Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tekrar selamlar.
    Elimde şu an :
    logitech m165
    logitech m325
    cihazları var. logitech destek kısmından nano alıcı ile unifying alıcı istedim, alıcı sorunu diye. gelişmelerden haber edeceğim.
    inşallah m705 im gibi bunlaın da alıcılarını gönderirler.
  • Arkadaşlar f310 oyun kolum bozulmuştu ve araştırmaya girmiştim nasıl garantiye veririrm , acaba sorun cıkarırlar mı yoksa bi sıkıntı olmadan yaparlar mı diye. sonundageçen cuma pentayı arıyıp verdim ve bugün sıfırını gönderdiler, açıkcası bu konu başlığının boşuna açılmadığını gördüm, adamlar hiç bir sıkıntı vermeden kolu değiştirdiler, çok memnun kaldım, bundan sonra alacağım bir aletin logitech markası varsa kesinlikle onu seçip alırım, böyle garanti olsun iki katı para vereyim. gördüm ki adamlar malllarının sonuna kadar arkasındalar, ilk defa bu kadar rahat bir ürünün garantisinden yararlandım, diger markalar gibi kullanıcı hatası mı yoksa hata onlara da ait olsa bana mı yüklerler gibi kafamdaki bin bir soruyu silip attılar.

    bende teşekkür ediyorum logitech e çizgisini bozmadan devam etmeleri temennisiyle...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gonuldagi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    Saka mi :)) banane kardesim sizin elinizde ne var desene bu penta adami deli eder. Mail atin logitechin sitesi support uzerinden

    Öyle oldu sakın para ödemeyin değiştirmezlerse bize bildirin dediler.
    Bakalım birazda pentayı fırçaladım maille pazartesi ararım veriyorsanız veriyorsunuz vermiyorsanız
    logitech müşteri hizmetlerini arıyorum dicem. 502 kimi gönderir 602 mi 702 mi o beni ilgilendirmez.


    Katılmıyorum hocam. 1 yıl çinden alınan 2 dolarlık mouse'larda rahat dayanıyor. Logitech'ten aldığım 3. mouse 3 de klik sorunları oluştu 2. ve 3. yıllarında. İlk iki mouse 40-50 liralık olduğu için uğraşmamıştım(1 tanesini göndermiştim sorun düzelmemişti, o şekilde kullanmaya devam etmiştim) artık bunda uğraşacağım(G600 gaming mouse) ve bir daha logitech'in yanından geçmeyeceğim. Steel Series gibi şekil değil kalite sunduğunu iddia eden markaları araştırıp alacağım bundan sonra. Logitech'in ürünleri bence çok kalitesiz. Bir markanın tüm mouse serilerinde ofis mouse'ından gaming mouse'ıda aynı sıkıntının(çift klik problemi ve imleç hasssasiyetleri- kaymas - titremesi) bu kadar sık oluşması markanın dandikliğidir kimse kusura bakmasın.

    Tek temennim garanti süreçlerinde sıkıntı yaşamamak. Burada ki garanti ile ilgili paylaşımlar umutlandırdı beni değişim için.




  • yıllardır logitech kullanırım. mouse klavye mousepad vs vs. inanılmaz memnunum kendilerinden ah bi de palm grip icin guzel bi mouse cıkarsalar steelseries den anında kurtulur alırım

    bir tanıdıgımın da soyle bir hikayesi war,

    forum üzerinden g930 kulaklık alıyor ancak usb alıcısı arızalı olarak alıyor tamir ederim ben diyerekten. sonrasında yapamayıp aramıs logitech i . aynı sizinki gibi cok beyefendi ve kibar bir müşteri hizmetleri calısanı hic onemli degil ben hemen sizin adresinize bir usb alıcısı gonderiyorum diyor. gercekten dediginiz gibi marka olmak buyuk firma olmak boyle bişey. kendi istedigi degil de müsterinin istedigini yapan firmalar her zaman kazanmıstır benim gonlumde.




