Şimdi Ara

AVEA GEÇ KAZAN (faturasızdan faturalıya) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
602
Cevap
7
Favori
34.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aveadestege twitterdan msj attım numaramı istediler dm olarak attım 5dk sonra aradılar böyle bir msj geldiğini fakat geri dönmediklerini söyledim paketi anlattı vergisiyle falan 12 ay boyunca 25tl nin altında olacakmış fakat hat kimin üzerineyse onun onaylaması gerekiyomuş ve ya otomatik ödmee talimatı veriyosunuz mh den ya da avea bayiine gidip faturalıya geçtiğine dair forum imzalıyosun efatura gelıyor gidip avea bayiileri veya bankamatikten ödeyebiliyosunuz bilginize...
  • Şimdi ben size sorunumu anlatayım. Ben de sizin gibi ayın 8 inde evet yazıp gönderdim. bana da geri dönüş yapmadılar.ben de ayın 14 ünde facebook destek hattından aveaya mesaj attım.sonra beni aradılar.dediler ki avea bayisinden ve müşteri hizmetlerinden geçiş yapabilirsiniz. Ben de avea müşteri hizmetlerini aradım.durumdan bihaberler. öyle bir kampanya yok diyorlar.sonra avea bayisine gittim(15 ağustos).beni seç her yöne 500 e geçirdiler.taahhüt falan başka hiçbir işlem yapmadılar.dediler ki faturalı hatta geçtikten sonra avea müşteri hizmetlerini arayacaksınız.oradan sizin hattınıza sms ve internet tanınacak. Ama taahhüt falan imzalamadık.taahhütü sormak benim de aklıma gelmedi. avea bayisinde bu tarifeye geçen arkadaş varsa nasıl geçti anlatabilir mi? şimdi beni yanlış tarifeye geçirdiler gibi bir his var içimde. E fatura aboneliği otomatik ödeme talimatı hiçbir şey söylemediler bayiden.Bu e fatura aboneliğini avea müşteri hizmetlerinden yapabiliyor muyuz?Telefon ile aranan arkadaşlar da önce seç 500 e geçip sonradan mı sms ve interneti (müşteri hizmetlerini arayıp) hattınıza tanıttınız? Cevaplar için teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f.murat_1994

    Şimdi ben size sorunumu anlatayım. Ben de sizin gibi ayın 8 inde evet yazıp gönderdim. bana da geri dönüş yapmadılar.ben de ayın 14 ünde facebook destek hattından aveaya mesaj attım.sonra beni aradılar.dediler ki avea bayisinden ve müşteri hizmetlerinden geçiş yapabilirsiniz. Ben de avea müşteri hizmetlerini aradım.durumdan bihaberler. öyle bir kampanya yok diyorlar.sonra avea bayisine gittim(15 ağustos).beni seç her yöne 500 e geçirdiler.taahhüt falan başka hiçbir işlem yapmadılar.dediler ki faturalı hatta geçtikten sonra avea müşteri hizmetlerini arayacaksınız.oradan sizin hattınıza sms ve internet tanınacak. Ama taahhüt falan imzalamadık.taahhütü sormak benim de aklıma gelmedi. avea bayisinde bu tarifeye geçen arkadaş varsa nasıl geçti anlatabilir mi? şimdi beni yanlış tarifeye geçirdiler gibi bir his var içimde. E fatura aboneliği otomatik ödeme talimatı hiçbir şey söylemediler bayiden.Bu e fatura aboneliğini avea müşteri hizmetlerinden yapabiliyor muyuz?Telefon ile aranan arkadaşlar da önce seç 500 e geçip sonradan mı sms ve interneti (müşteri hizmetlerini arayıp) hattınıza tanıttınız? Cevaplar için teşekkür ederim.

