Şimdi Ara

Silinsin. (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
372
Cevap
1
Favori
14.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
151 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hiçbir faydası yok...


    Millet sırtına binecek yükün farkında değil.


    Üzerine yapılacak deli dumrul köprüleri de cabası.

  • Kanal İstanbul boru gibi geçecek bir yerlere merak etmeyin. Geçince görürsünüz. Sesi uzaktan da yakından da gelecek.

  • Yıl 2011. Murat KALSIN diyor ki: "Ülkelerle olan bir masa toplantısında ekonomik gücünüz yoksa o toplantıdan hep mağlup ayrılırsınız.".


  • Adama faydası olacak konu şu diyorum ki imar planlarında görüldüğü üzere şehircilik olarak tek seferde tek kalemde gelişmiş olarak yapılaşacak bölge.

    Bu zaten kanaldan bağımsız . Kanal olsun olmasın ayrı bir konu. Bu yapılaşma ile alakalı.

    7 metre yol bitişik nizam leş yerleşmelerin olmadığı bir şehir ve ya yerleşimler. Herkesin gıpta ile bakacağı ve yaşamak için kendisinde istek uyandıracak türden.

    Bana verdiği cevap bunu " fayda " olarak anlatıyor birde... Diyor.

    Bu kafaya ne anlatacaksın ki. Kaale almaya değmez. Görüş almaya değmez. Sallamayacaksın yav he he deyecen geçecen.


    Trolleri kafasının basmadığı bir konuda göç konusu.
    Tuik'in İstanbul için net göç rakamlarını araştırırsalar İstanbulun son 4 yıldır net göç sayısının negatif olduğunu görürler. İstanbul'un nüfusunun artma sebebi göç alması değil doğurganlık olduğunu görecekler.

    İstanbul 16 milyon nüfusu ile Dünyada nüfusa göre en dar yerleşim alanına sahip olduğunu görecekler. Km2 ye düşen nüfusu azaltmadıkça İstanbul'da trafik sorunu çözülemez!!!

    Kanal istanbul meselesine bir de bu yönde bakmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İl teber İ kullanıcısına yanıt

    Sen ne yazdığının farkında mısın?

    Yıllardır her metrekareye beton dikilen bir şehirde kuzey ormanlarına 500 bin kişi ekleyince şehrin problemleri mi düzelecekmiş?


    Sen nerede yaşıyorsun? İstanbul’un ne tarihini ne de bugününü biliyorsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsinan -- 9 Nisan 2021; 16:29:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkahn

    Ordan arazi alanlar zengin olucak

    Katarlilar oncelikli


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kanala da , üzerine yapılan köprülere de kesin geçiş garantisi verilir. Diğer projelerdeki gibi....
    Hedef tutmayınca da "hadi beyler pamuk eller cebe"
    Yaparken öde, Geçerken öde,. Gecmezke yine öde...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye o kadar güçlü olsa şu işe yarayabilir. Montröden çıkar, artık boğazdan geçişte savaş gemisi ve şundan ağır ticaret gemisi yasak der. Hepsi kanaldan geçecek der kanalda da vergiyi basar.


    AMAAAAAAAAA.


    Tüm bunlar yaptırım gücü ile olur. Şimdi biz bunu yapacağız dediğimizde herkes he he der ipleyen olmaz yaptırımlar bilmem neler gelir zaten darma duman olan ekonomi artık daha da kötü bir yer varsa oraya gider.


    Böyle devasa projeler büyük bir dikte gücü gerektirir. Şu anda da bizde bu olmadığından gereksizdir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Numenorian Man -- 9 Nisan 2021; 17:22:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çöp

  • quote:

    Orijinalden alıntı: pspsexer

    yaparım dedi mi yapar bilirsiniz.
    Bilmez miyiz, Gezi Parkını AVM yapacaktı, Suriye devlet başkanını devirecekti, Libya'da söz sahibi olacaktık, Diyarbakır BOP projesinin başkenti olacaktı, her öğrenciye tablet Fatih projesi vardı, açılım yapıyordu HDP ile, 1,3 milyar nüfuslu Hindistan 40 yaş üstü aşılanma sürecini tamamladı 80 milyon nüfuslu Türkiye'de günde 250 kişi ölüyor aşısı olan bir hastalık yüzünden halen 40 yaş üstünne sıra gelemedi bu hızla 2022 sonuna bile aşılama bitmez.

    Erdoğan hangi projeyi söylediyse başarıyla hayata geçirmiştir gibi bir algı yaratma sizler sayesinde oldukça başarılıyukarıdaki listeyi 3 misline de 5 misline de çıkarabilirim ama neye yarar ki, biz azız siz çoksunuz sefasını sürün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türkiye'ye zararı olacak. Başka ülkelere faydası olur mu bilmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gemi trafiğini rahatlatmak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagleoneye

    Gemi trafiğini rahatlatmak

    Herkesin de gemisi var ya zaten. Neden 83 milyon kişiden tahsil edilecek o para. Gemi trafiğinden şikayet edenler ödesin.



