Şimdi Ara

Be a Pro : Seasons Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar be a pro modunda bi oyuncu oluşturup oynamaya başladım ama ilk maçı kazanmama rağmen puan durumunda berabere kaldığım gözüküyo.ve oyuncumla attığım goller top scorer bölümünde 0 olarak gözüküyo.Sizdede böyle bir sorun varmı?



    _____________________________
  • Reserve Team'le oynuyorsun da ondan, bizim ligin A2 ligi gibi önce teknik direktörün gözüne girmek gerek. Ana ekranda bir sağ yapınca takımda yerin ve ünün gözüküyor
    _____________________________
  • Maçta attığım goller neden gol krallığında gözükmüyo peki.
    _____________________________
  • B takımda oynuyorsun işte A takımla maçlara, haliyle lig maçlarına, çıkmıyorusn
    _____________________________
  • Tmm diyelim dediğin gibi, C.Ronaldo ile girdim oyuna, maçı kazanmama rağmen puan durumunda berabere kaldığımı söylüyor.C.Ronaldo da B takımında değildir heralde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thesplash -- 2 Ekim 2010; 13:53:45 >
    _____________________________
  • Tmm kardeş saol sanırım senin dediğin gibiymiş.
    _____________________________
  • 3. sezona başladım Colin Kazımla. İntere transfer olmuştum ilk sezonun sonunda ama hala Şampiyonlar Ligi ve Milli Kupalara katılamadım. Milli takıma seçiliyorum fakat Avrupa şampiyonası, dünya şampiyonası maçları olmuyor hiç Hep firendly firendly nereye kadar?
    _____________________________


    MALIF


  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Run in safe mod u geçemiyorum !
    18 yıl önce açıldı
    E.D.A Online
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.