiburada gibi sitelerden. Bu firma adam akıllı kaplama bile yapmadan yollamış ve helal olsun onlara. Laptop elimde kaldı bu şekilde.

    Video her şeyi anlatıyor:
    https://www.youtube.com/watch?v=VqqvrShyQjM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanKarka -- 24 Haziran 2016; 23:45:58 >







  • Geçmiş olsun hocam , tüketici hakem heyetine gidip bir şansınızı deneyin isterseniz denemekten zarar gelmez , zaten bizde hesaplı.com dan ve kargodan sonuç çıkmamış. Malesef böyle bir ülkede yaşıyoruz malı satana kadar acayip ilgilidir firmalar sattıktan sonra seni tanımazlar. İnternetten biraz araştırın isterseniz daha önce başına böyle bişey gelmiş olup tüketici hakem heyetine başvuran var mı diye... Çünkü firmayı mı şikayet edecekseniz yoksa kargoyu mu emin değilim.. Sonuçta firma böyle göndermiş te olabilir veya kargoyla gelirken de bişey olmuş olabilir . Dediğim gibi netten araştırın hangisini şikayet etmek daha mantıklıysa şikayet edin. Daha önce tüketici hakem heyetine işim düşmedi ama düşecek gibi oldu o yüzden öğrendiklerimi aktarayım size. 6 ay felan sürüyor toplamda süreç siz 6 ay kullanmaya devam ediyorsunuz laptopu sadece 10 gün gibi bir süre laptop bilirkişi de kalıyor . 6 ay sonunda talebinize göre değişim veya iade alıyorsunuz.ama dediğim gibi bu genelde ayıplı mallarda geçerli sizinki de yolda olmuş veya zaten ayıplıymış bilemezsiniz. + olarak oraya sert bir cisim sokulmuş gibi okadar küçük ve o denli göçük oluşturması için oraya metal sopa felan sokmak lazım. Agır bir kutunun köşesi gelse bile o denli derin bir zarar bırakacağını sanmıyorum. Belki de kutunun orası kusurluydu ve bilerek naylona sardılar size geldiğinde öyle geleceği için suçu kargoda bulmanız için. Poşeti atmadıysanız poşetin o kısmı delik mi bir bakın isterseniz.


    Ekleme: benim fikrimi sorarsanız burada hatalı olan firmadır bu tarz hassas bir aleti havalı poşete sarıp yollamaları gerekirdi. Zaten herkes kargocuların ne denli b*ktan çalıştığını kutuları savura savura araçların içine yüklediğini biliyor. Ben kendim tanık olmuştum kargom allahtan küçük bişeydi yurtiçikargo eleman kutuları aracın iç kısmına doğru alıp alıp atıyordu. Bakmıyor yani nedir ne değildir günümüzdeki çoğu kargo firması böyle onlar için pek yapacak bişey yok sistemi değiştirmek lazım ama firmanın havalı poşete sarıp üstüne dikkat kırılabilir damgası yapıştırması gerekirdi. Bu firmanın bilinçsiz ve konuya hakim olmadan iş yaptığının göstergesidir. Elektronik eşyadan anlayan bir firma zaten adam gibi onu kutuya koyar veya havalı poşete sarardı. Bundan sonra siz siz olun rlektronik eşyaları bizden hesaplı gibi her buldugunu satmaya çalışan sattığı ürün hakkında teknik bilgisi olmayan yerlerden alışveriş yapmayın hocam , gidip görerek elden alın veya bilindik sadece pc parçası ve laptop satışı yapan sitelerden alın alırken de hatırlatma amaçlı mutlaka rica mesajı yazın lütfen havalı poşete sarın veya ek bi kutuya koyun diye... Geçmiş olsun yeniden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 26 Haziran 2016; 16:07:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • American Psycho kullanıcısına yanıt
    Öncelikle çok teşekkür ediyorum; geçmiş olsunlarınız için ve konu hakkında bana destekçi olduğunuz için. Durumumuz her ne olursa olsun, ister üst seviyede gelirli bir insan ister öğrenci; ortada bir maddiyat var ve karşılığını sağlıklı bir şekilde almak gerekiyor. Firma telefon kayıtları elimizde durmakta, kendileri sürekli başka bir kişiye yönlendirerek "kargoyu teslim aldınız, siz yapmış olabilirsiniz" diyorlar. Kargoladıkları ürün gayet sağlam ve sağlıklı bir şekilde kargolanmış gibi bir tavır sergiliyorlar. Poşeti atmıyorum, elimde durmakta kutu da aynı şekilde. Kargo firması da kabul ediyor kargoları nasıl attıklarını fakat yasal bir şekilde sigortasız olduğu için işlem yapıp üstümüze kalamaz demekte ısrarcılar tutanak tutmayarak. Tüketici hakları konusunda bilgileriniz ciddi anlamda içimi rahatlattı, teşekkür ederim işlem süreci hakkında bilgi verdiğinizden dolayı. Firmaya uyarı yapıldığı halde kargo fatura kesim adresine Zonguldak'a yönlendiriliyor, aslında kargonun gideceği adres işlem yapıldığı anda aranarak kendilerine İstanbul deniliyor. Fakat firma fatura kesim adresi olarak Zonguldak'a yolluyor, ardından oradan iptal oluyor ve İstanbul'a geliyor kargo. Kendilerine sesli ve mesaj yolu ile belirtilen adresim kargo firmasına eksik yönlendiriliyor ve kargo firması adresimi bulamıyor. Kısacası bu kargo 1 haftadır Bursa > Zonguldak > İstanbul arası gidip geldi. Bu süreçte eminim kutu savruldu. Sizin de şahit olduğunuz gibi kargo firmasının içinde bulundum, Aras kargoda arkadaşım çalışmakta. Kargoları fırlatıyorlar, beyanları ise "sağlam kargolasınlar" oluyor veya sigortalı yollasınlar.

