Şimdi Ara

Beyaz Eşya Servis Kurulumları Hakkında Bilinmesi Gerekenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
35.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    Aldığımız beyaz eşya markası ve ürün kalitesinin yanı sıra teknik servislerin kalitesi ve yaygınlığı konusunda bir çok kaygı ve bunlara yönelik cevapları içeren başlıklar forumumuzda bulunmaktadır. Bu yüzden ben bu konuya girmeyeceğim...

    Ben ve bu forumdaki arkadaşların öğrenmesini istediğim şey evinize Kurulum için gelen Teknik Servisin yapmasını beklediğimiz prosedürler hakkında...

    Biliyorsunuz ki bir çok kaliteli ürün, kullanılıcak yerin altyapı koşulları hesaba katılmadan ya da özenilmeden kurulup gidildiğinden kısa sürede eşyanızın değerini düşürecek farklı sorunlar üretmekte...



    Bu anlamda Beyaz Eşyamız Buzdolabı, Bulaşık Makinası, Çamaşır Makinası, Fırın veya diğerleri olsun herbiri için ayrı ayrı;

    Teknik Servis tarafından yapılması beklenen prosedür nedir?

    Bizim kurulum sırasında istememiz gereken ek prosedürler neler olmalıdır?

    İhtiyaç olunacak ya da talep edilmesi gereken aparatlar neler olmalıdır?
    Zorla verilmek istenen aparatlar kabul edilmeyerek dışardan kısa sürede ikamesi bulunabilir mi?

    Ya da sizden öğrenerek kurulumdan önce bu aparatları biz edinip Teknik Servis e taktırabilir miyiz?

    Bu konularda isteyebilecekleri ek ücretler ne düzeyde olursa mantıklıdır?

    Biliyorsunuz beyaz eşyaya önem veren biz müşterileri, sorunsuz kullanım beklediğimiz için ek ücretler konusunda sömürebiliyorlar ...


    Bu anlamda umarım başta candogan62 ve afacan! olmak uzere en paylaşımcı arkadaşlar bu başlığı bilgiyle doldurur ve belki ilerdede bu başlık sabitlenebilir...

    Böylelikle Beyaz Eşyasını seçmiş, içine sinerek istediği fiyata edinmiş ama Kurulum Aşaması hakkında deneyimsiz olan arkadaşlar burdan sorularını paylaşarak yanıt bulabileceklerdir ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T-una -- 25 Mart 2010; 12:39:28 >







  • Sanırım başlığın çok okunup yazı yazılamamasının sebebi kimsede net bir bilgi olmamasından kaynaklanıyor..


    Ben 15 günden evleneceğim eve aşağıdaki beyaz eşyaları Siemens Teknik Servise kurdurucam. Lütfen kurulumlar hakkında bilmem gerekenler neler paylaşırsanız sevinirm...


     Beyaz Eşya Servis Kurulumları Hakkında Bilinmesi Gerekenler


    Siemens SN26M890EU



     Beyaz Eşya Servis Kurulumları Hakkında Bilinmesi Gerekenler


    Siemens WM12S7X0TR


    Kurulucak ev Antalya da, Bina 2002 ve denize 150m yakın su kalitesini etkiler mi bilmiyorum!? Yine binada sıcak su var birde kendi Demirdöküm Elektrikli Termosifonumu bağlatıcam bunlar çamaşır makinesi bağlantısını ne derece etkiler?



     Beyaz Eşya Servis Kurulumları Hakkında Bilinmesi Gerekenler


    Siemens HM746515T



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T-una -- 20 Ekim 2009; 14:12:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una

    Sanırım başlığın çok okunup yazı yazılamamasının sebebi kimsede net bir bilgi olmamasından kaynaklanıyor..


    Ben 15 günden evleneceğim eve aşağıdaki beyaz eşyaları Siemens Teknik Servise kurdurucam. Lütfen kurulumlar hakkında bilmem gerekenler neler paylaşırsanız sevinirm...


