Şimdi Ara

Beklediğim Yenilikler & Değişiklikler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bunlar aradığınız droidler değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Qahlel -- 14 Eylül 2017; 6:21:40 >



  • Bu listeyi Arenanete de yollarsanız iyi olur.
  • Çoğuna katılmak ile beraber katılmadıklarımın sebepleri şu şekilde;

    "3W'ye aynı haritada eğer guild-iniz kalabalık olarak girdiyse, sizi sıralamada öncelik verilmeli. Hem guild-ler için teşvik olur hem de daha planlı programlı kalitesi yüksek 3W şansı olur."
    Buna kesinlikle katılmıyorum. Başka birinin önüne adam atmak diye bir şey olmaz, olmamalı. Guild olarak girecek insanlar, beraberce sıraya girip yakın zamanda oyuna girebilir. -en azından sıralama sistemi düzelince.- Aynı şeyi grup olarak sıraya girmek için de söyleyebiliriz, yakın zamanlarda sıraya girmek yeterli olacaktır. Olması güzel, olmaması pek de önemli olmayan bir detay o bence.


    "Ölen düşmanlar, istedikleri hedefi işaretleyip, ölüyken herşeyi görebiliyorlar. Savunma ve atakta çok önemli bilgileri anında bildirebiliyorlar. Force respawn özelliği eklenmeli."
    Bence o kadar büyük fark yaratamaz bu dediğin. Özellikle, bu kişinin bunları görebilmek için yerde yattığını ve eksik olduğunu düşünürsen. En azından bir fight'ın iyice bitmesini bekleyip, yerden kalkmak waypoint'e gidip geri gelmekten çok daha az zaman alıyor. Öyle bir durumda savunma tarafına büyük avantaj gelir bence.


    "Skilleri bir kere açtıktan sonra sıralamasını değiştirebilme (5. sıradakini 1.ye koyabilme gibi)."
    Tuş ayarlarını değiştirirsin, aynı şey. Boşa dev zamanı harcamak gibi geliyor bana öyle bir şey. Bu değişecek, hatırlanıcak. Silah değiştiğinde eskiye dönücek. Her class'ın çeşit çeşit kombinasyonu var falan filan. Hem de, Main hand ve Off hand den 2şer gelip ortada da ortal gelen ya da main handden gelen skill olması bence mantıklı. En azından öncelik olarak çok çok aşağılarda bir şey olmalı.


    "Görüntüsü değiştirilmiş armor ve silahların hangi item-in görünütüsüne değiştirdikleri o armor ve silahın üzerine geldiğinizde açılan ufak pencerenin en altında ekstra bir satırda yazması."
    Tam oarak ne kastettiğinizi anlamamış olsam da, silahın ismi zaten değişiyor. Yeni gelen silahı farklı bir silah olarak tanımlıyor oyun diye biliyorum. -Yanlış olabilirim.-


    "Çanta craft maliyetleri düşürülmeli. Şu anda 20lik bir çanta maliyetine birkaç turuncu armor alınabiliniyor."
    Buna da katılmıyorum ne yazık ki. 20lik çanta oyunda lüks olarak kalmalı, herkes alabilirse bir anlamı olmaz zaten. Yine de zamanla, biraz daha iyi gold farmları falan olduğunda daha erişilebilir olacaktır.


    "Hedefimin cast ettiği skill-in adını ve kaç saniyede cast ettiğinin yazısını görme."
    PvE için olabilir. PvP için kesinlikle olmamalı. PvP'nin tüm karşındakinin hareketlerini okuma sistemini bozan bir sistem. Güzel skill channel biterken dodge at halini alır oyun böyle bir durumda bu da karşındaki adamdan çok UI izleyerek PvP yapmak anlamına gelir. Bence PvE için de olmamalı, ancak PvP için kesinlikle olmamalı.

    "Irk değiştirme eklenmeli."
    Her ırkın baya farklı hikayeleri var. Role Playing açısından pek doğru değil öyle bir şey olması.


    "Armor & Silah değiştirme. Örnek vermek gerekirse, yanlışıkla Turuncu silahınızı alırken bir alttakini aldınız token vendor-undan. Belli gem karşılığı bu silahı istediğiniz başka silahla değiştirebilmeli."
    Bence bunun yerine pahallı silahları alırken onaylıyor musunuz diye sorsa yeterli olur.