  • Arkadaşlar penta ilgilenmedi.http://support.logitech.com/tr_tr/contact adresinden sorunumu doğrudan logitech'e göndermek istedim. Bu linkten Garanti'yi seçip sorunumu yazıp, bilgileri doldurdum ve resimi ekledim. Daha sonra gönder dediğimde aşağıda ki hata çıkıyor. Dünden beri 20-30 kere denemişimdir. Neyi yanlış yapıyor olabilirim? Bu arada eposta gönderdim ama otomatik cevap göndermişler. Sorunu web sitesi üzerinde ki form ile iletin diye.




    Hata: Bir Visualforce sayfası yüklenirken hata oluştu.

    Lütfen irtibata geçmeniz gerekiyorsa Bize e-posta gönderiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrWrong

    Arkadaşlar penta ilgilenmedi.http://support.logitech.com/tr_tr/contact adresinden sorunumu doğrudan logitech'e göndermek istedim. Bu linkten Garanti'yi seçip sorunumu yazıp, bilgileri doldurdum ve resimi ekledim. Daha sonra gönder dediğimde aşağıda ki hata çıkıyor. Dünden beri 20-30 kere denemişimdir. Neyi yanlış yapıyor olabilirim? Bu arada eposta gönderdim ama otomatik cevap göndermişler. Sorunu web sitesi üzerinde ki form ile iletin diye.




    Hata: Bir Visualforce sayfası yüklenirken hata oluştu.

    Lütfen irtibata geçmeniz gerekiyorsa Bize e-posta gönderiniz

    "Bir Ürünle ilgili yardıma ihtiyacım var" kategorisinden başvuru yapabildim. Aslında Garanti kısmından başvurmam gerekirdi yanlış kategoriden başvurmuş oldum bakalım ne cevabı dönecekler.




  • Benimde Mouse bozuldu... Bakalım... Pzt vereceğim. Bakalım ne çıkacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • logitech iyidir yav

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logitech garantisi hakkında bana yaptıkları ince davranış yüzünden bu sitede bende bir şeyler yazmak istiyorum. Benim z506 5.1 ses sistemim vardı, yanlış hatırlamıyorsam 2016 ekim ayında almıştım. Ses çıkışlarının biri çalışıyordu (siyah çıkış ve birde ana kontrol hoparlörü) ve bazıları da sese benzer farklı sesler çıkarıyordu. İki çıkış soketi de (yeşil ve gri) çalışmıyordu. Ve iki saat gibi bir süre içerisinde kendini kapatıyordu. Bunu Logitech sitesinden direkt olarak e-mail olarak yazdım. Önce çözüm önerileri sundular. Sonra düzelmediğini ifade ettim ve benden cihaz ile ilgili seri numarası fatura vs. hepsini istediler, bende gönderdim. İletimi gördüklerinde Ürün değişimi (RMA) onayı verdiler ve Adamlar bana Hollanda'dan Türkiye'ye iki günde z506'nın sıfır kutusunu yolladılar. Gümrükte iki gün bekledikten sonra elime ulaştı. Bundan sonra pc donanımları alırken tek tercih edeceğim marka Logitech tir. Logitech firmasına buradan teşekkürlerimi sunuyorum.Adamlar garanti konusunda çağ atlamış durumdalar resmen. Helal olsun.




  • Amazondan aldıgım kulaklıgım bozulmuştu garanti için destek vermediler.Uluslar arası garanti yok dediler.
  • ozzyco O kullanıcısına yanıt
    hocam mrb, bu üründen bende bi tane var. sahibinden.com dan aldık sıfır yurtdışı garantili. 2 hafta sonra durup dururken bozuldu, sağ kulaklıktan ses gelmedi. pentaya gönderdik anakart değişecek dedi ve yüksek bi fiyat istedi yaptırmadık. bilgimizin olmaması ve nettede hiçbir yere ulaşamadığımdan size sormak istedim.bu ürünü pentanın haricinde tamir ettirebileceğimiz bi yer varmı yoksa da uluslararası garantiye nasıl göndeririz diye sormak istedim. hayırlı satışlar...
  • Bende bi ek yapmak isterim



