< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Banka Mevduat Faizleri (ARTI PUAN/Tezgah altı faiz oranları) (4694. sayfa)




-
-
iş bankası günlükte 40, nays 43 veriyor ama.
-
Banka mı sistemin açığını bilmeyecek? Arkadaşımız yardımcı olmak için ben böyle yaptım demiş. Tavsiye vermemiş sizde yapın diye. Yapan yapar, yapmayan yapmaz. Kişiyi kendi kararları ilgilendirir. Ayrıca insanların böyle soru sormaları tamamen bankanın yetersiz bilgi vermesindendir.
Bu konuyu takip ediyorum. Bu soruyu sürekli olarak soruyorlar. Ben de 2 nci kez uzatmış ve kullanıyorum. Ne ilkinde ne ikincisinde fatura talimatının verildikten sonra hangi süreyle kalması gerektiğinden bahsedilmedi.
O zaman banka bu konuda düzenlemeye gidecek ve diyecek ki "arkadaşlar uzatma senaryosunu devreye aldığımızda, fatura talimatlarını hoşgeldin faiz süresi bitene kadar tutma zorunluluğunu müşterilere söyleyin". Bu kadar.
Bir tek sizden duydum 6 ay süre ile talimatlı kalması gerektiğini. Ayrıca hoşgeldin faiz süresi zaten 3 ay. 3 ay bittikten sonra hoşgeldin faizini bu sefer tekrardan tanımlamadılar diyelim. Bu saatten sonra talimat durmuş durmamış ne fark eder? Talimatı orda daha niye tutayım?
Bence bankanın yetersiz bilgi vermesinden dolayı "bankanın açığı" , "kurunun yanında yaşta yanıyor" veya "dürüst" olmamakla insanları itham edip suçlamayın. Banka neden müşteriye yetersiz bilgi verdi diyin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Sende haklısın,millet olarak herşeyi suistimal edip bokunu çıkaracağız, çünkü hep onlar suçlu,alsaydılar o zaman önlemini...şartlar,şurtlar koysalardı ,bizi engelleselerdi..yapamasaydık böyle şeyler..onlar almazsa bizde böyle patlatırız tabi diyorsun..ondan sonrada kalkıp dürüstlükten mi bahsediyorsun burda? Ok
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Eskiden doğru ,yanlış tekti, şimdi ne güzel olmuş öyle ..herkesin doğru,yanlışı bile kendine özel..eğer işine geliyorsa yanlışa bile doğru denilir olmuş
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Fibabanka 51 idi Para gönderdim %50 ye düşürmüş keyfin bilir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben burada suçlu aramıyorum. Ama sen sürekli arıyorsun. Tek taraflı bakıyorsun. Hala mesajında demiyorsun ki banka neden bu konuda hata yapmış? Bankanın insanları bunu yapmaya sevk edip insanlar hatalı demek kolay. Ben fatura talimatlarını iptal ettim diye söylemiyorum. Hala daha da devam ediyor 4 faruram. Bankadaki müşteri hizmetleri fatura talimatlarını verin uzatalım diyor sadece. Fatura talimatı ne kadar duracak? Tekrardan hoşgeldin süresi tanımlandıktan sonra iptal edersem, tanımlanan hoşgeldin faizi iptal edilir mi? Gibi sorular meçhul.
Söylediğim şey 2+2=4 kadar basit bir şeyken "bokunu çıkaralım, yok patlatalım" gibi komik şeyler söylüyorsun. Madem arkadaşların bunu yapmasından veya bankanın "zarara" uğramasından rahatsızsın bankayı arayıp talepte bulun. Bu kadar kasmaya gerek yok. Ben bu sorunu fark edip bilmedende olsa müşteri hizmetlerine sordum. "Doğalgaz, su faturalarını iptal etmem gerekiyor faturalarımda bazı sorunlar var. İptal etsem bana verilmiş olan faiz iptal olur mu" diye. Tekrardan faizim yanmasın diye hemen tekrardan tanımladım. Yani sandığınız gibi banka farkında değil, açık gibi bir durum yok. Herkes her şeyin farkında. Bununla ilgili düzenlemeye gitmiyorlarsa kendilerinin sorunu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Naystan açılan hesap iş bankasında gözüküyor naystaki oranı aliyorsunuz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İki kişi yukarıda konuşmuş arasında, biriside sistem açığıyla dürüstlüğü yan yana kullanmış ben ona cevap verdim. Şu an Anadolu ile çalışmıyorum,kaldı ki ben bankanın hata yaptığınıda düşünmüyorum o senin fikrin,bir yerde sana göre açık varsa, illede yanlış yapmak zorunda mısın mesele bu? Benim aramamada gerek yok ,3 vakte kalmaz,biri arar haber eder zaten merak etme..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 27 Mayıs 2025; 19:30:16 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
nerede hangi kısımda gözüküyor işcep'te acaba? ben uygulama içi nays yazıp da arattım ama bulamadım. diğer banka hesabı ekle diyor orda da nays yok.
-
Anlıyorum
Sizin gibi düşünmüyorum. Farklı görüşlerde olduğumuz ve bunun değişmeyeceğinden uzatmayacağım. Bol kazançlar dilerim.
-
Dün 51 sundu parayı attım 50 yaptı. Müşteri hizmetlerini aradım bu sabah 10.30’da bitti diyor dedim hala banner duruyor. Kayıt açalım dedi uğraşamam dedim odea’ya yolladım parayı. Öyle kıl tüyle uğraşacak vaktimiz yok daha bannerde yazan işi yapamıyorlar. + cuma günü aramışlardı 51 diye ona rağmen.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hesaplarım tüm hesaplarım vadeli
ama önce naystan açmanız lazım hesabı
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
tamamdır şimdi oldu ve gördüm. nays değil diyalog merkezi yazıyor hesap adında da ilginç.
teşekkür ederim bilgi ve yardımlarınız için.
-
Evet.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anadolubank görüntülü görüşme ile hesap açtım mobil uygulamaya giriş yaptım, ardından parayı aynı gün 17.00 dan önce anadolu banka taşıdım ancak halen vadeliye almamış parayı kaç gibi alıyordu yada ayrıca yapmamız gereken bir işlem mi vardı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anadolu bank 2. Kez Hoşgeldin faizi uzatma oluyor mu ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
22 gibi alıyor, sorun yok yani
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben 1 senedir kullanıyorum hocam hiç öyle sorunlar denk gelmedi bana,hallettiysen başka bankayla da iyi bari
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BigMuffin -- 27 Mayıs 2025; 22:44:9 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Trene 2. duraktan binmişsin, 50 veriyordu 3 gün önce
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X