    "Karma isteyen item-lerin fiyatları çok gereksiz yüksek. Özeliklle 80 level altı olanların. Bu item-lerin fiyatları en azından %60-70 oranında düşürülmeli."
    Karma isteyen itemlardan fiyatı yüksek olanlar görünüş için olanlar zaten. Onların erişilebilir olmaması gerekli olduğu için o kadar yüksek. 70% çok büyük bir düşüş. Güzel görünmek zorunda değil herkes, karma setleri zaten stat olarak çok da süper değiller. Onlarsız takılsın karma farmlamak istemeyen insanlar -ki maximum level'a ulaşınca gelen karmaları harcayacak pek fazla şey yok.-


    "Mail ve Trading Post'tan bağımsız, 2 kişinin birbiri ile trade yapabilmesi. Hedefinize sağ tıkladığınızda açılan menüde trade seçeneği eklenecek. Bu sayede güvenli olarak %15 trade veya mail vergisi ödemeden direkt ticaret yapabileceğiz."
    Bunun sebebi zaten bir şeyi satıyorsan, oyunun senden para kesmesi. Yoksa 2 ay sonra herkesin cebinde 100lerce gold olur. Bu tarz gold-sink denilen şeyler. Piyasadaki eşyaların değerleri için önemli. En basit örnek olarak piyasa da çok değersiz olan matların Mystic Forge recipelardan sonra değerlenmesi örnek gösterilebilir. Bunu sadece piyasayı dengelemek, piyasa da ki benzer mat sayısını azaltmak için yaptığını falan söyledi zaten anet. Benzer bir şekilde Waypoint ve repair ücretleri de çok fazla. Sadece aşırı derece para birikimi olmasın ve sadece gerçekten piyasadan anlayan ya da asyalılar gibi farm yapan insanların fazladan parası olması üzerine kurulu bir sistemi var oyunun.


    "Şu anda her zindanın kendine ait özel tokeni var. Bu sistemden dolayı, bir zindandan parça almak için sürekli aynı zindana girmeniz gerekiyor. Tüm zindanların armorlarının statları aynı olduğu için 2. defa başka zindan kasmıyorsunuz. Zindan sisteminde değişiklik yapılsa, tüm tokenler aynı olsa, ben istediğim zindandan istediğim item-i alabilsem iyi olurdu. Hep aynı yeri koreli oyuncular gibi saatlerce farm-lamak biraz kuvvetli mide gerektiriyor. Bu sistemde belki başka zindanlara girmek için teşvik olsun diye belli zindanlara belli cd'ler eklenebilir."
    Zaten sonuçta aldığınız set de o dungeonda sürekli kastığınız anlamına gelen bir set. Her dungeon'ın kendi seti olması da o yüzden. Bunlar sadece görünüş için yapılan şeyler yani ben A setini istiyorum diyelim, onun için A dungeon'ını defalarca yapmam gerekiyor. Belki benim oyun tarzıma göre daha kolay olan B dungeon'ını farmlayarak gelip A setini alamamam bence güzel bir şey.


    "Zindanlardan düşen drop-lar şaka gibi. Zindana girmenin tek nedeni token biriktirmek. Zindanlardaki -en azından son boss-lardaki- drop-lar çok daha iyileştirilmeli."
    Eğer ki item olarak çok güzel olsaydı, herkes item yapmak için dungeon farmlamak zorunda kalırdı. Aynı şeyi jumping puzzle'lar için de söyleyebilirsin. Sonuçta bu keyif meselesi, bir kişiye hitap etmeyen bir şey diğerine hitap eder. Bana her ikisi de hitap etmiyor diye beni maddi olarak cezalandırması kötü olurdu oyunun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhTx3 -- 18 Eylül 2012; 18:23:09 >




  • bunlar aradığınız droidler değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Qahlel -- 14 Eylül 2017; 6:20:4 >
  • - Dungeon finder (cidden gerekli bisi 2 saat all chatten LFM LFG yazıp beklemek sıkıcı.Hani 80 lvlde daha rahat olur belki adam bulmak ama düşük lvl Dglerde uğraşıyorsun)
    - Sadece WvWvW için mount harita çok büyük sürekli ordan oraya koşturuyorsun.Hatta her classın mount üzerinde özel skilleri olsa fena olmaz.Belki exp. pack ile yaparlar.
  • ArenaNet ilk önce troll tarzındaki yapısından kurtulması gerekiyor.


    -Pvp yi önemseyen bir oyun için az sayıda Bg ye sahip.
    -Arena sisteminin eklenmesi , bazı arkadaşlar 5v5 turnuvalar var diyor fakat dev gibi haritalarda 5v5 sarmıyor.
    -WoW vb oyunlarladan kopya olmasın diye çok basit sistemleri eklememişler yaptıkları en büyük hata bu.
    -Belirli lvl larda dungeon açılıyor fakat bu dungeonlara arkadaşlarınla girmek büyük sıkıntı , overflow yerine daha güzel bir sistem olabilirdi.


    aklıma gelenler bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şenol Güneş

    ArenaNet ilk önce troll tarzındaki yapısından kurtulması gerekiyor.