     Beyaz Eşya Servis Kurulumları Hakkında Bilinmesi Gerekenler


    Siemens SN26M890EU



     Beyaz Eşya Servis Kurulumları Hakkında Bilinmesi Gerekenler


    Siemens WM12S7X0TR


    Kurulucak ev Antalya da, Bina 2002 ve denize 150m yakın su kalitesini etkiler mi bilmiyorum!? Yine binada sıcak su var birde kendi Demirdöküm Elektrikli Termosifonumu bağlatıcam bunlar çamaşır makinesi bağlantısını ne derece etkiler?



     Beyaz Eşya Servis Kurulumları Hakkında Bilinmesi Gerekenler


    Siemens HM746515T
    Başlık hala güncel arkadaşlar..


    Beyaz Eşya alan herkes Teknik Servis ile kurdurdu diye biliyorumm ama... Paylaşımlarınızı bekliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una

    Başlık hala güncel arkadaşlar..


    Beyaz Eşya alan herkes Teknik Servis ile kurdurdu diye biliyorumm ama... Paylaşımlarınızı bekliyorum...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar iki hafta önce samsung buzdolabımı kurdurdum servise ,aldığım yer buzdolabını getirince faturayı getircek demişlerdi ama faturayı getirmediler servise gelince garantiyi 5 yıla uzattım o arada fatura olmayınca garanti ile ilgili sıkıntı çıkıyor demişlerdi biraz uğraştırsada faturayı yeni aldım. onun için faturayı unutmayın ve ayrıca garanti belgesini serviz onaylıyor imzalıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YARGIÇ06
    .... onun için faturayı unutmayın ve ayrıca garanti belgesini serviz onaylıyor imzalıyor.


    Saol Yargıç06 paylaşımın için Bende direk bayiyle anlaşıp uzattırdım 7 Yıla o ilgilenecek, o yüzden bende unutmamalıyım fatura ve garanti belgesini...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T-una -- 24 Ekim 2009; 11:09:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una

    quote:

    Orijinalden alıntı: YARGIÇ06
    .... onun için faturayı unutmayın ve ayrıca garanti belgesini serviz onaylıyor imzalıyor.


    Saol Yargıç06 paylaşımın için Bende direk bayiyle anlaşıp uzattırdım 7 Yıla o ilgilenecek, o yüzden bende unutmamalıyım fatura ve garanti belgesini...

    Alıntıları Göster
    kurulum öncesinde cihazlara ait su ve elektrik tesisatlarının hazır olması gerekiyor, çoğu servis yetkimiz yok diyerek su hattındaki tapayı çıkarıp musluğu bile monte etmiyorlar..

    garanti uzatma servis ya da bayi tarafından yapılıyor..

    siemens/bosch/profilo; fatura tarihinden itibaren 3 ay içinde,,

    samsung; fatura tarihinden itibaren 1 ay içinde,,((not samsung beyaz eşyalarda kurulum değil, fatura tarihinden itibaren garanti süreci başlıyor)

    arçelik, yeni eşya alımında ya da mevcut 3 yıllık garanti süresi içinde bayiye başvurarak

    garanti uzatılması yapılıyor..

    ayrıca servisler özellikle çamaşır/bulaşık makinesi kurulumunda kireç önleyici manyetik bir aparat satmaya çalışıyorlar, bunlara çok itibar etmemek lazım..

    yine çoğu servis cihazı tesisata takıp kısaca anlatıp kaçmayı düşünüyorlar. özellikle çamaşır makinesi olmak üzere bütün cihazların güzelce terazilendinden emin olmak ve başında durmak lazım..

