Şimdi Ara

Avea da 568 TL lik fatura rezaleti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
2
Favori
2.997
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AveaDestek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anemon1

    Coşturan Taifede bir hattım var. Her ay tarife sabit ücreti 9 TL + Sms paketi 11 TL + Telsiz vergisi toplam 21-22 TL ödüyorum. Dün 250 TL ödemeniz gerekir gibilerinden bir mesaj geldi. MH ni aradım. Sonuç olarak benim otomatik olarak yenilenen sms paketim benim haberim olmadan iptal edilmiş görünüyormuş ve bu nedenle de gönderdiğim tüm sms ler standart tarife den faturalandırılmış. Toplam 568 TL fatura çıkmış. Ben sms paketini devamlı kullandığım ve iptal etmeyi de hiç düşünmediğim için açıkçası nasıl iptal edileceğini dahi bilmem. Nasıl böyle birşey olur anlamış değilim. Tekrar itiraz ettim ama sanırım Avea bu parayı benden koparmaya kararlı..

    Daha başka ne yapabilirim..



    Merhaba,

    Bildiriminiz ile ilgili sizinle görüşmek ve detaylı inceleme yapabilmek için iletişim bilgilerinizi iletmenizi rica ederiz.


    Teşekkürler.

    Bilgilerimizi gönderdik, konu inceleniyor. İnşallah sayenizde sorun çözülecek. Sonucu buradan paylaşacağım.. Teşekkürler..
    _____________________________




  • Tüketici hakem heyetinin yolu görüktü sana.Fatura shop yoksa durdurma üst limit faturalı kullanılmaz lardeşim.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naneliseker

    Tüketici hakem heyetinin yolu görüktü sana.Fatura shop yoksa durdurma üst limit faturalı kullanılmaz lardeşim.

    Haklısınız. Avea sorunu çözmez ise ilk yapacağım iş Tüketici Hakem Heyetine gitmek olacak. Aslında sorun çok açık ve bir yanlışlık olduğu ortada. Bu nedenle Avea nın bu sorunu kendisinin çözeceğine dair bir umudum var. Öncelikle bu sürecin tamamlanmasını bekliyorum..
    _____________________________
  • _____________________________




  • avea beni de deli ediyor ya, telefonumdaki tüm internet ayarlarını sildim ama neymiş faturam internete girdiğim için yüksekmiş. yok öyle bir şey ya. haraç kesiyor avea. tüketici haklarına da gitcem, dava da etcem. sürekli sürekli ne bu ya. aveaya vereceğime o parayı, kat kat fazlasını hakkımı savunmak için veririm, en azından sesszi kal ne benim ne de başkasının, kimsenin başı yanmaz. çevremdeki herkesi de diğer oparatörlere geçiriyom :) bir gün ben de geçecem,, önce davayı sağlam avukatımla kazanayım :)
    _____________________________
  • avea beni de deli ediyor ya, telefonumdaki tüm internet ayarlarını sildim ama neymiş faturam internete girdiğim için yüksekmiş. yok öyle bir şey ya. haraç kesiyor avea. tüketici haklarına da gitcem, dava da etcem. sürekli sürekli ne bu ya. aveaya vereceğime o parayı, kat kat fazlasını hakkımı savunmak için veririm, en azından sessiz kalmam, ne benim ne de başkasının, kimsenin başı yanmaz. çevremdeki herkesi de diğer oparatörlere geçiriyom :) bir gün ben de geçecem. önce davayı, sağlam avukatımla kazanayım :)
    _____________________________
  • diğer hattım costuran tarifede.
    en ufak fatura sacmalamasında anında tasırım hattımı baska yere..
    şikayetimide yaparım heryere..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    diğer hattım costuran tarifede.
    en ufak fatura sacmalamasında anında tasırım hattımı baska yere..
    şikayetimide yaparım heryere..