    -Pvp yi önemseyen bir oyun için az sayıda Bg ye sahip.
    -Arena sisteminin eklenmesi , bazı arkadaşlar 5v5 turnuvalar var diyor fakat dev gibi haritalarda 5v5 sarmıyor.
    -WoW vb oyunlarladan kopya olmasın diye çok basit sistemleri eklememişler yaptıkları en büyük hata bu.
    -Belirli lvl larda dungeon açılıyor fakat bu dungeonlara arkadaşlarınla girmek büyük sıkıntı , overflow yerine daha güzel bir sistem olabilirdi.


    aklıma gelenler bunlar.
    Böyle birşeyle bi hiç karşılaşmadık uzuun zamandır.O olay oyun çıktığı zamanda vardı sadece.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazuach

    quote:

    Orijinalden alıntı: Şenol Güneş

    ArenaNet ilk önce troll tarzındaki yapısından kurtulması gerekiyor.


    -Pvp yi önemseyen bir oyun için az sayıda Bg ye sahip.
    -Arena sisteminin eklenmesi , bazı arkadaşlar 5v5 turnuvalar var diyor fakat dev gibi haritalarda 5v5 sarmıyor.
    -WoW vb oyunlarladan kopya olmasın diye çok basit sistemleri eklememişler yaptıkları en büyük hata bu.
    -Belirli lvl larda dungeon açılıyor fakat bu dungeonlara arkadaşlarınla girmek büyük sıkıntı , overflow yerine daha güzel bir sistem olabilirdi.


    aklıma gelenler bunlar.
    Böyle birşeyle bi hiç karşılaşmadık uzuun zamandır.O olay oyun çıktığı zamanda vardı sadece.

    Sag click ve Join dersen aynı overflow serverına atıyordu zaten o zamanlarda da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PhTx3

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazuach

    quote:

    Orijinalden alıntı: Şenol Güneş

    ArenaNet ilk önce troll tarzındaki yapısından kurtulması gerekiyor.


    -Pvp yi önemseyen bir oyun için az sayıda Bg ye sahip.
    -Arena sisteminin eklenmesi , bazı arkadaşlar 5v5 turnuvalar var diyor fakat dev gibi haritalarda 5v5 sarmıyor.
    -WoW vb oyunlarladan kopya olmasın diye çok basit sistemleri eklememişler yaptıkları en büyük hata bu.
    -Belirli lvl larda dungeon açılıyor fakat bu dungeonlara arkadaşlarınla girmek büyük sıkıntı , overflow yerine daha güzel bir sistem olabilirdi.


    aklıma gelenler bunlar.
    Böyle birşeyle bi hiç karşılaşmadık uzuun zamandır.O olay oyun çıktığı zamanda vardı sadece.

    Sag click ve Join dersen aynı overflow serverına atıyordu zaten o zamanlarda da.

    Belli saatlerde atıyordu server kalabalık olduğunda ise sistem çalışmıyordu ama benim orada demek istediğim tam olarak bu değil.5 kişilik parti kuruyoruz ve dungeon ın olduğu şehre teleport oluyoruz dungeon ı girdiğimizde partide olduğumuzu görmüyor ve hepimizi ayrı dungeonlara atıyor bunun nedeni deportalları kullandığımızda parti sisteminde bug oluşması , belki sadece bizde oldu.Dungeon a girmek istediğimizde partimizi dungeon girişinde tekrardan kurmak zorunda kalıyorduk ki bu seferde başka sorun çıkıyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şenol Güneş
    Belli saatlerde atıyordu server kalabalık olduğunda ise sistem çalışmıyordu ama benim orada demek istediğim tam olarak bu değil.5 kişilik parti kuruyoruz ve dungeon ın olduğu şehre teleport oluyoruz dungeon ı girdiğimizde partide olduğumuzu görmüyor ve hepimizi ayrı dungeonlara atıyor bunun nedeni deportalları kullandığımızda parti sisteminde bug oluşması , belki sadece bizde oldu.Dungeon a girmek istediğimizde partimizi dungeon girişinde tekrardan kurmak zorunda kalıyorduk ki bu seferde başka sorun çıkıyordu.

    Anladım, ben pek dungeon takılmadığım için denk gelmemiş olabilirim ama girdiğim kesimde hiç olmadı böyle bir şey. Yanlış anlaşılma için kusura bakmayın :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.