    sıkıntı durumunda firmaların müşteri hizmetlerini arayıp servis hakkında şikayette bulunmak çoğu zaman problemi çözebilir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Collezione

    kurulum öncesinde cihazlara ait su ve elektrik tesisatlarının hazır olması gerekiyor, çoğu servis yetkimiz yok diyerek su hattındaki tapayı çıkarıp musluğu bile monte etmiyorlar..
    ....
    siemens/bosch/profilo; fatura tarihinden itibaren 3 ay içinde,,
    ....
    ayrıca servisler özellikle çamaşır/bulaşık makinesi kurulumunda kireç önleyici manyetik bir aparat satmaya çalışıyorlar, bunlara çok itibar etmemek lazım..

    yine çoğu servis cihazı tesisata takıp kısaca anlatıp kaçmayı düşünüyorlar. özellikle çamaşır makinesi olmak üzere bütün cihazların güzelce terazilendinden emin olmak ve başında durmak lazım..

    sıkıntı durumunda firmaların müşteri hizmetlerini arayıp servis hakkında şikayette bulunmak çoğu zaman problemi çözebilir..


    Saol Collezione,

    Tesisatların hazır olması ve yetkimiz yok diye kaçtıkları konuyu pek anlamadım ve merak ettim. Umarım tekrar açıklarsın...

    Antalya aşırı kireçlidir, bu aparata bende itibar edebilirim keşke kalitesini sorgulayabilip alternatifinden felan edinebilsek. Ve de bunun fiyatı olsa olsa ne olabilir? Biliyorsunuz yedirirse o nu 70ten de satar 30 danda...

    Terazi konusunu çok iyi hatırlattın onu özellikle isteyeceğim, hatta bir tur çalıştırıp beklesinler bakalım ne olacak... Servis gitmeden ya da gider gitmez arayıp şikayet etmek lazım bence, bunun içinde farkındalık lazım. Bunu da sizden aldığım bilgilerle servisi sorgulayarak yapabilirim. Teşekkürler...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una


    quote:

    Orijinalden alıntı: Collezione

    kurulum öncesinde cihazlara ait su ve elektrik tesisatlarının hazır olması gerekiyor, çoğu servis yetkimiz yok diyerek su hattındaki tapayı çıkarıp musluğu bile monte etmiyorlar..
    ....
    siemens/bosch/profilo; fatura tarihinden itibaren 3 ay içinde,,
    ....
    ayrıca servisler özellikle çamaşır/bulaşık makinesi kurulumunda kireç önleyici manyetik bir aparat satmaya çalışıyorlar, bunlara çok itibar etmemek lazım..

    yine çoğu servis cihazı tesisata takıp kısaca anlatıp kaçmayı düşünüyorlar. özellikle çamaşır makinesi olmak üzere bütün cihazların güzelce terazilendinden emin olmak ve başında durmak lazım..

    sıkıntı durumunda firmaların müşteri hizmetlerini arayıp servis hakkında şikayette bulunmak çoğu zaman problemi çözebilir..


    Saol Collezione,

    Tesisatların hazır olması ve yetkimiz yok diye kaçtıkları konuyu pek anlamadım ve merak ettim. Umarım tekrar açıklarsın...

    Antalya aşırı kireçlidir, bu aparata bende itibar edebilirim keşke kalitesini sorgulayabilip alternatifinden felan edinebilsek. Ve de bunun fiyatı olsa olsa ne olabilir? Biliyorsunuz yedirirse o nu 70ten de satar 30 danda...

    Terazi konusunu çok iyi hatırlattın onu özellikle isteyeceğim, hatta bir tur çalıştırıp beklesinler bakalım ne olacak... Servis gitmeden ya da gider gitmez arayıp şikayet etmek lazım bence, bunun içinde farkındalık lazım. Bunu da sizden aldığım bilgilerle servisi sorgulayarak yapabilirim. Teşekkürler...



    daha neyini açıklasın açıklamış ya sen çamaşır makinesini kurun diye adamları çagırırsan çaşmeler hazır degilse adamlar gider, yada termosifon takılacak oraya elektrik tesisatı çekmemişsen adamlar gider bunu açıkca yazmış gene anlamadıysan bilemem gayrı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Edremit1945

    quote:

