Şimdi Ara

Bedava 5 Aylık Tivibu Giriş Paketi - Netlimitsiz kullanıcıları için! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
9.595
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vendettaa0

    Ben işaretlemeden devama bastım hemen standart plus a geçmiş.Bu kadar kurnazlık olmaz.


    Valla bu kadar kurnazlık olmaz. Ben de ilk denememde; baktım Giriş Paketi yazıyor, orada da bir kutucuk var. Giriş paketi seçiyorum diye o kutucuğu işaretledim, sonra onay ekranına geldim. Bir de baktım aylık 8 TL vs. yazıyor, hemen geri yaparak bu seçim yaptığım ekranı inceledim. Meğersem Giriş Paketini seçiyorum diye işaretlediğim kutucuk 7+1= 8 TL değerinde imiş. :) O işareti kaldırıp kutucuğun haricindeki yukarı bölümü tıkladım, devam dedim, onay ekranına geldim, bir de baktım Ücret 0 TL yazıyor.. Diyeceğim o ki bir çok arkadaş giriş paketi seçiyorum diye o kutucuğu işaretliyor... Kutucuğu işaretlemeden az yukarısındaki herhangi bir alanı tıklamak gerekiyor..




  • @aramabotu

    olayın yanlış işaretlemeyle bi alakası yok. tamamen ttnet'in kurnazlığı yada sistem hatası diyelim.
    ben özellikle dikkat ettim, giriş paketini seçtim, kutucuğu işaretlemedim.
    son onay aşamasında da 0 tl yaziyordu. hatta mailime gelen sözleşmede dahi 0 tl yazıyor.

    müşteri hizmetleriyle görüştüğümde, o kutuyu işaretlemediğimden eminim dedim. bana verdikleri cevap;

    Zaten o kutucuğu işaretleyip üye olsaydınız, üyelik bilgilerinizde Giriş Paketi+Filmclub kanalları yazardı.
    Ama siz kendi iradenizle en sağdaki Standart Plus Paketi seçmişsiniz. İkisi ayrı şeyler.

    Ttnet burada müşteriyi salak yerine koyuyor resmen. Benim en sağdaki paketi seçtiğimi iddia ediyor.
    Keşke dediğiniz gibi olay yanlış işaretlemeden kaynaklansaydı, o zaman daha kabul edilebilir olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karamsar1İ

    @aramabotu

    olayın yanlış işaretlemeyle bi alakası yok. tamamen ttnet'in kurnazlığı yada sistem hatası diyelim.
    ben özellikle dikkat ettim, giriş paketini seçtim, kutucuğu işaretlemedim.
    son onay aşamasında da 0 tl yaziyordu. hatta mailime gelen sözleşmede dahi 0 tl yazıyor.

    müşteri hizmetleriyle görüştüğümde, o kutuyu işaretlemediğimden eminim dedim. bana verdikleri cevap;

    Zaten o kutucuğu işaretleyip üye olsaydınız, üyelik bilgilerinizde Giriş Paketi+Filmclub kanalları yazardı.
    Ama siz kendi iradenizle en sağdaki Standart Plus Paketi seçmişsiniz. İkisi ayrı şeyler.

    Ttnet burada müşteriyi salak yerine koyuyor resmen. Benim en sağdaki paketi seçtiğimi iddia ediyor.
    Keşke dediğiniz gibi olay yanlış işaretlemeden kaynaklansaydı, o zaman daha kabul edilebilir olurdu.


    Peki 0 TL yazıyordu, maile gelen sözleşmede de 0 TL yazıyordu diyorsun. O zaman nasıl haberin oldu Standar Plus pakete geçtiğinden?
    Maile gelen sözleşmede 0 TL yazıyorsa bu senin delilindir, senden 8 TL alamazlar...




  • Burada arkadaşlar uyarınca kıllanıp online işlem merkezinden baktiğimda Standart Plus Pakete üye olduğumu gördüm. Yoksa ruhum bile duymazdı.
    Herkes kontrol etsin arkadaşlar. Bunlar herkesi Standart Pakete abone yapmışlardır kesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karamsar1İ

    Burada arkadaşlar uyarınca kıllanıp online işlem merkezinden baktiğimda Standart Plus Pakete üye olduğumu gördüm. Yoksa ruhum bile duymazdı.
    Herkes kontrol etsin arkadaşlar. Bunlar herkesi Standart Pakete abone yapmışlardır kesin.


