Birader niye tek taraflı yoruma dayalı hüküm veriyorsun ? Belki teknik servis haklı ? Olayı tek taraftan dinleyip hüküm vermeyi ne zaman bırakacaksınız merak ediyorum. Adam sadece ram slotu diyor da belki başka direnci de kapattı oksitlenme komple bir kaç çipi yaktı da anakart çöp oldu ? Elektrik elektronik mühendisi misin de direk şak diye adama hak veriyon, ayrıca arkadaşın yalan söylemediğine dair kesin delilin var mı ? Ben sıvı teması dendiği için olaya şüpheyle yaklaşıyorum ama sen maşallah olayı 1. elden yaşamışsın sanki de gidip Asus çalışanlarına sallıyorsun. |
KONU GÜNCELLENDİ BİR ASUS SERVİSİ VAKASI DAHA GARANİTİLİ ÜRÜNE SIFIRINDAN FAZLA TAMİR ÜCRETİ İSTEĞİ (10. sayfa)
-
-
Asus firması ile 4 aydır elimde tüketici hakem heyeti imzası yasal haklar çıkıp bana 2.el ürün öneriyor ve şuan avuktanım ile görüştüm büyük ihtimal ile Asus ticaret mahkeme verip tekrar dava açıp oradan çıkan karar ile hakım olanın alıcam 4 aydır beni oyalayan asus ve servisin yaptığı yalanları desem siz düşünün benim başıma bunları getiren bir servis ve yeni ve eski kullanıcıların başına neler getirir neler
Asus öven ve medet umanlar buyurun benim başımda gelenler ve halen hakkım olan için direniyorum.
Buda Asus'tan gelen son mail
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trojen21 -- 3 Aralık 2022; 2:13:4 >
-
Mail okunmuyor. Adam elinde seninkinin marka modelinden 0 ürün yoksa nasıl sana bulup versin üretimden kalktıysa ? Para iadesi alabilirsin mahkemeyi kazanmışsın. Para iadesiyle de istediğin ürünü alabilirsin.
Dersen ki ben o zaman 13bine aldım laptopu şimdi 30bine laptop yok. Bunun sorumlusu da asus servisi değildir.
-
Öncelikle geçmiş olsun. Maalesef şark kurnazlığı her yerde. Global markalarda da hatalar var. Gelip ihale açıyorlar, en uygun fiyatı verene yetkiyi veriyorlar. Bak bakalım bu dandik yer senin standartlarını karşılıyor mu?
Ben kişisel olarak sorun yaşadığım markalarla bir daha iş yapmama, eşe dosta kötüleme yoluna gidiyorum.
Asus ile de 2014 yılında yollarımız R9 270x ile çıkan sorunla ayrıldı. O günden sonra Asus ne aldım ne aldırdım.
Corsair de öyle. 2015 yılında H80 ile sorun yaşadık. Bozuk cihazı garantisi dahilinde bir türlü yapmadılar. O kadar ki Vatan'da müdür bile anlam veremedi neden yapmadıklarına. Mahkeme heyetiyle değişimi alıp sattım ve o günden sonra da bir daha Corsair almadım.
MSI, Gigabyte, Sapphire, Evga ile sorun hiç yaşamadım. Gigabyte servisine hiç ihtiyacım olmadı. MSI bir kere oldu çok hızlı şekilde sorunu giderdiler. Haliyle yola devam onlarla.
Bir ürünü alırken servisi en önemli şey. Çamaşır makinesi aldım daha bu yaz, 2 tane üstelik. AEG alır mıyım bir daha? Asla almam. Elektrolüx ile işim olmaz. Zira servisi rezalet, ürünün her sıkıntısında canımdan bezdirdi beni. Şimdi gidip bir tane 8 serisi bir tane de 6 serisi Bosh aldım geçtim. Eşe dosta önerip rezil olmaya gerek yok.
Logitech mesela. Yıllardır ürünlerini kullanıyorum. En son G102 scroll tuşu çalışmamaya başladı. Penta'ya yolladım ürünü, dönüp bana geri yolladılar. Hayır takıp denese sorunu olmadığını anlar. Yazmış oraya ürün ağır kusurlu. Aradım neymiş kusuru diye öğrenmek istedim. Altındaki teflon bantlar erimiş, üstteki ışıklı G logosu silikleşmiş. Servisin saçma cevabını mail olarak istedim, gönderdiler. Logitech global ile iletişime geçtim. Durumu, yazışmaları gösterdim. Mausu yolladılar ücretsiz şekilde. Eğer böyle olmasa hakem heyetine gidip bir daha Logitech ile alışverişim de olmayacaktı. Logitech en azından Türkiye'dekilerin ne mal olduğunu bildiği için kendi yardımcı oluyor.
Şimdi Asus'a verilecek ceza forumca bir boykot. Sadece kendiniz değil çevrenize de Asus ürünleri aldırmayın. Asus globale de mail atın. Merdivenaltı işletme kafasında servis olmaz. Varsa bunu kabul eden marka o marka ile de işimiz olmaz.
Tabi 10 TL ucuzlayınca koşa koşa alacak insanlar var forumda. Onlara da yapacak bir şey yok. 10 TL değil 1 TL için 40 takla atıyorlar.
-
Asus servisi neymiş yapilmayan ekran karti yok ben artik servis garantili hiçbir sey almiyorum 2 yilmıs plavra gonder kulanici hatası ne yapiyorsak artik küfurde yazardimda bu platfrom oldugumuz icin yazamiyorum sizler anladıniz gercekten neyse servise gondermek zaman kaybi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam 2013'de Asus GTX 560 ekran kartım vardı. Ekran kartı tam güçte çalıştığı zaman 30, 40 dakika içinde sistem kapanıyordu. VATAN PC'den alınan 2.el ürün olarak almıştım. Vatan PC'ye götürdüm ve 2 hafta sonra bana kartın tamiri olmadığını ve ücretini ödeyebileceklerini söylediler. Ben de tamam deyip daha düşük bir fiyata yeni nesil GTX 660 almıştım. Kalanla da klavye falan almıştım. Sizin yaşadığınız sıkıntıyı görünce gerçekten üzüldüm. Asus'a Türkiye tarafında güvenim sarsıldı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mutlu.Dal.95 -- 3 Aralık 2022; 5:50:54 > -
Orası galiba genel merkez muhtemelen başka bir firma bakıyordu. Olsun yine sizin için iyi olmuş. Bnde zaten ücretsiz tamir veya makul seviyede tamir bekliyordum. ama sağolsunlar yanaşmadılar.
-
Geçmiş olsun malesef böyle asusu öven oranın çalışanı zaten he de geç ona sen ... dünden beri asusun avukatı kendisi...
-
Katılıyorum size geçmiş olsun malesef öyle , servisler kendilerine çeki düzen vermeli veya denetlenmeli. Teşekkürler.
-
İyi bir şeklide halletmişsiniz malesef tabi her şey aynı olmuyor herkste.. Teşekkürler.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X