|
Bunlar aliexpress'de satılan ürünleri üretecek tesisi kurmaz, ancak vatandaş aliexpress'den ürün alınca ona vergi koymasını çok iyi bilir. Akılları sıra paranın yurt dışına çıkmasını engellemeye çalışırlar, ancak fayda etmediğini yine göremezler. 1 liralık telefon kılıfını 30 liraya bize satanlara da laf etmezler. Utanmadan sıkılmadan çıkıp, maaşını dolar ile mi alıyorsun diye soru sorarlar. Üretim yok, fabrikan yok, neredeyse her şey için dışa bağımlısın, ne alıyorsan ücretini dolar üzerinden ödüyorsun, kalkmış dolar'dan bize ne, dolsa da olur dolmasa da diyorsun. Şu dönemde yaşayacağıma, Dünya'ya hiç gelmeseydim daha iyiydi. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
< <