    Orijinalden alıntı: T-una


    quote:

    Orijinalden alıntı: Collezione

    kurulum öncesinde cihazlara ait su ve elektrik tesisatlarının hazır olması gerekiyor, çoğu servis yetkimiz yok diyerek su hattındaki tapayı çıkarıp musluğu bile monte etmiyorlar..
    ....
    siemens/bosch/profilo; fatura tarihinden itibaren 3 ay içinde,,
    ....
    ayrıca servisler özellikle çamaşır/bulaşık makinesi kurulumunda kireç önleyici manyetik bir aparat satmaya çalışıyorlar, bunlara çok itibar etmemek lazım..

    yine çoğu servis cihazı tesisata takıp kısaca anlatıp kaçmayı düşünüyorlar. özellikle çamaşır makinesi olmak üzere bütün cihazların güzelce terazilendinden emin olmak ve başında durmak lazım..

    sıkıntı durumunda firmaların müşteri hizmetlerini arayıp servis hakkında şikayette bulunmak çoğu zaman problemi çözebilir..


    Saol Collezione,

    Tesisatların hazır olması ve yetkimiz yok diye kaçtıkları konuyu pek anlamadım ve merak ettim. Umarım tekrar açıklarsın...

    Antalya aşırı kireçlidir, bu aparata bende itibar edebilirim keşke kalitesini sorgulayabilip alternatifinden felan edinebilsek. Ve de bunun fiyatı olsa olsa ne olabilir? Biliyorsunuz yedirirse o nu 70ten de satar 30 danda...

    Terazi konusunu çok iyi hatırlattın onu özellikle isteyeceğim, hatta bir tur çalıştırıp beklesinler bakalım ne olacak... Servis gitmeden ya da gider gitmez arayıp şikayet etmek lazım bence, bunun içinde farkındalık lazım. Bunu da sizden aldığım bilgilerle servisi sorgulayarak yapabilirim. Teşekkürler...



    daha neyini açıklasın açıklamış ya sen çamaşır makinesini kurun diye adamları çagırırsan çaşmeler hazır degilse adamlar gider, yada termosifon takılacak oraya elektrik tesisatı çekmemişsen adamlar gider bunu açıkca yazmış gene anlamadıysan bilemem gayrı

    Alıntıları Göster
    servis işini bitirip hemen gitmek derdindedir, kurulum sırasında mutlaka orda bulunun, montajı gereğince yaptıklarından emin olun, hatta netten cihazlarınızın montaj kılavuzunu bulabilirsiniz..servis özellikle tezgah altı çamaşır/bulaşık makinası montajında uzanamıyorm diyerek terazileme işlemini tam yapmayabilir..

    serviz sizin tesisatınızla uğraşmaz, mevcut ve hazır vaziyetteki tesisata bağlantı yapar. hatta forumdan bir arkadaş servis biz takamayız deyince çamaşır makinesinin su musluğunu servis görevlilerinin önünde kendisi takmıştı..

    kireç önleyici cihazı illaki servisten almanız gerekmiyor, kendiniz daha ucuza bulup servise taktırabilirsiniz..nette daha ucuza bulmak mümkün..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Edremit1945

    daha neyini açıklasın açıklamış ya sen çamaşır makinesini kurun diye adamları çagırırsan çaşmeler hazır degilse adamlar gider, yada termosifon takılacak oraya elektrik tesisatı çekmemişsen adamlar gider bunu açıkca yazmış gene anlamadıysan bilemem gayrı