    Ufakta olsa saçmalamasa daha iyi. Çünkü bir saçmaladımı yandı keten helva. Durumu düzeltene kadar kafayı yersin, her MH çalışanı ile aynı şeyleri konuşur durur ama sorunun bir türlü çözülmediğini görürsün. Numaranı taşısanda durumu düzeltmeden kurtulamazsın.

    Mesela benim sorunum 28 Marttan beri hala sonuçlanmadı. 7 gün geçti yarın 8. gün, bekliyoruz bakalım. Bu kadar beklemeye sorunu çözseler bari de Tüketici Hakem Heyetine gitmeye gerek kalmasa. Eğer çözülmezde THH ne gitmek zorunda kalırsam ailemizdeki 4 avea hattını da bir daha asla dönmemek üzere başka operatöre taşıyacağım.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anemon1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    diğer hattım costuran tarifede.
    en ufak fatura sacmalamasında anında tasırım hattımı baska yere..
    şikayetimide yaparım heryere..

    Ufakta olsa saçmalamasa daha iyi. Çünkü bir saçmaladımı yandı keten helva. Durumu düzeltene kadar kafayı yersin, her MH çalışanı ile aynı şeyleri konuşur durur ama sorunun bir türlü çözülmediğini görürsün. Numaranı taşısanda durumu düzeltmeden kurtulamazsın.

    Mesela benim sorunum 28 Marttan beri hala sonuçlanmadı. 7 gün geçti yarın 8. gün, bekliyoruz bakalım. Bu kadar beklemeye sorunu çözseler bari de Tüketici Hakem Heyetine gitmeye gerek kalmasa. Eğer çözülmezde THH ne gitmek zorunda kalırsam ailemizdeki 4 avea hattını da bir daha asla dönmemek üzere başka operatöre taşıyacağım.

    işte yıllardır avea turkcell vodafone kalite farkı vs bahsediyoruzya işte bu sacmalıkları hiç yasamadım turkcellde. vodafonda kullandıgımdada yasamadım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anemon1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    diğer hattım costuran tarifede.
    en ufak fatura sacmalamasında anında tasırım hattımı baska yere..
    şikayetimide yaparım heryere..

    Ufakta olsa saçmalamasa daha iyi. Çünkü bir saçmaladımı yandı keten helva. Durumu düzeltene kadar kafayı yersin, her MH çalışanı ile aynı şeyleri konuşur durur ama sorunun bir türlü çözülmediğini görürsün. Numaranı taşısanda durumu düzeltmeden kurtulamazsın.

    Mesela benim sorunum 28 Marttan beri hala sonuçlanmadı. 7 gün geçti yarın 8. gün, bekliyoruz bakalım. Bu kadar beklemeye sorunu çözseler bari de Tüketici Hakem Heyetine gitmeye gerek kalmasa. Eğer çözülmezde THH ne gitmek zorunda kalırsam ailemizdeki 4 avea hattını da bir daha asla dönmemek üzere başka operatöre taşıyacağım.

    işte yıllardır avea turkcell vodafone kalite farkı vs bahsediyoruzya işte bu sacmalıkları hiç yasamadım turkcellde. vodafonda kullandıgımdada yasamadım..

    türkcell böyle paketlere çok önem veriyor, geçen sene tarife saniyeye zam yaptı ama bana bilgilendirme mesajı atmadı ben zam geldiğini sitesinden öğrenmiştim, zam yaptıktan birkaç ay sonra bana mesaj geldi, mesajda zamlı aylarda bana bilgilendirmediği için eski ücreti uygulayacakmış ayrıca kaç aysa o farkı diğer faturamdan düşecekmiş evet aynı dediği gibi yaptı her iki hat için(ben ve eşim)zam parasını iade etti...
    yıllarca avea faturalı hat kullandım, bir bana sorun avea eski avea değişen hiçbir şey yok paket alıyorsunuz bilgilendirme mesajı gelmez paketi kapatırsınız yine bilgilendirme mesajı yok bazen gelir o da kafasına göre durmadan mh arar teyit edersiniz uğraş babam uğraş,
    konuyu açan arkadaşım thh gidin şikayette bulunun tek kanıtınız mesaj gelmemesi eğer bilgilendirme mesajı göndermemişse paranızı kuruşuna kadar alırsınız, para sokaktan toplanmıyorki 500 küsür para az mı?
    _____________________________




