Şimdi Ara

bir peugeot 106 bmw 3.16 yı geçebilirmi (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
5.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugrvw


    quote:

    Orjinalden alıntı: adu040

    benim bildiğim piyasanın en seri arabasıdır 106 tamam 3.16 bmw olabilir ama hiçbirşeyi değiştirmez.sonuçta 106 lar küçük ve ivme değeri mükemmel eğer sen bir de 106 gti ile kapışmışsan seni tokatlaması gayet normal 106 gti ler 135 beygir 3.16 lar 115 beygir 106 lar da 3.16 lar da 1600 motor. bir de vites geçişlerinde iki sürücü arasında fark varsa 106 nın geçmesinden daha doğal ne olabilir



    106 GTI 135 HP DEĞİL 120 HP..


    ben tam olarak bilmiyorum ama gtı lar için 115 ten 150 ye kadar söyleyen var ben de ortasını yazayım dedim




  • Arkadasım 3.16 cok agır araba cunku adamlar donanım dusunmus. 106 ise cadde arabasıdır. 106 normaliyle bile 3.16 tokatlanır gti sini zaten soylememe gerek yok ama uzun yolda duz 106yı 3.16 yer. gti ise gene yol vermez. ama simdi gti devri kapandı heralde yeni gti avcısı palio sporting ikisinide ezer.
  • arkadaşlar 106 gti için ufak bi döküman :)
    okuyunda bu arabanın neler yapa bildiğini herkes iyice kavrasın

    Welcome 106 GTI Team



    GTI sinifinin ele avuca sigmayan, boyundan buyuk isler yapan,bir cok otomobil kullanicisinin kendi aracini karsilastirdigi, otoban faresi denilen, genclerin ve kendini genc hissedenlerin otomobili.

    Sizleride aramizda gormekten cok mutluyuz...

    106 GTI NEDEN EFSANE?

    1980 li yillarda tum gencligin hayalini susleyen araba Audi Quattro 'lara kafa tutan Peugeot 205 Turbo 16 idi ve onun yol versiyonuda 205 GTI. 205GTI o donemki kendi sinifindaki otomobillere gore sundugu performans, yol tutus ve yuruyen aksaminin dayanikliligiyla cok ustun bir GTI di ve avrupa da cok popiler olmustu, cok buyuk bir une kavusmus ve adeta efsanelesmisti.Bazi otomobil dergileri tarafindan yuz yilin yuz arabasi icinde secildi, en yuksek performansi veren en makul fiyatli araba olarakta secildi 205 in 1994 senesinde uretiminin bitmesiyle 205 in ununu devam ettircek sportif performansli bir araba bekleniyordu. Peugeot onceden GTi ibareli araclar uretti fakat bu onlardan cok daha farkliydi. 205 GTi, 1980'lerin sonunda cok buyuk bir ataga kalkmisti ve Avrupa'da cok meshur olmustu. Ozellikle yuksek performansli mini kategoride adi gecen birkac arabadan biriydi ve rakiplerinden cok ustundu. Bu sebeple yeni gelecek olan ve 205 serisinin devami olarak nitelendirilen 106 nin, XS serisinin daha guclu olan 106 GTI merakla bekleniyordu.Peugeot 106 GTi, 96 yilinin sonlarina dogru, yuksek performansli mini kategoriyi hedef alarak ckti. yuksek performans, modifiye edilmeye olan yatkinligi ve sundugu performansa gore makul olan fiyati ile basarili satis grafiklerine ulasti. Bu basaridaki en buyuk pay, kesinlikle 106GTI' in sundugu mukemmel surus zevkiydi... 106 GTI, sert kullanimda en zevkli araclardan biri olarak taninir ve yol tutustaki becerisiyle rakiplerinden siyrilir.Maksimum hizi olan 205km/h i rahat sekilde goruldugu gibi 220 kadranini deviriyor ve 100 km hiza ortalama 8 sn gibi bir zamanda ulasiyor.Yapilan bazi karsilastirmali testlerde virajlara Subaru Impreza, Lotus Elise hatta Diablo gibi araclardan daha hizli girebildigi gozlenmistir. Rahatlikla 7200 devir cevirebilen 106gti motoru performans calismalarina olan yatkinligiylada peugeot nun motor konusundaki ulastigi nokta ve motor konusundaki basarisi olarak nitelendirildi.

    Asagidaki yazi OTO HABER dergisinin Peugeot modifiyesi uzerine yayinladigi ekinden 106GTI ile ilgili makaleden alinarak yayinlanmistir.

