Şimdi Ara

beklenen yeni focus fiyatları belli oldu.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
3.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Model Tavsiye Edilen Anahtar Teslim Liste Fiyatı Tavsiye Edilen Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı (Destekli Kredili) Tavsiye Edilen Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı (Peşin)
    Trend 1.6i 125PS 5K 39.900 TL 39.900 TL 39.900 TL
    Trend 1.6TDCi 95PS 5K 46.950 TL 46.950 TL 46.950 TL
    Trend 1.6i 125PS 4K 41.500 TL 41.500 TL 41.500 TL
    Trend 1.6TDCi 95PS 4K 48.450 TL 48.450 TL 48.450 TL
    Style 1.6i 125PS 5K 42.800 TL 42.800 TL 42.800 TL
    Style 1.6TDCi 115PS 5K 49.900 TL 49.900 TL 49.900 TL
    Style 1.6i 125PS 4K 44.250 TL 44.250 TL 44.250 TL
    Style 1.6TDCi 115PS 4K 51.400 TL 51.400 TL 51.400 TL
    Titanium 1.6i 125PS 5K 46.500 TL 46.500 TL 46.500 TL
    Titanium 1.6i EcoBoost 180PS 5K 51.500 TL 51.500 TL 51.500 TL
    Titanium 1.6TDCi 115PS 5K 53.600 TL 53.600 TL 53.600 TL
    Titanium 1.6i 125PS 4K 48.000 TL 48.000 TL 48.000 TL
    Titanium 1.6i EcoBoost 180PS 4K 53.000 TL 53.000 TL 53.000 TL
    Titanium 1.6TDCi 115PS 4K 55.100 TL 55.100 TL 55.100 TL







  • güzel araç yapmışlar ancak fiyatları (özellikle dizellerin) bana yaklaşık 5 civarı fazla geldi:(
  • Dizel otomatik yapmayan bir firmaya kocaman bir

    Yazık ya yeni model üretiyorsun ama dizel otomatik yok.

    Ford gözümden düştü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    Dizel otomatik yapmayan bir firmaya kocaman bir

    Yazık ya yeni model üretiyorsun ama dizel otomatik yok.

    Ford gözümden düştü.
    Ben broşürü indirip inceledikten sedan 115 ps dizel Style donanımı almaya karar verdim. Aracın özellikle iç tasarımı mükemmel olmuş...

    Fakat broşüre göre C segmenti sedan bir araç olan yeni Focus'un bagaj hacmi 372 litre! (eskisi 526 lt idi) Hal böyleyken ben bu aracı değil 49.900'e, 39.900'e verseler yine almam daha doğrusu alamam... Umarım broşür yanlıştır!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 2 Mayıs 2011; 8:39:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Ben broşürü indirip inceledikten sedan 115 ps dizel Style donanımı almaya karar verdim. Aracın özellikle iç tasarımı mükemmel olmuş...

    Fakat broşüre göre C segmenti sedan bir araç olan yeni Focus'un bagaj hacmi 372 litre! (eskisi 526 lt idi) Hal böyleyken ben bu aracı değil 49.900'e, 39.900'e verseler yine almam daha doğrusu alamam... Umarım broşür yanlıştır!

    Alıntıları Göster
    Bu kadar düşük bagaj hacmi sedan için yetersiz aracın zaten yüksek olan fiyatları da eklenince albenisi ne yazık ki çok zayıf.Aile sedanı olması zor görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    Dizel otomatik yapmayan bir firmaya kocaman bir

    Yazık ya yeni model üretiyorsun ama dizel otomatik yok.

    Ford gözümden düştü.

    üstad dizel otomatiği geçtik benzinli otomatik de yokki...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Ben broşürü indirip inceledikten sedan 115 ps dizel Style donanımı almaya karar verdim. Aracın özellikle iç tasarımı mükemmel olmuş...

    Fakat broşüre göre C segmenti sedan bir araç olan yeni Focus'un bagaj hacmi 372 litre! (eskisi 526 lt idi) Hal böyleyken ben bu aracı değil 49.900'e, 39.900'e verseler yine almam daha doğrusu alamam... Umarım broşür yanlıştır!

