Şimdi Ara

Battle.net hesabım kilitlendi lütfen yardım edin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ultrasurf açıktı oyuna giriş yapmaya çalıştım hesabımı kilitlediler güvenlik sorusunun cevabını hatırlamıyordum bende bu ticket'ı attım

    Hello,

    UltraSurf program from my computer so I could not enter the IP address is always open.My battle.net account was locked.I know my security question and password but do not remember the answer to the security question.I do not play in another game so I do not assign the Hearthstone in their beta key.My english is not very good so I apologize.Good evening, I hope I do not go wasted effort.Good afternoon

    my account mail addres:***
    <removed for security>
    Profile Name:Fatih Bolat
    HearthStone ID:NaneLimoni
    my secret question:What was the last name of your first boss?

    onlarda bana bu şekilde dönmüşler ama tam anlamadım e-postama mesaj gelmiş şifre sıfırlama mesajı sıfırladım hala hesap kilitli durumda lütfen yardım edin

    Hello Fatih,

    Your password has been reset and you will receive further details in a separate e-mail. This mail will be sent from noreply@battle.net. If you can't locate your password, please make sure to add noreply@battle.net to your contact list (and check your junk/spam folder). This can most easily be achieved by sending a blank mail to that address, which automatically ensures future mails will be accepted and put in your inbox.

    Once completed, this will unlock your account.

    I was more than happy to help you with this issue, it was a pleasure. Take care now and please, have a lovely day and may you continue to enjoy your adventures within Azeroth. :)







  • Hocam çok geçmiş olsun o duyguyu iyi biliyorum :( gizli sorunun cevabını sınırsız deneme hakkınız var zorlayın her ihtimali . onun dışında gizli sorunuzun cevabını hatırlamadığınızı belirtin . tc kimlik fotonuza kadar istiyorlar atın ben sonuç alamadım ama belki size verirler . ek olarak telefonla onay gibi bir şey yaptıysanız ona da bakın . umarım geri alırsınız hesabınızı bir sorunuz olursa özel mesaj atabilirsiniz elimden geleni yaparım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar şifreyi sıfırlama maili atmış. Sıfırlayınca da hesabın açılacak diyor. Sorun nerde anlamadım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeeOrAfk

    Hocam çok geçmiş olsun o duyguyu iyi biliyorum :( gizli sorunun cevabını sınırsız deneme hakkınız var zorlayın her ihtimali . onun dışında gizli sorunuzun cevabını hatırlamadığınızı belirtin . tc kimlik fotonuza kadar istiyorlar atın ben sonuç alamadım ama belki size verirler . ek olarak telefonla onay gibi bir şey yaptıysanız ona da bakın . umarım geri alırsınız hesabınızı bir sorunuz olursa özel mesaj atabilirsiniz elimden geleni yaparım

    Daha öncede kaybettim bu sekil de eski hesabimi moralim çok bozuk kimligimi atayim bari belki kabul ederler ilk yazdigim metin iyi mi yoksa daha iyi bir örneği var mı teşekkür ederim iyi akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onlar istemeden atmayın siz sadece gizli sorunun cevabını unuttuğunuzu belirtin onlar ister büyük ihtimalle . benimki çalıntı şüphesiydi sizde öyle bir durum yok sanırım geri verme ihtimalleri daha yuksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokg kullanıcısına yanıt
    Şifreyi sıfırlamak için gizli sorunun cevabını istiyor sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeeOrAfk

    Onlar istemeden atmayın siz sadece gizli sorunun cevabını unuttuğunuzu belirtin onlar ister büyük ihtimalle . benimki çalıntı şüphesiydi sizde öyle bir durum yok sanırım geri verme ihtimalleri daha yuksek

    yeni ticket attım hiç bir bilgi vermedim sadece güvenlik sorunun cevabını unuttuğumu yazdım bakalım ne olucak
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yok ya şifresini sıfırlamışlar ve başka bişeyler de söyleyen yeni bir mail atmışlar. "Maili bulamazsan noreply@battle.net adresini kişilerine ekle. Bunu yapmanın en kolay yolu da bu adrese boş bir mail atmak. Bunlar bitince hesabın açılmış olacak" demişler.

    @NaneLimoni yeni gelen maili bir buraya koyabilir misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokg

    Yok ya şifresini sıfırlamışlar ve başka bişeyler de söyleyen yeni bir mail atmışlar. "Maili bulamazsan noreply@battle.net adresini kişilerine ekle. Bunu yapmanın en kolay yolu da bu adrese boş bir mail atmak. Bunlar bitince hesabın açılmış olacak" demişler.

    @NaneLimoni yeni gelen maili bir buraya koyabilir misin?