    Ben bayiye gittim ordan mh yi aradım derdimi anlattım ardından mh deki bayan beni faturalı seç 500 tarifesine geçirdi. Ardından hattım faturalıya geçti bende tekrar kendi cebimden mh yi aradım mesajın geldiğini ve mh nin sizi aramam gerektiğini söyledim. Ardından bayan taahhüt ve e fatura onayı ile ilgili benim olurumu aldı sonra net ve sms i hattıma tanımladı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: f.murat_1994

    Şimdi ben size sorunumu anlatayım. Ben de sizin gibi ayın 8 inde evet yazıp gönderdim. bana da geri dönüş yapmadılar.ben de ayın 14 ünde facebook destek hattından aveaya mesaj attım.sonra beni aradılar.dediler ki avea bayisinden ve müşteri hizmetlerinden geçiş yapabilirsiniz. Ben de avea müşteri hizmetlerini aradım.durumdan bihaberler. öyle bir kampanya yok diyorlar.sonra avea bayisine gittim(15 ağustos).beni seç her yöne 500 e geçirdiler.taahhüt falan başka hiçbir işlem yapmadılar.dediler ki faturalı hatta geçtikten sonra avea müşteri hizmetlerini arayacaksınız.oradan sizin hattınıza sms ve internet tanınacak. Ama taahhüt falan imzalamadık.taahhütü sormak benim de aklıma gelmedi. avea bayisinde bu tarifeye geçen arkadaş varsa nasıl geçti anlatabilir mi? şimdi beni yanlış tarifeye geçirdiler gibi bir his var içimde. E fatura aboneliği otomatik ödeme talimatı hiçbir şey söylemediler bayiden.Bu e fatura aboneliğini avea müşteri hizmetlerinden yapabiliyor muyuz?Telefon ile aranan arkadaşlar da önce seç 500 e geçip sonradan mı sms ve interneti (müşteri hizmetlerini arayıp) hattınıza tanıttınız? Cevaplar için teşekkür ederim.

    Ben bayiye gittim ordan mh yi aradım derdimi anlattım ardından mh deki bayan beni faturalı seç 500 tarifesine geçirdi. Ardından hattım faturalıya geçti bende tekrar kendi cebimden mh yi aradım mesajın geldiğini ve mh nin sizi aramam gerektiğini söyledim. Ardından bayan taahhüt ve e fatura onayı ile ilgili benim olurumu aldı sonra net ve sms i hattıma tanımladı.

    cevap için teşekkür ederim. Seni faturalı seç 500 tarifesine geçirdikten kaç gün sonra hattın faturalıya geçti.ben dün öğlen başvurdum.ama hala geçemedim faturalı hatta.




  • Bende geçtim sonunda.
    Arkadaşların dediği gibi oluyor.
    26sı gecesi bitiyor yani fatrura kesiliyor. Sonrasında mesaj geliyor öyle kullanmaya devam ediyorsunuz dedi.
    Benim sormak istediğim şimdi bendeki bir uygulamada (ki kendisi MySettings Pro) 2G-3G Network Mode diye bir şey var o ne oluyor aktifleştirmeli miyim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialOperations

    mesaj gelmeyenler ne yapacak yahu bana gelmedi ?

    Arkadaşım banada gelmedi mesaj ama geçtim bu tarifeye :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOFD

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialOperations

    mesaj gelmeyenler ne yapacak yahu bana gelmedi ?

    Arkadaşım banada gelmedi mesaj ama geçtim bu tarifeye :)


    nasıl olduğunu söyleyebilirsen biz de faydalanalım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOFD

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialOperations

    mesaj gelmeyenler ne yapacak yahu bana gelmedi ?

    Arkadaşım banada gelmedi mesaj ama geçtim bu tarifeye :)

    Nasıl geçtiniz acaba ? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Achina


    quote:

    Orijinalden alıntı: BOFD

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialOperations

    mesaj gelmeyenler ne yapacak yahu bana gelmedi ?

    Arkadaşım banada gelmedi mesaj ama geçtim bu tarifeye :)

    Nasıl geçtiniz acaba ? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    ilk önce 6161 e mesaj attım kabul edilmedi dedi haliyle sonra MH yi aradım dedim 6161 e mesaj attım olmadı dedim tamam sorununuz kayıt altına alınmıştır 3 gün sonra aracağız dediler 1 gün sonra arayıp geçirdiler bu tarifeye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f.murat_1994

    quote:

    Orijinalden alıntı: mert1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: f.murat_1994