    Bilgisayarı açtığım gün, kargodan sonuç alamadığım günün sonunda artık bilgisayarı açtım. FreeDos aldığım bilgisayara gerekli işletim sistemine yükledim. Bu içimde bir huzursuzluk yaratmıştı, geri istedikleri zaman tekrardan FreeDos atmayı düşünüyordum fakat madur bırakılıyorum işlem sürecinden dolayı. Firmanın pazartesi günü tekrar döneceği belirtildi. Döndüğü zaman konuyu tekrar canlandıracağım. Dediğiniz gibi delik fazla derin. Ayrıca çok büyük bir hatayı ben yaptım, kargo ambalajını çıkarttığımda siyah bantlı kutu açıktı. Bunu ispatlayamayacağımdan dolayı savunmuyorum bilgisayar kutusunun bantının açık olduğunu. Yardımlarınız ve önerileriniz için teşekkürler, gerekli gelişmeleri tekrardan aktaracağım.




  • FurkanKarka kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam yardımcı olabildiysem ne mutlu... Ama aldığının laptopun orjinal kutusubdaki asus bandrolu daha önce açılmış halde elinize ulaştıysa bu alışveriş zaten baştan sona sıkıntılı demektir.asus bandrolune teslim alırken kesinlikle bakmalıydınız hocam .Bandrolun açılmış olması demek cihazın daha önce birine satılıp kurcalanıp daha sonra iade edilmiş olması demek. Bandrolun açılmış geldiğini ispatlayabileceğinizi sanmıyorum , artık biraz firmanın insiyatifine kalmış , firmalardan bikaç gün içinde bişey çıkmazsa sikayetvar.com a kargo firmasını da bizden hesaplı mıdır nedir ilk defa duyduğum firmayı da şikayet ediniz. Hakem heyetine nasıl ispatlican senin yapmadığını onu da bilmiyorum açıkçası aleyhine sonuçlanabilir karar , ama denemekte fayda var . Çok zor bir durum gerçekten umarım çözüme ulaşırsınız. En kötü ihtimal servise yollayın cihazı ve aynen cihazın elinize geçtiğinde böyle geldiğini cihazın daha yeni alındığonı vs. Yazın bu yüzden ücretsiz tamirini veya değişimini rica ediyorum diye yazarsanız servis belki müşteri memnuniyeti açısından ücretsiz değişimini yapar. Ama şöyle bişey var ki cihaz en az 2 hafta felan serviste kalıyor yedek parça teminine göre 1 ay olabilir. Çok gözünüzü rahatsız ediyorsa en kötü ihtimal bunu deneyin çok geç kalmadan ama cihazı servise elden teslim edin. Bi de oraya gidip gelirken darbe alabilir cihaz + serviste orası burası çizilebilir dediğim gibi gerçekten çok sabır isteyen riskli işler.umarım probleminiz en yakın zamanda çözülür.Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.