Şimdi Ara

Bir sorum olacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben şimdi yeni başlıyıcam üyelik falan aldım oyuna girdim diger karakterler kilitli açılmıyor free to play diye açılmıyor biliyorum şimdi ben sub mı alacam yoksa cartel point mi alıcam bunların acılması için sub sadece yetermi istedigim karakteri açmada yoksa extradan cartel pointmi alacam yardım ederseniz sevinirim



    _____________________________
  • premium üye olursanız açılır hepsi, sub almanız lazım yani, ama sırf onlar için almaya değmez
    _____________________________
  • tamam hocam teşekkürler onlar için degil nostaljı kaç sene once oynuyodum yine başlayım dedim
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bİ SORUM OLACAK
    20 yıl önce açıldı
    saçma bi sorum olacak ..
    16 yıl önce açıldı
    2 SORUM VAR
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.