    Online işlem merkezinden baktım, TVBu "Giriş Paketine" üyeyim....
  • müşteri hizmetlerini az once aradım ve bu uygulama tuzakl gibi pnay kutucuğunu öyle bir yere koymuşsunuzki herkez yanılgıya düşüypr dedim şikayet kaydı filan oluşturun şeklinde şeler soyledim müşteri temsilcizi teşekkür etti ve başka bişey dedi ah bi kurtulsak şu ttnetten başka bişey istemiyorum

    ayrıca temzilci 8 tl 30 güne bölünür 1 gunluk ucret odersiniz dedi bakalım fatırada gorecegiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbaday

    müşteri hizmetlerini az once aradım ve bu uygulama tuzakl gibi pnay kutucuğunu öyle bir yere koymuşsunuzki herkez yanılgıya düşüypr dedim şikayet kaydı filan oluşturun şeklinde şeler soyledim müşteri temsilcizi teşekkür etti ve başka bişey dedi ah bi kurtulsak şu ttnetten başka bişey istemiyorum

    ayrıca temzilci 8 tl 30 güne bölünür 1 gunluk ucret odersiniz dedi bakalım fatırada gorecegiz



    birde teşekkür etti:D demekki haberleri yokmuş günahlarını aldık:D
  • Haber veren arkadaşlara teşekkürler dün başvuru yapmıştım adımları dikkatle geçtim fakat otomatik olarak standart plus üyelik açmış.Müşteri hizmetleri dün teknik bir problem vardı falan dedi.Neyse şu an giriş paketine çevirdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 31 Ocak 2011; 1:58:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbaday

    müşteri hizmetlerini az once aradım ve bu uygulama tuzakl gibi pnay kutucuğunu öyle bir yere koymuşsunuzki herkez yanılgıya düşüypr dedim şikayet kaydı filan oluşturun şeklinde şeler soyledim müşteri temsilcizi teşekkür etti ve başka bişey dedi ah bi kurtulsak şu ttnetten başka bişey istemiyorum

    ayrıca temzilci 8 tl 30 güne bölünür 1 gunluk ucret odersiniz dedi bakalım fatırada gorecegiz

    ttnetin kıtbeyinli meşteri hizmetleri çalışanlarıyla cebelleştikten sonra zor bela bende iptal ettirdim..
    1 günlük ücret olayını sordum şöyle imiş;
    ön ödemeli hizmet olduğundan standart plus paket başlangıcı olunca şubat ayı faturası için 8 TL otomatik yansıyor, 1 gün sonra kapattırsak bile Şubat faturasında +8 Tl yi ödüyormuşuz, kullanılmayan 29 günün ücretini Mart ayında iade ediyormuş--> (+7,7 TL olarak)

    Her bağlantı probleminde, her ay faturasını öderken..vs hallerde bizi bu yahudilere mecbur kılanlaraa, satanlaraa ihaleye çıkarana alayına soyuna sopuna dümdüz gidiyorum Telekomda ttnet de söğüşlemek için varlar ve bence masumlar(?) iyi yere tezgah açmışlar hepsi bu! ama bunlara bu fırsatı verenlerin...... (anladın sen onu)




  • ttnetten böyle bir kampanya beklemezdim. Adamların amacı farklı biz bedavaya izliyoruz sanarken onlar 8 lira kitleyecekler faturaya
    Müşteri hizmetlerini aradığımda giriş üyeliğine aldırdığımda ayda 1 lira mı gider yoksa hazirana kadar bedava mı ?

     Bedava 5 Aylık Tivibu Giriş Paketi - Netlimitsiz kullanıcıları için!
  • İnternetten tarife değişikliği yapılıyormuş oradan giriş paketine geçiş yaptım ama aylık 1 lira görünüyor
    ben o parayı vermek istemiyorum ne yapmak lazım

    not : o kazanacağımız 5 lira indirimi 3-4 lira kontör karşılığı kazanmak istemiyorum kolay bir teknik var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrykt -- 31 Ocak 2011; 13:10:18 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.