    Dostum, yeni inşaattan çıkmış daireye kurmuyoruz, ben özel bir musluk başlığı ya da elektrik tesisatı hazırlığı felan yapılması gerekiyor sanarak sordum o soruyu...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Collezione

    servis işini bitirip hemen gitmek derdindedir, kurulum sırasında mutlaka orda bulunun, montajı gereğince yaptıklarından emin olun, hatta netten cihazlarınızın montaj kılavuzunu bulabilirsiniz..servis özellikle tezgah altı çamaşır/bulaşık makinası montajında uzanamıyorm diyerek terazileme işlemini tam yapmayabilir..

    serviz sizin tesisatınızla uğraşmaz, mevcut ve hazır vaziyetteki tesisata bağlantı yapar. hatta forumdan bir arkadaş servis biz takamayız deyince çamaşır makinesinin su musluğunu servis görevlilerinin önünde kendisi takmıştı..

    kireç önleyici cihazı illaki servisten almanız gerekmiyor, kendiniz daha ucuza bulup servise taktırabilirsiniz..nette daha ucuza bulmak mümkün..




    Collezione bilgiler için çok saol. Montaj Kılavuzlarına netten ulaşabileceğimi hiç bilmiyordum. Çok yardımı oldu, umarım ihtiyaç duyan bütün arkadaşlar buradan mesajını görebilirler..

    Siemens Hattını da arayıp önceden bilgi alacağım Servis verdiğiniz örneklerden birini yapmaya kalkar ya da kılavuza uymazsa ne yapmam gerektiğini bir öğreneyim..

    Bu kireç önleyici aparatlarda işlevsel ve kaliteli olan hangisidir, fikir verebilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una

    quote:

    Orijinalden alıntı: Edremit1945

    daha neyini açıklasın açıklamış ya sen çamaşır makinesini kurun diye adamları çagırırsan çaşmeler hazır degilse adamlar gider, yada termosifon takılacak oraya elektrik tesisatı çekmemişsen adamlar gider bunu açıkca yazmış gene anlamadıysan bilemem gayrı


    Dostum, yeni inşaattan çıkmış daireye kurmuyoruz, ben özel bir musluk başlığı ya da elektrik tesisatı hazırlığı felan yapılması gerekiyor sanarak sordum o soruyu...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Collezione

    servis işini bitirip hemen gitmek derdindedir, kurulum sırasında mutlaka orda bulunun, montajı gereğince yaptıklarından emin olun, hatta netten cihazlarınızın montaj kılavuzunu bulabilirsiniz..servis özellikle tezgah altı çamaşır/bulaşık makinası montajında uzanamıyorm diyerek terazileme işlemini tam yapmayabilir..

    serviz sizin tesisatınızla uğraşmaz, mevcut ve hazır vaziyetteki tesisata bağlantı yapar. hatta forumdan bir arkadaş servis biz takamayız deyince çamaşır makinesinin su musluğunu servis görevlilerinin önünde kendisi takmıştı..

    kireç önleyici cihazı illaki servisten almanız gerekmiyor, kendiniz daha ucuza bulup servise taktırabilirsiniz..nette daha ucuza bulmak mümkün..




    Collezione bilgiler için çok saol. Montaj Kılavuzlarına netten ulaşabileceğimi hiç bilmiyordum. Çok yardımı oldu, umarım ihtiyaç duyan bütün arkadaşlar buradan mesajını görebilirler..

    Siemens Hattını da arayıp önceden bilgi alacağım Servis verdiğiniz örneklerden birini yapmaya kalkar ya da kılavuza uymazsa ne yapmam gerektiğini bir öğreneyim..

    Bu kireç önleyici aparatlarda işlevsel ve kaliteli olan hangisidir, fikir verebilir misiniz?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar Elektirik şebekesini ölçmeleri dahi lazım akımın ve sigortaların kontrollerini servisin yerinde yapıp rapor a yazması lazım bunları unutturmayın servise .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamanlama

    arkadaşlar Elektirik şebekesini ölçmeleri dahi lazım akımın ve sigortaların kontrollerini servisin yerinde yapıp rapor a yazması lazım bunları unutturmayın servise .