    2 milyon nüfusun yaşadığı mersin iline hava limanını israf olarak gören zihniyet 3 5 adamın gemisi için hak bayram görüyor ya bu kanalı. Kafalar pırıl pırıl.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 9 Nisan 2021; 20:27:51 >
  • Bilemiyorum ben İstanbul'da yasamadigim için. Öyle diyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devlet eliyle yapılacak olsa bir yerde destekleyebilirdim ancak bunların genel olarak yaptıkları herşey 'yap-işlet-devret' mantığıyla yapılıyor.Mesela yaptıkları köprüleri ve otoyolları ele alalım.Buraları yerli ve yabancı firmalara döviz üzerinden geçiş garantili yaptırdılar.Ancak geçiş garantisi kendiliğinden sağlanamadığı için yapılan köprüler ve otoyollar her yıl hazineye yük oluyor.Devlet bu köprüleri ve yolları kendi kasasından yaptırsaydı emin olun daha az zararlı olurdu ancak bu haliyle yıllarca üstelik döviz üzerinden yapımcı firmalara geçiş garantisi ödüyoruz.Bu durumda yıllarca hazineye yük olmaya devam edecek.İşin en acı tarafı döviz yükseldikçe ve bizim paramız değer kaybettikçe firmalara ödediğimiz garantili geçiş ücretleride artıyor.Yani Türkiye sürekli kaybederken birkaç firma kazanıyor.Bu firmalarında kimlere ait olduğunu tahmin etmek zor olmasa gerek...


    Kanal İstanbul içinde büyük bir rant planlanıyor.Lafta devletin kasasından bir kuruş çıkmadan bu proje yapılacak ancak daha şimdiden bu proje için devlet garantisi verilmiş durumda.Buyrun;

    https://tr.sputniknews.com/20210320/resmi-gazetede-yayimlandi-kanal-istanbula-devlet-garantisi-verildi-1044075578.html/


    Dahası söz konusu Kanal İstanbul'un geçeceği arazilerde malum partililer ve özellikle Katarlılar tarafından adeta sudan ucuza satın alınmış durumda.Dahası bugün Katarda söz konusu Kanal İstanbul projesi için reklamlar dönüyor.Buyrun ilgili reklamlardan biri;


    Lafta ülkemizde gerçekleşecek ve Türkiye'nin ekonomisine büyük katkı sağlayacak olan bu proje neden Katarlıları ilgilendiriyor?Katarlıların bu projeye ilgileri neden var?Neden kendi ülkelerinde ülkemizde yapılacak bir projenin reklamları dönüyor?


    İşin özü bu Kanal İstanbul projesi yandaşı daha zengin,Katarlıları ise hem İstanbul hem de Türkiye'de daha nüfuzlu hale getirecek.Bizler yani sıradan vatandaşlar ise kaybedeceğiz.İstanbulda bırakın trafik sorununun çözülmesini trafik iyice işin içinden çıkılmaz hal alacak zira zaten şu haliyle Avrupadan-Asya'ya,Asyadan-Avrupaya geçişlerde boğaz köprüleri yeterli olmazken üstüne yeni bir kanal daha açılarak trafik iyice insanı çıldırtacak seviyeye getirecek.İstanbulda yaşayan halk özellikle Kanal İstanbul yapıldıktan sonra ortada oluşacak olan ada'da kalacak insanlar daha tıkış tıkış bir halde yaşamak zorunda kalacak.


    Ama tabi malum partililer ve Katarlılar ucuza kapattıkları arazilere kendi saraylarını ve villalarını dikip boğazın keyfini sürerken biz paryalar ise sürüneceğiz.


    İşin en komik tarafı bedava bir boğaz dururken uluslararası ticaret gemilerinin Kanal İstanbuldan geçeceğini düşünmek...Bedava boğaz dururken hangi ticaret gemisi para verip Kanal İstanbuldan geçiş yapar?Dahası boğaz ve kanal birbirinden ayrı konulardır.İşte daha bir kaç hafta önce Mısırda Süveyş kanalında yaşanılanları gördük.Bir yük gemisi karaya oturarak bütün kanalı rahatlıkla kapatabildi.Ancak boğazda böyle bir sorun hiçbir zaman yaşanmadı.Yarın kanala giren bir yük gemisi kanalı komple kapatırsa ne yapacağız?


    Dahası İstanbul'u büyük bir deprem bekliyor ve bu deprem çok uzakta değil.Ne yazık ki 20 yıldır yerli ve milliler depreme zerre hazırlanmadığı için olası bir depremde İstanbul adeta dümdüz olacak ve milyonlarca insanımız göçük altında kalacak.Bunu önlemek için kentsel dönüşüme hız vermek gerekirken sırf birkaç yandaş ve Katarlı zengin olacak diye İstanbul'u peşkeş çekmek vicdani bir davranış mı?Daha sonra çıkıp 'Biz İstanbul'a ihanet ettik' demeyi biliyorsunuz ama bu ihaneti sürdürmeye ısrarla devam ediyorsunuz.


    Peki niye?Neden Türk milletine,İstanbul'a ve İstanbullulara bu kadar düşmansınız?





  • İl teber İ kullanıcısına yanıt

    Bunlarin tamami kanal yapilmadan da cozulebilir. Su yazdiklarinizin Kanal Istanbul ile HIC ALAKASI YOK.


    Kanal Istanbul'un ongorulen faydalarini ekonomik, sosyolojik ve ekonomik zararlari ile karsilastiralim diyoruz, hala kanal yapmanin bir faydasini duyabilmis degiliz.


    Kanal Istanbul'un tek faydasi milletin sirtindan zengin edecegi zumreye yonelik.

  • Numenorian Man kullanıcısına yanıt

    Turkiye bunu yapacak gucte olsa Kanal kazmasina gerek yok ki. Montro'yu fesheder, uluslararasi hukuku da tanimaz, yigar Marmara'ya donanmayi, varolan bogazlara basar vergiyi, odemeyeni gecirmez. NOKTA.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hulkibey -- 9 Nisan 2021; 21:7:24 >
  • Evet çözülebilir.


    Ama bir su yolu bu çözüme değer üstüne değer katar.


    @hulkibey

  • İl teber İ kullanıcısına yanıt

    Ekonomik, ekolojik ve sosyolojik boyutlari goz onue alininca deger degil, zarar verir.

  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.