    Şimdi ben size sorunumu anlatayım. Ben de sizin gibi ayın 8 inde evet yazıp gönderdim. bana da geri dönüş yapmadılar.ben de ayın 14 ünde facebook destek hattından aveaya mesaj attım.sonra beni aradılar.dediler ki avea bayisinden ve müşteri hizmetlerinden geçiş yapabilirsiniz. Ben de avea müşteri hizmetlerini aradım.durumdan bihaberler. öyle bir kampanya yok diyorlar.sonra avea bayisine gittim(15 ağustos).beni seç her yöne 500 e geçirdiler.taahhüt falan başka hiçbir işlem yapmadılar.dediler ki faturalı hatta geçtikten sonra avea müşteri hizmetlerini arayacaksınız.oradan sizin hattınıza sms ve internet tanınacak. Ama taahhüt falan imzalamadık.taahhütü sormak benim de aklıma gelmedi. avea bayisinde bu tarifeye geçen arkadaş varsa nasıl geçti anlatabilir mi? şimdi beni yanlış tarifeye geçirdiler gibi bir his var içimde. E fatura aboneliği otomatik ödeme talimatı hiçbir şey söylemediler bayiden.Bu e fatura aboneliğini avea müşteri hizmetlerinden yapabiliyor muyuz?Telefon ile aranan arkadaşlar da önce seç 500 e geçip sonradan mı sms ve interneti (müşteri hizmetlerini arayıp) hattınıza tanıttınız? Cevaplar için teşekkür ederim.

    Ben bayiye gittim ordan mh yi aradım derdimi anlattım ardından mh deki bayan beni faturalı seç 500 tarifesine geçirdi. Ardından hattım faturalıya geçti bende tekrar kendi cebimden mh yi aradım mesajın geldiğini ve mh nin sizi aramam gerektiğini söyledim. Ardından bayan taahhüt ve e fatura onayı ile ilgili benim olurumu aldı sonra net ve sms i hattıma tanımladı.

    cevap için teşekkür ederim. Seni faturalı seç 500 tarifesine geçirdikten kaç gün sonra hattın faturalıya geçti.ben dün öğlen başvurdum.ama hala geçemedim faturalı hatta.

    MH ile görüştükten 1 dk sonra anında faturalıya geçtim, beklemedim.




  • KAMPANYA MESAJI GELEN , FAKAT EVET CEVABINI 1-2 GÜN GÜN SONRA GÖNDERİP, "Kampanyaya katılma hakkı kazanamadınız" SMS'İ ALANLAR; Mutlaka müşteri hizmetlerini (444 1 500 veya sadece 500) arayın, yardımcı olup bahsedilen kampanyalı faturalı hatta geçiş yapıyorlar, ben de bu durumdaydım 10 dk önce geçiş işlemim yapıldı. Teşekkürler AVEA...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hookman -- 17 Ağustos 2012; 10:04:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOFD

    quote:

    Orijinalden alıntı: Achina


    quote:

    Orijinalden alıntı: BOFD

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialOperations

    mesaj gelmeyenler ne yapacak yahu bana gelmedi ?

    Arkadaşım banada gelmedi mesaj ama geçtim bu tarifeye :)

    Nasıl geçtiniz acaba ? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    ilk önce 6161 e mesaj attım kabul edilmedi dedi haliyle sonra MH yi aradım dedim 6161 e mesaj attım olmadı dedim tamam sorununuz kayıt altına alınmıştır 3 gün sonra aracağız dediler 1 gün sonra arayıp geçirdiler bu tarifeye

    en başta sms gelmiş miydi . Hiç sms gelmedi mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo


    quote:

    Orijinalden alıntı: BOFD

    quote:

    Orijinalden alıntı: Achina


    quote:

    Orijinalden alıntı: BOFD

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialOperations

    mesaj gelmeyenler ne yapacak yahu bana gelmedi ?

    Arkadaşım banada gelmedi mesaj ama geçtim bu tarifeye :)

    Nasıl geçtiniz acaba ? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    ilk önce 6161 e mesaj attım kabul edilmedi dedi haliyle sonra MH yi aradım dedim 6161 e mesaj attım olmadı dedim tamam sorununuz kayıt altına alınmıştır 3 gün sonra aracağız dediler 1 gün sonra arayıp geçirdiler bu tarifeye

    en başta sms gelmiş miydi . Hiç sms gelmedi mi

    bunu öğrendiğim iyi oldu. ama yine de güvenemiyorum aveaya. şuanda vodafondayım. bu kampanyaya geçebileceğimin garantisi olsa direk aveaya numaramı taşımak için başvuracm ama...




