Şimdi Ara

Bağlantı Değerleri Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar 2 ay kadar oldu kablo net e geceli ancak ilk 1 ay hızın anlık 4 megabit e düşüp tekrar yükselmesi gibi sorunlar çektim son 1 aydır yok sürekli ekipler tarafından sinyal düzeltmesi yapıldı dendi adsl e gore bayağı değişik sistem, bilen arkadaşlar yardımcı olursa şimdiden tesekkurler. Arada bir dijital kutu kapanıyor bu hat değerleri ile alakalı olabilir mi Bağlantı Değerleri Hakkında







  • Değerlerin gayet sağlıklı sorunsuz görünüyor bide testleri telefon ile vs kablosuz yapma kablolu dene bakalım kablosuz da bu modemler biraz sıkıntılı eyer cihazlarınız destekliyorsa 5 ghz den bağlanın dijital kutu dediğiniz sanırım Teledünya sa menü ayarlarından otomatik kapanmayı kapatın
  • rehber_ R kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkürler 5ghz de kullanıyorum modemi son guncellemeyi de aldım bu dediğim olay eskiden oluyordu mesela uyku yok varken 6 mb ile indirken Bir anda 400 kb a düşüyordu sonra düzelttiler simdilik olmuyor gibi birde hd kutu da options a basınca kutu tepki vermiyor hd8900 sadece kayıt tuşu va çalışıyor kablonet kapattırmış sanırım . Random olarak günde 1 yada 2 kere kapanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 24 kanalin hepsi calisiyor ama bende 9 kanal sadece calisan farkedermi acep

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcfreakky

    24 kanalin hepsi calisiyor ama bende 9 kanal sadece calisan farkedermi acep

    Bunun bi ölçüm kriteri var mi ? Adsl de ki gibi hat zayıflama gibi hani nasıl anlarız merak ettim bende sizde niye 9 bende 24 :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düzeltilmemiş tablolar hayra alamet değil. Büyük ihtimalle sinyal dalgalanmaları oluyor. Modeminiz kaç gündür açıkken bu kadar hata oluştu acaba? Bu hatalar 1-2 günde oluştuysa hemen servis çağırın tekrar dış ölçüm ve bina ölçümü yapıp sorunu gidersinler. Her ne kadar gezici ekiplerle arıza olsun olmasın sürekli hat ölçümü yapıp müdahale etseler de bazen binadaki line amfi üzerinden de ayar çekmek gerekebiliyor. Ayrıca kutudan tv seyrederken bilgi çubuğundaki sinyal ve kalite değerleri sürekli sabit kalıyor mu yoksa azalıp çoğalıyor mu? Özellikle kalite göstergesi çok önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    Düzeltilmemiş tablolar hayra alamet değil. Büyük ihtimalle sinyal dalgalanmaları oluyor. Modeminiz kaç gündür açıkken bu kadar hata oluştu acaba? Bu hatalar 1-2 günde oluştuysa hemen servis çağırın tekrar dış ölçüm ve bina ölçümü yapıp sorunu gidersinler. Her ne kadar gezici ekiplerle arıza olsun olmasın sürekli hat ölçümü yapıp müdahale etseler de bazen binadaki line amfi üzerinden de ayar çekmek gerekebiliyor. Ayrıca kutudan tv seyrederken bilgi çubuğundaki sinyal ve kalite değerleri sürekli sabit kalıyor mu yoksa azalıp çoğalıyor mu? Özellikle kalite göstergesi çok önemli.

    Bugün yatmadan kapatıp açayım 24 sütun ne kadar da doldu ona bakayım çünkü hiç takip etmedim. Binada bir düzenleyici yok yan binadan kablo çekilerek yapıldı ondan dolayı bu kadar problem çıktı zaten şimdilik nette dolaşırken bir dalgalanma falan olmuyor ping değerlerimde iyi ama bu kadar dalgalanma hayra alamet değil demeniz işkillendirdi. Bugün yatmadan bir modemi kapatıp açıp bakacağım logların ne kadarda dolduğuna.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İnternet hızı hakkında
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    Düzeltilmemiş tablolar hayra alamet değil. Büyük ihtimalle sinyal dalgalanmaları oluyor. Modeminiz kaç gündür açıkken bu kadar hata oluştu acaba? Bu hatalar 1-2 günde oluştuysa hemen servis çağırın tekrar dış ölçüm ve bina ölçümü yapıp sorunu gidersinler. Her ne kadar gezici ekiplerle arıza olsun olmasın sürekli hat ölçümü yapıp müdahale etseler de bazen binadaki line amfi üzerinden de ayar çekmek gerekebiliyor. Ayrıca kutudan tv seyrederken bilgi çubuğundaki sinyal ve kalite değerleri sürekli sabit kalıyor mu yoksa azalıp çoğalıyor mu? Özellikle kalite göstergesi çok önemli.