    Haklısınız bagaj hacmi çok küçük. Eski focus HB (şu an satıştaki çok eskisi değil) 385 lt şaka gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan 06

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Ben broşürü indirip inceledikten sedan 115 ps dizel Style donanımı almaya karar verdim. Aracın özellikle iç tasarımı mükemmel olmuş...

    Fakat broşüre göre C segmenti sedan bir araç olan yeni Focus'un bagaj hacmi 372 litre! (eskisi 526 lt idi) Hal böyleyken ben bu aracı değil 49.900'e, 39.900'e verseler yine almam daha doğrusu alamam... Umarım broşür yanlıştır!

    Haklısınız bagaj hacmi çok küçük. Eski focus HB (şu an satıştaki çok eskisi değil) 385 lt şaka gibi

    Alıntıları Göster
    otosan nın mantığı nedir acaba? otomatiğin ülkemizde pek tercih edilmediğini felan mı düşünüyorlar? çünkü powershift li yeni focuslar ingiltere ve almanyada satışta...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 2 Mayıs 2011; 12:06:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    otosan nın mantığı nedir acaba? otomatiğin ülkemizde pek tercih edilmediğini felan mı düşünüyorlar? çünkü powershift li yeni focuslar ingiltere ve almanyada satışta...

    Alıntıları Göster
    Bagaj hacmine tek kelimeyle inanamadım, internetten İngilizce broşürlerine baktım; maalesef değerler doğru...

    Şu anda B segmenti bazı araçlarda bile bagaj hacmi 300 litreyi buluyor... (Fabia vs) Bu bagaj hacmiyle Focus III HB ancak B segmenti; Focus III sedan ise ancak C segmenti HB araç müşterilerini kendine çekebilir ki; birinci grup fiyat yüzünden; 2. grup ise tasarım yüzünden (hb sevenler sedanları pek beğenmezler) Focus III'e yanaşmayacaklardır diye düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    Dizel otomatik yapmayan bir firmaya kocaman bir

    Yazık ya yeni model üretiyorsun ama dizel otomatik yok.

    Ford gözümden düştü.

    üstad dizel otomatiği geçtik benzinli otomatik de yokki...

    Adamlar düz mantık düşünüyorlar demekki. Tüketiciyi dikkate alan yok. Yazık ne diyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    otosan nın mantığı nedir acaba? otomatiğin ülkemizde pek tercih edilmediğini felan mı düşünüyorlar? çünkü powershift li yeni focuslar ingiltere ve almanyada satışta...

    Düz vites düz mantık. Bunlardan başka birsey beklenmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Bagaj hacmine tek kelimeyle inanamadım, internetten İngilizce broşürlerine baktım; maalesef değerler doğru...

    Şu anda B segmenti bazı araçlarda bile bagaj hacmi 300 litreyi buluyor... (Fabia vs) Bu bagaj hacmiyle Focus III HB ancak B segmenti; Focus III sedan ise ancak C segmenti HB araç müşterilerini kendine çekebilir ki; birinci grup fiyat yüzünden; 2. grup ise tasarım yüzünden (hb sevenler sedanları pek beğenmezler) Focus III'e yanaşmayacaklardır diye düşünüyorum...


    Üstad ne 300'ünden bahsediyorsunuz. 500 yazacaktınız galiba. B segmentinde 500 litreyi aşan birçok araç var.Ford sedan focusa neden bu kadar düşük bagaj hacmi belirledi anlamak mümkün değil. Saygılar..

    Albea sole = 515 lt
    Honda city = 506 lt
    Renault symbol = 506 lt
    http://www.fiat.com.tr/pages/tr/otomobiller/albeasole_tekniktablo.aspx
    http://www.honda.com.tr/teknik_detay.aspx?series=city
    Symbol broşüründen veri alınmıştır. Web sitesinde bagaj kapasite bilgisi bulunmamaktadır.