  • yeter be bu kampanya yüzünden hattımı başka operatöre taşıyacağım.9 gündür uğraşıyorum.bir geçemedim şu tarifeye.müşteri hizmetlerini 8-9 sefer aramışımdır.avea iletişim merkezine gittim.facebook destek hattına mesaj attım ama hala geçemedim.ben daha ne yapayım bilmiyorum ki.müşteri hizmetleri ilk günler siz aranacaksınız dendi.öyle 3-4 gün oyalandım.baktım aranmıyorum bayiye gittim. güya beni geçirdiler.ama geçmedim.(10 TL geçiş ücreti almalarına rağmen) bugün beni aveadan aradılar. tam geçiş işlemini yapacağız.adam biz sizi 10 dk sonra arayalım dedi.telefonu kapattı. kapatış o kapatış bir daha ne arayan var ne soran. ben aradım müşteri hizmetlerini önce arancaksınız falan deyip yine beni oyalamaya çalıştılar.ben sert çıkınca tamam işleminizi yapalım dediler. yaklaşık 15 dk lık telefon görüşmesinin ardından yine geçemedim.niye? yok neymiş efendim sistemde arıza varmış.onlar beni arayacakmış. ben de internette bulduğum bütün şikayet sitelerine aveayı şikayet ettim.velhasıl hala beklemedeyim. faturalı hatta geçicem diye telefona TL de yüklemedim.Şu an kimseyi arayamıyorum.Mağduriyetin kralını yaşıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_siverekli

    quote:

    Orijinalden alıntı: R.kaya

    o zamana kadar beklemeyin hocam mesaj göndermek için kampanya bitebilir. Ben 8 inde mesaj geldi aynı gün evet yazıp yolladm daha dün aradılar. Soran arkadaşlar var evet heryone 500dk heryone 5000 sms ve sinirsiz internet. Aradılar yarim saat içinde geçirdiler ve datalarımı yüklediler. Sizin başka birşey yapmanız gerekmiyor ama bir arkadaşım evet yazdıktan 3 gün sonra m.h ni kendi aramış geçirmisler onu da. Saygılar

    beni de şuan faturalıya taşımışlar; bana gelen mesajlar

    "Faturalı hatta hoşgeldiniz!Tarifenizle,ayda 25 tlye her yöne 500 dk konuşabilirsinz.

    Değerli müşterimiz SEC BAGLAN Paketiniz ayda 10 tl'ye hattınıza tanımlanmıştır.Güle güle kullanmaya başlayabilirsiniz

    Değerli müşterimiz SEC MESAJLAS Paketiniz ayda 10 tl'ye hattınıza tanımlanmıştır.Güle güle kullanmaya başlayabilirsiniz"

    diye farklı farklı mesajlar gelmişti.Tam bu mesajı buraya yazarken

    "
    Degerli Müşterimiz, SEC BAGLAN paketiniz ilk 12 ay fatura dönemi boyunca ücretsiz olarak hattınıza tanımlanmıştır.Güle güle kullanmaya başlayabilirsiniz

    Degerli Müşterimiz, SEC MESAJLAS paketiniz ilk 12 ay fatura dönemi boyunca ücretsiz olarak hattınıza tanımlanmıştır.Güle güle kullanmaya başlayabilirsiniz

    12 ay faturalı hat kullanma sözünüze tarife aylık ücret indiriminiz tanımlanmıştır.Taahudünüze uymazsanız yararlandığınız toplam indirim son faturanıza yansır"

    Bu şekilde toplamda 6-10 tane bilgilendirme mesajı geldi.Kayıt olmayı bekleyenler için yol gösterme açısından bunları ekledim :)

    Peki fatura kesim tarihi ve borç sorgulama için hangi numaradan öğrenebiliriz?Bilen var mı?


    "Faturalı hatta hoşgeldiniz!Tarifenizle,ayda 25 tlye her yöne 500 dk konuşabilirsinz.

    - bugun aradilar beni de. Gectim 10 dk icinde faturaliya.
    Bana da geldi bu mesajlardan fakat. 25 tl ye 500 dk ne demek?