    G300s mouse umun sag tusu arada basmama sorunu vardi. Dugun zamanimda da kutu ve fatura kaybolmus bulamadim. Logitech turkiyeyi aradim. Bi kac bisi yaptirdi pc de ama duzelmedi. Biz size kargo yonlendircez dedi ben gelip mouse u alip tamir etcekler diye dusundum onu bile iyi bi hizmet olarak dusundum. 2 gun sonra mailime baktigimda hollandadan urunun yenisi yola cikmisti. Dondum kaldim. Helal olsun Logitech

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • logitech mouse larda kaç yıl garanti veriyor? 2 sene dolmadan çift tıklama sorunu ortaya çıktı. sitesinde kayıt yaparken 'hay aksi' diye bir hata veriyor. telefonları sürekli meşgul çalıyor. logitech Türkiye halkla ilişkilere mail attım biz ilgilenmiyoruz dediler.
  • logitech mk320 klavye+mouse setim vardı klavyem bozuldu atmıştım klavyeyi 2015 yılında. keşke atmasaydım bu kadar ilgili olduklarını bilmiyordum. logitech kalitesini biliyorum evimde 3 adet logitech ses sistem 5+1 2+1 ve 2+0 sistemleri mevcut çok memnunum
  • takip.
  • mediamarktan alınma logitech g300 alt kısmı kırmızı renkte olan ilk çıkan mouse lardan var. Bir kere garantiden değişti sol click bozulmuştu 2 defa tıklıyordu. açılmamış kutulu mouse göndermişlerdi. Onu kullanıyordum ki Şimdi yine aynısı oldu.

    Garantiden değiştiği için ilk faturadaki tarih geçerli dediler. Gönderdikleri tarih geçerli olsa garantisi bitmezdi ama ilk fatura tarihi çoktan geçmiştir. Bunun için yapabilecek bir şey yok sanırım.

    Bende yeni mouse bakıyorum ama karar veremedim konuda açtım ancak kimse cevap yazmamış

    https://forum.donanimhaber.com/logitech-g102-indirimli-109-tl-mouse-onerisi--130284178#130284178




  • mob411 kullanıcısına yanıt
    aynı hatanın tekrarı sizin suçunuz değil, logitech uluslararası sitesine mail atmalısınız. bütçeniz için yine benzer ürünler var g300s gibi zorlarsanız biraz g502 fiyat performans için şu an çok iyi. sahibindende 190 tl gibi fiyatlara bakılabilir
  • support.logitech.com ten bir mail attım. satın alma tarihi yazıyordu ancak şu saatte bulmam zor faturayı ve belkide attım. Aslında saklamış olmam lazım ama dolabı dökmem gerekecek.

    oyun mouse unun daha dayanıklı olması lazım sol klick gitti

    söylediğiniz fiyat fazla.o kadar veremem maalesef. Bir yandan oyun mouse almayıp kablo kalabalıgından kurtulsam mı diye düşünüyorum bir yandan g102 hb da da indirimde.
  • Logitech'in Garantisi yok. Bir kaç defa garanti kapsaminda bir kac fare sorunu yasadim hic birine cevap vermediler. Sanki yoklar. Eski ürünleri efsane bir firmadir. Bkz. Mesela g9 vs G pro. Arada daglar kadar malzeme kalitesi farki var. G pro'da yan tuslar orta tus ucuz switchler kullaniyor. G303'de bu ucuz switchler bozuldu. Support cevap vermeyince youtube videolarindan kendim yaptim.



    Sahsen artik logitech'e para vermeyi düsünmüyorum. (K811 G9 kullaniyorum)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence Logitech g400s almayı düşünüyorum vatan bilgisayardan bakalım.
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.