  • 3 kuruş fazla olsun ama aynısından turkcellde yapsın, tereddütsüz gecerim.. hem eksik hem pahalı yapıyor oda..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    3 kuruş fazla olsun ama aynısından turkcellde yapsın, tereddütsüz gecerim.. hem eksik hem pahalı yapıyor oda..

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anemon1

    Avea ya geçtiğimiz ay birşeyler olmuş herhalde. Benim soruna benzer sorunlar bir bir ortaya çıkmaya başladı.

    İlk link benim şikayetim, diğerleri ise benzer olanlar;

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1148394/avea-bilgim-disinda-sms-paketim-iptal-edilip-yuksek-f/yff7p


    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1148478/avea-sms-paketim-oldugu-halde-mesajlarim-ucretlendiri/j9d3g

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1151054/avea-aylik-olan-sms-paketim-ucretlendirildi/uh7sc

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1150503/avea-paketim-olmasina-ragmen-kullanimim-ucretlendiril/lhu7j



    Bugün 9. gün hala herhangi bir sonuç yok. Sanki devlet meselesi. Görünen köy kılavuz istemez, sisteminizin kafasına göre mesajlar attığı,

    Örnek:http://forum.donanimhaber.com/m_59386375/tm.htm

    kafasına göre paketleri sonlandırdığı gün gibi ortada. (Örnek: Üstteki alıntımdaki linkler)
    Daha neyi bekliyorsunuz anlayamadım. Ben en iyisi Tüketici Hakem Heyetine başvurayım artık diyorum, ne dersiniz. 9 gündür sonuçlanmadığına göre..
    _____________________________




  • Bugün MH tarafından arandım. Teknik detaya boğmak istemiyorum, bu nedenle özetliyorum. Avea bir yanlışlık olduğunu tespit etmiş ve faturayı düzeltecekmiş. Henüz düzeltme yapılmadığı için net bilgi veremiyorum. Netleşince burada yine paylaşırım.

    Sanıyorum forumdaki Aveadestek sayesinde konu biraz daha detaylı ve çözüme odaklı olarak incelenmiş. Kendilerine yardımlarından dolayı teşekkür ederim.

    Avea nın da bu gibi sorunların kaynağını tespit edip müşterilerinin hiç böyle sorunlar yaşamaması için gerekli tedbirleri alması gerekiyor. Yoksa müşteri güvenini kaybettikten sonra Avea ağzıyla kuş tutsa fazla bir kıymeti yok..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anemon1

    Coşturan Taifede bir hattım var. Her ay tarife sabit ücreti 9 TL + Sms paketi 11 TL + Telsiz vergisi toplam 21-22 TL ödüyorum. Dün 250 TL ödemeniz gerekir gibilerinden bir mesaj geldi. MH ni aradım. Sonuç olarak benim otomatik olarak yenilenen sms paketim benim haberim olmadan iptal edilmiş görünüyormuş ve bu nedenle de gönderdiğim tüm sms ler standart tarife den faturalandırılmış. Toplam 568 TL fatura çıkmış. Ben sms paketini devamlı kullandığım ve iptal etmeyi de hiç düşünmediğim için açıkçası nasıl iptal edileceğini dahi bilmem. Nasıl böyle birşey olur anlamış değilim. Tekrar itiraz ettim ama sanırım Avea bu parayı benden koparmaya kararlı..

