Şimdi Ara

bağlantı var internet yok sorunu(TENDA V1200)?????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
18.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba.kullandığım cihaz TENDA V1200
    www.vatanbilgisayar.com
    TENDA V1200 300MBPS-867MBPS VDSL2 KABLOSUZ-AC 4 PORT ADSL2+ MODEM fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da
    https://www.vatanbilgisayar.com/tenda-v1200-300mbps-867mbps-vdsl2-kablosuz-ac-4-port-adsl2-modem.html


    cihazın 3 yıl bire bir değişim garantisi var.

    problem şu bu modemi alalı 7 ay oldu.zamanla özellikle yaz döneminin başlaması ile performans düşüklüğü gözlemliyorum.aldığım günden beri kış aylarında bile cihaz bence çok ısınıyordu ama sorun yoktu.neyse modem evin 1 ucunda yani lokasyonu mecburiyetten iyi değil,bilgisayar evin diğer ucunda,son zamanlarda 2 diş sinyal alabiliyorum bazen 3 diş sinyal alıyorum ama genellikle 2 diş sinyal alıyorum.ayrıca hız yüzde50-yüzde60 kayıplı olarak alıyorum.hız için illa modemin olduğu odada olmak şart.asıl sorun son 1 aydır günde 2-3 kere bağlantı var internet yok diyerek bağlantı kopuyor.bu durum olunca modemi kontrol ettiğimde bütün ışıkları yeşil yani hiçbir sorun gözükmüyor.bu arada bilgisayarım 10 yıllık.bu sorun cep telefonlarının bağlantılarındada olabiliyor.modeme reset attıktan sonra herşey düzeliyor.

    bu durumda sorun

    1-modem kaynaklı

    2-bina içi şebeke kaynaklı(çok düşük ihtimal 5 ay önce yenilendi)

    3.internet sağlayıcı operatör kaynaklı

    4.laptopun wifi anteni sistemi kaynaklı

    ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    konu hakkında tecrübeli arkadaşların çözümlerini bekliyorum,ilgileri için şimdiden teşekkür ederim.



    saygılar.......................................







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Tenda V1200 Bağlantı Var İnternet Yok Sorunu Çözümü

    Tenda V1200 modemin "bağlantı var internet yok" sorunu, kullanıcıların sıklıkla karşılaştığı bir sorundur. Bu sorun çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir ve çözümü de buna göre değişir. İşte bu sorunu çözmek için uygulayabileceğin adımlar:

    1. Modem ve Kabloyu Kontrol Et: Öncelikle, modem ve bağlantı kablosunda fiziksel bir sorun olup olmadığını kontrol et. Kabloların sağlam olduğundan ve doğru şekilde takıldığından emin ol.

    2. Modemi Yeniden Başlat: Bazen modemde oluşan geçici hatalar "bağlantı var internet yok" sorununa neden olabilir. Modemi kapatıp birkaç dakika bekledikten sonra yeniden başlatmayı dene.

    3. Ağ Ayarlarını Sıfırla: Ağ ayarlarını sıfırlamak, modemin fabrika ayarlarına dönmesini sağlar. Bu, hatalı yapılandırmalardan kaynaklanan sorunları çözebilir. Sıfırlama düğmesini birkaç saniye basılı tutarak ağ ayarlarını sıfırlayabilirsin.

    4. Firmware'i Güncelle: Tenda V1200 modeminin güncel olmayan firmware'e sahip olması da bağlantı sorunlarına yol açabilir. Tenda'nın resmi web sitesinden en son firmware güncellemesini indir ve modemine yükle.

    5. ISS ile İletişime Geç: Yukarıdaki adımları uyguladığın halde halen "bağlantı var internet yok" sorunu yaşıyorsan, internet servis sağlayıcın (ISS) ile iletişime geçmelisin. Sorunun ISS kaynaklı olması durumunda onlar sana yardımcı olacaktır.

    Önemli Notlar:

    • Ağ ayarlarını sıfırladıktan sonra internet bağlantını yeniden kurman gerekecek.
    • Firmware güncellemesi sırasında modemin elektrik kesintisine uğramaması önemlidir.
    • ISS ile iletişime geçmeden önce, Tenda V1200 modemle ilgili kullanıcı kılavuzunu veya destek forumlarını kontrol etmeyi dene.

