Şimdi Ara

BITURBO Insignia mı var? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
4.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    jimhendrix kullanıcısına yanıt
    1590kg manuel insignia biturbo 195 8.6sn
    1584kg 2.0tdci powershift mondeo 180 bg 8.3sn
    200kg nerede? Bu arada aktarma başarısızlığı konusunda ford ile opel arasında bir fark yok. Ford powershift sayesinde biraz daha iyi ivmeleniyor.
    190lık passat fwd dsg 1474kg ama 0-100ü 7.7sn gerçekten iyi bir değer.



    @jimhendrix
    hocam farklı yol şartlarında çekilen alakasız videolardan yapılan birleştirmelere çok takmamak lazım. İnsignia kötü değil ama çift turbodan bahsediyoruz minumum turbo lag, maksimumu tork aralığı vs vs. Bu motorun hakkı 7.5sn altıdır. Aynı ağırlıktaki mondeo 180bg motorun hakkı 8 sn altıdır. Ford, opel gibi markalar rakiplerine bakıp bir şeyleri yanlış yaptığını anlamalı.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 2 Mayıs 2017; 16:24:22 >




  • K@sToR kullanıcısına yanıt
    yanlış o değer 4x4 biturbo 2 litre dizel insignia nin 1590 kg olabileceğine gerçekten inanabildin mi ?

    1.6 dizeli zaten 1.500 kg nin üzerinde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    yanlış o değer 4x4 biturbo 2 litre dizel insignia nin 1590 kg olabileceğine gerçekten inanabildin mi ?

    1.6 dizeli zaten 1.500 kg nin üzerinde..

    Sürücü hariç ağırlık aynen yukarıdaki gib..Otm şanzımanlı versiyon ve sürücü dahil olduğunda 1700 kg oluyor.1.6 Dizel Otm İnsignia İle 2.0 Cdti Awd manuel insignia arasında 100 kg'dan az fark vardır.
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    zaten 4x4 değil o resimlerdeki ve yazdığım değerler 4x4 1700kg civarı olması lazım. 0-100 9sn zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    yanlış o değer 4x4 biturbo 2 litre dizel insignia nin 1590 kg olabileceğine gerçekten inanabildin mi ?

    1.6 dizeli zaten 1.500 kg nin üzerinde..

    Sürücü hariç ağırlık aynen yukarıdaki gib..Otm şanzımanlı versiyon ve sürücü dahil olduğunda 1700 kg oluyor.1.6 Dizel Otm İnsignia İle 2.0 Cdti Awd manuel insignia arasında 100 kg'dan az fark vardır.

    4x4 2 litre bi turbo insignia 1590 kg olamaz. Yahu 1.6 otomatiği 1510 kg olan araç 80 kg mu fark edecek hem 4x4 farkı olucak hem 2 litre ağırlık farkı olucak ihtimal var mı hiç buna.

    cars-data.com
    Opel Insignia 2.0 CDTI Bi-Turbo 4x4 Cosmo sequential automatic 4 door specs
    http://www.cars-data.com/en/opel-insignia-2.0-cdti-bi-turbo-4x4-cosmo-specs/63065

    fastestlaps.com
    Opel Insignia 2.0 BiTurbo CDTI Mk I specs, performance data - FastestLaps.com
    http://fastestlaps.com/models/opel-insignia-2-0-biturbo-cdti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    zaten 4x4 değil o resimlerdeki ve yazdığım değerler 4x4 1700kg civarı olması lazım. 0-100 9sn zaten.

    şimdi aynen 4x4 100 kg civarı ek ağırlık getiriyor çünkü araca..

    Ford-opeldeki olay şanzımanlarının audi-vw gibi çift kavrama olmaması ve ağırlık fazlalıkları.Bmw deki Zf ise başka bir olay zaten..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 3 Mayıs 2017; 14:54:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    yanlış o değer 4x4 biturbo 2 litre dizel insignia nin 1590 kg olabileceğine gerçekten inanabildin mi ?

    1.6 dizeli zaten 1.500 kg nin üzerinde..

    Sürücü hariç ağırlık aynen yukarıdaki gib..Otm şanzımanlı versiyon ve sürücü dahil olduğunda 1700 kg oluyor.1.6 Dizel Otm İnsignia İle 2.0 Cdti Awd manuel insignia arasında 100 kg'dan az fark vardır.