    Daha başka ne yapabilirim..

    tüketici hakem heyetine başvuracaksınız arkadaşım.neye göre iptal ediyorlar.senden sözlü yada yazılı izin almadan iptal olurmu?
    _____________________________




  • Allah avea nn ve mh ücretli kölelerinin belasını versin!!! Avea kullanmıyorum yinede Allah belasını versin işleri güçleri yalan ( ttnetinde ) bugün onların yüzünden 60 tl param havaya uçtu. Sinirden delirdim. Alt yapılarının altında kalsınlar inşallah. Bide firma ne olursa olsun ben bu müşteri hizmetlerinde çalışan insanlara normal hayatta inanmam, kız bile vermem!!! Kimsenin beğenmediği yabancı firma dedikleri firmalar nasıl dürüst çalışıyor gitsin öğrensinler. Ayrıca herkes sert çıkın vs.. vs.. diyor ama adamlar robot gibi ayrıca şirketlerinin avukat ordusu var. En iyisi hiç bulaşmamak, sıkıntı yaşayanlarada geçmiş olsun. Yazıklar olsun sana Avea ve Ttnet........................
    _____________________________
    İnsanlara gül verin, veremiyorsanız gülüverin. :)
    "Hizlial.com ve tekzen den ürün almaya tövbeliyim" ibretlik kayıtlar ve görüşmelerim mevcut...
  • Dünyada tüm iletişim ağları, uydular vs.. Aveanın olsa dumanla haberleşirim yinede onları kullanmam, iyi olan para kazanıyor zaten ama bular halktan çalıyor!
    _____________________________
    İnsanlara gül verin, veremiyorsanız gülüverin. :)
    "Hizlial.com ve tekzen den ürün almaya tövbeliyim" ibretlik kayıtlar ve görüşmelerim mevcut...
  • avea berbat bir hat, her firsata musterisini yoluyor.
    _____________________________
    Medium is The Massage
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anemon1

    Bugün MH tarafından arandım. Teknik detaya boğmak istemiyorum, bu nedenle özetliyorum. Avea bir yanlışlık olduğunu tespit etmiş ve faturayı düzeltecekmiş. Henüz düzeltme yapılmadığı için net bilgi veremiyorum. Netleşince burada yine paylaşırım.

    Sanıyorum forumdaki Aveadestek sayesinde konu biraz daha detaylı ve çözüme odaklı olarak incelenmiş. Kendilerine yardımlarından dolayı teşekkür ederim.

    Avea nın da bu gibi sorunların kaynağını tespit edip müşterilerinin hiç böyle sorunlar yaşamaması için gerekli tedbirleri alması gerekiyor. Yoksa müşteri güvenini kaybettikten sonra Avea ağzıyla kuş tutsa fazla bir kıymeti yok..

    Avea sıkıntılı geçen bir sürecin sonucunda itirazımızı sonuçlandırdı.

    Yukarıda da yazdığım gibi yapılan inceleme sonucunda bir yanlışlık olduğunu tespit ettiler ve faturayı düzelttiler. İlk andaki beşyüz küsur tutarındaki fatura tutarı düzeltilerek her zamanki normal miktarlarına döndü. Avea ilk andaki fatura tutarının 250 TL sini bize ön ödeme şeklinde ödetmişti. Bu tutardan yeni tutarı düşerek geriye kalan miktarı da banka hesabına iade etti.

    Sonuç olarak sorun çözümlendi. Sorunun çözümlenmesinde katkıları olan DonanımHabere, DH de yorumlarıyla destek olan arkadaşlara, forumdaki AveaDestek kullanıcısına, sikayetvar a çok teşekkür ediyorum. İnşallah bir daha böyle abuk sorunlarla karşılaşmayız.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    3 kuruş fazla olsun ama aynısından turkcellde yapsın, tereddütsüz gecerim.. hem eksik hem pahalı yapıyor oda..

    1 haftadır Turkcelldeki tarifelere bakıyorum.. Turkcell resmen saçmalamış.. data-sms dahil paketler abartı pahalı.. birde 1 sene kalma sözü istiyorlar.. zorundamıyım aysel!!

    Avea odtüde düzgün çekse kesinlikle aramamda malesef elim mahkum
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.