Şimdi Ara

Başarsoft Ailesine Ege gezisi teklifi?!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
3.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih37

    bence herkez yaşadığı ve ailesinin olduğu yeri biliyor yolunu bulur benim gebze ile ilgili uyarılarım buraları bilmeyenler için 2005 te buraya ist dan gelip evi taşıdım işe gittim ertesi sabah sonra gece döndüğümde evi bulamadım birtürlü tam 2 saat sürdü evi bulmam bu cihaz bence bilmediğin yerde işe yaramalı bildiğin yerde kullanmana gerek yok ki



    Semih Bey,

    2005 te buyuk ihtimalle bizim haritalari kullanmiyordunuz, en azindan sahasini bizim yaptigimiz haritalari diyelim :-) bizim ilk haritamiz 2007.4 haritasidir da :-)

    2011.7 haritasini inceleyip eksiklerimizi bildirmenizi bekleyecegiz...

    Tesekkurler.

    Alim K.


    yok alim bey sizin haritalarınızı değil navigasyon bile kullanmıyordum bu benim hala hatırladıkça güldüğüm bir anım sadece yanlış anlaşılmak istemem mesajda düzelltim!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih37 -- 15 Ağustos 2011; 0:46:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih37

    sonuçta bizde bi laf demiyoruz başarsoft la bi alıp veremediğimiz yok sadece teşvik olarak düşünülmeli dediklerimiz oradaki buradaki sıkıntılarını yazmazsa
    herşey olağan görünür yapılan iş ne olursa olsun iş hakkında söylenenler işi yapan için önemlidir gayret gösterilir düzelmesi adına böylede olmalı yoksa
    çocuğun biri aaa kral çıplak deyiverir


    Bu şuna benziyor BAZ istaysonu olmayan yere Cep telefoncu açmak gibi birşey :) Navigasyon cihazı satan çok ama onun kullanacağı haritayı yapan Tek firma var :) Hayırlısı bakalım, Genelde agresif bir adamım ama bu konuda pek bi yumuşak adamım harita sağlayan firma için :)




  • Sn.Alim Bey,

    Aslına bakarsanız bize TMC lazım değil :) İstanbulda değilim ya bekara boşamak misali yazdım :) Şöyle bir sitem mümkünmüdür bilmem ama mümkün olsa süper olur. Cep telleri ağından yada başka bir şekilde en mümkünü yine GPRS yada WLan görünüyor, anlık yol haritası alabilmek. Aylarca Toolboxtan harita yayınlanmasını beklemek yerine elinizde bulunan dataları kullanmabilmek. Mesela oluyormu şu anda bilmem ama bir yere gidiyoruz siz o yolu çoktan çizmişsiniz ama NNG hala daha güncelleme vermemiş, ve biz o çizdiğinizi alabilmeliyiz ve o yolu kullanabilmeliyiz. Mümkünmüdür böyle bir sistem?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Dusene bi tekmede benden. :—)
    Arkadasim trafik kazasi gecirdi. Silivri hayat hastanesine yatirdilar. Neyse naviden bulduk gittik. Silivriden 3—4 km uzakta tarlanin icinde bir depoya goturdu beni. Depo da satilikmis. Catisinda da silivri hayat hastanesi reklami almislar. Sonradan farkettimki Bu reklam da Otobandan gozukuyor. Elmanlar herhalde reklami gorup orayi hastane zannetmisler ve poi diye isaretlemisler. Yolu oralara dusen baksin hastaneye benziyor mu? ??


    Sayin Tgezer,

    Kontrol ettirdim arkadaslara, Silivri Hayat Hastanesi bizim navigasyon veritabanimizda hic yok. Yani bizim bir hatamiz var, daha dogrusu eksigimiz, ama bahsettiginiz sekilde degil. !
    Baska yer ve illerde toplam 5 tane hayat hastanesi var, silivri goreceli olarak yeni, eklememisiz.
    Bu durumda sizden sormak durumundayim, kullandiginiz navigasyon cihazi markasi ve icindeki haritayi bizle paylasabilirmisiniz? Bizim haritayi kullanmadiginizi dusunuyorum cunku

    Silivri hayat hastanesi 2.5 yil once acilmis. Sanirim bir sonraki guncellememizde kesinlikle islenecektir veritabanina...

