Şimdi Ara

Bisiklete Motor Takmak İçin >> (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.363
Cevap
12
Favori
146.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 15

    çok fazla ses çıkarmaz mı ya



    Öyle zaten.. Şimdi strafordan bi ses yalıtım projem var öyle denemeyi planlıyorum. Olacak gibi değil yoksa
  • arkadaşlar bsiklete mtor takma işini düşünüyotrdum vazgeçtim allah izin ederse buggy yapacam scooter motoru yakında gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    arkadaşlar bsiklete mtor takma işini düşünüyotrdum vazgeçtim allah izin ederse buggy yapacam scooter motoru yakında gelir



    Buggy'den kastın RC yapmak değilse honda motorlara bakmanı tavsiye ederim
  • o kadar yapıcan edecen o kadar para emek dökecen polis bi anda senin emeğini paranı elinden alacak resmi olmadığı için bu Buggy lere plaka edindirilebilme imkanı varmı öyle bir yol varmı ?
  • yok ruhsat alınmıyor
  • donanımhaberde böyle bir konunun olması açıkçası sevindirici
    Bende chainsaw bike yapmak istiyorum.Ne zamandır düşünüyorum artık bi yerden başlamak gerek hazır aylağımda .
    2.el bi testereyi kaça bulabilirim acaba ? Yada hurdacılara falan mı baksam?
    Bir de bi sorum daha olacak benim düşündüğüme göre bisikletin sağ tarafındaki orjinal zincir ve dişli aksamına dokunmayacağız onun yerine sol tarafada dişli taktıracağım(bunu sordum mümkünmüş) ancak testerenin zinciri bu dişliye tam olarak uyacak mı tek derdim bu şu an .
    Bide zincirlerin isimlerindeki 3/8 ya da 3/25 ne demek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    donanımhaberde böyle bir konunun olması açıkçası sevindirici
    Bende chainsaw bike yapmak istiyorum.Ne zamandır düşünüyorum artık bi yerden başlamak gerek hazır aylağımda .
    2.el bi testereyi kaça bulabilirim acaba ? Yada hurdacılara falan mı baksam?
    Bir de bi sorum daha olacak benim düşündüğüme göre bisikletin sağ tarafındaki orjinal zincir ve dişli aksamına dokunmayacağız onun yerine sol tarafada dişli taktıracağım(bunu sordum mümkünmüş) ancak testerenin zinciri bu dişliye tam olarak uyacak mı tek derdim bu şu an .
    Bide zincirlerin isimlerindeki 3/8 ya da 3/25 ne demek?


    Ucuz testere motorları var bulunmaz değil. Bu arkadaki büyük dişliden zincir çıkarıp motora iletilmesini sağlamak gerek.