    Eve Regülatör de taktırmayı düşünüyorum. Bu elektrik raporları regülatör kurulumu sonrasında (örn. aylar sonra) ürünün kendinden problem çıkarsa aleyhime olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una


    quote:

    Orijinalden alıntı: zamanlama

    arkadaşlar Elektirik şebekesini ölçmeleri dahi lazım akımın ve sigortaların kontrollerini servisin yerinde yapıp rapor a yazması lazım bunları unutturmayın servise .



    Eve Regülatör de taktırmayı düşünüyorum. Bu elektrik raporları regülatör kurulumu sonrasında (örn. aylar sonra) ürünün kendinden problem çıkarsa aleyhime olabilir mi?

    Regülatör faydalı bir şey makinalarını korur voltaj dalgalanmalarına engel olur. Sevsiste dezavantaj olmaması lazım
    Kaçlık regülatör almayi düşünüyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WhoWantSome

    quote:

    Orijinalden alıntı: T-una


    quote:

    Orijinalden alıntı: zamanlama

    arkadaşlar Elektirik şebekesini ölçmeleri dahi lazım akımın ve sigortaların kontrollerini servisin yerinde yapıp rapor a yazması lazım bunları unutturmayın servise .



    Eve Regülatör de taktırmayı düşünüyorum. Bu elektrik raporları regülatör kurulumu sonrasında (örn. aylar sonra) ürünün kendinden problem çıkarsa aleyhime olabilir mi?

    Regülatör faydalı bir şey makinalarını korur voltaj dalgalanmalarına engel olur. Sevsiste dezavantaj olmaması lazım
    Kaçlık regülatör almayi düşünüyorsun.

    Alıntıları Göster
    regülatör almanıza gerek yok, piyasada akım koruma pirizleri satılmakta her cihaza birtane alırsanız sorun yaşamassınız. sularınızda çok yoğun kireç varsa markaların seramik rezistanslı modelleri var onları öneriyorum. ayrıca electrolux markasına ait kireç çözücüleri var hem daha ucuz hem cok basarılı alın derım elektronık marketlerde satılmakta 5 lira fıyatı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: regency_x

    regülatör almanıza gerek yok, piyasada akım koruma pirizleri satılmakta her cihaza birtane alırsanız sorun yaşamassınız. sularınızda çok yoğun kireç varsa markaların seramik rezistanslı modelleri var onları öneriyorum. ayrıca electrolux markasına ait kireç çözücüleri var hem daha ucuz hem cok basarılı alın derım elektronık marketlerde satılmakta 5 lira fıyatı var.



    Regency_x tavsiyelerin için teşekkürler,

    Ürünleri bugün kurulucak, bütün arkadaşların tavsiyesiyle başlarında olacağım umarım sorunsuz geçer...

    Bu bahsettiğin electrolüx kireç çözücü manyetik olan değil sanırım, elektronik marketlerde satılıyor demişin ve fiyatı 5TL olunca... Bunun linki ya da resmini bulabilir miyiz? Nette arayınca Electrolux'un Sprey ve Manyetik kireç çözücüleri çıkıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T-una -- 5 Kasım 2009; 11:15:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una

    quote:

    Orijinalden alıntı: regency_x

    regülatör almanıza gerek yok, piyasada akım koruma pirizleri satılmakta her cihaza birtane alırsanız sorun yaşamassınız. sularınızda çok yoğun kireç varsa markaların seramik rezistanslı modelleri var onları öneriyorum. ayrıca electrolux markasına ait kireç çözücüleri var hem daha ucuz hem cok basarılı alın derım elektronık marketlerde satılmakta 5 lira fıyatı var.



    Regency_x tavsiyelerin için teşekkürler,

    Ürünleri bugün kurulucak, bütün arkadaşların tavsiyesiyle başlarında olacağım umarım sorunsuz geçer...