    Aslinda, bankalar, eczaneler, benzin istasyonlari gibi noktalarda bir tarama ve guncelleme garantisi saglamaya calisiyoruz, sanirim buna tum saglik unitelerinide dahil etmeliyiz..



    Saygilarimla,

    Alim K.




  • Alim bey her zamanki gibi bizim asabiyetimize ragmen incelikle cevap veriyor. PR'nin guzel orneklerini sergiliyor.

    İstanbul icin haritanın "Kısa" rota seçeneği secmemek kaydıyla oldukça iyi olduğu kesin. Hakkını verelim...

    Ancak İzmir-Urla-cesmealti- karaburun istikametinde yanyollar ve dönüşlerde bu harita ile navigasyon mümkün degil.. Bakın zor demiyorum, mümkün degil...

    Ters yollar, olmayan yollar, yanlıs dönüşler.. Kavşaklarda hatalı dönüş komutları, olmayan mekanlar . Velhasil hata cok fazla..

    Bu hatalar yeni yapılmış, belediyenin degisikligi ile olusan hatalar degil. Yıllardır mevcut yollar ve mekanlar.

    Belirttiğiniz yenilikler cok güzel.. Yıllar once burada yazisirken hayal dahi edemediğimiz uygulamalar. Gercekten kutlarım.

    Ancak, yıllar onceden beri devam eden hataların da ayiklanmasi şart.. Alan çalısmasında hala cok zayıf oldugunuzu düşünüyorum.

    Haritalardaki minor hataları hepimiz tolare ederiz. Musterileriniz olarak sikintimiz major hatalarınızın cok fazla olması..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enistgok

    Alim bey her zamanki gibi bizim asabiyetimize ragmen incelikle cevap veriyor. PR'nin guzel orneklerini sergiliyor.

    İstanbul icin haritanın "Kısa" rota seçeneği secmemek kaydıyla oldukça iyi olduğu kesin. Hakkını verelim...

    Ancak İzmir-Urla-cesmealti- karaburun istikametinde yanyollar ve dönüşlerde bu harita ile navigasyon mümkün degil.. Bakın zor demiyorum, mümkün degil...

    Ters yollar, olmayan yollar, yanlıs dönüşler.. Kavşaklarda hatalı dönüş komutları, olmayan mekanlar . Velhasil hata cok fazla..

    Bu hatalar yeni yapılmış, belediyenin degisikligi ile olusan hatalar degil. Yıllardır mevcut yollar ve mekanlar.

    Belirttiğiniz yenilikler cok güzel.. Yıllar once burada yazisirken hayal dahi edemediğimiz uygulamalar. Gercekten kutlarım.

    Ancak, yıllar onceden beri devam eden hataların da ayiklanmasi şart.. Alan çalısmasında hala cok zayıf oldugunuzu düşünüyorum.

    Haritalardaki minor hataları hepimiz tolare ederiz. Musterileriniz olarak sikintimiz major hatalarınızın cok fazla olması..



    Alan çalışması mı? 10 Adet araç mı? Bunlar ne için bilemiyorum ama benim bulunduğum yerde çok ama çok spesifik yerlerde bu son haritada çok büyük güncelleme oldu. Harita ile gerçek haller birebir aynı. Ama ben bunca yıllık bu spesifik yerde çalışmama rağmen hiç bir özellikli araba görmedim :) Alan çalışması yapanda görmedim :) Olsa burda elemanlarla kesin dalarlar ve bana haber verirlerdi "haberin varmı abi "diye :)

    Bu harita yollarının çizilmesi illaki yerinden yapılmıyor gibime geliyor. Belkide haksızımdır.




