Şimdi Ara

Beyaz Eşyada Garanti Sonrası Yedek Parça (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
2
Favori
22.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bosch maxx 7 varioperfect, bu makine rulman değişimi için kazan presli mi, vidalı mı bilgisi olan var mı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vidali kazan olmali elinden gelirse kendiniz bile yapabilirsiniz
     Beyaz Eşyada Garanti Sonrası Yedek Parça

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Beyler bizimde Arzum su ısıtıcısı garanti biter bitmez bozuldu. Firma parça tedarik edemedi ama Resmi Gazete içeriğinde kullanım ömrü 7 yıl denildiği için hemen firmaya ulaşıp şikayet bildiriminde bulundum. Onarım bedeli oranında yeni / güncel modeli vermeyi kabul ettiler. Eğer parçayı bulup parasını ödeseydim eski ve onarım görmüş ürünü kullanmaya devam edecektik. Normalde yasaya göre net olmamakla birlikte (evet net değil) değişimi de ücretsiz yapmaları lazım ama dediğim gibi bir risk var. Sizce böylesi daha iyi değil mi? Sonuçta onarım/parça bedeli ödeyip tamir görmüş ürünle yola devam etmek yerine sıfır ürün alıyorsunuz aynı onarım ve iskonto bedeli ile...

    Garanti dışı ürünler için seçimlik hakların uygulanış şekilleri kanun ve yönetmelikte ne yazık ki muğlak bırakılmış durumda 2019 itibariyle. Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği, 6502 sayılı kanun ve Garanti Belgesi Yönetmeliği dahil hepsini didik didik taradım. Sonuç bu.

    Not: Henüz yeni ürün için ödenecek bedel / onarım fiyat farkı hakkında bilgi vermediler.

    Edit: Ürünün sıfır fiyatını teklif ettiler. Yani dalga geçtiler. Hakem heyeti süreci başlasın. Elinizde emsal karar ve nihai kanun metni olan var mı arkadaşlar?

    Merhaba , fırınım için de aynı durum söz konusu siz nasıl çözüm buldunuz ya da bu durum nasıl halloldu bilgi verirseniz çok sevinirim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kral1905

    Merhaba , fırınım için de aynı durum söz konusu siz nasıl çözüm buldunuz ya da bu durum nasıl halloldu bilgi verirseniz çok sevinirim.



    Alıntıları Göster
    Selam. Hocam biz Arzum yetkili servisine başvurup ve hatta sikayetvar.com sitesine yazıp yedek parça tedariği yapamadıkları için piyasa fiyatından indirimli olarak ve makul onarım bedeli karşılığında ürünün muadilini veya yenisini istedik ve bu yasal hakkımızdı. Adamlar bırakın indirimi, normal fiyatın tam 2 katını yani bindirimli fiyatı istediler. Tam THH'ye gidecekken tanıdık bir tamirci vardı. Sağolsun 15 liraya onardı. Düşün yani rezaleti. O şekilde hallettik şimdilik. O servisin hizmet verdiği markaları tercih etmemeye çalışıyorum bende.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Aralık 2020; 2:19:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Selam. Hocam biz Arzum yetkili servisine başvurup ve hatta sikayetvar.com sitesine yazıp yedek parça tedariği yapamadıkları için piyasa fiyatından indirimli olarak ve makul onarım bedeli karşılığında ürünün muadilini veya yenisini istedik ve bu yasal hakkımızdı. Adamlar bırakın indirimi, normal fiyatın tam 2 katını yani bindirimli fiyatı istediler. Tam THH'ye gidecekken tanıdık bir tamirci vardı. Sağolsun 15 liraya onardı. Düşün yani rezaleti. O şekilde hallettik şimdilik. O servisin hizmet verdiği markaları tercih etmemeye çalışıyorum bende.

    Alıntıları Göster

    Hocam aslında emsal karar olsa THH başvurusu ile ilgili uğraşacağım ama neredeyse 3 haftadır bekliyorum tamir için. Fırının garantisi bitti bu arada. Bana da sıfır fiyatın 100 TL aşağısında komik bir fiyat teklif ettiler. Fırınım hotpoint ve hotpoint Türkiyeden çekildiği için teknik servis hizmetini Vestel veriyor. Hotpoint marka beyaz eşyası olupta bozulanın işi çok zor bu dönem maalesef. İkame ürün olarak Vestel önerdiler. Tamir ettirmeyi deneyeceğim başka bir servisten destek alarak ya da maalesef yeni bir fırın alacağız durum budur. Aslında 10 yıl süresince yedek parça tedariği sağlamak zorunda firma ama nasıl çözüm bulunabilir bilmiyorum.


    Çok teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kral1905 -- 25 Aralık 2020; 2:27:43 >




  • Merhaba arkadaşlar konuyue hortlatiyorum ama fikrinize ihtiyacım var. 6 yıl önce satın almış olduğum 10 yıl kompresör garantili Hotpoint buzdolabı arızalandı. Hotpoint pazardan çekildiği için Vestel servis geldi arızanın kompresör kaynaklı olduğunu söyledi .1250 tl ücreti olure dedi bende benim kompresör garantim var dedim ve belgeleri verdime. Tamam deyip cihazı alıp gittiler. 20 gün sonra arayıp yedek parçanın olmadığını 4600 tl ye Vestelin bir modelini ücretli değişim yapabileceklerini söylediler. Bende bana yedekw parça bulmalısınız bulamıyorsanız ürün 10 yıl kompresör garantili ücretsiz değişim yapın dedim. Hotpoint ile anlaşmamız böyle değil diye sacma bir yanıt aldim. Tüketici heyetine başvuru yaptım bugün. Şimdi sorum şu bu konuda haklı olam taraf ben degilmiyim. Bir de bunlar banaw konsinye (ikame) cihaz vermişlerdi malum buzdolapsiz ev çok zor bu süreç tamamlanana kadar çirkefe yatıp bu cihazı onlara vermesem nasıl bir sıkıntı olur. Herhangi bir imza felan atmadım cihazı aldığıma dair.( Bu arada eve servisi ancak 50 kere Vesteli aramakla 2 hafta da getirebildim. Full mağduriyet yani. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: immortalslm