    20 tl degil mi? Bide 12 ay tahattut verdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Soz yazip 1415 e gondermen gerekiyor. Diger paketleri de hattina tanimlamislardir onlarin da mesaji kisa zamanda gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EngineerBaris

    Soz yazip 1415 e gondermen gerekiyor. Diger paketleri de hattina tanimlamislardir onlarin da mesaji kisa zamanda gelir.

    Sec baglan, sec mesajlas zaten geldi ucretsiz kullanacakmisim bunlari.

    Fakat iclerinde bu mesajda var.
    Faturalı hatta hoşgeldiniz!Tarifenizle,ayda 25 tlye her yöne 500 dk konuşabilirsinz

    20 tl olmayacak mi? Ustte ki arkadasa gelen mesajda da 25 tl yaziyor.

    Ayrica SOZ neden yazicam ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7nbitirdin


    quote:

    Orijinalden alıntı: EngineerBaris

    Soz yazip 1415 e gondermen gerekiyor. Diger paketleri de hattina tanimlamislardir onlarin da mesaji kisa zamanda gelir.

    Sec baglan, sec mesajlas zaten geldi ucretsiz kullanacakmisim bunlari.

    Fakat iclerinde bu mesajda var.
    Faturalı hatta hoşgeldiniz!Tarifenizle,ayda 25 tlye her yöne 500 dk konuşabilirsinz

    20 tl olmayacak mi? Ustte ki arkadasa gelen mesajda da 25 tl yaziyor.

    Ayrica SOZ neden yazicam ?

    Arkadaşım, sana gelen mesajların hepsi bana da geldi.
    Konuda arkadaşlar uzun uzun yazmıştı ya okumadın ya gözünden kaçtı. Avea MH'de onu demiştir sana ama es geçmişsin heralde.
    Soz yazıp gönderirsen fatura indirimi oluyor, 20 lira ödüyorsun.
    Hepimize öyle geldi bana sana diğer arkadaşlara ama Soz yazmazsan 25 yazarsan 20 kağıt 12 ay boyunca. 25 kağıda da 12 ay ama bu fatura indirimi oluyor.
    Bana MH böyle izah etti.
    Umarım anlaşılabilmişimdir. Sıkıntı varsa tekrar anlatırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EngineerBaris

    quote:

    Orijinalden alıntı: 7nbitirdin


    quote:

    Orijinalden alıntı: EngineerBaris

    Soz yazip 1415 e gondermen gerekiyor. Diger paketleri de hattina tanimlamislardir onlarin da mesaji kisa zamanda gelir.

    Sec baglan, sec mesajlas zaten geldi ucretsiz kullanacakmisim bunlari.

    Fakat iclerinde bu mesajda var.
    Faturalı hatta hoşgeldiniz!Tarifenizle,ayda 25 tlye her yöne 500 dk konuşabilirsinz

    20 tl olmayacak mi? Ustte ki arkadasa gelen mesajda da 25 tl yaziyor.

    Ayrica SOZ neden yazicam ?

    Arkadaşım, sana gelen mesajların hepsi bana da geldi.
    Konuda arkadaşlar uzun uzun yazmıştı ya okumadın ya gözünden kaçtı. Avea MH'de onu demiştir sana ama es geçmişsin heralde.
    Soz yazıp gönderirsen fatura indirimi oluyor, 20 lira ödüyorsun.
    Hepimize öyle geldi bana sana diğer arkadaşlara ama Soz yazmazsan 25 yazarsan 20 kağıt 12 ay boyunca. 25 kağıda da 12 ay ama bu fatura indirimi oluyor.
    Bana MH böyle izah etti.
    Umarım anlaşılabilmişimdir. Sıkıntı varsa tekrar anlatırım.

    Değerli müşterimiz tarifenize taahhutunuz bulunmakta olup tarifinizin aylik ucret taahhut indiriminden yararlanmaktasiniz.

    Soz yazip 1415 e yollayinca bu mesaj geldi hocam.

    Ama neden 25 tl mesaji geldi anlamadjm. Herkese ayni gelmis sanirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende 100 mB 3 lira telefonumda Arada DH 'ye giriyorum o da yetiyor can sıkıntısı
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.