  • Herkese Merhaba

    Nufus yoğunluğunun çok olduğu 3 ilde BS haritası iyi, onun dışında vasat halde.
    kimse burda kendi ürününe hatalı demez, adamlar gitmiş 3 bouyutlu bina çizmiş yok efendim tabela gösteriyormuş,neymiş trafik ışıklarının simgeleri varmış, neymiş dağlar felan görünüyormuş.yok elbise ölçüsü varmış, bu nedir ya,kullanıcı neyapsın binayı tabelayı biz navigasyonun sesi ile hareket ediyorz ben cihazamı bakayım yolamı. bırakın bu işleride doğru düzgün yolları çizin. bu insanlar para veriyor sizin vasat haritanızı kullanıyor.

    ayrıca forumda bana piranha ,tavsiye eden SAYIN arkadaşlar, şikayetvar.com sitesine bi girde bak bakalım şikayetlerin sonunu getirebilecekmisin. servisi bile olmayan bir firmanın ürününü nasıl tavsiye edersiniz anlamış değilim.

    bende gittim inadına teleatlaslı bir cihaz aldım,2 aydır kullanıyorum 12 il gezdim köylerine gittim nereyi yazdıysam götürdü.

    bu insanlat TA Haritasını neden kötülüyorlar anlamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan

    Sayin Tgezer,

    Kontrol ettirdim arkadaslara, Silivri Hayat Hastanesi bizim navigasyon veritabanimizda hic yok. Yani bizim bir hatamiz var, daha dogrusu eksigimiz, ama bahsettiginiz sekilde degil. !
    Baska yer ve illerde toplam 5 tane hayat hastanesi var, silivri goreceli olarak yeni, eklememisiz.
    Bu durumda sizden sormak durumundayim, kullandiginiz navigasyon cihazi markasi ve icindeki haritayi bizle paylasabilirmisiniz? Bizim haritayi kullanmadiginizi dusunuyorum cunku

    Silivri hayat hastanesi 2.5 yil once acilmis. Sanirim bir sonraki guncellememizde kesinlikle islenecektir veritabanina...

    Aslinda, bankalar, eczaneler, benzin istasyonlari gibi noktalarda bir tarama ve guncelleme garantisi saglamaya calisiyoruz, sanirim buna tum saglik unitelerinide dahil etmeliyiz..



    Saygilarimla,

    Alim K.

    evet özür dileyerek düzeltme yapayım . iphone da igo primoda adres bul dan değil google arama dan ulaştım bilgilere . sanırım google ın veritabanını da siz sağlıyorsunuz .

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/NkqSBe0RWgaVygyQ90iHHT5CDswhvyXcvVoRIBJNQiM?feat=directlink

     Başarsoft Ailesine Ege gezisi teklifi?!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 15 Ağustos 2011; 19:18:47 >




  • ben alim beylerin yaptıkları işi çok zor olarak görüyorum.
    ve eleştiri yapan arkadaşlara şunu sormak istiyorum!
    türkiyedeki milyonlarca kilometrelik gerek şehir içi gerek şehirler arası, gerek mahalle arası, gerek otoyol gerek tali yol olarak haritalandırmak,
    bunları yaparkende güncelliğini korumak,
    bir eczane açıldıktan sonra ne zaman iflas edip kapandığını takip etmek,
    bir yol tek yönken, belediye değişiyor yada trafik akışı değişiyorsa sisteme eklemek,
    bu yolların hepsindeki hız sınırlamalarını, kavşaklarını, köprülerini yollarını, köylerini işlemek,
    yolları işlemekle kalmayıp yarın öbür gün hız sınırlamaları sinyalizasyon tek yön çift yön bilgilerini girmek,
    yakın bir zamanda tabela sistemide aktif olarak kullanılacak. bunları entegre etmek,
    ve bunları belediyelerden destek almadan yapmak çokmu kolaydır????

    bu saydıklarımı sizin istediğiniz gibi yaparsanız şu an Türkiye'deki 81 il sayısı kadar personel, araç ve teknik cihaza ihtyaç olacaktır.
    ve şuda gerçek aldığınız navigasyon cihazının en pahalısı 400-500 tl. ve bunun olsun olsun % 20 %30 u harita ücreti olarak bu gibi firmalara aktarılıyordur sanırım.
    haa dört dörtlükmü? değil. ama sizin söylediğiniz gibi kötüleyerek değil uyararak, hatırlatarak destek olmak daha mantıklı ve yapıcı olur.
    bende telefonumda kullanıyorum. şimdiye kadar ne zaman uzun yola çıksam beni zora sokmadı. evet ufak tefek hatalar var ama koca türkiyede olmaması imkansız.
    sizlerin tam tersine bende başarsoftun haritalarını çok beğenirim. siz tele*tlas haritası kullanmadınız herhalde.

    saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi **green-eyes** -- 16 Ağustos 2011; 0:21:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: **green-eyes**

    ben alim beylerin yaptıkları işi çok zor olarak görüyorum.
    ve eleştiri yapan arkadaşlara şunu sormak istiyorum!
    türkiyedeki milyonlarca kilometrelik gerek şehir içi gerek şehirler arası, gerek mahalle arası, gerek otoyol gerek tali yol olarak haritalandırmak,
    bunları yaparkende güncelliğini korumak,
    bir eczane açıldıktan sonra ne zaman iflas edip kapandığını takip etmek,
    bir yol tek yönken, belediye değişiyor yada trafik akışı değişiyorsa sisteme eklemek,
    bu yolların hepsindeki hız sınırlamalarını, kavşaklarını, köprülerini yollarını, köylerini işlemek,
    yolları işlemekle kalmayıp yarın öbür gün hız sınırlamaları sinyalizasyon tek yön çift yön bilgilerini girmek,
    yakın bir zamanda tabela sistemide aktif olarak kullanılacak. bunları entegre etmek,
    ve bunları belediyelerden destek almadan yapmak çokmu kolaydır????

    bu saydıklarımı sizin istediğiniz gibi yaparsanız şu an Türkiye'deki 81 il sayısı kadar personel, araç ve teknik cihaza ihtyaç olacaktır.
    ve şuda gerçek aldığınız navigasyon cihazının en pahalısı 400-500 tl. ve bunun olsun olsun % 20 %30 u harita ücreti olarak bu gibi firmalara aktarılıyordur sanırım.
    haa dört dörtlükmü? değil. ama sizin söylediğiniz gibi kötüleyerek değil uyararak, hatırlatarak destek olmak daha mantıklı ve yapıcı olur.
    bende telefonumda kullanıyorum. şimdiye kadar ne zaman uzun yola çıksam beni zora sokmadı. evet ufak tefek hatalar var ama koca türkiyede olmaması imkansız.
    sizlerin tam tersine bende başarsoftun haritalarını çok beğenirim. siz tele*tlas haritası kullanmadınız herhalde.

    saygılar.


    tomtomun kulanmakta olduğu mapshare teknolojisi var. bu sistemde kullanıcılar harita üzerinde değişiklik yapabiliyorlar, haritaya yeni poi ekleyebiliyorlar, var olan poi ve sokak adlarını değiştirebiliyor, cadde ve sokaklarıda trafiğe kapatabiliyorlar. ben şahsen bulunduğum bölgede kendimce önemli gördüğüm poileri haritaya ekledim, trafiğe kapatılan sokak ve caddeleri ulaşıma kapattım. bunları yaparkende navigasyon cihazımı elime alarak saha çalışması yaptım. yaptığım değişiklikleride internet üzerinden diğer tomtom kullanıcıları ile paylaştım. herkes bu şekilde kendi bölgesinde çalışma yaparsa çok daha sağlıklı haritalara ulaşabiliriz diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cssbaycelebi

    tomtomun kulanmakta olduğu mapshare teknolojisi var. bu sistemde kullanıcılar harita üzerinde değişiklik yapabiliyorlar, haritaya yeni poi ekleyebiliyorlar, var olan poi ve sokak adlarını değiştirebiliyor, cadde ve sokaklarıda trafiğe kapatabiliyorlar. ben şahsen bulunduğum bölgede kendimce önemli gördüğüm poileri haritaya ekledim, trafiğe kapatılan sokak ve caddeleri ulaşıma kapattım. bunları yaparkende navigasyon cihazımı elime alarak saha çalışması yaptım. yaptığım değişiklikleride internet üzerinden diğer tomtom kullanıcıları ile paylaştım. herkes bu şekilde kendi bölgesinde çalışma yaparsa çok daha sağlıklı haritalara ulaşabiliriz diye düşünüyorum.