  • Amerıkalılar, Turkıye'de bır c sınıfına 40 bın dolar verıldıgını duysalar nasıl gulerler acaba..fıyatlar ucuk valla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanoztuna06
    Üstad ne 300'ünden bahsediyorsunuz. 500 yazacaktınız galiba. B segmentinde 500 litreyi aşan birçok araç var.Ford sedan focusa neden bu kadar düşük bagaj hacmi belirledi anlamak mümkün değil. Saygılar..

    Albea sole = 515 lt
    Honda city = 506 lt
    Renault symbol = 506 lt



    Ben hb versiyonları kastetmiştim, sedanlar daha da iyi örnek olmuş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanoztuna06
    Üstad ne 300'ünden bahsediyorsunuz. 500 yazacaktınız galiba. B segmentinde 500 litreyi aşan birçok araç var.Ford sedan focusa neden bu kadar düşük bagaj hacmi belirledi anlamak mümkün değil. Saygılar..

    Albea sole = 515 lt
    Honda city = 506 lt
    Renault symbol = 506 lt



    Ben hb versiyonları kastetmiştim, sedanlar daha da iyi örnek olmuş...


    HB kastederken de baya mütevazi yazmışsınız. Astra 350 lt. Civic HB inanılması zor 415 lt hacme sahip.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanoztuna06
    HB kastederken de baya mütevazi yazmışsınız. Astra 350 lt. Civic HB inanılması zor 415 lt hacme sahip.


    Ben B segmentinden örnek vermiştim

    C segmentinde Focus'un bagaj hacmi olarak kıyaslanabileceği araç yok zaten...

    Neyse, ben daha fazla aracı eleştirmiyim...Başka bir başlıkta Focus sahipleri hemen savunmaya geçtiler, alınıyor arkadaşlar... Umarım Focus IV'de bagaj hacmi 50-100 litreye falan düşer... Onu da savunan çıkar... Hyundai Accent Blue'nun 34.000 liradan başlamasını savunanlar gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 2 Mayıs 2011; 16:20:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanoztuna06
    HB kastederken de baya mütevazi yazmışsınız. Astra 350 lt. Civic HB inanılması zor 415 lt hacme sahip.


    Ben B segmentinden örnek vermiştim

    C segmentinde Focus'un bagaj hacmi olarak kıyaslanabileceği araç yok zaten...

    Neyse, ben daha fazla aracı eleştirmiyim...Başka bir başlıkta Focus sahipleri hemen savunmaya geçtiler, alınıyor arkadaşlar... Umarım Focus IV'de bagaj hacmi 50-100 litreye falan düşer... Onu da savunan çıkar... Hyundai Accent Blue'nun 34.000 liradan başlamasını savunanlar gibi...

    Haklısınız segmentler karıştı biraz. Ama sedan focus vs hb diğerleri kapışmasını diğerleri kazandı :)
    Hyundai blue konusundada size katılmamak elde değil ne varsa 34 bin liralık bu araçta anladım gitti ESP




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan 06

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanoztuna06
    HB kastederken de baya mütevazi yazmışsınız. Astra 350 lt. Civic HB inanılması zor 415 lt hacme sahip.


    Ben B segmentinden örnek vermiştim

    C segmentinde Focus'un bagaj hacmi olarak kıyaslanabileceği araç yok zaten...

    Neyse, ben daha fazla aracı eleştirmiyim...Başka bir başlıkta Focus sahipleri hemen savunmaya geçtiler, alınıyor arkadaşlar... Umarım Focus IV'de bagaj hacmi 50-100 litreye falan düşer... Onu da savunan çıkar... Hyundai Accent Blue'nun 34.000 liradan başlamasını savunanlar gibi...

