Şimdi Ara

Axe Africa buldum Ordu'da ! :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 3 tane aldım valla. 5.90 TL
    Güzelmiş lan.



    |
    |
  • bende parfüm sandım bi hışımla girdim konuya
    parfümü bulsam 5 tane alıcam valla
  • parfumu lazım arkadaşım deo değil...
  • İzmirde de ikiçeşmelik tansaşta var ama ben beğenmemiştim clik aldım.Katlı otoparkın altındaki tansaş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1717

    parfumu lazım arkadaşım deo değil...

    Ne fark var aralarında ? Koku aynı koku değil mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Abriki Caf Caf


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1717

    parfumu lazım arkadaşım deo değil...

    Ne fark var aralarında ? Koku aynı koku değil mi?

    olurmu öyle şey aynısı değil...parfum farklı asıl lazım olan o

    deo yu AXE dark kullan parfum africa olsun...

    ayrıca deo nun kokusu kalıcı değil hemen gidiyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panzerkampfwaagen VI -- 2 Mayıs 2009; 16:47:33 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Abriki Caf Caf


    quote:

    Orjinalden alıntı: 1717

    parfumu lazım arkadaşım deo değil...

    Ne fark var aralarında ? Koku aynı koku değil mi?



    Hee aynı tabi
  • Eskişehir de hiç bi yerde bulamadım
  • açık parfüm 414 numara tavsiye ederim
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.