    Evet, Tomtomdaki bu özellik baya güzel, var olan sokak ve caddeleri istikamete göre kapatıp açabiliyorsunuz. Trafik yönüne göre bu işlemi yapabilmek ayrı bir güzellik. NNG ürünlerinde (igo8-primo) bu olay malesefki yok. Yolun segmentini komple kapatıyor bloke ediyor. Bu yüzden tek yöne değiştirilmiş yollarda bir işlem yapılamıyor Tomtomdaki gibi. Mapshare olayı gibi belki başarsoftada bildirimler yapılabilir. yol kapatmalarda poi eklemelerde oluşan dosyalar email yoluyla belki gönderilebilir ama ne kadar faydası olur ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-calibur -- 16 Ağustos 2011; 2:28:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur


    quote:

    Orijinalden alıntı: cssbaycelebi

    tomtomun kulanmakta olduğu mapshare teknolojisi var. bu sistemde kullanıcılar harita üzerinde değişiklik yapabiliyorlar, haritaya yeni poi ekleyebiliyorlar, var olan poi ve sokak adlarını değiştirebiliyor, cadde ve sokaklarıda trafiğe kapatabiliyorlar. ben şahsen bulunduğum bölgede kendimce önemli gördüğüm poileri haritaya ekledim, trafiğe kapatılan sokak ve caddeleri ulaşıma kapattım. bunları yaparkende navigasyon cihazımı elime alarak saha çalışması yaptım. yaptığım değişiklikleride internet üzerinden diğer tomtom kullanıcıları ile paylaştım. herkes bu şekilde kendi bölgesinde çalışma yaparsa çok daha sağlıklı haritalara ulaşabiliriz diye düşünüyorum.


    Evet, Tomtomdaki bu özellik baya güzel, var olan sokak ve caddeleri istikamete göre kapatıp açabiliyorsunuz. Trafik yönüne göre bu işlemi yapabilmek ayrı bir güzellik. NNG ürünlerinde (igo8-primo) bu olay malesefki yok. Yolun segmentini komple kapatıyor bloke ediyor. Bu yüzden tek yöne değiştirilmiş yollarda bir işlem yapılamıyor Tomtomdaki gibi. Mapshare olayı gibi belki başarsoftada bildirimler yapılabilir. yol kapatmalarda poi eklemelerde oluşan dosyalar email yoluyla belki gönderilebilir ama ne kadar faydası olur ki?


    Evet ben de aynen katılıyorum. Next 828 I go 8 kullanıcısıyım. Cihazımdan çok memnunum ancak Haritanın hızlı ve etkili bir şekilde güncellenmesi ve dahada önemlisi sürekli güncel kalmasının en etkili yolu Tomtomdaki map share teknolojisinin bir benzerini I go ve primoya uyarlamak. Bunu bu formda ve next in destek forumunda da daha önce dile getirmiştim. Map sahere teknolojisi ile tüm kullanıcılar harita geliştirme işinin bir parçası oluyorlar. Böylece kullanıcı sayısı nekadar artarsa harita da okadar hızlı gelişiyor. Acaba Alim Bey ve biz kullanıcılar böyle benzer bir sistemin primo yada I go 8 e de uyarlanması için Nav N Go ya baskı yapabilir mi?




  • Mapshare?... Haritayı kendiniz düzeltmek...?!!! O zaman neden harita alıyorsunuz?!!!!!

    Kiralık arabalarda takılı TA. Haritalar ile Bourgogne auxerre- marseille arasında 8 gun boyunca tek hatalı yere- yone sokmadan hatasız gezdirdi.

    Ancak TA'nin Türkiye'deki performansı düşük diye duydum.

    Eczane restoran kapandı mı takip edilmez bu arada... Bu tip veriler belediyelerden alınıyor... Oturup tek tek dükkan kontrol edecek halleri yok.

    POİ'si zayıf oluversin. Yanlıs adrese götürmesin. Var olan yerleşim merkezlerini hatasız göstersin... Yanlıs yoldan göz gore gore götürmesin...

    Tüm bunlar alan calışması ile olur... Alan çalısmasında da öncelikler belli aslında. Bu cihazları kullananlar A-B grubu olacağına gore, A-B grubu da tatil yörelerine gittiğine gore, ağırlığını her tatil döneminden önceki guncelleme icin buraya vereceksin.

    Satis rakamlarını kullanarak bölgeleri guncelleme icin kategorize etmek vs. gibi hususlarda akıl vermemize gerek olmadıgını düşünüyorum.