    4x4 2 litre bi turbo insignia 1590 kg olamaz. Yahu 1.6 otomatiği 1510 kg olan araç 80 kg mu fark edecek hem 4x4 farkı olucak hem 2 litre ağırlık farkı olucak ihtimal var mı hiç buna.

    cars-data.com
    Opel Insignia 2.0 CDTI Bi-Turbo 4x4 Cosmo sequential automatic 4 door specs
    http://www.cars-data.com/en/opel-insignia-2.0-cdti-bi-turbo-4x4-cosmo-specs/63065

    fastestlaps.com
    Opel Insignia 2.0 BiTurbo CDTI Mk I specs, performance data - FastestLaps.com
    http://fastestlaps.com/models/opel-insignia-2-0-biturbo-cdti


    1664 Kg olan veri doğru ve o veride sürücü dahil ağırlık.75 Kg'lık bir sürücü ağırlığını çıkarırsan yine araç 1590 kg'a geliyor.

    Ayrıca 4x4 ve 2 Litre farkı var ancak 1.6 Dizel'de Otm ve Otm şanzıman ağırlığı 4x4 aktarma ağırlığı birbirine çok yakındır.2 Lt çift turbo dizel ünite ile 1.6 Dizel ünite arasındada maks 40 kg fark vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    1590kg manuel insignia biturbo 195 8.6sn
    1584kg 2.0tdci powershift mondeo 180 bg 8.3sn
    200kg nerede? Bu arada aktarma başarısızlığı konusunda ford ile opel arasında bir fark yok. Ford powershift sayesinde biraz daha iyi ivmeleniyor.
    190lık passat fwd dsg 1474kg ama 0-100ü 7.7sn gerçekten iyi bir değer.



    @jimhendrix
    hocam farklı yol şartlarında çekilen alakasız videolardan yapılan birleştirmelere çok takmamak lazım. İnsignia kötü değil ama çift turbodan bahsediyoruz minumum turbo lag, maksimumu tork aralığı vs vs. Bu motorun hakkı 7.5sn altıdır. Aynı ağırlıktaki mondeo 180bg motorun hakkı 8 sn altıdır. Ford, opel gibi markalar rakiplerine bakıp bir şeyleri yanlış yaptığını anlamalı.
    BITURBO Insignia mı var?
    BITURBO Insignia mı var?
    BITURBO Insignia mı var?

    araba ağır. o sitede de bazı değerler saçma oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 2 Mayıs 2017; 17:4:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    yanlış o değer 4x4 biturbo 2 litre dizel insignia nin 1590 kg olabileceğine gerçekten inanabildin mi ?

    1.6 dizeli zaten 1.500 kg nin üzerinde..

    Sürücü hariç ağırlık aynen yukarıdaki gib..Otm şanzımanlı versiyon ve sürücü dahil olduğunda 1700 kg oluyor.1.6 Dizel Otm İnsignia İle 2.0 Cdti Awd manuel insignia arasında 100 kg'dan az fark vardır.

    4x4 2 litre bi turbo insignia 1590 kg olamaz. Yahu 1.6 otomatiği 1510 kg olan araç 80 kg mu fark edecek hem 4x4 farkı olucak hem 2 litre ağırlık farkı olucak ihtimal var mı hiç buna.

    cars-data.com
    Opel Insignia 2.0 CDTI Bi-Turbo 4x4 Cosmo sequential automatic 4 door specs
    http://www.cars-data.com/en/opel-insignia-2.0-cdti-bi-turbo-4x4-cosmo-specs/63065

    fastestlaps.com
    Opel Insignia 2.0 BiTurbo CDTI Mk I specs, performance data - FastestLaps.com
    http://fastestlaps.com/models/opel-insignia-2-0-biturbo-cdti


    1664 Kg olan veri doğru ve o veride sürücü dahil ağırlık.75 Kg'lık bir sürücü ağırlığını çıkarırsan yine araç 1590 kg'a geliyor.

    Ayrıca 4x4 ve 2 Litre farkı var ancak 1.6 Dizel'de Otm ve Otm şanzıman ağırlığı 4x4 aktarma ağırlığı birbirine çok yakındır.2 Lt çift turbo dizel ünite ile 1.6 Dizel ünite arasındada maks 40 kg fark vardır.


    2 litre 163 hp dizel ile 195 hp arasında bile 40 kg ağırlık varken 1.6 ile var sen hesap et farkı en az 70-80 kg fark olur..