    Bu bahsettiğin electrolüx kireç çözücü manyetik olan değil sanırım, elektronik marketlerde satılıyor demişin ve fiyatı 5TL olunca... Bunun linki ya da resmini bulabilir miyiz? Nette arayınca Electrolux'un Sprey ve Manyetik kireç çözücüleri çıkıyor...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar dün Siemens Servisi geldi ve kurulumu yaptı.

    Denildiği gibi servis elemanları 3 daldan girip hemen tesisatı bağlayıp anlatalım kaçalım tavrındaydı. Ama ben önerdiğiniz üzere herşeyi istedim.

    Bulaşık Makinesinin altındaki süpürgelik gibi yumuşak parçayı ayarlayıp kestirdim, su terazisini alet kutusundan bile çıkartmıyorlardı bulaşık, fırın, çamaşır makinesi tek tek ölçtürdüm. Bana gelen servis biraz tok satıcı çıktı, gider borusu havadan zor yetişti, adamlar oldu oldu diyor ek boru satmıyordu az kalsın...

    Size yardımcı olabilecek şeylerden bahsetmek istiyorum...


    SN26M890EU Bulaşık Makinesi geldiğinde içinde nem oluyor fabrika testlerinden dolayı endişe etmeyin. Bu modelde VarioDrawer 3. Çatal Bıçak Sepeti olduğundan (bir alt model olan SN25M830EU da ve) her makinada bulunan klasik Çatal Kaşık Sepeti gelmiyor. Ama 15TL karşılığı servis kapınıza kadar getiriyor. Biz VarioDrawer ı Hisar, Jumbo, Karaca marka türü ürünler için kullanmayı planlıyoruz. O yüzden gündelik için ve oraya tek tek dizmekte vakit kaybetmemek için biz bu sepettende ediniyoruz. Sonuçta gündelik çatal bıçaklar bu kadar lüksü haketmiyor

    HM746515T Fırın geldiğinde içinde fabrika dan kalma Teflon tozu oluyor. Üstündeki bütün etiketleri çıkarmadan ve o teflon tozunu silmeden Fırın Kısmını ilk deneme çalıştırmasını yapmamanızı tavsiye ediyorum. Ayrıca Fırını temizlerken bu Teflon kısımlara dokunmuyoruz, kullanım sıklığına görede yaklaşık 5 Yılda bir değiştirilmesi gerekiyormuş.
    Ocak Cam yüzeyini temizlemek için servis S***** ile başlayan bir ürünü tavsiye ediyor 35TL dedi fakat 4446688'ten sipariş ederseniz 27TL...

    WM12S7X0TR Çamaşır Makinesinin kurulumunda pek detay yok fakat Bulaşıkta da bulunan atık su kelepçeleri işlevsiz. Bence kurulumdan sonra siz vida ile sıkılarak ayarlanabilen kepçelerden takın. Yukarıda ek atık borusu demiştim fiyatı 12TL...
    Yanında Finish (Calgon) kireç ölçme testi geliyor, yapın fikriniz olsun. Ben yaptığımda Aşırı Kireçli çıktı Antalya saolsun. Serviste diyor ki paket Calgon'un ömrünü ölçün, o kadar sürede bir aynı parayı biriktirin. 5 Yıl sonra Garanti Kapsamınızda devam ediyorken ya bakım yaptırın ya tamirat...

    Inox ürünlerin temizlenmesi için ise servise göre 85TL, 444 nu.lı telefona göre 75TL değerinde bir ürün tavsiye ediyorlar. Fakat ben önceden araştırıp seçtiğim WÜRTH INOX bakım ürünlerini edinicem temizleme ve parlatıcı beraber 45TL gibi bir fiyat...

    Unutmadan ekleyeyim 444 nu.lı telefonlardan yapılan siparişlerin evinize gelme ücreti 2,75TL miş...