  • Peki motorda hızı kontrol edebiliyormuyuz.Bazı yerlerde evet bazı yerlerde hayır yazıyor.Eğer kontrol edebiliyorsak vites sistemine gerek kalmayabilir.
    Birde acaba motorun kendi debriyajı var mı yani bisikleti tamamen durdurduğumda motor çalışmaya devam edebilir mi?
  • testere motoru çok ses çıkarır. go kart yapalım konusuna
    gelin orda yardımcı olurum istersenniz
  • yakıtları çok değilde yapmakta ciddiyseniz size çizerim ama pedalsiz oacak
  • O noktada değişik bi düşüncem var aslında benim.Bir dişliyi boşa dönüyor hale getirsek yani döndüğü zaman zincir aksamını etkilemeyecek hale getirsek vitesi oraya attığımızda motor boşa döner ve bi sıkıntı kalmaz gibi.
    Valla çizersen çok makbule geçer emin ol .
    Gokart konusuna yazdım tamam ordan devam edebiliriz.
  • pedalı iptal etmek te yetmez motor zincir dönmezken çalışamıyorsa nasıl fren yapıcaz ve de daha da büyük sorun : gazı kestiğimizde motor hala dönmek isteyecekse frenleme çok büyük sıkıntı olacak biz durdurmak istedikçe o gitmek isteyecek
  • işte eğer bir dişli koyarsak ve bu dişli boşta dönüyo olursa zincir bu dişliye geçtiği anda motor dönsede bisiklete bi etkisi olmaz frenlemede sıkıntı olmaz o zaman.Ama bu dişli nasıl boşta dönecek ???
  • Beyler sakin
    Şehir içinde kullanılmaya hiç müsait değil.
    Bu motorlarda (benzin motorlu bahçe aletlerinde) kavrama sistemi mevcut. Kavrama derken bilidğimiz arabalardaki debriyajdan bahsediyorum. Basmadığınız zaman motor rölantide kalabiliyor. O konuda sorun yok yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nielsen -- 23 Haziran 2011; 19:53:51 >
  • motorbisikletlerde tamam durmuş haldeyken motor çalışıyo ama orda gene bişeyleri çeviriyo.Açıkçası bütçe de çok fazla değil bu işi becerebilirsem daha büyük şeylerde deneyebilirim ama ilk önce bi elimiz alışsın . İşte eğer pedalların takılı olduğu göbeğin diğer tarafına da dişli takarsak motoru ona bağlayabiliriz böylece 21 ya da 18 vitesli yapmış oluruz bunu kastediyorum.Cidden bu frenleme işi beni yakıyo nası bişey yapılabilir ona ? İngilizce siteleride inceledim ama yapılış aşamaları yok direk adam yaptığı şeyi gösteriyo
  • Uniprof şu anda projeyi bitirdim diyebilirm o zaman geriye sadece çizilmesi ve uygulanması kaldı. O zaman çok kolay olacak. Yani sen şimdi diyorsunki motorun kendi zinciri hiç kıpırdamasa bile motor çalışmaya devam eder rölanti de
  • Çıkışına egzost taksak birazda olsa fayda etmez mi acaba ?
    Birde bu testerenin zinciri bisikletin dişlilerine uyar mı ? Yada buna uygun bir dişliyi bisikletin pedal göbeğine monte edebilirmiyiz ?
  • Merak etmeyin motorunuz çalışır haldeyken bile rölantide bekleyecek.

    Ses sorununuz yoksa birde siz deneyin. Strafordan başka çaremiz yok hocam.


    quote:

    Orijinalden alıntı: 15


    quote:

    Orijinalden alıntı: Uniprof
    Beyler sakin

    Motoru takıp denedim. Sonuç başarılı ama şehir içinde kullanılmaya hiç müsait değil.
    Bu motorlarda (benzin motorlu bahçe aletlerinde) kavrama sistemi mevcut. Kavrama derken bilidğimiz arabalardaki debriyajdan bahsediyorum. Basmadığınız zaman motor rölantide kalabiliyor. O konuda sorun yok yani.

    Ne açıdan hocam ses mi çok çıkıyor?Heralde daha sessiz çalışan bir şeyler vardır?

    Bir de ne kadar yakar ki bunlar?Yokuş yukarı falan çıkarken zorlanmaz değil mi?
    En fazla kaç km yapabiliriz?Bir de kontrolü nasıl sağlayacağız?




    Hocam benim motor 52cc haliyle baya ses çıkarıyor. Aslında şaşırmadım ama bu kadarınıda beklemiyordum. Motorun gücüne bağlı zorlanıp zorlanmaması. ama 48cc'den aşşağı düşmeyin derim ben



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nielsen -- 13 Haziran 2011; 23:46:56 >




  • Ya bunlar küçük ayrıntılar asıl önemli olan kısmı parçaların tedariği ve montajı. Motoru nerden almayı düşünüyorsun? Hurdacılarda falan bulabilirmiyiz acaba ? Yada 2.el nerde bulurum ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Ya bunlar küçük ayrıntılar asıl önemli olan kısmı parçaların tedariği ve montajı. Motoru nerden almayı düşünüyorsun? Hurdacılarda falan bulabilirmiyiz acaba ? Yada 2.el nerde bulurum ?



    Hurdacılara hiç girme. 100 liraya sıfır testereler var. Git onlardan al bi tane. Nede olsa ilk işin olacak fazla para harcama.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.