    Bu adımları uygulayarak Tenda V1200 modemin "bağlantı var internet yok" sorununu çözebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Problem sırasında modem IP alabilmiş mi bakın. IP alamama problemi gibi görünüyor.
  • JUNE8O kullanıcısına yanıt
    ip alabildiğini yada alamadığını nasıl anlıycam.ip alamama problemi modem kaynaklı mı oluyor.çözülebilir mi.


    saygılar...............
  • multisongohan M kullanıcısına yanıt
    Modem arayüzünde görünür. Benim Asus modem ile başıma gelmişti, modemi iade etmiştim. Bağlantı varken internet yok diyordu. O sırada servis sağlayıcıyı aradığımda modeminiz IP alamamış diyorlardı. Kesinlikle aynı problemdir diyemiyorum tabi ama olabilir.
  • JUNE8O kullanıcısına yanıt
    modem arayüzü dediğiniz hangisi oluyor.

    yani

    1-bazı rakamlarla google yada internet tarayıcısı üzerinden bağlanılan sayfa mı

    2-kutu içerisinden çıkan cd ile yapılan kurulumla birlikte yüklenen yazılım sayfasımı

    hangisi.
  • multisongohan M kullanıcısına yanıt
    1
  • JUNE8O kullanıcısına yanıt
    peki ben bu ip numarası meselesini araştırıcam.bulursam sizinle paylaşıcam.

    saygılar.............
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • JUNE8O kullanıcısına yanıt
    wlan bölümünden bilgilere zorda olsa ulaştım,az önce aynı şey yine oldu.şöyle söyliyim,ip numaraları var başka numaralarda var,bunların hiçbiri aynı değil,hepsi farklı.ayrıca bu sayfa belirli aralıklarla kendini yeniliyor.


    saygılar...............
  • multisongohan M kullanıcısına yanıt
    O ekranın görüntüsünü yükleyebilir misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • JUNE8O kullanıcısına yanıt
    üstadım bu bilgiyi vermem benim için herhangi bir risk tehlikeortaya çıkartırmı.wan durumu bilgisi değilmi
  • multisongohan M kullanıcısına yanıt
    Haklı olabilirsiniz. Bazı kısımlarını kapatıp öyle yükleyin, örmeğin ilk 2 veya 3 hane görünsün diğerlerin kapatın.
  • JUNE8O kullanıcısına yanıt
    şöyle yapalım siz tam olarak hangi bilgileri istiyorsunuz onu söyleyin ben ona göre kendim karşılaştırayım yada size göndereyim

    bir şey farkettim az önce tekrar bağlantı koptu.modemi iki kez resetledim,laptopdan hiçbirşekilde bağlanamadım 3. resette bağlandı,ancak cep telefonundan tıkır tıkır çalıştı.acaba sebebi başka birşeymi.


    saygılar..........................
  • multisongohan M kullanıcısına yanıt
    IP adresinin karşısında bir değer varsa problem IP alamama problemi değildir. Problem olduğunda servis sağlayıcınızı aramayı denediniz mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • JUNE8O kullanıcısına yanıt
    wan ip adresi-numara var

    wan alt ağ maske-numara var

    var sayılan ağ geçidi-numara var

    şu anki fikrim hat ile ilgili yada operatör ile ilgili bir sorun yok,modemdede ip kaynaklı bir sorun yok,ancak modemde yüksek ısı ve buna bağlı performans düşüklüğü bu durumdada bağlantı kopmaları olabilir mi.sorunu doğru tespit etmemiz şart.servise modem için şimdilik baş vurmadım.başka ne olabilir.


    saygılar.............................
  • https://forum.donanimhaber.com/tenda-v1200-broadcom-islemcili-vdsl-modem-inceleme-test-olumlu-ve-olumsuz-taraflar--140721820

    24 sayfalık konu var siz hala aynı sorular peşindesiniz.Herkes modeminkronik sorunlarından ve ısınmasından bahsetmiş zaten.

    Bu konuyu okusanız oraya yazsanız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alembizim -- 14 Temmuz 2020; 0:2:54 >
  • alembizim kullanıcısına yanıt
    teşekkürler.kusura bakmayın.panik yapınca böyle oldu.

    saygılar.................
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.