  • Bence 10 araç çok az,koskoca ülke 10 araçla dolaşılırsa tabi bitmez,avrupada ki rakiplerde bu sayılar nerelerde acaba?
  • Şahsi fikrimi hep yazdım,kışın 5-10 bin nüfusu olupta yazın bu sayı 50-60 binlere çıkan yerlerin çoktan olması lazım.GPS kullananları hep kendimiz gibi düşünüyoruz,oysa çoğunlukla tatilde vs. kullanılmakta.Ben yazlık yerlerde gördüğüm neredeyse tüm yabancı araçlarda tomtom gördüm hep,aşina olduğum içinde hep sordum bulamadığınız yer varmı diye,hep aldığım yanıt hayır gayet güzel oldu.Sonra tabiki ortalıkta tomtom kötü yazan olmaz o adam belli yazlık bölgelere gidiyor yani A grubunun hep yoğun olduğu yerler adamlarda buradan vuruyor zaten

    Sıkıntı şu tomtom,navteq haritayı navigasyon için yapıyor.başarsoft bunu devlet birimleri için yapıyor ama navigasyon amaçlıda veriyor.Türkiye'de tomtom 'un kaybetme nedeni ise buradaki partneri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gps.navigation

    Şahsi fikrimi hep yazdım,kışın 5-10 bin nüfusu olupta yazın bu sayı 50-60 binlere çıkan yerlerin çoktan olması lazım.GPS kullananları hep kendimiz gibi düşünüyoruz,oysa çoğunlukla tatilde vs. kullanılmakta.Ben yazlık yerlerde gördüğüm neredeyse tüm yabancı araçlarda tomtom gördüm hep,aşina olduğum içinde hep sordum bulamadığınız yer varmı diye,hep aldığım yanıt hayır gayet güzel oldu.Sonra tabiki ortalıkta tomtom kötü yazan olmaz o adam belli yazlık bölgelere gidiyor yani A grubunun hep yoğun olduğu yerler adamlarda buradan vuruyor zaten

    Sıkıntı şu tomtom,navteq haritayı navigasyon için yapıyor.başarsoft bunu devlet birimleri için yapıyor ama navigasyon amaçlıda veriyor.Türkiye'de tomtom 'un kaybetme nedeni ise buradaki partneri


    Peki TOMTOM da sıkıntı yaşamayanların kullandığı haritayı, NNG ürünlerini(igo8-Amigo-Primo) kullanan cihazlarda kullanma şansı yokmu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enistgok

    Mapshare?... Haritayı kendiniz düzeltmek...?!!! O zaman neden harita alıyorsunuz?!!!!!

    Kiralık arabalarda takılı TA. Haritalar ile Bourgogne auxerre- marseille arasında 8 gun boyunca tek hatalı yere- yone sokmadan hatasız gezdirdi.

    Ancak TA'nin Türkiye'deki performansı düşük diye duydum.

    Eczane restoran kapandı mı takip edilmez bu arada... Bu tip veriler belediyelerden alınıyor... Oturup tek tek dükkan kontrol edecek halleri yok.

    POİ'si zayıf oluversin. Yanlıs adrese götürmesin. Var olan yerleşim merkezlerini hatasız göstersin... Yanlıs yoldan göz gore gore götürmesin...

    Tüm bunlar alan calışması ile olur... Alan çalısmasında da öncelikler belli aslında. Bu cihazları kullananlar A-B grubu olacağına gore, A-B grubu da tatil yörelerine gittiğine gore, ağırlığını her tatil döneminden önceki guncelleme icin buraya vereceksin.

    Satis rakamlarını kullanarak bölgeleri guncelleme icin kategorize etmek vs. gibi hususlarda akıl vermemize gerek olmadıgını düşünüyorum.





    zaten dediğim gibi sıkıntı kimseden destek alınmadan bu işler kendi bütçeleri ile yapılıyor.
    devlet yada yerel belediyeler, vergi daireleri söyleseler şu dükkan kapandı yada şuraya taşındı diye. o zaman gezmeye gerek kalmadan işi çözecekler.
    poi deyip geçmeyin çok lazım olan bir konu.
    yabancı yerde adres bilmeden eczane aradığınızda poi noktaları devreye giriyor.

    bense şöyle düşünüyorum. tatil yöreside önemli ama özellikle satış elemanları, dağıtım elemanları, çok gezen diğer personeller navigasyonu daha çok kullanıyor diye düşünüyorum.
    saygılar.




  • POİ bilgileri belediyelerden alınır... Tıpkı 3B bina datalarında olduu gibi...

