Şimdi Ara

Avea Kadar Abuk başka bir Operatör var mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mayıs 13 ibi Turkcell den avea ya geçmek için başvurdum aradan bir hafta geçti bayi bilgi girişini hiç yapmamış. Ben gidip sorunca bilgi girişini yaptıklarınıı söylediler. Ancak merkezi arayınca benim sorduğum gün yani 21 mayısta bilgi girişi olduğunu söylediler. Ben de aynı gün girişi bayiye kızıp iptal ettirdim. Cevahir avm deki bayiye gittim girişi yaptım durumu anlattım. Yok bizde öyle sorun olmaz dediler. Neyse bugün tekrar merkezi aradım yeni giriş yok eski iptal görünüyor dediler. Bayiyi aradım kimse ne olduğunu bilmiyor araştırıp size döneceğiz diyorlar. Ben bu kadar abuk bir hizmet görmedim. Bir de geçerken 2-6 günde işlem bitmiş olur demiyolar mı kafayı yiyeceğim.







  • Burda suç Avea'nın değil .Muhtemelen siz küçük tamirci tarzı biryerden yaptınız işleminizi
  • Tamamen başvurulan yerin suçu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gefe16

    Burda suç Avea'nın değil .Muhtemelen siz küçük tamirci tarzı biryerden yaptınız işleminizi

    Neden Avea'nın değil olsun ? Gidilen bayi Avea'nın bayii değil mi ? Çalışan personel Avea'nın sözleşmeli personeli değil mi ? Avea namına hizmet verilmiyor mu söz konusu "tamirci"de ? Avea böyle kıytırık adam çalıştırıyor böyle kıytırık yerlere bayilik veriyor, sonra onların yaptıkları şey Avea'nın suçu değil öyle mi ? İyi o zaman bugün X restoranında bir müşteri yediği yemekten zehirlensin, sonra bu X şirketi hiçbir sorumluluk kabul etmesin, suç tamamen aşçınındır desin çıksın işin içinden. Oh ne ala memleket. Olur mu öyle şey yahu ? Bu personel gökten mi indi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi La Liberté -- 31 Mayıs 2012; 22:54:15 >
  • Başvurduğun bayinin hatası ama, telefoncu değilde gerçekten avea bayiyse avea'nın hatası elbette. sonuçta kendilerine müşteri gelecek adamlar bu işi yokuşa sürüyor.
  • Bence avea en tepeden en alt bayiye hatta komisyon icin hat islemleri yapan her telefoncunun basina polis dikmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün bir ilginç gelişme daha oldu. Ama önce sorulara cevap vereyim. Başvuruyu tamirciden değil şişli nin ortasında merkez bir bayiden yaptım. yeni gelişme ise şöyle: avea merkezi aradım geçen hafta yine kayıt yok önceki başvuru var dediler onu da iptal etmişsiniz. Neyse yeni kayıt yapalım dediler tamam dedim. Bu gün aradımmerkezi aynı masal kayıt yok gene. Bu sefer cevahirdeki bayiyi tekrar aradım. Hata yapmışız sim numarası yanlış olmuş iptal olmuş o yüzden tekrar kayıt yapalım dediler. Akşama bayiye gidiyorum. Tatil sezonuna yetişir mi acaba avea bilemiyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vertiqo

    Arkadaşlar bugün bir ilginç gelişme daha oldu. Ama önce sorulara cevap vereyim. Başvuruyu tamirciden değil şişli nin ortasında merkez bir bayiden yaptım. yeni gelişme ise şöyle: avea merkezi aradım geçen hafta yine kayıt yok önceki başvuru var dediler onu da iptal etmişsiniz. Neyse yeni kayıt yapalım dediler tamam dedim. Bu gün aradımmerkezi aynı masal kayıt yok gene. Bu sefer cevahirdeki bayiyi tekrar aradım. Hata yapmışız sim numarası yanlış olmuş iptal olmuş o yüzden tekrar kayıt yapalım dediler. Akşama bayiye gidiyorum. Tatil sezonuna yetişir mi acaba avea bilemiyorum.


    Bu kadar tantanadan sonra neden hala Avea da ısrar ediyorsunuz ki. Daha geçmeden böyleyse geçtikten sonra neler yaşarsınız düşünün artık.. Allah kolaylık versin..




  • Bana turkcelin isi gibi geldi:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yahu ne çetrefilli işmiş ben 4. leventte bayiye uğradım tam 6. gün hattım sabah açıktı

    İlk faturamda 31.5 tl geldi, tarifem yeni nesil extra 500
  • Bende Bakırköy deki bir bayide buna benzer bir sorun yaşadım.Fakat başka bir bayiye gidip tekrar başvuru yaptıktan sonra geçiş tamamlandı.
  • olay tamamen bayii ile alakalı.
    becerisizliklerini ellerini yuzlerine bulaştırıp, cefasını çekmeyi size bırakmıslar..
  • Merhaba,

    Konuyla ilgili numaranızıhttp://bit.ly/FDH_Avea link aracılığı ile iletmeniz durumunda size en kısa sürede yardımcı olabiliriz.

    Bilginize
  • Sonunda oldu. Gittim adamların başında resmen dikildim bilgilerimi girene kadar. Bu kadar saçma bişey işte. Avea tarifeleri güzel ama bayi düzeyinde sorun var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gefe16

    Burda suç Avea'nın değil .Muhtemelen siz küçük tamirci tarzı biryerden yaptınız işleminizi

    Aynen, avea da böyle birşey olmaz aria dan beri kullanıyoruz . Bayi ile ilgili bir sorun o.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avea'ya laf yok.
  • Avea iletisim hizmetlerinin butun kurumlarindan o kadar cok sikayet var ki yetkili merciler bile artik avea mi diye sorar oldu ben avea hattimla ttnet ile sorunlar yasadim ama cozum oldu mu oek sayilmaz sineye cekmekle yetiniyoruz ama gun olur devran doner demisler o gun o avea o arap sirketi anlar :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.