    Şöyle bir mail gelmiş hocam bu olabilir mi bahsettiğiniz


    Dear Fatih Bolat,

    The status of your Customer Support ticket #47233463 has changed to "Answered."

    You can view your ticket details or check its status by clicking the link below:
    <http://eu.battle.net/support/ticket/thread/47233463>;

    If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser.

    This is the latest response from Customer Support:
    Hello Fatih,

    Your password has been reset and you will receive further details in a separate e-mail. This mail will be sent from noreply@battle.net. If you can't locate your password, please make sure to add noreply@battle.net  to your contact list (and check your junk/spam folder). This can most easily be achieved by sending a blank mail to that address, which automatically ensures future mails will be accepted and put in your inbox.

    Once completed, this will unlock your account. 
                                                                
    I was more than happy to help  you with this issue, it was a pleasure. Take care now and please, have a lovely day and may you continue to enjoy your adventures within Azeroth. :)

    What does the “Answered” status mean?
    - A ticket in “Answered” status means that a Customer Support representative has provided an answer to your ticket.

    What can I do next?
    - You can click “Need More Help” in-game, after you view the in-game response.
    - Or, you can choose the “I still have a problem” option on the ticket detail page. Please note that if you choose this option, your in-game ticket will be converted into a web ticket. It will no longer be viewable in game, but will be visible on the Blizzard Customer Support web site instead."

    If you have additional questions or concerns, please log in to the Blizzard Customer Support web site at <http://www.battle.net/support/>; and reply to the ticket.

    Regards,

    The Customer Support Team
    Blizzard Entertainment

    If you no longer wish to receive these automatic responses from Blizzard, click here to unsubscribe: <https://www.battle.net/account/management/settings/change-communication.html>;

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • NaneLimoni kullanıcısına yanıt
    Yok hocam "Your password has been reset and you will receive further details in a separate e-mail" kısmında yeni bir mail geleceği yazıyor. O maili diyorum. Hatta devamında spam'e falan düşmüş olabilir, noreply@battle.net adresini kişilere ekleyin ki gelen kutusuna gelmesi garanti olsun diyor.
  • gokg kullanıcısına yanıt
    Ticketdan sonra gelen ilk mail bu hocam gönderen noreply@battle.net


    This is an automated notification regarding the recent change(s) made to your Battle.netaccount: turgaybolat@ttgrup.com.tr.

    Your password has recently been modified through the Account Management website. If you made this password change, please disregard this notification. If you did not change your password, please visit the account recovery pageto ensure your account is secure.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NaneLimoni kullanıcısına yanıt
    Valla hocam bilemedim. Yeni mailde yeni şifrenin olması gerektiği yazıyordu öncekinde. Başka bir mail yok değil mi noreply'den gelen?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokg

    Valla hocam bilemedim. Yeni mailde yeni şifrenin olması gerektiği yazıyordu öncekinde. Başka bir mail yok değil mi noreply'den gelen?

    başka yokda şöyle ticket atmıştım

    hi

    I do not remember the answer to my security question.How do I get my account ?


    böyle dediler

    Hello!

    No problem at all, friend - I can help you out with this!

    I would just need you to confirm your ownership of the account to do so! For that could you reply with:

    > Photo ID that matches the name on the account
    > If you need one, a new email to use on the account.
    > CD-Keys for the account, if you have one.
    Oncec I have that information, I can get it sorted for you, no problem.

    I hope that you have a good day :)


    bende elimde ne varsa kimliğimin fotoğrafını,oynadığım oyundan ssler,battle tag,e-posta tüm bilgileri yolladım.




  • NaneLimoni kullanıcısına yanıt
    O zaman kısa zamada açılır hocam. Ben de bişeyi unuttuğumda kimliğin fotoğrafını çekip göndermiştim, ertesi güne hallolmuştu.
  • gokg kullanıcısına yanıt
    umarım açılır tekrar başlamak istemiyorum teşekkür ederim uğraştırıyorum sizide
  • NaneLimoni kullanıcısına yanıt
    Ne demek
  • NaneLimoni kullanıcısına yanıt
    acilir hocam dert etmeyin..:D benimde diablo hesabim kilitlenmisti. isteyken evden abim girmeye calisinca hesap kilitlendiydi. Ayni presedurleri izledim. Ben son kullanma tarihi gecmis ehliyetimi kullanmistim..(KKTC ehliyeti:D) acildiydi hemen. Ama saat farki oldugu icin gec donus yapabiliyorlar... yani ben sabaha karsi gondermistim. Sonra ise gittim ertesi gun oglene dogru emailime gelmisti yanit...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.