    Yani boyle bir data var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    Sn.Alim Bey,

    Aslına bakarsanız bize TMC lazım değil :) İstanbulda değilim ya bekara boşamak misali yazdım :) Şöyle bir sitem mümkünmüdür bilmem ama mümkün olsa süper olur. Cep telleri ağından yada başka bir şekilde en mümkünü yine GPRS yada WLan görünüyor, anlık yol haritası alabilmek. Aylarca Toolboxtan harita yayınlanmasını beklemek yerine elinizde bulunan dataları kullanmabilmek. Mesela oluyormu şu anda bilmem ama bir yere gidiyoruz siz o yolu çoktan çizmişsiniz ama NNG hala daha güncelleme vermemiş, ve biz o çizdiğinizi alabilmeliyiz ve o yolu kullanabilmeliyiz. Mümkünmüdür böyle bir sistem?


    Selamlar,

    Maalesef IGO serisi ve bir cok baska navigasyon yaziliminda bu mumkun degil.
    TomTom Mapshare ile bunu yapiyor, ama cokta canli bir sey degil.
    Misal:
    Ben tatile ciktim, yolda bir yer gordum eksik ya da hatali, duzelttim, girdim.. bu veri ancak, ben evime geri donup, tomtom u sync edip harita guncelledigim zaman paylasiliyor. ama Cat diye paylasilmiyor.

    IGO'nun Primo 2.0 i cikiyor yakinda, full connected e yakin bir urun. Bu urun bu tur seylieri canli yapabilir hale gelebilecek bir urun. IGO bu konuda calisiyor mu bilmiyorum, ama sorarim.

    Saygilar,

    Alim K.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan

    Sayin Tgezer,

    Kontrol ettirdim arkadaslara, Silivri Hayat Hastanesi bizim navigasyon veritabanimizda hic yok. Yani bizim bir hatamiz var, daha dogrusu eksigimiz, ama bahsettiginiz sekilde degil. !
    Baska yer ve illerde toplam 5 tane hayat hastanesi var, silivri goreceli olarak yeni, eklememisiz.
    Bu durumda sizden sormak durumundayim, kullandiginiz navigasyon cihazi markasi ve icindeki haritayi bizle paylasabilirmisiniz? Bizim haritayi kullanmadiginizi dusunuyorum cunku

    Silivri hayat hastanesi 2.5 yil once acilmis. Sanirim bir sonraki guncellememizde kesinlikle islenecektir veritabanina...

    Aslinda, bankalar, eczaneler, benzin istasyonlari gibi noktalarda bir tarama ve guncelleme garantisi saglamaya calisiyoruz, sanirim buna tum saglik unitelerinide dahil etmeliyiz..



    Saygilarimla,

    Alim K.

    evet özür dileyerek düzeltme yapayım . iphone da igo primoda adres bul dan değil google arama dan ulaştım bilgilere . sanırım google ın veritabanını da siz sağlıyorsunuz .

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/NkqSBe0RWgaVygyQ90iHHT5CDswhvyXcvVoRIBJNQiM?feat=directlink

     Başarsoft Ailesine Ege gezisi teklifi?!!!



    Selamlar Tgezer,

    Google a veritabani sagliyoruz, fakat Google sadece bizim veritabanini kullanmiyor. Biz yaklasik 200 bin civarinda telefonlu vb. veriyi Google a veriyoruz, ama Turkiye icin yaklasik 700 bin veri var. Bunlari Google kendisi web sitelerinden harmanlayip kendisi haritalara yaklasik koyuyor..

    Bu yuzden de cok cok hatali veriler cikiyor.

    Mesela Taksim Topcu caddesindeki bir otelin web sitesinde adresinde beyoglu yazmadigi icin, google bunu sariyerdeki Topcu caddesine gondermis..

    Ayikla pirincin tasini...

    cozum:
    Ya butun isletme sahipleri tek tek kendilerini google a ekleyecekler... ya da kaydet.com servisinden bizim uzerimizden eklenecekler..

    Yani:
    google'daki bizim verileri anlayabilmek icin info'sunun altinda kaydet.com goruyorsaniz guvenebilirsiniz, veya en azindan daha fazla guvenebilirsiniz diyelim.

    Saygilar.

    Alim K.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.