    Haklısınız segmentler karıştı biraz. Ama sedan focus vs hb diğerleri kapışmasını diğerleri kazandı :)
    Hyundai blue konusundada size katılmamak elde değil ne varsa 34 bin liralık bu araçta anladım gitti ESP

    Alıntıları Göster
    full versiyonu dizel 62.000 tl ye geliyor huuu beybii diyesim geldi. Ben yeni cmax i titanium x paketi pazarlıkla 58.000 Tl ye alıyordum sonra kayınçomun yardımıyla 54.000 tl ye aldım ford otosan çalışan indirimi sayesinde. bir fark sunroof olması biz dede cam tavan var. start stop zaten sadece ecoboost larda yani benzinlilerde var. ben pek bir fark göremedim neden daha ufak arabaya o parayı vereyim gerçi zevk meselesi ama bilmiyorum ben bir aile arabası olsam aynı fiyatlarda olduklarını düşününce direk cmax e gönlüm kayar. Arabayı canlı görmedim gerçi ama ilk izlenimlerim böyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grafiker

    full versiyonu dizel 62.000 tl ye geliyor huuu beybii diyesim geldi. Ben yeni cmax i titanium x paketi pazarlıkla 58.000 Tl ye alıyordum sonra kayınçomun yardımıyla 54.000 tl ye aldım ford otosan çalışan indirimi sayesinde. bir fark sunroof olması biz dede cam tavan var. start stop zaten sadece ecoboost larda yani benzinlilerde var. ben pek bir fark göremedim neden daha ufak arabaya o parayı vereyim gerçi zevk meselesi ama bilmiyorum ben bir aile arabası olsam aynı fiyatlarda olduklarını düşününce direk cmax e gönlüm kayar. Arabayı canlı görmedim gerçi ama ilk izlenimlerim böyle.

    Alıntıları Göster
    aracı bugün canlı gördüm. uzaktan arkadan bakınca bir an mondeomu dedim. ama liftback gibi enteresan bir bagaj yapısı olmuş. yedek lastiğin konumu biraz yukardan pozisyonlandığı için derinlik az fakat aracın çizgileri çok değişik çok şık duruyor. daha oturaklı ve sportif bir havası var. VW deki dsg benzeri çift kavramalı bir otomatik vites kutusu focuslarda yer alacakmış. bayiye sadece tanıtım aracı gelmişti test yapamadık. 1.6 125 hplik bir modeldi. değişik bir iç dizaynı var ve vites kolunun etrafındaki alan dış gövde rengiyle aynı renkte bir metalden oluşuyor. ön farlar biraz şişkince tasarlanmış. oldukça kaliteli bir his veriyor. eğer ford klasik yol sesi sorununu bu araçta çözdüyse gayet iyi satışlar yakalayabilir. zira ford kugada bile yol sesi had safhada idi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    aracı bugün canlı gördüm. uzaktan arkadan bakınca bir an mondeomu dedim. ama liftback gibi enteresan bir bagaj yapısı olmuş. yedek lastiğin konumu biraz yukardan pozisyonlandığı için derinlik az fakat aracın çizgileri çok değişik çok şık duruyor. daha oturaklı ve sportif bir havası var. VW deki dsg benzeri çift kavramalı bir otomatik vites kutusu focuslarda yer alacakmış. bayiye sadece tanıtım aracı gelmişti test yapamadık. 1.6 125 hplik bir modeldi. değişik bir iç dizaynı var ve vites kolunun etrafındaki alan dış gövde rengiyle aynı renkte bir metalden oluşuyor. ön farlar biraz şişkince tasarlanmış. oldukça kaliteli bir his veriyor. eğer ford klasik yol sesi sorununu bu araçta çözdüyse gayet iyi satışlar yakalayabilir. zira ford kugada bile yol sesi had safhada idi.

    Alıntıları Göster
    1.6 motor ile Powershift getirmeyecekler mi acaba bilen var mı? Yeni S60'taki ile aynı motor onlar pekala yapıyorsa Ford'un da bu kombinasyonu eklemesi gerekiyor, aksi takdirde 2.0 L motor ile kimse 70-80 bin verip Focus almaz heralde. Ayrıca USA sitesinden neredeyse bütün opsiyonları ekleyerek araç oluşturdum 27.000 USD gibi bir fiyat çıktı:) adamlardan 3-4 kat daha düşük kazanan bir ülkede minumum 2 kat daha pahalıya araba alıyoruz ve de fark motor hacmi büyüdükçe inanılmaz artıyor, ne diyelim kahrolsun kapitalizm
    Focus Titanium USA




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.