    106 GTI Bence GTI sinifinin varolusundan beri uretilmis en basarili model. ustun sasi tasarimi, otomobili tren gibi ivmelendiren motor ve sanzimani, superspor otomobilleri geride birakan yol tutus ozellikleriyle Peugeot'nun urettigi en siki otomobillerden biriydi. Ithalatinin durmasi sebebiyle sadece ikinci elde ulasabilecegimiz 106 GTI, bildigim kadargyla hala Italya ve Yunanistan icin uretiliyor. Sigorta risk siniflandirilmalarinin yillik primleri belirledigi Avrupa ilkelerinde, yuksek primlerin arac satislarini dusurmemesi icin asagida tutmak isteyen PSA, modeli oncelikle S16 etiketiyle piyasaya surdu. Benzer nedenlerden Opel de Corsa GSI ve Astra GSI modellerini daha evcil bir gorunume kavusturmustu. cogumuzun da onaylayacagi gibi, S16 demek GTI demek degil. Satislarin istenilen rakamlara ulasamadigi ilkelerde, 205'ten sonra ozlemle beklenen performansli 106, GTI ismiyle yeniden lanse edildi. Kucuk bir etiket degisikligi ile satislar patladi. Otomobilin katalog verileri de yine sigorta primlerini dusuk tutmak adina oldugundan biraz asagida gosterilmisti.[
    ulkemizde meraklilari tarafindan cok sevilse deuzucu sonucarla biten kazalar yuzunden kisa surede kotu bir imaj cizdi. bir spor otomobilin ulasamadigi yol tutus ozelliklerine sahip olmasiydi. Kullanici kitlesinin buyuk bir kismi ehliyetini yeni almis genclerdi ve 106 GTI kesinlikle bir surucunun sahip olacagi ilk otomobil degildi. Bir cok otomobille hayal bile edemeyecegimiz suratlerle viraja giren gencler nedeniyle tatsiz sonuclar dogdu ve ulkemizde viraj hakimiyeti olmayan otomobil olarak un saldi. Halbuki 1997'de Avrupa'da yapilan bir testte, en hizli viraja giren seri uretim otomobil secilmisti. Standart 106 GTI, test yapilan virajda 171 km/s'lik hiziyla Catherham Super Seven, Lotus Elise, BMW M3, Ferrari 456 GT gibi muthis otomobilleri ciddi hiz farklariyla geride birakmisti. Ingiltere'de olay olan bu test, 1997'nin ikinci yarisinda tekrarlandi ve 106 GTI, tahtini Ferrari 355 Berlinetta'ya kaptirdi Bu ilginc test deneyimlerinden sonra 106 pek cok teste tabi tutuldu, ornegin 520 beygir gucundeki Lamborghini Diablo ile yaptigi pist yarisini onde bitirerek hicbir kompakt otomobilin yapamadigini yapti..




  • 11.4 lt şehir içi yakıt
  • 106 hafife alınacak bir araç değil
  • 106 hafife alınacak bir araba degil yolda ne cevizler kırıyor o...bikerem peugeot oyaw...
  • Birde millet bana soruyor NEDEN 106


  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay

    Birde millet bana soruyor NEDEN 106







  • quote:

    106 hafife alınacak bir araba degil yolda ne cevizler kırıyor o...bikerem peugeot oyaw...
     bir peugeot 106 bmw 3.16 yı geçebilirmi

     bir peugeot 106 bmw 3.16 yı geçebilirmi




  • Fotoğraf işine gireceksek ben susuyorum


  • abim 3,16 yı quiksilverla yer be




  • 106 kullanıcısı olarak 3.28 e kadar kalkışta geçtiği söylentileri vardır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: siradan

    106 kullanıcısı olarak 3.28 e kadar kalkışta geçtiği söylentileri vardır


    Böyle mi


    http://www.youtube.com/watch?v=vXf7CTWIi1Y

    Bunun üzerine yazmayın artık
  • ben zaten 106 geçiyor dedim ama clip de gayet iyi olmuş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: siradan

    ben zaten 106 geçiyor dedim ama clip de gayet iyi olmuş


    Anladım zaten size yazmadım ki 106 ya bişi diyecek olan olursa onlaraydı

    Siz zaten duyacağınızı duymuşsunuz


  • 5 tane 106 vereceklerine 1 tane 3.16 versinler kesinlikle tercih ederim herkes gibi bende. Bir kere birisi Peugeot biri BMW... Kıyas kabul etmez...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hokka

    5 tane 106 vereceklerine 1 tane 3.16 versinler kesinlikle tercih ederim herkes gibi bende. Bir kere birisi Peugeot biri BMW... Kıyas kabul etmez...



    çok mantıklı bir açıklama geldi teşekkürler..!
  • Arkadaşlar BMW'nin en ağır modeliyle Peugeot'un en seri, en iyi hızlananan modelini kıyaslayıp ahkam kesiyosunuz. Tamamiyle farklı amaçlar için üretilmiş 2 aracın ivmelenmesini kıyaslamak kadar anlamsız bişey olmaz.
  • Arkadaşlar bir bişeyleri kıyaslamıyoruz. Siz sanırım konuyu açan arkadaşın yazdığını okumadınız... Arkadaş şehiriçinde bişişler yaşamış ve onu paylaşmış. Şehiriçinde herhalde ağır araba hafif araba demiyeceksiniz bana. Tamamen şoför ve birazda olsa araçla ilgilidir bu olay.... Ama 5 tane 106 ya 1 BMW sizin tercihinizdir saygı duyarım. Bizim paramız 106 ya yetiyor... Siz 5 tane 106 vereceklerine demişsiniz zaten BMW 5 tane 106 parası yapıyor... Siz BMW alın
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.