DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
bedava adminlik
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
6
Cevap
0
Favori
3.462
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      33 Mesaj
      28 Temmuz 2007 17:44:49 Konu Sahibi
      BEDAVA ADMİNLİK Mi İstiyoRsunuz ALIn Sİze kaMPANya PuBliC CeHeNNemİ | BP CLAN : 212.175.24.55:27015 beyler herkezi bekleriz top15 deki 1 ciye adminlik var bu kanıtlan mıştır top15 de 1 ci olupta adminlik alan cok insan var sizde neden admin olmayın hilesiz oyunda garanti her zmn admin var
      adminlik alımları devam etmektedir iletişim psyko_pirhana@hotmail.com



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Temmuz 2007 13:00:12
      bole bişi olamaz ben girdim 1.oldum ama kmse adminlik vermedi ayrıca adminler hiç bir zaman online deiller!ve serverda wallar hackler havada ucuor !!!


      _____________________________

      Hayat kızgın ßoğa|ßen kırmızı pelerin
    • Yarbay
      2295 Mesaj
      31 Temmuz 2007 10:48:19
      Ben 1. oldum hiç bi halt olmadı


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      31 Temmuz 2007 13:26:16
      Bende 1. oldum ama banada bir boq olmadı bu adamlar yalan soluor serverlarına adam cekebilmek için inanmayın sakınnn !


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      06 Ağustos 2007 14:46:47
      evt yalan ben kaç ker 1. oldum bi halt yapmıyolar bune saçmalıkk yaaaa


      _____________________________

    • Binbaşı
      1731 Mesaj
      16 Ağustos 2007 01:27:09
      Eğer anlık birincilik almışsanız vereceklerini sanmıyorum ki haklılar!
      Muhtemelen ay içinde top15 birincisine vereceklerdir



      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      27 Ağustos 2011 15:47:04
      EVET ARKADAŞLAR TOP15 BİRİNCİSİ OLUNCA HEMEN VERİLMİOR BİR HAFTA DAHA TOP15 DE BİRİNCİ OLURSAN VERİLİOR


      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.