Şimdi Ara

Berat Albayrak: Dolarla mı maaş alıyorsunuz ? (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
426
Cevap
2
Favori
31.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
438 oy
Giriş
Mesaj
  • Bunlar aliexpress'de satılan ürünleri üretecek tesisi kurmaz, ancak vatandaş aliexpress'den ürün alınca ona vergi koymasını çok iyi bilir. Akılları sıra paranın yurt dışına çıkmasını engellemeye çalışırlar, ancak fayda etmediğini yine göremezler.


    1 liralık telefon kılıfını 30 liraya bize satanlara da laf etmezler. Utanmadan sıkılmadan çıkıp, maaşını dolar ile mi alıyorsun diye soru sorarlar.


    Üretim yok, fabrikan yok, neredeyse her şey için dışa bağımlısın, ne alıyorsan ücretini dolar üzerinden ödüyorsun, kalkmış dolar'dan bize ne, dolsa da olur dolmasa da diyorsun.


    Şu dönemde yaşayacağıma, Dünya'ya hiç gelmeseydim daha iyiydi.

    _____________________________
  • iPeople kullanıcısına yanıt

    İslamcı olmayan herhangi birine.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ldr1907

    Bunu ben söylesem aktroll oluyoruz bu söylüyor ekonomi bakanı oluyor. Bu da mı gol değil?

    sen bazen çok profesyonel trollüyorsun nikini mi taklit ettiler acaba resmini mi çaldılar diye 4 kez kontrol ediyorumBerat Albayrak: Dolarla mı maaş alıyorsunuz ? 

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elk.de

    Adam haklı..

    Dolarla aylık almadığımız gibi,ekmeğide dolarla almıyoruz

    Panik yok,hükümet görevinin başında..

    Selam ve dua ile

    Önce o taptığınız ağlak sonra sizler yargılanacaksınız adliyenin koridorlarında ağlar iken yahut yalanlarınızın gerçekleri ortaya çıktığında milletin vicdanında. Bi yere kadar bakanı bile algılarım anlarım ama sizler gibi yalakaları hiç anlamayacağım

    _____________________________
  • Lan sunu forumdan fln biri soylese kaale bile almaz AKP liler dahi ciddiye almaz adam resmen demis ya la.


    Vay babagun kemigine lan boyle ulke mi olur.

    _____________________________
    Xbox One GT:madman1436 - BESIKTAS- Romanya Bukres
  • inonu88 kullanıcısına yanıt

    hayır bi de ahmet sanki dolar düşüyor eyvah napcaz gibi sormuş soruyu, bakan da o şekilde yanıtlamış.... en bomba kısımda orası galiba

    _____________________________
  • Niye kendi Boğaz'ımızın altından geçen Avrasya tüneli için yapancı ortaklı firmalara DOLAR ile para ödüyoruz o zaman?


    Hazine garantisini TL versenize.


    Ahmet Hakan denen adamı şunu sormadı ya... CNN Türk izlemekle TRT Çocuk izlemek aynı şey

    _____________________________
  • Senin Allah'ına kurban bakanım. Doğru söze ne hacet. Tabikide dolarla maaş almıyoruz.Berat Albayrak: Dolarla mı maaş alıyorsunuz ? 

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SBK

    Niye kendi Boğaz'ımızın altından geçen Avrasya tüneli için yapancı ortaklı firmalara DOLAR ile para ödüyoruz o zaman?


    Hazine garantisini TL versenize.


    Ahmet Hakan denen adamı şunu sormadı ya... CNN Türk izlemekle TRT Çocuk izlemek aynı şey

    Trt Çocuk yine eğlendiriyor. Diğeri malum...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • Sorun da orada dolarla kazanmıyoruz ama dolarla harcıyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sayın Berat Bey bu halka hakettigi şekilde cevabı vermiş. Çogunlugun istedigi, hakettigi bu. Berat Albayrak: Dolarla mı maaş alıyorsunuz ? 

    _____________________________
    Seviyesizleri ve siyasi parti fanatiklerini blokluyorum. İyi forumlar.
  • Bu da ekonomi bakanımız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • %200 araba vergisini NEDEN DOLAR OLARAK ALIYORSUNUZ O ZAMAN ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DjProgressive

    Kur çıkıyeaahhh kur iniyeeehhhhh

    Dolar hep çikiyaaa


    hiç inmiya


    30 yıla bakın hep zirve


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • Şunu görünce deliren bir tek benmiyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yahu arkadaş üretim olmazssa ve sen ülke olarak iğneden ipliğe herşeyi dolar üzerinden yurt dışından alırsan dolar seni tabiki de ilgilendirir.


    Biz eğer dolar üzerinden alım yapmasaydık ülke olarak ,üretim yapıyor olsaydık tabiki de o zaman dolar konuşmuyor olacaktık.


    Bakın euro ile ticaret yapan çoğu avrupa ülkesi dolar üzerinde oturup bizim gibi konuşmaz.


    Neden konuşmaz,çünkü adam euro ile ticaret yapıyor yani kendi para birimi ile.


    Sonra çıkıp kimse biz dolarlamı yaşıyoruz gibi abudik gubidik cümleler kurmasın Allah aşkına...

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnLyMoKoKo

    Şunu görünce deliren bir tek benmiyim

    Benide ekle


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • Bundan olsa olsa ehonomi bağanı olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.