    Merhaba arkadaşlar konuyue hortlatiyorum ama fikrinize ihtiyacım var. 6 yıl önce satın almış olduğum 10 yıl kompresör garantili Hotpoint buzdolabı arızalandı. Hotpoint pazardan çekildiği için Vestel servis geldi arızanın kompresör kaynaklı olduğunu söyledi .1250 tl ücreti olure dedi bende benim kompresör garantim var dedim ve belgeleri verdime. Tamam deyip cihazı alıp gittiler. 20 gün sonra arayıp yedek parçanın olmadığını 4600 tl ye Vestelin bir modelini ücretli değişim yapabileceklerini söylediler. Bende bana yedekw parça bulmalısınız bulamıyorsanız ürün 10 yıl kompresör garantili ücretsiz değişim yapın dedim. Hotpoint ile anlaşmamız böyle değil diye sacma bir yanıt aldim. Tüketici heyetine başvuru yaptım bugün. Şimdi sorum şu bu konuda haklı olam taraf ben degilmiyim. Bir de bunlar banaw konsinye (ikame) cihaz vermişlerdi malum buzdolapsiz ev çok zor bu süreç tamamlanana kadar çirkefe yatıp bu cihazı onlara vermesem nasıl bir sıkıntı olur. Herhangi bir imza felan atmadım cihazı aldığıma dair.( Bu arada eve servisi ancak 50 kere Vesteli aramakla 2 hafta da getirebildim. Full mağduriyet yani. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim
    Arızanın 10 yıl garantisi bulunan kompresör kaynaklı olduğu servis tarafından tespit edildi ve bu yönde size bir evrak verildi ise THH'nin sizi haklı bulması lazım. Markanın satış sonrası servis haklarını Vestel devraldığına göre yasal sorumluluk bildiğim kadarıyla her türlü onlara ait. Umarım kısa sürede lehinize sonuçlanır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bir belge vermediler sözle arizanin kompresör kaynaklı olduğunu söylediler. Cihazı götürdüler parça stok yok deyip 4640 TL ye dolap verelim dediler. Bende THH başvurdum 10 yıl garanti görsellerini cihaz seri nosunu felan ekledimw başvuruyu yaptım. İnşallah kisa sürede lehimize olacak şekilde sonuçlanır.  Beyaz Eşyada Garanti Sonrası Yedek Parça  Beyaz Eşyada Garanti Sonrası Yedek Parça

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • immortalslm İ kullanıcısına yanıt

    sonuç ne oldu acaba

  • Kral1905 K kullanıcısına yanıt

    Nasıl bir çözüm buldunuz acaba?


    Bizim de beyaz eşyalar lanet olsun ki Hotpoint.

    Fırın bozuldu, şimdi 16 gündür parça bekliyoruz Vestel'den.

    Yasal süre dolana kadar yedek parça gelmezse THH ye başvurayım diyorum.

    Siz çözümü nasıl yaptınız merak ettim.

  • Hocam başka bir teknik servisten destek aldım bozuk parçanın ne olduğunu öğrenip kendim netten tedarik ettim ve o servise montajını yaptırdım şuan kullanıyorum fırını. Benim tedarik edip tamir ettirdiğim fırını vestel servisi nasıl tamir edemiyor bu sorunu çözemiyor bilmiyorum (!). THH ile uğraşmak istemedim hocam süreç uzun olabilir ve fırın sürekli kullanılan bir eşya olduğu için. Ancak çözemeseydim problemi başvuru yapardım. Biraz geç bir cevap oldu kusura bakmayın. Umarım çözüm bulmuşsunuzdur. @MegaWolt38

  • Kral1905 K kullanıcısına yanıt

    Parça şartel imiş, 25 gün bekledik bulamadılar, İtalya'dan istemişler orada da yokmuş nasıl oluyorsa. Ben de kanundaki beyaz eşyadaki 10 yıllık kullanım ömrü hakkımı kullanarak THH'ye başvurdum. Bu hafta içi sonuçlanacakmış, şikayet heyette görüşülüyor bilgisi aldım kaymakamlıktan. E-devlette karar çıktı yazıyordu ama henüz çıkmamış. Eğer olumlu sonuçlanırsa emsal olması için buradan paylaşacağım. Olmazsa da artık başka bir şekilde tamir ettireceğim.


    Köydeki evde Simfer midi fırın vardı, onu getirdim 3-4 aydır onu kullanıyoruz ihtiyaç olduğunda. Bakalım ben de merakla bekliyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWolt38 -- 13 Mart 2022; 0:34:43 >
  • Tekrar geçmiş olsun benim de aynı arıza idi sanırım aşağıdaki linkteki parça değişti. Araştırdım, temin ettim, başka servise taktırdım.


    https://urun.n11.com/yedek-parca/hotpoint-ariston-indesit-ankastre-firin-komutator-salter-anahtar-P370534714



    Aynı hikaye aynı süreç aynen benimde başımdan geçti, tüketici hakları konusunda maalesef istenilen düzeye gelemedik henüz, bu mağduriyetler hoş değil ve koskoca firmalara yakışmıyor.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.