    Kurulum Kılavuzları Nette olduğu için orada yazan konulara girmedim, edinip okuyabilirsiniz. Yalnız Servis Görevlileri dendiği gibi bir an önce bitirip gitmek için kılavuz felan dinlemiyorlar sürekli uyarmak lazım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T-una -- 6 Kasım 2009; 17:33:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamanlama

    arkadaşlar Elektirik şebekesini ölçmeleri dahi lazım akımın ve sigortaların kontrollerini servisin yerinde yapıp rapor a yazması lazım bunları unutturmayın servise .


    Tekrar Saol Zamanlama,

    Ölçtüler 220 çıktı, sorun tespiti varsa yapabilmek için bunu detaylı gün boyu ölçmek gerekir dediler . Raporada söylemem rağmen biz yazmıyoruz hiç dedi, yazmadı...

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhoWantSome

    Regülatör faydalı bir şey makinalarını korur voltaj dalgalanmalarına engel olur. Sevsiste dezavantaj olmaması lazım
    Kaçlık regülatör almayi düşünüyorsun.


    WhoWantSome,

    Voltaj Regülatörü başlığından da gördüğün gibi bu Amperleri ölçme muhabbeti yüzünden karar veremiyorum. Şu klimalarıda taktırayım bir hesap yaptırıp tekrar araştırmaya başlayacağım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una

    quote:

    Orijinalden alıntı: zamanlama

    arkadaşlar Elektirik şebekesini ölçmeleri dahi lazım akımın ve sigortaların kontrollerini servisin yerinde yapıp rapor a yazması lazım bunları unutturmayın servise .


    Tekrar Saol Zamanlama,

    Ölçtüler 220 çıktı, sorun tespiti varsa yapabilmek için bunu detaylı gün boyu ölçmek gerekir dediler . Raporada söylemem rağmen biz yazmıyoruz hiç dedi, yazmadı...

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhoWantSome

    Regülatör faydalı bir şey makinalarını korur voltaj dalgalanmalarına engel olur. Sevsiste dezavantaj olmaması lazım
    Kaçlık regülatör almayi düşünüyorsun.


    WhoWantSome,

    Voltaj Regülatörü başlığından da gördüğün gibi bu Amperleri ölçme muhabbeti yüzünden karar veremiyorum. Şu klimalarıda taktırayım bir hesap yaptırıp tekrar araştırmaya başlayacağım...

    Alıntıları Göster
    electrolux ürün garantisi uzatma şartları:

    ürün fat. tarihinden sonra 3 ay içinde monte edilmiş olmalı
    busüre içinde başvurulursa
    +4yıl ek garanti ücreti 95tl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-41F3DB120

    electrolux ürün garantisi uzatma şartları:

    ürün fat. tarihinden sonra 3 ay içinde monte edilmiş olmalı
    busüre içinde başvurulursa
    +4yıl ek garanti ücreti 95tl

    Alıntıları Göster
    Madem hortlamış başlık ekleme yapayım;

    Sharp Buzdolaplarına Ek Garanti Süresi verilmiyor, İklimsa nın ayıbı diyelim...

    Fırında Ocak Cam yüzeyini temizlemek için Siemens'ten sipariş ettiğim 27TL temizleme ürününü kullanmak için birde 9TL değerinde Spatula edinmek gerekiyormuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una

    Madem hortlamış başlık ekleme yapayım;

    Sharp Buzdolaplarına Ek Garanti Süresi verilmiyor, İklimsa nın ayıbı diyelim...

    Fırında Ocak Cam yüzeyini temizlemek için Siemens'ten sipariş ettiğim 27TL temizleme ürününü kullanmak için birde 9TL değerinde Spatula edinmek gerekiyormuş...

    Alıntıları Göster
    @T-una

    hocam bizim fırında cam yüzeyli markası Bosch ama modelde emin değilim yanında deneme amaçlı temizleyici ve spatula fırının kendi içinden çıkmıştı sizin fırında niye çıkmadı acaba




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.