    önden çeker ile 4x4 farkı da 100 kg civarında burdan bakabilirsinhttps://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/11_Brochure_Library/02_Specsheets/Insignia_MY17_FINAL.pdf

    hasılı kelam 4x4 2 litre biturbo insignia 1.7 ton civarında ağırlığa sahip..




  • K@sToR kullanıcısına yanıt
    Boşuna Opelin beygirleri sütçü beygiri demiyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geleneği bozmamışlar. Sütçü Edition.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    Hadi onu geçtim de 1.6 çift turbo dizel neden yok Grand sport modelinde?

    Çünkü kaputun altına 2 litrelik motor sığıyor. Astra'ya sığmıyor bu yüzden 1.6'yı geliştiriyorlar.
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    Ayrıca şanzımanda kafadan 1sn engelliyor resmen. Çift kavrama yokki adamlarda düzgün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 170 lik otomatik insignia kullanıcısı olarak arabada ağırlık problemi var şanzuman ağır kanlı doğrudur.fakat her zaman dediğim bir laf var opelin araçları maraton koşucusudur kısa mesafede ağır kalıyorlar fakat uzunda ciğer tabiri işin içine girdiğinde kimse araba gitmiyor yavaş kalıyor uzamıyor sütçü beygiri diyemez.gaz pedalını paspasa dayadın mı gayet güzel yürüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    o değil de 2.0 biturbo 195 beygirlik bir makine ile 0-100 ü 4 çekerde 9sn yapmak gerçekten mühendislik başarısı.
    Karşılaştırma açısından:
    2.0ctdi biturbo 195 bg insignia awd 9sn
    2.0tdi 150 bg passat fwd 8.7sn,
    2.0tdi 190 bg passat fwd 7.7sn
    2.0tdi biturbo 240 bg passat awd 6.1sn
    2.0tdci 150 bg mondeo fwd 9.3sn
    2.0tdci 180 bg mondeo fwd 8.3sn
    2.0tdci biturbo 210 bg mondeo awd 7.9sn
    1.6dci biturbo 160 bg talisman fwd 9.4sn
    2.0 BlueHDi 180 bg 508 fwd 8.5sn


    Biturbo değilde LeTurbo gibi olmuş ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 2 Mayıs 2017; 18:36:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet var. 4x4 flexride opsiyonuyla gelmiş geçmiş en iyi (non-premium) d segmenti yürüyeni var arabada.

    tek sıkıntısı ağır olması.

    yol tutuş olarak daha iyisi gelmedi.
  • Çoğu araç sahibi aracını kullanırken aracının 0-100 değerini düşünmez. Bir sürücü için önemli olan ara hizlanmalardir. Bu yüzden dizel motorlar performanslı hissettirir. Bir crdi motorlu eranin 0 100 değeri 12 saniye olmasına rağmen kullanan bu araç uçuyor düşüncesine kapılır.



    Opellerde de durum aynı. 1.4t astra j ile golf 7 1.4 tsi 122 manuel aracı kaldırdığımız zaman 100km hıza kadar golf 2 boy fark atıyor. Hiz 140a geldiğinde aynı yerde 200km hızda astra 3-4 boy öne geçmiş oluyor. Tabiki golf kullanan kişiye performans hissi verirken astra 140bg gibi gitmiyor hissi veriyor. 200km üzerinde 1.4t astra tam anlamıyla açılıyor, düz yolda çok rahat 220km görüyor ve maksimum Hız 235km civarına çıkıyor.



    Opel modelleri alman otobanlarina göre performans karakteri sergiliyor. Uzun soluklu yüksek hızlarda iyiler ama kalkislar kötü. Yeni modellerde ağırlığın azalması ve yeni sanzimanlarla beraber durum çok değişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sütçü diyenler malzeme bulamayınca eski kasalara sarmaya başlamış bakıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Evet var, 2.0 dizel çift turbo 195 hp güç, 400 nm tork.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-mazzini..biturbo-4x4..195-hp..opc-jant..degisen-tramer-yok-424939508/detay

    3.20d den tokat yiyen biturbo

    160 dan sonraki ivmelenmesi 3.20d den kötü değil öncesinde şanzıman ve ağırlık faktörü etkili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2014 de sipariş edip 2012 320d si olan arkadaşımın "70-80 den sonra 320 den bile sağlam hızlanıyor" demesiyle iptal ettiğim araçtır, nitekim aile fertleri bu araçla şeytana sıklıkla uyacağıma kesin gözüyle bakmışlardır ne hikmetse..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.