Şimdi Ara

Bir daha Samsungmu ..? TÖVBE ..!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçtiğimiz pazar akşamı(14.12.2014 ),Samsung WD702U4BKWQ 7/5 kilo kurutmalı makine aldım,
    Almaz olsaydım ,Daha kurulurken (kurulum aşamasında) su alma ventili çatlak çıktı .. ( Dakka 1, Gol 1 )
    Servis Görevlileri Önce : birebir Değiştirilecek dediler,Gittiler,
    Daha sonra telefonla :"3 gün sonra,ilgili parça değişecek": dediler,
    Tabiiki söz verdikleri zamanda gelmediler,hatta hiç gelmedikleri gibi,
    Telefonlara bakmayıp,Baktıklarındada: "Efendim Toplantıdalar": gibi Oyalama taktiklerine başvurdular,
    Ne merkez teknik servisleri,Ne yerel semt teknik ekipleri yanıt vermedikleri gibi,
    verselerde:"efendim toplantıdalar,Araştırılıyor "gibi sallamasyon tavırları sürdürdüler,
    Topu birbirlerine atmaya devam ettiler,
    Satıcı firma deseniz (klasik)
    biz sadece satıcıyız modunda
    makine evde mutfakta olduğundan giremediğimiz gibi,
    Banyoda kirli Çamaşırlar bekliyor,
    Ücretini ödedik ama bunca zamandır oyalanıyoruz.
    bu samsung,Devlet Dairesinden beter,
    Reklamlara Aldanıp,
    Samsung markasına güvendiğim için pişmanım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nietzche -- 20 Aralık 2014; 15:07:41 >







  • Samsung'dan beyaz eşya alınmaz! en adi malzemelerden fason üretim yapar, bunu forumda durmadan söylüyoruz.. sadece buzdolapları biraz adam gibi ama yine para etmez :D arıza çıkardığında servis & yedek parça temin ihtimali sıfır bile değil :D en kötü arçelik hatta yerden yere vurduğumuz vestel bile çok daha iyidir samsung'dan :D
    Sen atılması gereken adımları at tüketici mahkemesine başvur bırak onlar peşinden koşsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41A94D448 -- 20 Aralık 2014; 21:26:01 >
  • Samsung un beyaz eşya yapan servisler önceden ne iş yapardı biliyormusunuz TV tamircisi.. ona göre alın LG de aynı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: computeron

    Samsung un beyaz eşya yapan servisler önceden ne iş yapardı biliyormusunuz TV tamircisi.. ona göre alın LG de aynı..

    Yanlışın var hocam daha sonra telefon işine girmişlerdi telefonlara format atılır mp3 yüklenir diye yazarlardı :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Normandia_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: computeron

    Samsung un beyaz eşya yapan servisler önceden ne iş yapardı biliyormusunuz TV tamircisi.. ona göre alın LG de aynı..

    Yanlışın var hocam daha sonra telefon işine girmişlerdi telefonlara format atılır mp3 yüklenir diye yazarlardı :D

    evet her iki marka servisde arkadaşım..hiç bilmezler bu işten..




  • Sizede dert yanmaya gelmiyor, ama kabahat bende .keşke bu yazıları daha önce okusaydım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nietzche

    Sizede dert yanmaya gelmiyor, ama kabahat bende .keşke bu yazıları daha önce okusaydım...

    Ne oldu makinenin son durumu nedir ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Normandia_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: nietzche

    Sizede dert yanmaya gelmiyor, ama kabahat bende .keşke bu yazıları daha önce okusaydım...

    Ne oldu makinenin son durumu nedir ?



    .... Ne Olacak , 23 işgünü beni ( yani Tüketiciyi ) Sallama , Öteleme Hakları Varmış ..
    ücretini ödedik , hiç dokunmadık makineye,...
    onlar kurdu ,defoyu yine kendileri tespit etti,hiçbir suçumuz olmamasına rağmen ...
    alo tüketici 175 hattını aradık , böyle bir hakları varmış ....
    Bekliyeceğiz artık , senmisin kore ürünü alan oh olsun ...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.