    Selamlar hocam total de 8~9 saatlik bir rapor bu sorun var sanırım değil mi yatmadan kapadım açtım modemi durum bu

    Bağlantı Değerleri Hakkında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kesinlikle sorun var. Sinyal dalgalanması. Hemen arıza açın. KabloTv de var mı? Varsa cihazda sinyal dalgalanmalarından kaynaklı anlık ses veya görüntü bozulmaları oluyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    Kesinlikle sorun var. Sinyal dalgalanması. Hemen arıza açın. KabloTv de var mı? Varsa cihazda sinyal dalgalanmalarından kaynaklı anlık ses veya görüntü bozulmaları oluyor mu?

    Yok hocam tv de öyle bir sıkıntı yok. Sadece günde 1 yada 2 kere random olarak kapanma sorunu var. Dediğim gibi yan binadan kablo çektiler bana problem ondan kaynaklı 126 yi arayacağım simdi de sürekli bi sinyal düzenlemesini yaptik diyorlar bu tabloyu onlara göndereyim bari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    Kesinlikle sorun var. Sinyal dalgalanması. Hemen arıza açın. KabloTv de var mı? Varsa cihazda sinyal dalgalanmalarından kaynaklı anlık ses veya görüntü bozulmaları oluyor mu?

    Bu şekilde yazdım dönüş olmazsa arayacağım tekrar teşekkürler yardim için

    Bağlantı Değerleri Hakkında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bağlantı Değerleri Hakkında
  • kelberTh kullanıcısına yanıt
    Sizde de Core2han kadar olmasa da sorun var. Tablo hatalarının normalde hiç ya da çok az olması ve düzeltilmemiş tabloların 0 olması gerekir.
  • Bağlantı Değerleri Hakkında


    Arkadaşlar düzeltilmemiş tablolar benimki bu şekilde internetim sanki 3 mps .bu moderm de mi sorun var yoksa cat kablosunda mı 126 arayıp arıza kaydı oluşturmam lazım teknik ekibler gelip bakması gerekiyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deep1993

    Bağlantı Değerleri Hakkında


    Arkadaşlar düzeltilmemiş tablolar benimki bu şekilde internetim sanki 3 mps .bu moderm de mi sorun var yoksa cat kablosunda mı 126 arayıp arıza kaydı oluşturmam lazım teknik ekibler gelip bakması gerekiyor..

    Modemi kapatıp actiniz mi hocam son firmware güncellemesini yapın bu sorun oluyordu firmware ile düzeldi. Düzelmez ise kablotvbilgi@turksat.com.tr bu tabloyu buraya gönderin direk genel müdürlük buraso gün içinde çözüm sunarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • deep1993 D kullanıcısına yanıt
    Sizde sorun daha büyük. Düzletilmemiş tabloların dışında bazı frekanslara hiç bağlanmıyor. Arıza kaydı açın düzeltsinler.
  • Sizide esir aldık ama hocam demin arandım modem bağlantı ayarlarınzda bir sıkıntı yok dediler bana. Genel müdürlüğe mail atmıştım onlar mail ile daha doyurucu bir cevap atarlar. Benim en son ayda kota aşmadan önceki büyük problemim youtube da 4 megabit üstünde stream yapmıyordu bazen 45 oluyordu ama nadir bunuda telefonda ki arkadaşa hiç sölemedim nasıl olsa bu konuda bi çözüm üretemeyecekler :)
  • Hocam cevaplarınız için tek tek teşekkür edrim ..mail atıp ve arıza kaydırımı açtırayım ..

    Yazılım Sürümü Infinity 401_0081.545.799.011 dogrumudur arkadaşlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deep1993

    Hocam cevaplarınız için tek tek teşekkür edrim ..mail atıp ve arıza kaydırımı açtırayım ..

    Yazılım Sürümü Infinity 401_0081.545.799.011 dogrumudur arkadaşlar


    Doğrudur son firmware o hocam bir kayıt oluşturun normal değil.
  • Simdi kablotv den geldiler sinyal sorunu icin ,gelmisken bende sorayim dedim şu 24 kanal olayini,n modu kapatirsaniz en fazla 11 kanal gorur dedi,bende paylasan arkadasin fotosunu gosterdim 24 kanali da goruyor dedim sasirdi yani . Bu kanal olayi neye gore artiyor bilen varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.